MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 116 of 116
  1. #101
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    hey jongens,
    zulke lappen tekst leest toch niemand!!!
    Ik wel, lees alles soms wel twee maal door.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Ik weet niet waar je het allemaal over hebt,ben je stoned?
    Ik ben een zolder nerd en een GG nuthugger, so what, zo heb je badr,alistair en saki fans?
    FPA wat is dat nooit van gehoord, kun je daar waterskien? Sorry dat ik hier niet op inging ik weet niet echt waar FPA voor staat of waar je het over hebt.
    Showtime wordt helemaal niet als schuldige aangewezen? Waar lees je dat? Sterker nog, ik vind het een belachelijke actie van de burgemeester. Maar goed wel leven in dit kut land en we moeten het er maar mee doen.
    Maar je mag best iets jammer vinden of niet leuk, iedereen zijn eigen mening.
    Showtime komt zelf meerdere malen in de krant en worden genoemd met andere professionele figuren, daar kun je mij davinci of andere wel de schuld van geven en dat mag best als jij je daar lekker bij voelt.
    Wie is Holleeder is dat ook een vechter of een organisator, iets met leer sm?
    Maar goed wat heb ik te maken met het bovenstaande? Ik ben maar een zolder nerd en GG doet gewoon zijn best om vechters klaar te stomen voor evenementen.
    Je hebt het allemaal over janken en zo, heeft je moeder je vroeger geen aandacht gegeven?

    Quote: “Don't cry over someone who wouldn't cry over you.”
    Lauren Conrad
    DaVinci kerel, wat ga jij bij deze af als een gieter....nul,nul weerwoord....tot op je sokken afgefikt kwal.

  3. #103
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci
    Ik weet nog steeds niet wat een FPA is, echt? Heeft het te maken misschien met EPO? Is het een medicijn? Alistair deed altijd al wat hij zelf wilde volgens insiders bij GG, dus het management was helemaal niet van alles op de hoogte. Door dit gedrag zal zijn cariere bij de UFC ook niet lang duren, dat is jammer.
    Is dit een suggestie, aanname of een feit?

  4. #104
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Is dit een suggestie, aanname of een feit?
    Hij is weg, dus je hoeft hem niet meer te quoten.

  5. #105
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    bas boon is nu in alaska zei die

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •