MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 16 1234511 ... LastLast
Results 1 to 25 of 398
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default UFC 146: Mir vs. JDS/SILVA vs. Velasquez/Lavar Johnson vs. Struve/Gonzaga vs. Nelson

    Overeem win op TKO 2e ronde.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Vet man! thanks!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Waalwijk
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    gaaf filmpje idd, krijg er nou alweer kippenvel van als ik die beelden zie
    Groet...Bas

  4. #4
    Join Date
    May 2011
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    Nice!
    Sowieso schrijf je zo.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Overeem gaat te kort komen tegen zon complete vechter als Dos Santos

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Overeem gaat te kort komen tegen zon complete vechter als Dos Santos
    Denk het ook hoor! In MMA heb je meer aan je boxen dan kickboxen.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    339
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk en hop dat Overeem dit gaat winnen op KO.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Hoe vet zou het zijn, als Alistair aan het eind van dit gevecht 4 titels de lucht in houdt. Als een ware champion. Zoooo SIKED voor dit gevecht... Nu al... En het duurt nog zo lang .

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Overeem gaat te kort komen tegen zon complete vechter als Dos Santos
    Tja, i don't know... Vind Overeem zeer allrounded hoor... JDS is een topbokser, maar heb nog niet veel gezien van zijn grondwerk (of juist doordat hij zo goed is... en hij is een bjj black belt... maar dat hoeft niks te zeggen in de kooi)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Tja, i don't know... Vind Overeem zeer allrounded hoor... JDS is een topbokser, maar heb nog niet veel gezien van zijn grondwerk (of juist doordat hij zo goed is... en hij is een bjj black belt... maar dat hoeft niks te zeggen in de kooi)
    Brown Belt. En inderdaad niet veel gezien van zn grondwerk. Bovendien zegtie Overeem te willen ko slaan als dat zo is speelt dat in Overeems zijn hand.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Brown Belt. En inderdaad niet veel gezien van zn grondwerk. Bovendien zegtie Overeem te willen ko slaan als dat zo is speelt dat in Overeems zijn hand.
    Ik weet het niet zo hoor! We weten dat Dos Santos bommen weet te vangen, en we weten dat Overeem dat niet kan.
    En tegen Werdum deed Overeem het staand ook niet echt 100%, Werdum heeft em outstriked, als ie dat doet tegen Dos Santos heeft ie een heel groot probleem.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Tja, i don't know... Vind Overeem zeer allrounded hoor... JDS is een topbokser, maar heb nog niet veel gezien van zijn grondwerk (of juist doordat hij zo goed is... en hij is een bjj black belt... maar dat hoeft niks te zeggen in de kooi)
    Wat heeft iedereen het toch altijd over een 'top bokser'? Hij is een goede bokser in MMA. Zoals GSP een goeie worstelaar is. In MMA. Da's toch niet hetzelfde.

  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Vette highlight maar JDS gaat dit via KO winnen
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #15
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Ik weet het niet zo hoor! We weten dat Dos Santos bommen weet te vangen, en we weten dat Overeem dat niet kan.
    En tegen Werdum deed Overeem het staand ook niet echt 100%, Werdum heeft em outstriked, als ie dat doet tegen Dos Santos heeft ie een heel groot probleem.

    tegen dos santos hoeft hij zich minder druk te maken over takedowns. dat outstriken zegt mij dus niet zoveel.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Dit moet Overeem toch kunnen winnen!
    Junior staat echt als een bokser, helemaal klaar om die snoeiharde lowkicks van Overeem te vangen.
    Als Santos 4 of 5 goede harde lowkicks krijgt, dan is het denk ik snel over met zijn snelle bokswerk. Ik denk dat Overeem gewoon oud hollands moet gaan kickboxen en die benen van Santos moet gaan bestoken. Junior heb ik ook nooit echt een lowkick zien blokken, maar misschien vergeet ik een partij.

    Ik denk echt Warrrrrr Overeem!
    2 ronde TKO voor Overeem.
    Eerst slopen met lowkicks, dan gaat Overeem clinchen en wordt Junior op de grondgesmeten vanuit de clinch en wordt het afgemaakt met Ground and Pound!!
    Oooh Yeaaaaaaah!! Ik krijg nu al rillingen voor dit gevecht!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KO.YOU.FOOL View Post
    Dit moet Overeem toch kunnen winnen!
    Junior staat echt als een bokser, helemaal klaar om die snoeiharde lowkicks van Overeem te vangen.
    Als Santos 4 of 5 goede harde lowkicks krijgt, dan is het denk ik snel over met zijn snelle bokswerk. Ik denk dat Overeem gewoon oud hollands moet gaan kickboxen en die benen van Santos moet gaan bestoken. Junior heb ik ook nooit echt een lowkick zien blokken, maar misschien vergeet ik een partij.

    Ik denk echt Warrrrrr Overeem!
    2 ronde TKO voor Overeem.
    Eerst slopen met lowkicks, dan gaat Overeem clinchen en wordt Junior op de grondgesmeten vanuit de clinch en wordt het afgemaakt met Ground and Pound!!
    Oooh Yeaaaaaaah!! Ik krijg nu al rillingen voor dit gevecht!

    clinchen lijkt me beter, dan neutraliseer je zijn bokswerk. zulke harde knieen als die van overeem heeft hij nog nooit gegeten.

    ze lagen bij brock ook zwaar op z'n maag.

  18. #18
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Tja, i don't know... Vind Overeem zeer allrounded hoor... JDS is een topbokser, maar heb nog niet veel gezien van zijn grondwerk (of juist doordat hij zo goed is... en hij is een bjj black belt... maar dat hoeft niks te zeggen in de kooi)
    Als Zwaargewicht heb je er niet zo veel aan als allrounder. K&O powerrrr daat gaat het om en die heeft JDS, een stoot is voldoende!

  19. #19
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    alistair kan dit alleen winnen wanneer hij naar de grondt gaat met santos,

  20. #20
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Tja ik weet het niet hoor hij is wel een goede vechter,maar die power die alistair heeft is ook niet niks.....maar aan de andere kant als dos santos ali onder druk gaat zetten en kan zetten weet ik het niet,ali heeft eigelijk al zijn partijen de laaste tijd met zwaar overmacht gewonnen en niemand heeft hem echt onder druk kunnen zetten....dus we zullen zien....ik zelf denk en hoop dat mijn stadsgenoot gewoon wint,ga de wel van uit.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    De kracht van JDS is naar mijn mening niet zozeer zijn bokswerk (inderdaad goed voor een MMA'er maar zeker geen topbokser) maar zijn op boksen gebaseerde verplaatsing/ positioneringstrategie. JDS is erg goed in buiten de reach van de tegenstander te blijven, snel instappen om een korte aanval te zetten en vervolgens weer de veiligheid te zoeken. Hij blijft verplaatsen onder het stoten en kan bovendien ook achteruit vechten.

    Overeems verplaatsingen lijken meer op langzaam naar voren schuivelen en geven hem tactisch een achterstand. Je moet tenslotten eerst een goede positie hebben wil je een winnende aanval kunnen inzetten. Doordat JDS veel in en uit beweegt is het voor Overeem moeilijk een goed geplaatste lowkick te geven, laat staan te clichen / knieen.

    JDS houdt van het geven van een opstoot. Overeem heeft het nadeel dat hij, door zijn spierbouw, zijn armen niet kan sluiten en een opstoot alleen kan weren door of zijn armen te laten zakken of zijn lichaam ver in te draaien. Beiden niet optimaal tegen een snelle tegenstander.

    Ik gok dat JDS gaat winnen op KO voordat de helft van de wedstrijd voorbij is.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    alistair kan dit alleen winnen wanneer hij naar de grondt gaat met santos,
    Denk dat dit de beste strategie is. Hij is onnoemelijk veel sterker en kan dat op de grond goed gebruiken.
    Anderzijds is JDS wel tricky omdat hij zo snel en slippery is( positie switch ).

  23. #23
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Overeem heeft wel kansen maar dan zal hij z`n handen hoger moeten houden dan in z`n partij tegen Brock.Als hij z`n handen weer zo laag houd krijgt hij klappen die niet goed voor hem zijn!

  24. #24
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    overeem vs dos santos word zeker spannend maar zet toch mn geld op onze ali

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Ik weet het niet zo hoor! We weten dat Dos Santos bommen weet te vangen, en we weten dat Overeem dat niet kan.
    En tegen Werdum deed Overeem het staand ook niet echt 100%, Werdum heeft em outstriked, als ie dat doet tegen Dos Santos heeft ie een heel groot probleem.
    Doe ff een research op deze zin. Alles heeft een rede. AO had een grote teen en of rib blessure.
    En natuurlijk kon AO niet gaan kickboxen tegen Werdum, dan had ie meteen gelegen, dit maakt je onzeker in je spel, terwijl de fans iets heel anders verwachtten. Werdum kreeg geen kans op de grond van AO. Dus geen van beide top in hun eigen game. Saaie pot dus. Hoeveel hebben we er daar al niet van gezien.
    Als je Werdum in K1 had gezet was ie binnen de eerste ronde KO gegaan. Get it?



    Persoonlijk denk ik dat AO zich wel zal voorbereiden op weer een totaal andere tegenstander. Hoe? daar ben ik niet voor, maar zijn trainers.

    Tegen Brock waren die handen zo laag om een eventuele shoot op te vangen en wat stoten betreft was Ali's headmovement goed genoeg om ze te ontwijken en wachten tot een clinchmoment. De rest is history.


    Ik vind AO juist meer geduld hebben de laatste jaren, kijkt veel beter en alles met precisie. Zijn stoten, clinch, knie L en hoeken combo is gruwelijk.

    Ik zit weer al m'n V-Cash in op AO.