MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 16 FirstFirst ... 61213141516
Results 376 to 398 of 398
  1. #376
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet nog maar afwachten of JDS echt zo goed is tegen een echt goede staande vechter.
    Tot nu toe is hij niet echt getest vind ik.
    Overeem heeft denk ik wel een leren verdedigen tegen iemand die als enige wapen heeft zijn 2 handen.
    Overeem is wel eens KO gegaan, maar wanneer was dat? en waarom ? en wat gebeurde er in al die partijen voor die KO, die vaak TKO was omdat hij gewoon te vermoeid was?
    Overeem heeft veel meer wapens en kan wel echt staand vechten, dan is JDS echt niet meer zo fanatiek aan het stoten als tegen een Mir die er echt slecht uit zag.
    imo is Overeem in mma staand nooit in de problemen gekomen tot hij moe werd en in K1 heeft hij tegen vechters gevochten die even wat gevaarlijker waren als een JDS
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    lol, Alistair maakt geen schijn van kans tegen JDS.
    Na wat ik gister weer van JDS gezien heb weet ik zeker dat Alistair heb vernietigt.
    Die partij gaat er ongetwijfeld komen, en als Alistair eenmaal die belt heeft, zal er pas weer iemand mee om zijn middel lopen als Ali met pensioen gaat.

  3. #378
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    lol, Alistair maakt geen schijn van kans tegen JDS.
    Na wat ik gister weer van JDS gezien heb weet ik zeker dat Alistair heb vernietigt.
    Die partij gaat er ongetwijfeld komen, en als Alistair eenmaal die belt heeft, zal er pas weer iemand mee om zijn middel lopen als Ali met pensioen gaat.
    Say wut?

  4. #379
    Join Date
    May 2012
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Mir had geen schijn van kans tegen JDS.

    Referee had de stoppage bij Silva beter moeten inschatten. Hij zag al sinds die cut er zat geen flikker meer. Toch verdiend gewonnen.

    Struve is een baas op de grond. Jammer dat hij staand een stuk minder is, anders was het een vrij complete vechter.

    Roy Nelson zal de UFC nooit ontslagen worden. Hij is een echte vechter.

  5. #380
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet erg hard lachen om mensen die zeggen dat alistair jds makkelijk verslaat..

    ten eerste, alistair is veel te statisch.. Het is een power puncher die grote harde stoten werpt maar jds is een ontzettend snelle, meer technische puncher. Jds's stoten zullen alistair makkelijker raken dan andersom. Ten tweede, jds heeft zeer goede voetenwerk (wat mir zelf na het gevecht ook aangaf) waarmee hij erg snel in and out kan gaan. Dus snel stoten en weer weg. Dat terwijl alistair zoals ik al zei erg statisch is en zwaar op zijn benen staat. Kijk ook naar zijn k-1 gevechten... Daar is het gewoon handen hoog en proberen dichtbij de tegenstander te komen om zijn brute kracht te gebruiken. Nou geloof mij maar, zo makkelijk krijg je jds niet in een hoekje gedrukt. En ten slotte, of je het nou wel of niet toe wilt geven... Alistair is niet een type die veel punishment kan nemen om vervolgens terug te komen. Alistair is een type die erg goed vecht wanneer hij zelf aan het domineren is.

    Ik denk dat de verstandige, neutrale fans zien dat ik de feiten noem en in tegenstelling tot velen hier niet met een fan boy bril naar alistair kijken.

    Bovendien vraag ik mij af hoe alistair mentaal is wanneer hij terug komt na zijn suspension maarja dat zien we dan wel.

    Hoe dan ook is het een gevecht die ik als fan ook graag zie en met de harde storen van alistair maakt hij zeker kans, echter geef ik jds zeker meer kans mocht het gevecht ooit plaatsvinden

  6. #381
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Finish van Struve was fantastisch! Had ook wel verwacht dattie em snel zou submitten, maar zo snel...

    Op het moment dat Miocic vs Del Rosario naar de grond ging was het al bekeken... Duidelijk dat Stipe veel dominanter was op de grond, en die GnP vond ik echt gruwelijk!

    En wat een verschrikkelijke rotklap deelde Big Country daar uit zeg! Je zal hem tegen je kanis gegooid krijgen...
    Deed me een beetje denken aan die knal van Fedor tegen Rogers...

    Cain vs. Bigfoot vond ik imo wel een beetje teveel een bloedbad, daar had de ref of doc best eerder iets mee kunnen doen, want Silva zag de klappen niet eens meer aankomen... Cain ging wel zwaar los op hem zeg! Wat een killer!

    Junior heeft een appeltje-eitje gehad tegen Mir, kon rustig zijn spelletje spelen en jongens wat kan die man boksen zeg! Komt werkelijk uit alle hoeken, en met flinke kracht ook... Had idd net als meer mensen ook een beetje de indruk dat Mir hem naar de mat probeerde te lokken, maar helaas voor Mir tevergeefs...

    Al met al erg mooie HW card geweest, vond het zeer de moeite waard!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  7. #382
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    cain heeft fedor gewroken

  8. #383
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    JDS, damnn wat een held!

    Cain ook echt een topper! Wil de rematch Cain vs JDS graag zien!
    Struve vs Nelson 2 zou ik ook wel willen zien! Kijken hoe Struve het nu zou doen..
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  9. #384
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Cain ook echt een topper! Wil de rematch Cain vs JDS graag zien!
    X 2

    hopelijk over een maandje of 4 en dan daarna de winnaar tegen Ali

  10. #385
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Damian_Gray View Post
    cain heeft fedor gewroken
    Dat dacht ik ook

  11. #386
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    nieuwe naam Bigfoot: Big Blood Silva

  12. #387
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ik moet erg hard lachen om mensen die zeggen dat alistair jds makkelijk verslaat..

    ten eerste, alistair is veel te statisch.. Het is een power puncher die grote harde stoten werpt maar jds is een ontzettend snelle, meer technische puncher. Jds's stoten zullen alistair makkelijker raken dan andersom. Ten tweede, jds heeft zeer goede voetenwerk (wat mir zelf na het gevecht ook aangaf) waarmee hij erg snel in and out kan gaan. Dus snel stoten en weer weg. Dat terwijl alistair zoals ik al zei erg statisch is en zwaar op zijn benen staat. Kijk ook naar zijn k-1 gevechten... Daar is het gewoon handen hoog en proberen dichtbij de tegenstander te komen om zijn brute kracht te gebruiken. Nou geloof mij maar, zo makkelijk krijg je jds niet in een hoekje gedrukt. En ten slotte, of je het nou wel of niet toe wilt geven... Alistair is niet een type die veel punishment kan nemen om vervolgens terug te komen. Alistair is een type die erg goed vecht wanneer hij zelf aan het domineren is.

    Ik denk dat de verstandige, neutrale fans zien dat ik de feiten noem en in tegenstelling tot velen hier niet met een fan boy bril naar alistair kijken.

    Bovendien vraag ik mij af hoe alistair mentaal is wanneer hij terug komt na zijn suspension maarja dat zien we dan wel.

    Hoe dan ook is het een gevecht die ik als fan ook graag zie en met de harde storen van alistair maakt hij zeker kans, echter geef ik jds zeker meer kans mocht het gevecht ooit plaatsvinden
    Je hebt gelijk, niemand is zo snel als JDS, en hij is ook de enige die in en ook nog eens uit beweegt.
    haha de "feiten" die jij opnoemt zijn gewoon dingen die wat mij betreft zelfsprekend zijn voor een kickbokser, en bokser.
    Dat Mir er niet mee om wist te gaan, ligt dat echt aan JDS en niet gewoon aan Mir die staand helemaal niet zo goed is?
    Technisch is Overeem inderdaad ook niet goed, gewoon naar voren lopen en dan maar hard slaan.
    pff over fan boy bril gesproken, kijk eens naar de lijst EN de partijen van Overeem en kijk eens naar de partijen van JDS, staand is JDS echt niet beter, dat geloof ik echt nooit!
    Ik ben geen fan van Overeem, dus mij maakt het echt niet uit of hij wint of verliest, ik ga alleen niet zo snel mee met de hype machine van de UFC.
    Het enige wat Overeem tegen had was zijn cardio, als die goed is, en in zijn hoofd zit het gewoon goed, dan zie ik JDS alleen met een rechter stoot winnen ( Hey, dat is ook het enige wat hij heeft, of trapt hij ook, of gaat hij naar de grond met zijn tegenstanders, of gebruikt hij zijn linker hand ook wel eens in een combinatie, of alleen als zijn tegenstander "aan "is? )
    Hij is gewoon een grote Chuck Lidell, met de oude kin nog, en die werd uiteindelijk ook door iedereen KO geslagen.

  13. #388
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Je hebt gelijk, niemand is zo snel als JDS, en hij is ook de enige die in en ook nog eens uit beweegt.
    haha de "feiten" die jij opnoemt zijn gewoon dingen die wat mij betreft zelfsprekend zijn voor een kickbokser, en bokser.
    Dat Mir er niet mee om wist te gaan, ligt dat echt aan JDS en niet gewoon aan Mir die staand helemaal niet zo goed is?
    Technisch is Overeem inderdaad ook niet goed, gewoon naar voren lopen en dan maar hard slaan.
    pff over fan boy bril gesproken, kijk eens naar de lijst EN de partijen van Overeem en kijk eens naar de partijen van JDS, staand is JDS echt niet beter, dat geloof ik echt nooit!
    Ik ben geen fan van Overeem, dus mij maakt het echt niet uit of hij wint of verliest, ik ga alleen niet zo snel mee met de hype machine van de UFC.
    Het enige wat Overeem tegen had was zijn cardio, als die goed is, en in zijn hoofd zit het gewoon goed, dan zie ik JDS alleen met een rechter stoot winnen ( Hey, dat is ook het enige wat hij heeft, of trapt hij ook, of gaat hij naar de grond met zijn tegenstanders, of gebruikt hij zijn linker hand ook wel eens in een combinatie, of alleen als zijn tegenstander "aan "is? )
    Hij is gewoon een grote Chuck Lidell, met de oude kin nog, en die werd uiteindelijk ook door iedereen KO geslagen.
    Je hebt het over een lijst van de tegenstanders? Als we puur naar mma kijken vind ik jds's lijst een stuk indrukwekkender hoor..
    Jds heeft werdum ko geslagen, carwin een pak rammel gegeven, nelson alle kanten van de ring laten zien, cain ko geslagen met een zwaar geblesseerde knie en nu vanavond mir zonder enige moeite afgemaakt. En daarnaast is het ook een aardige, nuchtere gozer buiten de ring. Geef die man toch zijn verdiende respect.
    Best schandalig dat je jds een grote liddel noemt! Kijk je uberhaupt naar zijn partijen? Dan zou je zien dat zijn boksen toch wel iets meer is dan alleen een harde rechtse stoot.

    En het klopt, alistair heeft een groter arsenaal qua clinchen en knieën etc maar jds is zo goed in zijn boksen, takedown defense en voetenwerk dat hij voorlopig niks anders nodig heeft.

    Edit: styles make fights.. Alistair's standup is statisch en met name gericht op brute kracht.. Naar voren lopen, tegenstanders vastzetten en harde stoten gooien en/of knieën in de clinch. Dos santos is vanwege zijn snelheid en voetenwerk niet makkelijk in een hoekje vast te zetten en zijn stoten zullen sneller komen dan die van alistair. Bovendien is hij dus erg goed in stoten en snel wegstappen. Alistair heeft natuurlijk veel ko power en zou jds wel ko kunnen slaan mocht hij hem goed raken echter vind ik jds te snel voor hem.
    Last edited by Pahlavan; 27-05-2012 at 19:57.

  14. #389
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Damian_Gray View Post
    cain heeft fedor gewroken
    Zo is het maar net!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  15. #390
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Je hebt het over een lijst van de tegenstanders? Als we puur naar mma kijken vind ik jds's lijst een stuk indrukwekkender hoor..
    Jds heeft werdum ko geslagen, carwin een pak rammel gegeven, nelson alle kanten van de ring laten zien, cain ko geslagen met een zwaar geblesseerde knie en nu vanavond mir zonder enige moeite afgemaakt. En daarnaast is het ook een aardige, nuchtere gozer buiten de ring. Geef die man toch zijn verdiende respect.
    Best schandalig dat je jds een grote liddel noemt! Kijk je uberhaupt naar zijn partijen? Dan zou je zien dat zijn boksen toch wel iets meer is dan alleen een harde rechtse stoot.

    En het klopt, alistair heeft een groter arsenaal qua clinchen en knieën etc maar jds is zo goed in zijn boksen, takedown defense en voetenwerk dat hij voorlopig niks anders nodig heeft.

    Edit: styles make fights.. Alistair's standup is statisch en met name gericht op brute kracht.. Naar voren lopen, tegenstanders vastzetten en harde stoten gooien en/of knieën in de clinch. Dos santos is vanwege zijn snelheid en voetenwerk niet makkelijk in een hoekje vast te zetten en zijn stoten zullen sneller komen dan die van alistair. Bovendien is hij dus erg goed in stoten en snel wegstappen. Alistair heeft natuurlijk veel ko power en zou jds wel ko kunnen slaan mocht hij hem goed raken echter vind ik jds te snel voor hem.
    je hebt gelijk, Werdum is ook echt een staande vechter en Carwin trouwens ook, dat was trouwens ook zo'n hele goede vechter zo uit mijn hoofd, Nelson die heeft een hard hoofd en een harde rechtse ja, dit bedoel ik dus met UFC hype machine.
    En inderdaad JDS vecht heel anders als Chuck Lidell altijd vocht, maar ja wie ben ik, ik kijk pas een paar jaartjes mma.
    Ik kijk al heel wat jaren alle UFC en Pride events en K-1 en K-1 max events live, ik heb er nog geen 1 gemist en heb ook alles op dvd, dus ik zal JDS vast wel eens een keer hebben gezien, misschien ben ik gewoon het kickboksen gewend waar de vechters staand even wat beter zijn.
    JDS gaat net zoals Chuck lidell altijd deed alleen maar los met combinaties zodra de tegenstanders aangeslagen is, daarvoor is het heel simpel allemaal, en dat is tegen tegenstanders die meer op de grond kunnen dan staand.
    Cain kreeg ook slaag van Cheik Kongo als ik het me goed herinner, dat bedoel ik dus met verschil in staand vechten.
    Laat JDS nu maar eens tegen een vechter gaan die staand ook wat kan, en dan bedoel ik geen Yvel.
    Overeem heeft vanaf dat hij begon alleen maar tegen goede tegenstanders gestaan, helaas kreeg hij wat cadeautjes af en toe, en zaten ze af en toe niet bij de UFC, bedoel je dit soms? omdat de UFC de beste vechters ter wereld heeft enzo, dat verhaal?
    Wat denk je dat een Overeem met een Mir van vanacht gedaan zou hebben?

    Het enige wat ik met je eens ben is dat hij KO power heeft en dat hij waarschijnlijk sneller is.

    Hier trouwens de lijsten, alleen mma

    http://en.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeem

    http://en.wikipedia.org/wiki/Junior_dos_Santos

    kijk eens goed naar de tegenstanders en in welke tijd ze tegen die tegenstanders vochten ( Prime of allang al niet meer )
    Last edited by raveboy; 27-05-2012 at 20:47.

  16. #391
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    je hebt gelijk, Werdum is ook echt een staande vechter en Carwin trouwens ook, dat was trouwens ook zo'n hele goede vechter zo uit mijn hoofd, Nelson die heeft een hard hoofd en een harde rechtse ja, dit bedoel ik dus met UFC hype machine.
    En inderdaad JDS vecht heel anders als Chuck Lidell altijd vocht, maar ja wie ben ik, ik kijk pas een paar jaartjes mma.
    Ik kijk al heel wat jaren alle UFC en Pride events en K-1 en K-1 max events live, ik heb er nog geen 1 gemist en heb ook alles op dvd, dus ik zal JDS vast wel eens een keer hebben gezien, misschien ben ik gewoon het kickboksen gewend waar de vechters staand even wat beter zijn.
    JDS gaat net zoals Chuck lidell altijd deed alleen maar los met combinaties zodra de tegenstanders aangeslagen is, daarvoor is het heel simpel allemaal, en dat is tegen tegenstanders die meer op de grond kunnen dan staand.
    Cain kreeg ook slaag van Cheik Kongo als ik het me goed herinner, dat bedoel ik dus met verschil in staand vechten.
    Laat JDS nu maar eens tegen een vechter gaan die staand ook wat kan, en dan bedoel ik geen Yvel.
    Overeem heeft vanaf dat hij begon alleen maar tegen goede tegenstanders gestaan, helaas kreeg hij wat cadeautjes af en toe, en zaten ze af en toe niet bij de UFC, bedoel je dit soms? omdat de UFC de beste vechters ter wereld heeft enzo, dat verhaal?
    Wat denk je dat een Overeem met een Mir van vanacht gedaan zou hebben?

    Het enige wat ik met je eens ben is dat hij KO power heeft en dat hij waarschijnlijk sneller is.

    Hier trouwens de lijsten, alleen mma

    http://en.wikipedia.org/wiki/Alistair_Overeem

    http://en.wikipedia.org/wiki/Junior_dos_Santos

    kijk eens goed naar de tegenstanders en in welke tijd ze tegen die tegenstanders vochten ( Prime of allang al niet meer )

    Zullen we maar niet beginnen met tegenstanders afkraken? Want dan heb ik een vraag aan jou: sinds alistair een HW is geworden, welke toppers heeft hij allemaal verslagen? Brock... Werdum (al was dat een klote partij van beide heren) en verder?
    Maar dat is een beetje off topic. Ik blij erbij, ik denk dat jds van alistair staand wint in een mma partij. Mijn reden voor deze mening heb ik al eerder vermeld. Niks tegen alistair hoor, maar zijn stijl is in mijn ogen geen stijl wat succesvol zal zijn tegen jds. En mocht het gevecht er ooit van komen en alistair wint, dan zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik het fout heb maar tot die tijd blijf ik erbij: jds wint van alistair

    Ps: je hebt het over het feit dat jds geen combinaties gebruikt in jouw ogen tenzij iemand is aangeslagen... Wanneer was de laatste x dat alistair eigenlijk een echte combinatie gebruikte en niet alleen power punches, kicks?
    Last edited by Pahlavan; 27-05-2012 at 21:08.

  17. #392
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Zullen we maar niet beginnen met tegenstanders afkraken? Want dan heb ik een vraag aan jou: sinds alistair een HW is geworden, welke toppers heeft hij allemaal verslagen? Brock... Werdum (al was dat een klote partij van beide heren) en verder?
    Maar dat is een beetje off topic. Ik blij erbij, ik denk dat jds van alistair staand wint in een mma partij. Mijn reden voor deze mening heb ik al eerder vermeld. Niks tegen alistair hoor, maar zijn stijl is in mijn ogen geen stijl wat succesvol zal zijn tegen jds. En mocht het gevecht er ooit van komen en alistair wint, dan zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik het fout heb maar tot die tijd blijf ik erbij: jds wint van alistair

    Ps: je hebt het over het feit dat jds geen combinaties gebruikt in jouw ogen tenzij iemand is aangeslagen... Wanneer was de laatste x dat alistair eigenlijk een echte combinatie gebruikte en niet alleen power punches, kicks?
    Brock kwam net terug dus die vondt ik ook geen topper op dat moment, daarvoor een goede worstelaar, verder niet.
    Op HW heeft Allistair net zoals JDS wat makkies gehad ( ja die zitten ook in de UFC )
    Ik denk dat Overeem op dit moment de beste HW is, alleen al door al zijn ervaring en gevechten in K-1 en mma/freefight, gewoon alles bij elkaar.
    Hij heeft ook alles was JDS heeft al een keer gezien en kan daar echt wel mee om gaan, het is voor mijn gevoel echt alleen die KO power, maar die hebben wel meer vechters waar hij tegen vocht, als je alleen al kijkt naar zijn K-1 partijen ( dat wordt deze partij waarschijnlijk ook een beetje ) daar zitten er veel bij die echt wel beter en veelzijdiger zijn als JDS.

    wat betreft combinaties en statische vechtstijl, dat is gewoon zijn stijl hij hoeft niet schijnbewegingen te maken of wat dan ook zijn combinaties zijn vaak 1 stoot met een knie, of clinch met een knie gelijk erachter, een combinatie hoeft niet altijd links, rechts, linkerhoek, lowkick te zijn, ik vindt qua preciesie ( schrijf je dat zo? ) Overeem veel beter, bijna alles is raak wat hij doet, en op de plekken die hij wilt, bij JDS heb ik altijd het idee dat hij gewoon aan het boksen is totdat de tegenstander "aan"is, maar daarvoor lijkt het wat minder gericht. zelfde met counteren.
    maar goed hopen dat de partij komt en dat het een echte partij wordt, geen puntenwedstrijdje zoals Overeem vs Werdum, dan ben ik allang blij, wie er ook wint.

    Ik vindt de meeste vechters in de UFC niet zo heel indrukwekkend, veel zijn er gewoon puntenvechters, of goede worstelaars.
    Echte all-round vechters hebben meer mijn interesse, zoals de lichtere klasses, zoals die partij van Miller vanacht, wat een drama, en dan nog blij zijn dat je wint, ik snap dat echt niet. haha

  18. #393
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik lees hier overal dat JDS zo verschrikkelijk snel is. Ik kijk de video en het eerste wat ik zie: mir drukt hem gelijk tegen de fence en krijgt 30 sec de tijd om hem te shooten (wat niet lukt) . Ali pakt hem zo bij zijn nekje en knalt er een knie uit. Einde JDS. Net als bij Lesnar.

  19. #394
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Dat denk ik ook. Hij komt terug en hij pakt hem in.

  20. #395
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    hoe meer ik erover nadenk zie ik dat ook. Overeem's clinch is mischien de meest gevaarlijke aanval in MMA. JDS moet echt afstand houden..

  21. #396
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    En niemand, maar dan ook niemand van de heavyweights heeft en blokt lowkicks. Mir gooide 3 pogingen er uit in de eerste ronde en toen hield hij er mee op. En JDS leunt zwaar op zijn voorste been als hij met die rechtse stoot komt.

    Nee, ik voorzie staand geen problemen voor Overeem.

  22. #397
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Ik moet erg hard lachen om mensen die zeggen dat alistair jds makkelijk verslaat..

    ten eerste, alistair is veel te statisch.. Het is een power puncher die grote harde stoten werpt maar jds is een ontzettend snelle, meer technische puncher. Jds's stoten zullen alistair makkelijker raken dan andersom. Ten tweede, jds heeft zeer goede voetenwerk (wat mir zelf na het gevecht ook aangaf) waarmee hij erg snel in and out kan gaan. Dus snel stoten en weer weg. Dat terwijl alistair zoals ik al zei erg statisch is en zwaar op zijn benen staat. Kijk ook naar zijn k-1 gevechten... Daar is het gewoon handen hoog en proberen dichtbij de tegenstander te komen om zijn brute kracht te gebruiken. Nou geloof mij maar, zo makkelijk krijg je jds niet in een hoekje gedrukt. En ten slotte, of je het nou wel of niet toe wilt geven... Alistair is niet een type die veel punishment kan nemen om vervolgens terug te komen. Alistair is een type die erg goed vecht wanneer hij zelf aan het domineren is.

    Ik denk dat de verstandige, neutrale fans zien dat ik de feiten noem en in tegenstelling tot velen hier niet met een fan boy bril naar alistair kijken.

    Bovendien vraag ik mij af hoe alistair mentaal is wanneer hij terug komt na zijn suspension maarja dat zien we dan wel.

    Hoe dan ook is het een gevecht die ik als fan ook graag zie en met de harde storen van alistair maakt hij zeker kans, echter geef ik jds zeker meer kans mocht het gevecht ooit plaatsvinden
    Ik vind dat jij wel een belangrijk punt vergeet. Zoals ook iemand anders hier al aangeeft in het topic.
    JDS leunt heel erg zwaar op zijn voorste been en staat ook een beetje naar binnen met zijn voorste been.
    Als je zo staat is het heel moeilijk om een lowkick te blocken. Je ziet JDS ook echt nooit een lowkick blokken hij neemt ze gewoon... Dat is natuurlijk iets wat je nooit moet doen tegen iemand die heel hard trapt.
    Ik ben echt benieuwd als Overeem hem 3 snoeiharde lowkicks geeft hoe JDS dan gaat reageren. Is zijn voetenwerk dan nog zo snel? Ik denk het niet.
    Ik denk dat JDS nooit een paar goede lowkicks achter elkaar heeft gevoeld en ik denk na het hebben van de pijn valt zijn hele gameplan in duigen en zal hij zelfs proberen voor de takedown te gaan tegen Alistair.
    Op dat moment komen ze in een clinch en is het de kans vrij groot dat Overeem de overhand heeft in de clinch.

    (er circuleert een interview filmpje van JDS waar hij toegeeft dat hij voor zijn gevecht met Overeem heel veel had geoefend om een takedown uit te voeren).

  23. #398
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    JDS gaat niet kunnen boksen als Overeem hem in een clinch heeft. (moet overeem wel lukken om te afstand te verkleinen'
    JDS op de grond hebben we nog weinig van gezien, Overeems ground and pound is erg gevaarlijk.
    JDS is fysiek niet zo sterk als Overeem.
    JDS gaat (denk ik) niet goed tegen levertrappen kunnen.
    JDS heeft niet half de ervaring die Overeem heeft.
    JDS is inderdaad een betere bokser dan Overeem. Sneller, betere combinaties. Overeem is slim genoeg om er geen boxing match van te maken. Hij gaat trappen, knietjes uitdelen en clinchen.

    Zomaar wat puntjes waarom ik denk (en hoop' dat Overeem wint. Het blijft echter speculeren en JDS kan iedereen KO slaan.
    Ik ben nu echter bang dat we de partij nooit gaan zien.
    =