MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ik begrijp niet dat er geen gezamelijke bodemprocedure word aangespannen tegen die burgemeesters . als het allemaal criminelen zijn (bezoekers ) heeft justitie mazzel en kunnen ze zo ingeladen worden op zo,n gala , zijn het geen criminelen zijn de uitspraken van de media en burgemeesters laster en dat is nog steeds strafbaar in nederland !!! gr hans
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Beetje teveel "gewoon" vind je niet? Als het allemaal zo makkelijk zou zijn.......Feit is dat zonder VIP er in Nederland geen degelijk groot en professioneel evenement kan worden gehost....zo simpel is dat
    Richelieu, zo makkelijk is het dus wel. Maar iemand moet de eerste stap zetten en het combineren in een groot gala. Ringseats zijn de oplossing om toch een beetje uit de kosten te kunnen komen bij een groot gala, desnoods de helft weggeven en de helft verkopen. En anders moet je kleiner beginnen, maar wel op die manier.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Beetje teveel "gewoon" vind je niet? Als het allemaal zo makkelijk zou zijn.......Feit is dat zonder VIP er in Nederland geen degelijk groot en professioneel evenement kan worden gehost....zo simpel is dat
    Klopt, daarom is deze sport ook gedoemd om te mislukken, het is wachten tot justitie en OM de zaak rond het criminaliteitsnetwerk in de sport rond hebben en dan is het dag kickboksgalas in Nederland.

  4. #29
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default Kickboksgala van Its Showtime ( Den Bosch) gaat niet door

    DEN BOSCH (ANP) - Een kickboksgala van It's Showtime dat op 30 juni in de Brabanthallen van Den Bosch zou worden gehouden, gaat niet door. Dat heeft een woordvoerster van Libéma, exploitant van de Brabanthallen, maandag gezegd.

    Eerder verbood Amsterdam een kickboksgala van It's Showtime omdat het een 'netwerkbijeenkomst voor de georganiseerde misdaad' zou zijn. Zaterdag werd dat gala in Leeuwarden gehouden omdat burgemeester Ferd Crone niet de juiste middelen had het te verbieden. Crone waarschuwde andere gemeentes op tijd maatregelen te treffen.


    (bron www.nieuws.nl.msn.nl

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    oud nieuws

  6. #31
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Voor de Nederlandse Kickbox fans is de hele gang van zaken natuurlijk stevig balen. Showtime zal ongetwijfeld 'gewoon' alles in het buitenland gaan organiseren want daar is de markt nog 'normaal'. Bijkomend voordeel is dat het publiek in Nederland verwend is, als er niet tien topvechters op de matchmaking staan dan begint men meteen te zeuren over de matchmaking en krijg je de verhalen waarom die niet en hij wel etc etc. In het buitenland zal men eerder tevreden zijn, dus volgens mij maakt het voor Showtime niet meer zo veel uit. En voor de vechters? agh of je met de auto naar Friesland moet rijden of even met het vliegveld naar Spanje: what difference does it make?

    Ik was er afgelopen zaterdag niet bij maar heb begrepen dat bepaalde vechters daar letterlijk werden uitgefloten ik denk dat het ook voor die vechters prettiger is om gewoon als 'held' in een ander land het arena te betreden. En wij als liefhebbers? Pay per View? kleine gala's in de polder en hopen op betere tijden.

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Voor de Nederlandse Kickbox fans is de hele gang van zaken natuurlijk stevig balen. Showtime zal ongetwijfeld 'gewoon' alles in het buitenland gaan organiseren want daar is de markt nog 'normaal'. Bijkomend voordeel is dat het publiek in Nederland verwend is, als er niet tien topvechters op de matchmaking staan dan begint men meteen te zeuren over de matchmaking en krijg je de verhalen waarom die niet en hij wel etc etc. In het buitenland zal men eerder tevreden zijn, dus volgens mij maakt het voor Showtime niet meer zo veel uit. En voor de vechters? agh of je met de auto naar Friesland moet rijden of even met het vliegveld naar Spanje: what difference does it make?

    Ik was er afgelopen zaterdag niet bij maar heb begrepen dat bepaalde vechters daar letterlijk werden uitgefloten ik denk dat het ook voor die vechters prettiger is om gewoon als 'held' in een ander land het arena te betreden. En wij als liefhebbers? Pay per View? kleine gala's in de polder en hopen op betere tijden.
    Ja tuurlijk werd hesdy gerges flink hard uitgefloten. Die man is geen echte winnaar.

  8. #33

    Default

    precies

  9. #34
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    hoe het ook is , simon is de dupe van een mediageile pvda burgemeester die graag in de picture staat en geen andere manier weet om te scoren . als we nou met heel vechtsport minnend nederland afspreken om nooit meer op de pvda te stemmen raken we die loser misschien weer kwijt . ik heb het al eens eerder gezegt , als ik simon was stapte ik naar de rechter want laster is nog steeds strafbaar in nederland . gr hans

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    DEN BOSCH - Een kickboksgala van It's Showtime dat op 30 juni in de Brabanthallen van Den Bosch zou worden gehouden, gaat niet door.

    Dat heeft een woordvoerster van Libéma, exploitant van de Brabanthallen, maandag gezegd.

    Eerder verbood Amsterdam een kickboksgala van It’s Showtime omdat het een ’netwerkbijeenkomst voor de georganiseerde misdaad’ zou zijn. Behalve individuele toegangskaarten worden VIP-arrangementen verkocht voor duizenden euro’s per tafel. De politie vermoedt dat criminelen de gala’s gebruiken om hun relaties te fêteren en geld wit te wassen.

    Souwer
    Tijdens het gala in Den Bosch zou de Bossche kickbokser Andy Souwer om de wereldtitel vechten. Ook zou afscheid worden genomen van kickbokser Peter ’Lumberjack’ Aerts. Souwer zegt ervan te balen dat hij niet in zijn eigen stad terecht kan. „Ik vind dit heel pijnlijk allemaal,” zegt hij. „De burgemeesters besmetten elkaar allemaal met hetzelfde idee. De ontwikkeling van onze sport stagneert als we nergens meer kunnen vechten. Bovendien hebben criminelen helemaal geen kickboksgala’s nodig om zaken te doen.”

    Het evenement wijkt volgens Souwer nu uit naar Brussel.

    Bron: Brabantsdagblad: update van 6 februari 10:00
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •