MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Ja nog 1 nachtje slapen. Net nog zaal ff ingeweest waar ze aan het reeperten waren en het ziet er goed uit. Tribune plaatsen hebben goede view. Nu lekker op kamer en kan niet wachten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Dat Manhoef Spong niet aankijkt is geen teken van onzekerheid oid maar een mindplay net wat Jon Jones ook altijd doet, express wegkijken en naar het publiek kijken.

    Rico moest gewoon blijven staan toen Errol tegen hem aan liep en niet steeds en stap naar achteren doen.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan nu even niet voor Badr zijn(iets meer fan van Saki) maar hij is echt een topper, na deze wedstrijd volgen en supporten met boksen, en met deze houding komt hij er echt wel.
    Warr Sakiii en Zimmerman

  4. #29

    Default

    Enof we er waren met niemand minder als Fred Royers als verslaggever eerste vids online en nu met de staredowns bezig!!!

    http://www.fightstartv.com/tag/its-showtime-leeuwarden/

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Rico moest gewoon blijven staan toen Errol tegen hem aan liep en niet steeds en stap naar achteren doen.
    vind ik ook, maar zimmerman zag er echt mega fors uit zeg...jezus wat een beer

  6. #31

    Default

    We zijn bezig met het uploaden van de video's.

    Alle video's van de persconferentie, weigh-ins, staredowns en interviews komen onder deze link http://www.fightstartv.com/tag/its-showtime-leeuwarden/

  7. #32
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    vind ik ook, maar zimmerman zag er echt mega fors uit zeg...jezus wat een beer
    Rico ook! Die benen joh, bizar. Maargoed wat een ophef over die staredown van Zimmerman ook, ik verwachtte iets belachelijks.. En toen keek ik de video bleek het ontzettend mee te vallen. Opzich waarschijnlijk wel het gewenste effect ;-) want men reageert er meteen op, niets mis met een beetje fight-hypen!
    Fighting is poetry in motion

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de beelden!

  9. #34
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Groningen
    Posts
    1
    vCash
    126000

  10. #35
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Las net dit:
    Tegenstander Saki uur te laat bij weging

    Badr Hari is vrijdagmiddag in Leeuwarden een uur te laat gearriveerd bij de weging. De Amsterdamse kickbokser neemt het zaterdagavond in het WTC Expo op tegen Gökhan Saki uit Schiedam(foto), die wel op tijd was komen opdagen. De organisatie hekelde Hari door te zeggen dat niet iedereen zo professioneel is als Saki.

    Moest nog een pak uitzoeken...


    http://www.rijnmond.nl/sport/27-01-2...aat-bij-weging

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •