MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 83
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nee. Dat was echt een serieuze vraag. Dus als jij het weet alsjeblieft vertel het.
    Als je goed naar de line-up kijkt kun je de verbanden zien. Heb er vertrouwen in dat je hier uit moet kunnen komen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Wat? Mejiro Friesland tegen Chakuriki Amsterdam?

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wat? Mejiro Friesland tegen Chakuriki Amsterdam?
    hahaha

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Nou zeg het dan maar.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Hoogtepunten waren voor mij, Badr, Ghita en v Roosmalen vs Direcki

  6. #31
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    leuk gala
    goeie sfeer
    ondanks de lange rij buiten iedereen toch snel binnen
    helaas stonden wij binnen bij het verkeerde poortje met een vrouwelijke beveiliger die beter een andere baan kan zoeken...

    iedere keer als badr werd vertoond op het videoscherm ging iedereen los. mooi om te zien wat hij losmaakt
    jammer van verhoeven had het hem zeker gegund. spong en manhoef was voor mij persoonlijk een tegenvaller. verder een paar mooie partijen gezien. en naast badr was robin van roosmalen voor mij het absolute hoogtepunt. wat een talent

    hopen dat ik er in brussel weer bij kan zijn

  7. #32
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    en nog even op de foto geweest met mn jeugdheld dick vrij (hele aardige kerel trouwens)

  8. #33
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Ghita wordt de nieuwe koning van het zwaargewicht nu Badr Hari gestopt is. Wat een fantastische vechter is Ghita zeg.
    ja dat vindt ik ook,heb hem altijd al goed gevonden echt een super mooie styl heeft hij voor een zwaargewicht,en die K.o was zo zuiver.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    ja dat vindt ik ook,heb hem altijd al goed gevonden echt een super mooie styl heeft hij voor een zwaargewicht,en die K.o was zo zuiver.

    Qua vechtstijl en zelfs qua uiterlijk lijkt hij op Naoufal Benazzouz vind je niet?? Alleen is Ghita een verbeterde versie.

  10. #35
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Qua vechtstijl en zelfs qua uiterlijk lijkt hij op Naoufal Benazzouz vind je niet?? Alleen is Ghita een verbeterde versie.
    Klopt daar heeft ie veel van weg,die kan ook goed en zuiver trappen,maar nu Badr weg is is Ghita mijn favoriet aan het worden,die man beweegt zo goed voor een zwaargewicht,plus het is echt een grote kerel,hij was pas bij ons op de sportschool een keer en had echt zoiets van wow die is groot...terwijl ik dat niet snel heb want ben zelf ook 2.02.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Met die baard en dat uitdrukkingsloze gezicht van hem heeft hij ook wel iets van een bijlmoordenaar.

  12. #37
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wat? Mejiro Friesland tegen Chakuriki Amsterdam?
    Het gala is in Leeuwarden, vorprogramma staat vol noordelijke vechters. Duut is een lokale vechter. Men wil uiteraard lokale vechters, omdat deze ook lokaal publiek meenemen. De zaal moet vol. Daarnaast is Duut zijn sponsor een growshop :-(. Is zeker goed voor eeen aantal viptafels. Snap overigens niet dat mejirogymdat nog toestaat. Zeker gezien de discussies in Nederland.
    Simon rutz had iig moeten verbieden dat hij opkomt met reclame voor de growshop.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default Badr Hari als mens gegroeid.

    Vinden jullie ook niet dat Badr Hari als mens is gegroeid?

    We weten allemaal dat Badr Hari zich in het verleden heeft misdragen zowel in als buiten de ring. En daar is hij ook genoeg voor beschimpt (en terecht) en hij heeft een hoop fans daarmee verloren. Maar fouten maken we allemaal, de één meer dan de ander, het belangrijkste is dat je van je fouten leert.

    Wat dat betreft zie ik een positieve ontwikkeling bij Badr. Dit begon vorig jaar al met zijn gevecht tegen Gregory Tony. Je ziet dat hij het Bad Boy image van zich af probeert te schudden.
    Met persconferenties heeft hij de woede niet meer in z'n ogen. Hij behandelt iedereen met respect.

    Ik vond gisteren zijn benadering tegenover Saki werkelijk fantastisch.
    Ik kreeg kippenvel toen hij de vader van Saki erbij riep.
    Maar het allermooiste vond ik de ode die hij bracht aan Cor Hemmers. Hij vroeg om applaus voor Cor en noemde hem de beste trainer van de wereld.

  15. #40
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    .
    Simon rutz had iig moeten verbieden dat hij opkomt met reclame voor de growshop.
    Een growshop is een legaal bedrijf die ook netjes belasting betaald. (Maar ik begrijp je punt )

  16. #41
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Viel mij ook op ja. Badr was heel rustig, gedecideerd en elk woord wat die zei was over nagedacht. Die gedwongen rustpauze heeft hem denk ik toch goed gedaan. Ben benieuwd of die dit kan vasthouden in de bokswereld.


    Deze entrance van Badr zal me altijd bij blijven (ondanks de foute shirt). Hazes en Badr 4ever
    Last edited by rollermanskunk; 29-01-2012 at 12:23.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Een growshop is een legaal bedrijf die ook netjes belasting betaald. (Maar ik begrijp je punt )
    Je moet dat soort dingen gewoon niet willen. We staan in de picture, alles wat maar enigszins neigt naar banden met, wordt breed uitgemeten. Je moet je verre houden van activiteieten die maatschappelijk/ sociaal niet worden geaccepteerd
    Weet je, dat maakt de overbied hypocriet met betrekking tot de discussie over de gala's. Als er nu 1 bedrijfstak is die banden heeft met cri Ina krist dan zijn het koffieshops. Ze krijgen illegaal aangeleverd door criminelen, want niemand mag kweken. Ondertussen gedoogd de overheid de koffieshop. Dat is natuurlijk krom in het licht van de discussie, dat kickboksgalas wordeverboden als er een vermoeden is van banden ( direct en indirect) met criminalitiet. De overheid zou op grond van die reden de shops moeten sluiten

  18. #43
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Het was een top gala met zeer goede sfeer in de zaal, ik heb genoten, alles verliep rustig. Ik heb zelf geen opstootje gezien.
    Badr Hari maakt veel los bij het publiek. Ik zat zelf tussen Turken en Marokkanen die het goed met mekaar konden vinden en elkaar feliciteerden na de wedstrijd. Er zat een groep (Hollandse Autochtonen) die direkt na de 1e K.O van Badr gelijk weg gingen, duidelijke haters, maar voor de rest was de hele gala netjes verzorgd.

    De speech van Badr was ook mooi. heeft iemand daar beelden van?

  19. #44
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    het was echt een vet gala! alles prima geregeld, goeie partijen en een uitstekende sfeer. en na 20 minuten weer thuis!

  20. #45
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MaTo View Post
    Sahak Parparyan vs Mourad Bouzidi vond ik een erg leuke partij! Ben Edwards oprecht gewonnen, Michael Duut hoef ik verder niet echt meer een match van te zien. Ghita vs Gerges vond ik een erg leuke evenals Spong vs Manhoef. Badr vs Saki ging iets te snel voorbij
    ik vond wel dat mourad bouzidi niet heeft gekregen wat hij heeft verdiend , heb de partij 2 x terug gekeken en heb hem echt op voordeel staan .maar dat is mijn mening gr hans

  21. #46
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Je moet dat soort dingen gewoon niet willen. We staan in de picture, alles wat maar enigszins neigt naar banden met, wordt breed uitgemeten. Je moet je verre houden van activiteieten die maatschappelijk/ sociaal niet worden geaccepteerd
    Weet je, dat maakt de overbied hypocriet met betrekking tot de discussie over de gala's. Als er nu 1 bedrijfstak is die banden heeft met cri Ina krist dan zijn het koffieshops. Ze krijgen illegaal aangeleverd door criminelen, want niemand mag kweken. Ondertussen gedoogd de overheid de koffieshop. Dat is natuurlijk krom in het licht van de discussie, dat kickboksgalas wordeverboden als er een vermoeden is van banden ( direct en indirect) met criminalitiet. De overheid zou op grond van die reden de shops moeten sluiten
    ook de overheid is niet gek , geld is geld en als het belasting heet maakt het niet uit waar dat geld vandaan komt . dus dat stukje reclame van duut kan er ook wel bij . gr hans

  22. #47
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    die opkomst met hazes was echt te gek inderdaad.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ook de overheid is niet gek , geld is geld en als het belasting heet maakt het niet uit waar dat geld vandaan komt . dus dat stukje reclame van duut kan er ook wel bij . gr hans
    Als we dat met zijn allen vinden, dan moeten we ook niet zeiken dat er nu zoveel gelazer is.

  24. #49
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De hyena was weer goed bezig. Roosmalen - Boustati zou een mooie partij zijn.

  25. #50
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default Badr rustig, Simon pissig

    Zag dit op Fightstar.tv. Simon was een beetje pissig en boos op de pers. Badr daarentegen was rustig en gaf goede uitleg op vragen die hem gesteld werden.


    http://www.fightstartv.com/videos/pe...en-simon-rutz/

    http://www.fightstartv.com/videos/pe...an-simon-rutz/

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •