MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 83 of 83
  1. #76
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Murat is wel een held. Ik scoorde ze erg close en miss wel voordeel aan Murat. Maar hij had ook veel stoten en trappen waar zo weinig kracht achter zat dat ik denk dat de jury die niet meetelden. Bij Robin was alles kracht. Hij zou er wel om moeten denken dat als hij iemand niet kan overmeesteren dat hij alsnog kan winnen op punten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Mooi gala. Kon er niet live bij zijn, maar heb het grootste deel via een goed werkende stream gevolgd. Mooie k.o.'s van Zimmerman en Ghita. Mooi einde uiteraard van Badr. Die Michael Duut hoef ik niet meer te zien. Murat Direkci is bestolen. Dat was echt bullsh!t. Robin van Roosmalen is een groot talent maar zijn tekortkomingen kwamen pijnlijk aan het licht tegen Direkci.
    "Pijnlijk aan het licht' zou ik ook weer niet zeggen. Dat hij iets tactischer moet vechten is wel duidelijk. Overig vind ik niet dat Murat Direkci bestolen is. Een verlenging was wel op zijn plaats geweest.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #78
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    robin heeft zwaar gewonnen van die belgische turk.

    en badr is de allerbeste

  4. #79
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik ruik rassen haat

  5. #80
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen is zo entousiast over de event. Maar ik moet zeggen dat ik het toch iets vond tegenvallen. Ik vond maar een paar partijen goed. Ik mis ook die sfeer die ik bij K1 events wel voelde. Op een of andere manier ben ik nog niet overtuigd van showtime als de opvolger van K1. Kan ook aan mij liggen

  6. #81
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by zokizo View Post
    Iedereen is zo entousiast over de event. Maar ik moet zeggen dat ik het toch iets vond tegenvallen. Ik vond maar een paar partijen goed. Ik mis ook die sfeer die ik bij K1 events wel voelde. Op een of andere manier ben ik nog niet overtuigd van showtime als de opvolger van K1. Kan ook aan mij liggen
    Compleet andere organisatie natuurlijk. Het zal nooit hetzelfde zijn als. Beetje het zelfde verhaal als Pride.

  7. #82
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    nu badr weg is, is niet daniel ghita nummer 1 zwaargewicht, maar saki. niemand in de kickbokswereld die saki aanpakt. of badr moet terugkomen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •