MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 63
  1. #1
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default $1 Million Dollar Prize for Glory World Series Fight Events 2012

    Leuk nieuws

    $1 Million Dollar Prize for Glory World Series Fight Events 2012

    Fri Jan 20, 2012 12:10pm EST


    $1 Million Dollar Prize for Glory World Series Fight Events 2012

    PR Newswire
    AMSTERDAM and MOSCOW, January 20, 2012


    AMSTERDAM and MOSCOW, January 20, 2012 /PRNewswire/ --
    Golden Glory has partnered with Total Sports Asia to form a powerful team to revive Kickboxing and resuscitate the K-1 rules scene.
    The new partnership backed by a group of investors is planning for new tournaments with total prize money of US$ 1 million. This would include a 70Kg and 85kg category (USD 300K each) and a Heavyweight Category which would fight for USD 400K.
    Putting up one million dollars for these three tournaments as Prize money will spring new life into the sport of Kickboxing. The partnership believes that 2012 will be the rebirth for stand up striking combat and the sport will take its deserved position alongside the ever growing sport of MMA.
    The partnership recently signed and paid the outstanding money to key fighters including Gokhan Saki, Semmy Schilt, Erroll Zimmermann, Sergei Kharitonov and several others. As expected many other fighters have shown interest to sign exclusive deals in hopes to get reimbursed for their FEG outstanding payments as well as having future fights with this new powerhouse Promotion.
    Bas Boon, MD of Golden Glory said: "I'm sure Aerts, Petrosyan, Buakaw Por Muak, Jaideep, Texiera and others will soon follow and sign agreements so that Kickboxing can become an international force again and resurrect the history and glory of K-1." (http://www.goldenglory.com)
    The upcoming March 23rd Glory World Series event in Moscow will be televised in over 80 countries and is already shaping up to be a classic, with the return of 4 time K-1 Champion Schilt in action for the first time in over a year. Also Zimmerman taking on legend Jerome Le Banner and a battle of Iron fists is on the card when USA'sMark Miller takes on Russia'sSergei Kharitonov. Also in action are Robin van Roosmalen, Igor Jurkovic and MMA bouts involving feature fighters from many different countries including Dennis Stojnic (Bosnia), Dion Staring (Holland), Tommy Depret (Belgium).
    For more information on Glory World Series Moscow go to http://www.gloryworldseries.com http://www.totalsportsasia.com
    poster: http://www.facebook.com/teamgoldengl...type=1&theater
    Please see trailer: http://www.youtube.com/watch?feature...&v=PGJdzBH9FVE
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nou das een flinke bak met geld!

    ==
    Over geld gesproken, las dit net bij Martijn:

    @Golden_Glory mngmnt arranged that all GG fighters, managers & trainers got paid their outstanding money from K1!! Today was a good day!
    ==
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Holy fuck...

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Holy fuck...
    Moet er nog Dana achter ..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Nou das een flinke bak met geld!

    ==
    Over geld gesproken, las dit net bij Martijn:

    @Golden_Glory mngmnt arranged that all GG fighters, managers & trainers got paid their outstanding money from K1!! Today was a good day!
    ==
    Allistar ook?

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Moet er nog Dana achter ..?
    Nee. Dit was een uitbarsting van hoop en een beetje vreugde.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Allistar ook?
    tja dat weet ik niet, ten tijde van zijn partijen in de K1 maakte Alistair deel uit van het GG-Team..

    Wel een goede vraag, waar ik ook het antwoord wel op wil weten.
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Misschien wordt daarmee gewacht tot na het proces?

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Na een hoop negativiteit en mismanagement rondom Golden Glory is het wel weer fijn om zulk goed en positief nieuws te horen rondom GG. Gefeliciteerd GG!!! Dat hebben jullie mooi voor elkaar geregeld.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Yes, reviving Kickboxing K-1 rules scene!!

    Was er al bang voor dat het een langzame dood zou sterven... Reps voor GG om er weer nieuw leven in te blazen!
    Nederland wordt sowieso weer mooi op de kaart gezet

  11. #11
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    tja dat weet ik niet, ten tijde van zijn partijen in de K1 maakte Alistair deel uit van het GG-Team..

    Wel een goede vraag, waar ik ook het antwoord wel op wil weten.
    Was eigenlijk sarcastisch bedoeld maar toch...
    Misschien kunnen ze een en ander wel tegen elkaar wegstrepen?

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    op zich wel een goede zaak !! Leven in het kickboxen

    maar heb mijn bedenkingen over de combinatie promotor/agentschap.

    Ik bedoel: als een gg fighter 30 % aan zijn management geeft hoeven ze 30% minder uit te betalen als een van hun vechters wint. Is wel heel erg verleidelijk natuurlijk.

    Goed voor Martijn dat hij zijn centen heeft. Ik verwacht dat ze ao "vergeten" zijn. Maakt voor hem de rechtzaak natuurlijk wel sterker als ze hem niet betalen. Het zou mij niet verbazen als de rechtzaak als een nachtkaars uitgaat.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Hoop zo dat peter mee doet. Het ziet er super uit! Ik kan niet wachten!

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    Hoop zo dat peter mee doet. Het ziet er super uit! Ik kan niet wachten!
    In elk geval een superfightje. Zou mooi zijn!!!

  15. #15
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Daarnaast is de vraag of ze nederland nog een keer aandoen!

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt me sterk. Maar misschien net over de grens.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    fijn dat nu alles geregeld is nu kunnen we weer lekker aan de gang

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Kicken... Kickboxing is still alive.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    tja dat weet ik niet, ten tijde van zijn partijen in de K1 maakte Alistair deel uit van het GG-Team..

    Wel een goede vraag, waar ik ook het antwoord wel op wil weten.
    ik weet dat niet hoor ze krijgen dat geld omdat nieuwe contracten zijn afgesloten en daar zit Alistair niet bij.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik weet dat niet hoor ze krijgen dat geld omdat nieuwe contracten zijn afgesloten en daar zit Alistair niet bij.
    Dan is dat geld niet het k1 geld aangezien die contracten al lang geregeld waren.
    Jij beweert dus dat ze om het geld van de k1 te krijgen een nieuw contract hebben afgesloten (met wie dan?) en dat daar nu dus Allistair niet bij zit?
    Het gaat toch om wie er toen in de k1 gevochten hebben en niet wie er nu onder contract van gg staan!

    Klinkt weer als een BB contractje...

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    voor GG vechters die nu een nieuw contract krijgen bij deze organisatie is het K1 geld als compensatie uitgekeerd . Goed geregeld toch van GG?

  22. #22
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik weet dat niet hoor ze krijgen dat geld omdat nieuwe contracten zijn afgesloten en daar zit Alistair niet bij.
    Daar zullen we in de toekomst heel snel meer over horen. Ik denk als mensen de waarheid horen hoe alles werkenlijk in elkaar zit, iedereen een hele positive mening zal gaan hebben over het GG management.
    Alistair wist dat dit eraan zat te komen, maar daar zullen we ongetwijfeld heel snel meer over horen.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Allistar ook?
    Alistair is geen GG vechter meer, hij is een reem vechter en heeft colin, fabrice en andere super managers die alles voor hem regelen nu (behalve als hij in een trainingscamp zit).

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    voor GG vechters die nu een nieuw contract krijgen bij deze organisatie is het K1 geld als compensatie uitgekeerd . Goed geregeld toch van GG?
    Dus de K1 is hun in principe nog steeds geld schuldig?

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Alistair is geen GG vechter meer, hij is een reem vechter en heeft colin, fabrice en andere super managers die alles voor hem regelen nu (behalve als hij in een trainingscamp zit).
    Ik snap dat het erg hoog zit, maar met die steekspelletjes schieten we ook weinig op. Vwb de zaak GG en Alistair wachten we gewoon rustig af en dan kunnen we uiteindelijk na uitspraak de balans opmaken.
    --

    Toch nog een vraag, als ik lees:
    @Golden_Glory mngmnt arranged that all GG fighters, managers & trainers got paid their outstanding money from K1!!
    Dan hebben we het toch over het geld wat de K1 zoiezo schuldig was/is aan de vechters die toendertijd aan de K1 evenementen hebben deelgenomen, voor het gemak nemen we nu even het GG-team. Destijds maakte Alistair daar dan toch ook deel van uit.

    Of is de quote niet helemaal juist beschreven en moest het eigenlijk gaan over de vechters die momenteel een nieuw contract afsluiten en daarbij hun verdiende gelden uitgekeerd krijgen als vorm van compensatie..?
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •