MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54
  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default volgende tegenstander .......?*Spoiler*

    vind het knap dat githa de titel heeft, maar tegen wie zou hij hem kunnen verdedigen? wie verdient er een shot, nu spong naar mma gaat, peter stopt en badr gaat boksen.
    mijns inziens saki of anderson silva. silva ben ik niet zeker van, maar na zijn optreden gister wil ik hem wel het voordeel van de twijfel geven.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    sorry voor diegene die het nog niet gezien, maar natuurlijk een flinke spoiler. wil iemand spoiler in de titel zetten? bvd

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Lushenko?
    Super Kombat GP kampioen vs It's Showtime kampioen.
    Saki heeft net verloren. Dus zou raar zijn als zijn volgende pot gelijk een titel partij is.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    dar had ik ook al aan gedacht, maar in 2009 maakte githa korte metten met hem en er staat al een partij tussen hen gepland in maart in zagreb

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ah zo. Mmmmm...Zimmermann? Die heeft tenslotte net weer gewonnen. Voor de 7de keer op rij. Heeft nog een partij in Moscow in maart natuurlijk. Maar daarna als hij weer wint?

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Had Schilt nog geen tegenstander voor Moskou?

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ghita vocht in maart toch al in Zagreb tegen Lushenko?

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Had Schilt nog geen tegenstander voor Moskou?
    zou ik wel een mooie partij vinden, alleen zal deze partij geen titelverdediging zijn, omdat it's showtime het gala niet organiseert. zou ismael londt al aan een titelshot tegen githa toe zijn?

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Die is in zijn laatste partij ook KO gegaan tegen Lascenko. Dus ik zou zeggen nee.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Misschien Filip Verlinden?

  11. #11
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    verlinden is een belg, dus misschien verlinden vs lashenko in brussel op 30 juni en de winnaar tegen githa?
    jammer is dan wel dat githa pas op zijn vroegst in september zijn titel kan verdedigen.
    Last edited by carlo1; 29-01-2012 at 11:09.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    sorry voor diegene die het nog niet gezien, maar natuurlijk een flinke spoiler. wil iemand spoiler in de titel zetten? bvd
    done

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Moet Verlinden ook nog voor de MPL vechten op ronde 4?

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    done
    dankjewel

  15. #15
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Simon Ruts heeft vorige keer aangegeven dat bij de afscheidspartij van Peter de winnaar Gerges vs Ghita tegen Saki voor de titel zou vechten. Ik denk dan ook dat we een Ghita vs Saki gaan krijgen, zal ook wel een dikke pot worden. Aangezien Ghita de eerste ontmoeting verloren heeft. Moet wel zeggen dat Ghita er dit x geript uitzag, zag er echt goed uit.

    Ik denk dat je bij Its Showtime niet kunt uitgaan dat je eerst zoveel wedstrijden gewonnen dient te hebben alvorens je een titelshot krijgt. Dit werkt alleen bij UFC, dit omdat UFC een monopolie is en een van de beste organisatie is in de wereld. Vechters van Its showtime vechten op diverse gala`s, dan winnen ze en dan verliezen ze weer. Wie zit er te wachten op een titelverdediging van Ghita vs Silva, gaat nergens over. Saki is de World series kampioen van GG en zou mooi zijn als hij tegen Ghita vecht voor de Its showtime heavyweight titel. Dat Saki verloren heeft van Badr met geen probleem zijn, er is bijna niemand die van Badr op dit moment zou winnen. Het was natuurlijk mooier geweest als Ghita vs Badr op de planning zou staan, maar zoals we allemaal al weten is Badr noorderzon vertrokken. Een reele optie kan mijns inziens ook Zimmerman staan, Zimmerman is back en slaat iedereen KO. Daarnaast heeft Zimmerman wat recht te zetten met Ghita. Spong heeft al een partij tegen Aarts staan en zal zich gaan focussen op MMA. Blijft weinig over zou ik zeggen.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij vergeten we schilt

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Volgens mij vergeten we schilt
    Nee hoor

  18. #18
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Volgens mij vergeten we schilt
    als hij misschien wat vaker in de ring zou staan, zou hij zeker niet vergeten worden.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Saki of Zimmerman.. al denk ik dat Saki misschien nog wel eens in de richting van MMA kan gaan, dus dan Zimmerman. Braddock was echt niet zo overtuigend dat ik hem tegen Ghita zou zetten.

  20. #20
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Volgens mij vergeten we schilt
    Schilt heeft al een jaar niet gevochten, hij heeft alleen maar lopen acteren. Als iemand geen titelshot verdiend is hij het wel. Als is Simon was, zou ik hebben niet eens laten participeren. Er is op dit moment niemand meer die het Schilt moeilijk zou kunnen maken, Saki komt lengte te kort. Heel misschien dat Ghita wat kan betekenen voor de rest zie ik helemaal niemand meer die wat tegen Schilt in te brengen heeft. Zonder concurrentie/dreiging is er geen reet aan.

  21. #21
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Simon Ruts heeft vorige keer aangegeven dat bij de afscheidspartij van Peter de winnaar Gerges vs Ghita tegen Saki voor de titel zou vechten. Ik denk dan ook dat we een Ghita vs Saki gaan krijgen, zal ook wel een dikke pot worden. Aangezien Ghita de eerste ontmoeting verloren heeft. Moet wel zeggen dat Ghita er dit x geript uitzag, zag er echt goed uit.

    Ik denk dat je bij Its Showtime niet kunt uitgaan dat je eerst zoveel wedstrijden gewonnen dient te hebben alvorens je een titelshot krijgt. Dit werkt alleen bij UFC, dit omdat UFC een monopolie is en een van de beste organisatie is in de wereld. Vechters van Its showtime vechten op diverse gala`s, dan winnen ze en dan verliezen ze weer. Wie zit er te wachten op een titelverdediging van Ghita vs Silva, gaat nergens over. Saki is de World series kampioen van GG en zou mooi zijn als hij tegen Ghita vecht voor de Its showtime heavyweight titel. Dat Saki verloren heeft van Badr met geen probleem zijn, er is bijna niemand die van Badr op dit moment zou winnen. Het was natuurlijk mooier geweest als Ghita vs Badr op de planning zou staan, maar zoals we allemaal al weten is Badr noorderzon vertrokken. Een reele optie kan mijns inziens ook Zimmerman staan, Zimmerman is back en slaat iedereen KO. Daarnaast heeft Zimmerman wat recht te zetten met Ghita. Spong heeft al een partij tegen Aarts staan en zal zich gaan focussen op MMA. Blijft weinig over zou ik zeggen.
    zoals ik eerder al melde is saki idd een optie, zou mijns inziens een fantastische pot zijn. echter komt hij net van een loss en om daarna direct tegen een in topvorm verkerende ghita te gaan staan.
    betreft zimmerman, slaat idd iedereen ko, echter zijn dat allemaal 2e rangs vechters en heeft hij al geruime tijd niets gepresteerd tegen een vechter die er echt toe doet. laat hij eerst maar van le banner winnen tegen wie hij al gepland staat in moskou, kijken we daarna weer verder. hij heeft idd nog wat recht te zetten tegen githa, alleen was dit niet een close puntenoverwinning, maar een zeer brute ko in de eerste ronde. dus kun je je afvragen hoe het hem nu zou vergaan. verder staan er echt nog wel vechters die opkomend zijn en ook wel een kans mogen krijgen, dus vandaar deze topic en genoemde vechters

  22. #22
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Schilt heeft al een jaar niet gevochten, hij heeft alleen maar lopen acteren. Als iemand geen titelshot verdiend is hij het wel. Als is Simon was, zou ik hebben niet eens laten prticiperen. Er is op dit moment niemand meer die het Schilt moeilijk zou kunnen maken, Saki komt lengte te kort. Heel misschien dat Ghita wat kan betekenen voor de rest zie ik helemaal niemand meer die wat tegen Schilt in te brengen heeft. Zonder concurrentie/dreiging is er geen reet aan.
    daarmee degradeer je dus meteen de waarde van de titel. Hou er dan maar mee op. Een ware kampioen wil tegen iedereen vechten. en wil ook iedereen verslaan. De titel stelt zo geen reet voor, als het op deE manier zou werken.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Nu Badr is gestopt is Ghita mijn nieuwe favoriet. Hijs een ijskoude killer die me doet denken aan de oude Ignashov. Ik zou hem nu wel tegen Spong willen zien.
    Max. 400 x 125

  24. #24
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Zimmerman voor de titel, zou ook een mooie pot zijn.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  25. #25
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Spong of Schilt
    Last edited by MaTo; 29-01-2012 at 14:08.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •