MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default Kancho Henk Kuipers bij Pauw en Witteman!

    Nu bij Pauw en Witteman.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Kan iemand vertellen waar het over ging (in drie zinnen)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Kuipers is nu blijkbaar president van Satudarah en ging de discussie aan met een potilica van de VVD, die de Hells Angels en Satudarah het liefst zou willen verbieden. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n sterk optreden van Henk; hij werd door die politica en Pauw en Witteman de hele tijd in de verdediging gedrukt en kwam daar moeilijk uit. Henk was trouwens wel veel veranderd! Ik moest ff 2 keer kijken of het 'm wel echt was.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, ze vonden hem nogal ongeloofwaardig overkomen en dat kwam hij ook. Hij ontweek echt elke vraag en had nergens een zinnig antwoord op.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    De vergelijking met de hooligan die een stadionverbod kreeg van die politica vond ik ook niet erg sterk. Haar stelling was dat indien er bij een individueel clublid van een motorclub bijvoorbeeld wapens worden gevonden, of wanneer deze een ander strafbaar feit pleegt, deze uit de club moet worden gezet. Want, zo beweerde ze, een voetbalhooligan krijgt ook een stadionverbod... Dat laatste is naar mijn mening per definitie clubgerelateerd (direct verband met voetbalwedstrijden). Indien er bij een voetbalhooligan thuis wapens worden gevonden of voor mijn part een hennepkwekerij wordt aangetroffen, dan krijgt hij geen stadionverbod. In het geval van een lid van een motorclub zou je ook zo moeten redeneren, althans als je die vergelijking zou willen maken.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Henk had het ooit met mij over de Hells Angels op een motorbeurs en nu zit ie opeens bij Satudarah ???
    Had ook moeite Henk te herkennen hij was ooit een stuk grijzer ;-)
    Ben wel benieuwd hoe de heksenj8 afloopt laten ze zich liever meer met de katholieke kerk bemoeien die viespeuken!!!!

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    mmm Kuipers is een faction prez, niet DE prez van Satudarah lijkt mij... volgens mij zijn er stuk of vijf factions?

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Uitzending gemist:

    http://pauwenwitteman.vara.nl/Uitzen...tml?&tx_ttnews[tt_news]=24880&tx_ttnews[backPid]=1546&cHash=9a0e9448c8261867e61c61001eaded01
    Thanx, vanavond eens terugkijken.

  10. #10
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig hadden P en W zich niet verdiept in de CV van Kuipers. Was de link meteen gemaakt tussen Motorclubs, criminaliteit en Vechtsport. Waren we nog verder van huis, want Kuipers kwam zeker niet goed uit de verf.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Daar was ik ook meteen bang voor helaas..
    Fighting is poetry in motion

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Tja de feiten liegen niet al die aantijgingen van wapens bij zich zijn onomstotelijk bewezen snap dan ook niet dan men in het programma van P+W wil plaatsnemen daat wordt je altijd in deze verbaal afgeslacht.
    Dit interview heeft de MC beweging in geheel NL geen goed gedaan.
    Ooit waren de Free Fighters bij Sonja Barend te gast en kregen daar verbaal ook geen poot aan de grond Bas Boon kon daar samen met oa D Vrij G Gordeau B Spijkers enz enz absoluut zn verhaal niet kwijt bij die onbeschofte Sonja Barend die zoals gewoonlijk NIEMAND liet uitspreken.
    In dit soort linkse slinkse programmas hebben wij met onze vechtsport en MC cultuur nix te zoeken', al had die politica wel een paar standpunten qua aantijgingen die moeilijk te weerleggen zijn vinnik

  13. #13
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Henk Kuipers is de president van chapter NorthEast, je hebt nu ongeveer 17 chapters in NL, Satudarah groeit met de dag.
    Dat wijf van de VVD irriteerde mij mateloos!!
    Last edited by Lionheart; 31-01-2012 at 13:28.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Tja de feiten liegen niet al die aantijgingen van wapens bij zich zijn onomstotelijk bewezen snap dan ook niet dan men in het programma van P+W wil plaatsnemen daat wordt je altijd in deze verbaal afgeslacht.
    Dit interview heeft de MC beweging in geheel NL geen goed gedaan.
    Ooit waren de Free Fighters bij Sonja Barend te gast en kregen daar verbaal ook geen poot aan de grond Bas Boon kon daar samen met oa D Vrij G Gordeau B Spijkers enz enz absoluut zn verhaal niet kwijt bij die onbeschofte Sonja Barend die zoals gewoonlijk NIEMAND liet uitspreken.
    In dit soort linkse slinkse programmas hebben wij met onze vechtsport en MC cultuur nix te zoeken', al had die politica wel een paar standpunten qua aantijgingen die moeilijk te weerleggen zijn vinnik
    Ik weet niet waar jij het over hebt, maar vechtsporters/mensen gerelateerd ad vechtsport (Overeem, Bonjasky, Grol, Kuipers etc) die krijgen tenminste de kans om hun verhaal te doen in volgens jou deze linkse programma's als Pauw en Witteman!

    En onze vechtsporters worden juist aangevallen door die rechtse pannekoeken die niets gewend zijn!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  15. #15
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Vechtssporten linken met Satu darah. Ik weet het niet. Zeker kyokushin niet.

    Heb liever een Ernesto Hoost als ambasadeur. Kuipers... respect, maar wist niet dat hij president was van satu darah.
    Henk zit er wel voor de naam te zuiveren, denk dat dat een moeilijke taak is.

    Weet het niet, gevoelige materie... Ben er beetje bang voor.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    van der Laan = rechtse pannenkoek?

    Wat betreft die motorclubs, die onderzoeken naar deze geheel legitieme clubs zijn door eerdere regeringen al geïnitieerd in geval je rechtse politici daar ook van wil beschuldigen. De huidige houding richting de motorclubs wordt breed gedragen in de politiek. Heeft helemaal niets met rechts of links te maken.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Dang.. ik heb gisteren nog even zitten kijken. Kwam er langs gezapt en zag een kerel met een grote donker baard.
    Ik dacht nog wie is die vent toch. In al mijn onbevangenheid heb ik 'm geen moment herkend. Osu
    Waarom zijn die mannen daar gaan zitten? Het was eigenlijk alleen maar bevestiging van de beeldvorming.....

    http://omroep.vara.nl/media/86260

    Ik moest wel lachen. Het leek net een piratenbende op visite in een theesalon.

    (you can't judge a book by the cover.. is ook waar )

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Er zat eentje bij in het publiek van p/w die geinterviewd was door 2 vandaag die een hele waslijst had veroordelingen. Was gewoon 2-0 voor die politica.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Henk had het ooit met mij over de Hells Angels op een motorbeurs en nu zit ie opeens bij Satudarah ???
    Had ook moeite Henk te herkennen hij was ooit een stuk grijzer ;-)
    Ben wel benieuwd hoe de heksenj8 afloopt laten ze zich liever meer met de katholieke kerk bemoeien die viespeuken!!!!

    volgens mijn mag iedereen daar lid van worden als je maar betaald en een brommer heb vroeger moest je je eigen op werken in een color motorclub.maar goed dat vrouwtje van de VVD had gelijk als je er geen afstand van neemt dan keur je het goed het zijn ook geen padvinders iig gewoon aanpakken die gasten had al wel wat eerder gemoeten in mijn ogen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Lionheart met alle respect maar ik begrijp je stelling deels niet..............
    Pauw en Witteman zijn net als Sonja Barend zo links als de brandnetels jeuken en tegen vechtsporten
    Voordurend ageren tegen Remy : ja maar er kan wel iemand KO gaan dat is gevaarlijk dat is barbaars enz enz
    Natuurlijk mogen en moeten ze kritische vragen stellen maar dit was overduidelijk stelling nemen tegen vechtsporten omdat het barbaars is in hun linkse ogen.
    Bij kamakura kwam ooit nog een rechtse minister van de LPF op bezoek en die vond het allemaal prachtig!
    Wat de MC wereld betreft ja die wordt idd door heel politiek Den haag op de huid gezeten

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Het probleem is hetzelfde als met gala's. Als iemand crimineel is moet je hem oppakken en er niet over gaan lullen.

    Maar aangezien Mc's een omerta hebben kun je rustig met je clubleden over van alles en nog wat lullen zonder dat je gepakt word. En als je hulp nodig hebt kun je natuurlijk makkelijk even een vriend vragen. Dus ik denk niet dat de clubs als doelstelling hebben om crimineel te zijn, maar de levensstijl moet natuurlijk wel ergens van betaald worden....

    En wilde henk kuipers niet met zijn clubje bij de angels maar die wilden dat niet en toen zijn ze maar bij de satudarah gegaan ?

  22. #22
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat de volgende stap wordt om marokkaanse vechtsporters die lid zijn van een motorclub preventief te weren uit bepaalde gemeenten
    "If you have to stop and think, it's too late"

  23. #23
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Nu op Ned 1 !

  24. #24
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Lionheart met alle respect maar ik begrijp je stelling deels niet..............
    Pauw en Witteman zijn net als Sonja Barend zo links als de brandnetels jeuken en tegen vechtsporten
    Voordurend ageren tegen Remy : ja maar er kan wel iemand KO gaan dat is gevaarlijk dat is barbaars enz enz
    Natuurlijk mogen en moeten ze kritische vragen stellen maar dit was overduidelijk stelling nemen tegen vechtsporten omdat het barbaars is in hun linkse ogen.
    Bij kamakura kwam ooit nog een rechtse minister van de LPF op bezoek en die vond het allemaal prachtig!
    Wat de MC wereld betreft ja die wordt idd door heel politiek Den haag op de huid gezeten
    Dit heeft niks met links en rechts te maken. Pauw & Witteman zijn links, maar Jeanine Hennis Plasschaert waarmee Henk Kuiper in debat ging is van de VVD en dus rechts.

    Aan beide kanten zijn er liefhebbers van de sport, maar ook mensen die alle vechtsporten het liefst zouden verbieden, dus maak hier asjeblieft niet zo'n links-rechts discussie van, want dan wordt het hier net Geenstijl.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    idd Boran goed gesproken

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •