MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Echt hè. Lekker zwart/wit dat links/rechts gelul. Zeg dan niets.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Wat een vreselijk wijf trouwens, echt zo'n "keurige" vvd'er, witte boorden crimineel.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan het vanaf mijn plek niet kijken, maar ben benieuwd.

    Kancho Kuipers ken ik al een bevlogen man die als hij de kans krijgt zal zeggen hoe hij iets ziet.

    Vind het kort door de bocht hoe mensen reageren....

    Als je broer iets doet wat niet kan volgens de wet... is ie dan je broer niet meer? of moet je hem een schop onder zijn hol geven en hem helpen weer op een wettelijk geaccepteerde wijze zijn leven in te vullen?

    Tis jammer allemaal.... als er genoeg was geweest om op gronde van organisatie te kunnen vervolgen zou het gebeuren....maar overheid heeft tijdje terug te kennen gegeven naar de individuen te kijken...waarom dan in de stemmen trekkende programma`s in ene wel praten over het collectief....

    Maar ik ben wat bevoorooordeeld...betreft het clubleven

    @ BB of Pauw en Witteman wilde het juist en correct over het onderwerp houden en niet van alles niet rellevants bij trekken.??!!??
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt wel dat gemeente A-dam het spoor echt compleet kwijt is want ik vind dat het verhaal van de motorclubs en It's Showtime behoorlijk op elkaar lijken, ze zien bij allebij spoken en beren, omringende gemeente worden verzocht beide partijen te weren enz enz,en dan nog het gezeik over koninginnendag met 538.
    Bah kotsmissenlijk word ik van dit land het is te gek voor woorden dat als ik een motorclub zou hebben, ik iemand met een criminele achtergrond zou moeten weren? het is toch de taak van justitie om zo'n iemand te straffen!! en niet de desbetreffende club/vereniging.
    En dat terwijl een pedopartij/stichting martijn jaren lang is/was toegestaan in Nederland!

    FF voor de duidelijkheid heb ADHD en een strafblad (relatief klein vergrijp in m'n wilde jongen jaren)
    Ik mag dus niet lid worden van een schietvereniging (heb als hobby luchtdruk geweren)
    Ik mag dus niet lid worden van een moterclub (volgens vvd vrouwtje)
    Ik mag geen vechtsport gala organiseren (bibob)
    Krijg zo langzamerhand het gevoel dat ik word gezien als een gevaar voor de maatschapij terwijl ik altijd keikogel hard heb gewerkt/werk 60 soms meer uur in de week in regen wind kou enz enz, en als cadau van de overheid betaal je zowat meer als 50% belasting op je overuren.
    [SIGPIC]

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt wel dat gemeente A-dam het spoor echt compleet kwijt is want ik vind dat het verhaal van de motorclubs en It's Showtime behoorlijk op elkaar lijken
    euhhh nou nee

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    euhhh nou nee
    Staat er misschien een beetje zwart wit ja maar bedoel er mee te zeggen: iedereen die in de ogen van A-dam niet correct bezig is word de stad uit getiefd en word vervolgens landelijk aan de schandpaal gehangen.
    Uiteraard zijn het inhoudelijk 2 totaal verschillende partijen.
    [SIGPIC]

  7. #32
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Ik vroeg me echt serieus af of er ook maar 1 iemand is die gelooft dat die twee motorclubs Satudarah en Hells Angells geen criminele bolwerken zijn.

    Zoals ik het zie weet iedereen dat, maar nu moet het dus alleen nog bewezen worden ofzo?

    Ik vind het een veel grotere schande dat Simon Rutz geen gala's meer kan organiseren in NL dan dat ze willen dat dit soort motorclubs opgeheven worden. Vind het vrij logisch zelfs persoonlijk.

  8. #33
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Nouja er is overeenkomst in die zin dat ik ook geloof dat er een hoop leden zijn die om hele andere redenen lid zijn van een motorclub en die voelen zich natuurlijk ook aangevallen. Dat is ook zo in de vechtsport: er zijn een paar rotte appels maar in de media wordt dat onderscheid niet gemaakt.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Nouja er is overeenkomst in die zin dat ik ook geloof dat er een hoop leden zijn die om hele andere redenen lid zijn van een motorclub en die voelen zich natuurlijk ook aangevallen. Dat is ook zo in de vechtsport: er zijn een paar rotte appels maar in de media wordt dat onderscheid niet gemaakt.
    Juist ja het moet niet zo wezen dat de organisatie/stichting/club voor rechter moet spelen dat moet justitie doen.
    Hoe kun je nou zeggen dat iemand crimineel is zonder 'm op te pakken, nee we gaan in plaats daar van alles en iedereen om die persoon dwarsbomen maar daar los je het probleem niet mee op, je pakt alleen de mensen die plezier beleven aan de sport of aan het motor rijden.
    [SIGPIC]

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik vroeg me echt serieus af of er ook maar 1 iemand is die gelooft dat die twee motorclubs Satudarah en Hells Angells geen criminele bolwerken zijn.
    Knift en Facade die denken dat het 2 vriendelijk motorclubs zijn. Er zijn altijd mensen die criminele bendes verheerlijken maar de rot Marokkanen verafschuwen.

  11. #36
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Er zijn ook mensen die zomaar wat roepen zoals jij Anderson. En ja die opmerking over rot Marokkanen...ik voel me niet aangesproken.

    Ik geloof best dat er onooglijke dingen gebeuren in die clubs. Onderzoeken vinden inderdaad niet voor niets plaats. In hoeverre dit organisatorisch wordt aangemoedigd? ik heb geen flauw idee. Ik wacht alleen even met het veroordelen tot ik dat wel weet. We zullen zien wat uit die rechtszaak komt.

    Ik geloof alleen niet dat 100% van de leden van een motorclub crimineel actief is. Die mensen worden alleen wel aangevallen door de huidige berichtgeving.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ach als ze hun clubhuisje kwijt raken kunnen ze altijd nog hier terecht http://www.cma-nl.org/ die vangen ze wel op
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Knift en Facade die denken dat het 2 vriendelijk motorclubs zijn. Er zijn altijd mensen die criminele bendes verheerlijken maar de rot Marokkanen verafschuwen.
    Leer lezen man ik verheerlijk niets en waaruit maak jij op dat ik marokkanen verafschuw en ik ontken al helemaal niet dat er criminelen rondlopen bij die motorclubs.
    Mijn punt is waarom WIJ ALS LIEFHEBBERS VAN DE SPORT ONGEACHT GELOOF, HUIDSKLEUR, LAND VAN HERKOMST de pispaal moeten zijn van hersenspinsels van politieke personen en als er criminelen zijn pak ze op en houd voor de rest je smoel simpeler kan niet.
    [SIGPIC]

  14. #39
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    is dit geen off topic onderwerp? want door deze discussie in het MMA gedeelte te voeren koppelen JUIST WIJ dit aan de mooie vechtsport....

    Die VVD dame heeft het over een organisatie structuur die criminele handelingen faciliteren...
    HUH????

    omdat er hierarchie is????

    heeft een voetbal vereniging geen voorzitter,vice-voorzitter,secretaris en penning meester?

    dan word er benoemd dat iemand met een strafblad of strafrechterlijke veroordeling moet worden verwijderd....

    Het zal toch wat zijn dat de keeper van een handbalclub, die ivm bijvoorbeeld een wiethok word gesnaaid en daar voor gestraft word uit een handbalclub word gezet. Omdat de overheid dat even vind?

    Hoeveel verenigingen in probleemwijken/gebieden hebben niet een ledengroep waarvan een groot gedeelte wel antecedenten heeft?????

    POLITIESTAAT...als de overheid zich ook nog eens in het verenigingsrecht gaat mengen omdat er anders dingen zo onduidelijk zijn....

    De overheid wil dus om een mooi plaatje te creeeren mensen degraderen naar 2e rangs burgers en buiten de samenleving plaatsen? (indirect wilders dus gelijk geven over tuigdorpen en isolatie van mensen die een fout hebben gemaakt, paste toen niet zo in het programma maar nu....)(zodat ze in een nog groter isolement komen en helemaal niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen)

    Clubs als deze draaien op loyaliteit naar elkaar, naar de persoon....niet naar de daden....
    En dan komt de opmerking waarom werken jullie niet mee als iemand onderzocht word..... ja joh tuurlijk.... als mijn broer een vechtpartijtje heeft gehad ga ik hem wel even aangeven en weet je wat zal ik ook je proces verbaal even opmaken...kun jij een bakkie doen meneer agent of meneer de officier. doe GVD je eigen werk joh... dat er naar buiten toe iemand niet word afgevallen betekend niet dat ze intern niet worden aangesproken...

    denk je dat die clubs waar zo op gejaagd word, zulke gasten bedanken voor de fijne publiciteit die ze veroorzaken.... flikker toch op! Deze aandacht zit geen enkele vereniging op te wachten, of het nu vrije jongens die motor rijden od dat het een zeilvereniging is)

    Word er een incident benoemd van betreffende club die een bezoek brengt aan A`dam.... zijn messen en wapens gevonden...vuurwapens...in 1 adem noemt mevrouw even dat er ook een granaatwerper werd gevonden....dat was daar helemaal niet...was ergens thuis ...word getoond in beelden van de tv zender....

    Pure angst kwekerij bij burgers....wil je criminaliteit bestrijden zul je ook als politiek persoon je feiten goed moeten hebben en die gebruiken ipv alles aanpakken om mensen spichtig te maken...

    En dan ook nog deze uitspraak, mensen worden niet zomaar in voorarrest gezet?!?! o nee????? Vaak heeft het OM een reden om dat aan te vragen.....maar hoevaak worden er niet meerdere mensen in voorlopige hechtenis gezet om ze uit elkaar te trekken en te houden om zo te kijken of er daadwerkelijk wel wat is en lopen ze na een tijdje weer weg.... Ook het OM zal er alles aan doen om een duur onderzoek wat nog niks heeft opgeleverd met minimaal 1 veroordeling te vergoeilijken...

    Maar goed...... Henk Kuipers zag er idd wat anders uit nu die zijn baard heeft staan en geen gebleekte sik meer heeft hehehe moest ook even goed kijken....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by knift View Post
    Het lijkt wel dat gemeente A-dam het spoor echt compleet kwijt is want ik vind dat het verhaal van de motorclubs en It's Showtime behoorlijk op elkaar lijken, ze zien bij allebij spoken en beren, omringende gemeente worden verzocht beide partijen te weren enz enz,en dan nog het gezeik over koninginnendag met 538.
    Bah kotsmissenlijk word ik van dit land het is te gek voor woorden dat als ik een motorclub zou hebben, ik iemand met een criminele achtergrond zou moeten weren? het is toch de taak van justitie om zo'n iemand te straffen!! en niet de desbetreffende club/vereniging.
    En dat terwijl een pedopartij/stichting martijn jaren lang is/was toegestaan in Nederland!

    FF voor de duidelijkheid heb ADHD en een strafblad (relatief klein vergrijp in m'n wilde jongen jaren)
    Ik mag dus niet lid worden van een schietvereniging (heb als hobby luchtdruk geweren)
    Ik mag dus niet lid worden van een moterclub (volgens vvd vrouwtje)
    Ik mag geen vechtsport gala organiseren (bibob)
    Krijg zo langzamerhand het gevoel dat ik word gezien als een gevaar voor de maatschapij terwijl ik altijd keikogel hard heb gewerkt/werk 60 soms meer uur in de week in regen wind kou enz enz, en als cadau van de overheid betaal je zowat meer als 50% belasting op je overuren.
    Als je een strafblad hebt met iets kleins en langer dan 8 jaar oud is dat meestal geen probleem meer. Mss is een wapenvergunning wel lastig, maar opzich is dat wel een goed idee denk ik.

    Martijn is natuurlijk een afschuwelijke vereninging, echter als zij er niet naar handelen en er niet naar aanzetten mag dat wettelijk. Satudarah en Hells Angels opzich verbieden gaat heel lastig worden. Dat deze clubs vol leden zitten die illegaal te werk gaan lijkt mij niet gek (denk eens terug aan die chapter in Limburg), maar de verening opzich verbieden is erg lastig omdat de Omerta bestwel goed werkt De knapen zijn echt geen verpleegsters. wat betreft is er geen verschil met martijn. In beide gevallen zijn ze opzoek naar bewijzen die impliceren dat de veriniging zelf "faciliterend" optreed.
    Dat gaat heel lastig worden in de praktijk...echter het is wel een teken aan de wand datje op een verjaardagspartijtje in onze hoofdstad een groep gasten aantreft met messen en vuurwapens....dat gebeurd niet op feestjes waar ik kom

    wat betreft vechtgala's, van alle betaalde feesten waar ik kom hangen hier vaak toch de meest agressieve sfeer...en ik heb regelmatig grote vechtpartijen gezien en zelfs enigzins in beland geraakt. Niet zo leuk op een avondje uit. Dat geeft gewoon een negatief beeld en eigenlijk passen vechtpartijen in het publiek ook niet bij een vechtgala, bij de ADCC of WK judo heb je echt geen vechtpartijen op de tribune's, hoe komt dat toch? Misschien ook hand in eigen boezem steken en niet meer de slechte appels de hand boven het hoofd houden??

    Wat betreft 538,toen die nog niet in A'dam zaten was Queensday echt 10x gaver maarja ik wordt oud, laat ik daar niks over zeggen.......

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Een wapenvergunning wordt helaas ook weleens aan de verkeerde verstrekt denk maar meteen aan Tristan van der Vlist!!
    Een jongeman met een hele negatieve psychologische voorgeschiedenis,wordt een vergunning verstrekt leert schieten en moordt in koelen bloede.
    Stond doodgemoedereerd zn wapen na een dodelijk salvo weer te her of doorteladen wist helaas technisch dus heel goed met zn wapen(s) om te gaan.
    Dus die wapenvergunningen/toelatingseisen voor een schietvereniging kunnen mij niet streng genoeg zijn!!!

  17. #42
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    "Je zit niet zomaar in voorarrest" is natuurlijk kul. Niet alleen hebben tal van mensen onterecht in voorarrest gezeten, er zijn zelfs genoeg mensen onterecht veroordeeld. Voorbeelden te over van mensen van wie na jaren hechtenis pas vast is komen te staan dat ze onschuldig waren. Ook is een vereniging natuurlijk nooit verantwoordelijk voor het individuele gedrag van hun leden. Pas als vast komt te staan dat de activiteiten van de vereniging zelf strafbaar zijn moet zo'n vereniging ophouden te bestaan. Want hier zit natuurlijk een link naar de discussie rond vechtsporten. Wat heeft de sport ermee te maken wie er in de zaal zitten, of waar zij hun geld mee verdienen? Criminelen gaan ook wel eens een hapje eten. Zullen we alle restaurants dan ook maar verbieden?
    Anderzijds had Henk er verstandiger aan gedaan om fout gedrag duidelijker te veroordelen. Dat mag niet moeilijk zijn als je er als club ook duidelijk afstand van neemt. Want ook daar zit een link naar onze sport. Zowel motorclub als sport maken het zichzelf in deze hele discussie natuurlijk makkelijker als ze bepaalde figuren buiten de deur houden. Mits ze dat ook echt willen natuurlijk omdat ze geen slechte bedoelingen hebben natuurlijk. Juist wanneer je al kampt met een slecht imago zul je extra je best moeten doen. Dat vergeten ook velen in onze sport nogal eens.
    Overigens ben ik wel blij dat in dit gesprek met Henk geen link met de sport is gelegd. Daar was het niet beter van geworden.

  18. #43
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Een wapenvergunning wordt helaas ook weleens aan de verkeerde verstrekt denk maar meteen aan Tristan van der Vlist!!
    Een jongeman met een hele negatieve psychologische voorgeschiedenis,wordt een vergunning verstrekt leert schieten en moordt in koelen bloede.
    Stond doodgemoedereerd zn wapen na een dodelijk salvo weer te her of doorteladen wist helaas technisch dus heel goed met zn wapen(s) om te gaan.
    Dus die wapenvergunningen/toelatingseisen voor een schietvereniging kunnen mij niet streng genoeg zijn!!!
    ftopic: gaat mij niet om een wapen vergunning heb niets met vuurwapens maar alleen al lid worden om met je eigen luchtbuks op de baan te schieten mag niet omdat ik adhd heb en een aantekening op verklaring/goed gedrag.
    Dat komt omdat de overheid het te druk heeft om iedereen die een verlof heeft helemaal te screenen dus hebben ze voor het gemak die verandwoording bij de verenigingen neer gelegt, en dan op tv gaan lopen roepen dat ze er alles aan doen om herhaling te voorkomen.
    [SIGPIC]

  19. #44
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat ze beter iemand hadden kunnen trainen qua mediatraining... dit was niet echt een goeie vertoning en de argumentatie die gebruikt werd, bijv de katholieke kerk erbij halen, gaat er toch niet in...
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •