MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Jonge, jonge het houd nooit op!!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  2. #27
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Zal Paris Hilton wel geweest zijn, de slet.

  3. #28
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Is niet de eerste keer dat ie de sport in een verkeerd daglicht zet

  4. #29
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik weet niet meer wat er exact uit mijn post is weggehaald. Zou een moderator mij kunnen melden wat ik verkeerd heb gezegd? Want een klein stukje uit mijn tekst was 100 procent waarheid.

    In iedergeval hoop ik natuurlijk ook niet dat Overeem voor niets wordt aangeklaagd, natuurlijk niet. We zullen het zien.

    @davinci: oh heb je jou ook weer, je blijft echt doorgaan met Overeem onnodig zwart maken

  5. #30
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Wat kun je hierover zeggen? Het zit Ali iig niet mee de laatste tijd, dus dit kan er ook wel bij. Ik hoop uiteraard dat hij onschuldig bevonden zal worden en zich kan focussen op JDS.
    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Dat is niet de eerste keer hebben we al eerder kunnen lezen op dit forum, het paardevlees maakt Overgreed agressiever vooral naar vrouwen die drie keer minder wegen.

    Als die wat verkeerd zeggen of kijken nou dan.....................

    Quote: it was selfdefence

    Nog een lawyer:

    Overeem has reportedly retained the services of attorney David Chesnoff -- a famed Las Vegas lawyer known for representing everyone from celebrities to pro athletes to poker players to alleged organized crime member. Chesnoff told the Review-Journal that Overeem was not arrested, "but was summoned to court."

    Het amerikaanse rechtsysteem eet heel veel ...
    Je doet alsof de rechter al uitspraak heeft gedaan in de zaak.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Quote Originally Posted by davinci View Post
    Dat is niet de eerste keer hebben we al eerder kunnen lezen op dit forum, het paardevlees maakt Overgreed agressiever vooral naar vrouwen die drie keer minder wegen.

    Als die wat verkeerd zeggen of kijken nou dan.....................

    Quote: it was selfdefence

    Nog een lawyer:

    Overeem has reportedly retained the services of attorney David Chesnoff -- a famed Las Vegas lawyer known for representing everyone from celebrities to pro athletes to poker players to alleged organized crime member. Chesnoff told the Review-Journal that Overeem was not arrested, "but was summoned to court."

    Het amerikaanse rechtsysteem eet heel veel ...
    Wat een galbak bij jij, Boon. Gadverdamme. Daadwerkelijk ieder bericht over Overeem gebruik je om jouw persoonlijke frustratie jegens zijn persoon te uiten.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by McClane View Post
    Wat een galbak bij jij, Boon. Gadverdamme. Daadwerkelijk ieder bericht over Overeem gebruik je om jouw persoonlijke frustratie jegens zijn persoon te uiten.
    Is dat werkelijk Bas Boon, ik bedoel weet je dat zeker ?? Ik kan me niet voorstellen dat iemand als Bas Boon (gezien zijn functie bij Golden Glory) zulke zielige en hufterige uitspraken doet.

    Da Vinci is in ieder geval een zeikvlek daar zijn we het over eens.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Is dat werkelijk Bas Boon, ik bedoel weet je dat zeker ?? Ik kan me niet voorstellen dat iemand als Bas Boon (gezien zijn functie bij Golden Glory) zulke zielige en hufterige uitspraken doet.

    Da Vinci is in ieder geval een zeikvlek daar zijn we het over eens.
    Ja is 100% bas boon 1) inside information 2)als je zijn berichten naast die van bas boon zet zul je dezelfde spellingsfouten ontdekken zoals "tietel" in plaats van titel
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Ze was vast ingehuurd door Golden Glory...
    LMAO

  10. #35
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ja is 100% bas boon 1) inside information 2)als je zijn berichten naast die van bas boon zet zul je dezelfde spellingsfouten ontdekken zoals "tietel" in plaats van titel
    Zou het heel zielig vinden als dat zo is, ga er voorlopig nog even van uit dat beide toevallig niet kunnen schrijven en dat Bas Boon niet het niveau heeft van een amoebe. Voordeel van de twijfel heet dat.

  11. #36
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ja is 100% bas boon 1) inside information 2)als je zijn berichten naast die van bas boon zet zul je dezelfde spellingsfouten ontdekken zoals "tietel" in plaats van titel
    Eerst lees i dat iemand zegt: "gezien zijn functie" bla blabla en vervolgens hetgene wat ik hierboven heb onderstreept. I Lol'd

  12. #37
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Eerst lees i dat iemand zegt: "gezien zijn functie" bla blabla en vervolgens hetgene wat ik hierboven heb onderstreept. I Lol'd
    Hihihi

  13. #38
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    haha, ik las dit vanochtend en dacht; bas kom er maar in. Duurde niet eens zo heel lang.
    Wat een kneus is het toch.

  14. #39
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Hihihi
    :$

  15. #40
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    haha, ik las dit vanochtend en dacht; bas kom er maar in. Duurde niet eens zo heel lang.
    Wat een kneus is het toch.
    Ik dacht eerst nog aan een geintje maar jullie zijn echt zeker dat het Bas Boon is of niet ?? Wat een stumpert als dat zo is

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Davinci gaat nu in mijn ogen ook wat ver....ik begreep eerder dat bashen van een vechter niet toegestaan was op het forum....

    dat er door Davinci in topics word gereageerd betreft de zaak AO-GG snap ik...loyaal als de Davinci is aan GG..

    Maar dit is gewoon Bashen..... of is de norm aangepast?

    doe toch normaal.....elke insinuatie over "paardevlees"is na zijn tests kinderachtig,off topic en laag....

    hoop dat hier wat aan gedaan word wie de persoon ook mag zijn achter de schermen....

    Dit is geen reclame voor het forum...dqat iemand zo ver door mag gaan....

    (en niet gaan janken over de opmerking ïngehuurd door GG, want een ieder snapt dat dat gein is) grow up!
    Last edited by The Bulldog; 31-01-2012 at 22:29. Reason: aanvulling
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  17. #42
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Davinci gaat nu in mijn ogen ook wat ver....ik begreep eerder dat bashen van een vechter niet toegestaan was op het forum....

    dat er door Davinci in topics word gereageerd betreft de zaak AO-GG snap ik...loyaal als de Davinci is aan GG..

    Maar dit is gewoon Bashen..... of is de norm aangepast?

    doe toch normaal.....elke insinuatie over "paardevlees"is na zijn tests kinderachtig,off topic en laag....

    hoop dat hier wat aan gedaan word wie de persoon ook mag zijn achter de schermen....

    Dit is geen reclame voor het forum...dqat iemand zo ver door mag gaan....

    (en niet gaan janken over de opmerking ïngehuurd door GG, want een ieder snapt dat dat gein is) grow up!
    Je hebt een sterk punt, dit is mij eerder ook al opgevallen dat er met twee maten word gemeten. Heb dit al eens eerder aangegeven, de onafhankelijke objectiviteit waar dit platform voor bedoeld is gaat er zo een beetje van af.

    (en dan heb ik het nog niet eens zo zeer over dit topic, maar eerdere topics waarbij Alistair als Bas Boon zwaar door de mangel worden gehaald met aantijgingen die erg ver gaan, niet nodig) verschil is alleen dat de ene post wel word verwijdert en de andere niet! Het zal fijn zijn dat hier 1 lijn in word getrokken.

    Wat Davinci betreft, uiteraard snap ik dat hij loyaal is aan GG zoals andere dit zijn aan kamp The Reem. But be gentle, en probeer een sterke discussie te voeren zonder beledigingen.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Ik zou die vrouw geen duw geven... maar een draai rond haar oren!

  19. #44
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ja is 100% bas boon 1) inside information 2)als je zijn berichten naast die van bas boon zet zul je dezelfde spellingsfouten ontdekken zoals "tietel" in plaats van titel
    OK, zou wel onprofessioneel van 'm zijn als hij dat echt is.

    Quote Originally Posted by Collina
    Je hebt een sterk punt, dit is mij eerder ook al opgevallen dat er met twee maten word gemeten. Heb dit al eens eerder aangegeven, de onafhankelijke objectiviteit waar dit platform voor bedoeld is gaat er zo een beetje van af.

    (en dan heb ik het nog niet eens zo zeer over dit topic, maar eerdere topics waarbij Alistair als Bas Boon zwaar door de mangel worden gehaald met aantijgingen die erg ver gaan, niet nodig) verschil is alleen dat de ene post wel word verwijdert en de andere niet! Het zal fijn zijn dat hier 1 lijn in word getrokken.

    Wat Davinci betreft, uiteraard snap ik dat hij loyaal is aan GG zoals andere dit zijn aan kamp The Reem. But be gentle, en probeer een sterke discussie te voeren zonder beledigingen.
    Ja, wat ik niet tof vind is dat ie Ali al veroordeelt, terwijl de rechter nog geen uitspraak heeft gedaan. Ergens zou je dit kunnen zien als een vorm van laster.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by McClane View Post
    Wat een galbak bij jij, Boon. Gadverdamme. Daadwerkelijk ieder bericht over Overeem gebruik je om jouw persoonlijke frustratie jegens zijn persoon te uiten.
    Da Vinci voor president

    Da Vinci heeft geen frustaties, heeft pact gesloten met zolder nerds.

    Davinci kan er niks aan doen dat Overeem de ene na de andere rechtzaak krijgt, dat roept hij over zichzelf af.

    Anyone who conducts an argument by appealing to authority is not using his intelligence; he is just using his memory.

    Leonardo Da Vinci

  21. #46
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Je hebt een sterk punt, dit is mij eerder ook al opgevallen dat er met twee maten word gemeten. Heb dit al eens eerder aangegeven, de onafhankelijke objectiviteit waar dit platform voor bedoeld is gaat er zo een beetje van af.

    (en dan heb ik het nog niet eens zo zeer over dit topic, maar eerdere topics waarbij Alistair als Bas Boon zwaar door de mangel worden gehaald met aantijgingen die erg ver gaan, niet nodig) verschil is alleen dat de ene post wel word verwijdert en de andere niet! Het zal fijn zijn dat hier 1 lijn in word getrokken.

    Wat Davinci betreft, uiteraard snap ik dat hij loyaal is aan GG zoals andere dit zijn aan kamp The Reem. But be gentle, en probeer een sterke discussie te voeren zonder beledigingen.
    Wil je mijn woorden niet drukken in een vorm die jou past...

    ik heb het niet over het Forum en of hun beleid in algemeen...mijn reactie is puur op deze post....

    Ik ben zelf mod geweest op dit te gekke forum en heb ervaren hoe lastig het kan zijn om de boel goed uit elkaar te houden zonder als een cencurerende moderator over te komen....

    nogmaals ik vind deze post gewoon bashing....mocht ik dat nog een vinden dan geef ik dat daar ook wel aan.... maar ik heb niks benoemd over 2 maten en het algemeen beleid..... alleen gevraagd.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  22. #47
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    @ Davinci: A fine quotation is a diamond on the finger of a witty person, but a pebble in the hands of a fool.



    het recht op anonimiteit op een Forum moet je niet misbruiken.... ik heb wat posts van je gezien waarvan ik echt dacht, daar zit wat in, maar je begint een beetje te verzanden in infantiel, ongecontroleerd on je heen blehren...

    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  23. #48
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ach een duwtje in de USA krijg je al een rechtzaak als je een scheet laat in de mac je moet dit met een korreltje zout nemen
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  24. #49
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Amerikanen en rechtzaken. Wat een goede. Ik had haar nog met een fles champagne....of beter een bud light aangezien hij bij UFC vecht nu, over de kop getikt. Als ik moet betalen dan maar gelijk me geld eruit halen ook. Gezeur allemaal..
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  25. #50
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Wil je mijn woorden niet drukken in een vorm die jou past...

    ik heb het niet over het Forum en of hun beleid in algemeen...mijn reactie is puur op deze post....

    Ik ben zelf mod geweest op dit te gekke forum en heb ervaren hoe lastig het kan zijn om de boel goed uit elkaar te houden zonder als een cencurerende moderator over te komen....

    nogmaals ik vind deze post gewoon bashing....mocht ik dat nog een vinden dan geef ik dat daar ook wel aan.... maar ik heb niks benoemd over 2 maten en het algemeen beleid..... alleen gevraagd.
    Excuus, dan heb ik je post verkeerd begrepen.

    Maar alsnog blijf ik achter m'n standpunt, de norm is of aangepast of er word met twee maten gemeten.

    Ik ga ze niet herhalen, maar er zijn aantijgingen gemaakt ver beneden pijl, verwijder deze wel of niet, maar probeer iig 1 lijn te trekken. (Dan heb ik het niet eens over dit topic)

    Uiteraard lijkt me het moeilijk om alles in de gaten te houden, maar van sommige "hot topics" beginnen vast alarmbellen te rinkelen. Daarnaast komt bij dat ik dit heb aangeven in een zelfde Thread dat opeens wel word gelezen, resultaat... 'het ene blijft staan, t ander verwijdert'.

    Een gezonde sterke discussie voeren met scheldwoorden binnen de lijnen, ... Ach, moet kunnen. Maar daar zag je weinig van terug in GG The Trail!

    Laat ik vooropstellen dat ik Mixfight hoog heb zitten, maar heb 't idee dat ook binnen Mixfight een verdeeldheid is tussen GG and The Reem. Logies en dat moet kunnen, maar knijp niet een oogje dicht als een forum broeder buiten z'n boekje gaat omdat t toevallig uitkomt voor wie je opkomt. Dit is mij gewoon opgevallen.

    Dit gezegd hebbende, Mixfight blijft natuurlijk De Baas!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •