MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 61 of 61
  1. #51
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Succes mannen! We gaan kijken!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Hoe laat zal Michael ongeveer knokken? uurtje of half drie/drie uur? (nl tijd)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #53
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Eerder toch? 01:30?

  4. #54
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #55
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Spoiler










    wedstrijddag

    De heleorganisatie om de UFC heen is echt ongelooflijk, zo goed geregeld. Om 1400 zaten we in de kleedkamer, als eerste. We waren daarheen gebracht door Burt, Burt is de man. Zit helemaal vol gave uitspraken en clichés, alsof je zo uit een film is gestapt. Hij heeft zelfs zijn eigen ringtone, die kerel draagt de organisatie achter de schermen qua planning ed.

    Stitch komt eraan, en die begint Michael te tapen. Mooie kerel, heeft nog in pride gestaan met Josh Barnett, is Dana whites oude partner in het trainen van boksers . Na het tapen begint het wachten tot 15.45. Dan starten we met de warmup, iedereen is gespannen maar we hebben er zin in. michael is er snel fysiek en mentaal er klaar voor, en perfect op de geplande tijd worden we gehaald door Burt. Als we de zaal worden binnengeleid door de security is het echt begonnen. We are in THE UFC! Na deze realisatie is het ook meteen klaar. À fight is à fight, maakt geen bal uit waar, dus we gaan aan het werk nu.


    Moge duidelijk zijn dat we balen, het ging niet zoals gepland. Wel erg trots op zijn prestatie, 15 minuten gevochten op het hoogste podium tegen een goede tegenstander met goede takedowns en super grondwerk. De takedowns stoppen ging niet goed, de tegenstander heeft nogal een aparte stijl van takedowns, niet echt worstelen, niet echt judo. Grond ging wel zoals gepland, vanuit alle posities weer opstaan. En dit tegen iemand die een van de betere blackbelts Vd UFC is(mijn mening). Staand liep het niet zoalshet hoorde, mede omdat de spanning had ervoor gezorgd dat zijn conditie niet meer alles was. (hij kon 8 rondes doen de week ervoor...) en natuurlijk een kans gemist in de derde ronde om het af te maken. Al met al, balen maar met opgeheven hoofd weer de kooi uit kunnen stappen

    Savonds nog naar een club op het dak van een hotel geweest, foto's weer op twitter @jochem_flamingo. Ik post ook wel Ff een foto dat zijn handen worden getaped door stitch, dat was toch wel 1 van mijn memorabele momentjes op de een of andere manier.

    Namens iedereen hier, bedankt voor de support en het meeleven. Het is echt heel gaaf om te merken dat er zoveel mensen Michael supporten. Alle Facebook, twitter, sms, mailtjes en reacties op de verschillende sites die we hebben gekregen, dat is echt onbeschrijflijk en wordt erg gewaardeerd door iedereen. Ik zal in NL vandeweek wat foto's uploaden.


    Groeten vanaf Vegas airport.

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat het wel goed zit... Joe Rogan was in ieder geval "impressed with the groundskills". In ieder geval geeft het feit dat alweer een Nederlander in de UFC bezig is vertrouwen naar de toekomst.


  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Sportvision View Post
    Staand liep het niet zoalshet hoorde, mede omdat de spanning had ervoor gezorgd dat zijn conditie niet meer alles was.
    Dat idee had ik inderdaad ook. In de laatste ronde was dat ook goed zichtbaar waar hij niet meer de kracht had explosief te ontsnappen. Maar los van het conditionele stuk vond ik hem verder goed knokken. Ik verbaasde me hoe hij elke keer weer wist op te staan. "On-Nederlands" zou je bijna zeggen en super dat hij op dat niveau mee kan. Jammer van het verlies maar als debuutpartij toch niet verkeerd. Ik zie 'm graag weer verschijnen in de UFC. Sowieso altijd mooi als er een Nederlander knokt maar ook heel mooi om van jullie hier wat mee te kunnen lezen. Bedankt!
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  8. #58
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Zijn er al videos/interview met Dana White waarin hij praat over de partij van Michael?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Wederom bedankt voor je update Jochem, erg leuk hoe je ons op de hoogte hebt gehouden!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #60
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Goed geknokt en volgende keer beter. Leuk verslag zo Jochem, mag je volgende x weer doen
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  11. #61
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Wederom bedankt voor je update Jochem, erg leuk hoe je ons op de hoogte hebt gehouden!
    Mee eens! Thanks man!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •