MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 61
  1. #26
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Succes Michael!!!

    Op omroep brabant was een leuk interview met Michael en Marco vanaf 10:00 --> www.omroepbrabant.nl/?epg/2509482/Onder+Ons.aspx
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Mooi hoor! Heel veel succes daar!
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Erg vet, veel succes!

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by joostje View Post
    Succes Michael!!!

    Op omroep brabant was een leuk interview met Michael en Marco vanaf 10:00 --> www.omroepbrabant.nl/?epg/2509482/Onder+Ons.aspx
    Bedankt joostje, leuk stukje! Goed dat ze bij OmroepBrabant hier ook aandacht aan besteden!
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #31
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Succes!

  7. #32
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd!

  8. #33
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    nice hoor, congrats

    wat is je traject geweest? hoe lang heb je getraind, wanneer kreeg je je sportschool etc.?

  9. #34
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    THX voor alle leuke reacties! Het valt nogal tegen om fatsoenlijk internet (wifi) hier te verkrijgen, hopelijk vind ik iets waarme ik met m'n Phone online kan, dan kan ik tenminste ook foto's neerzetten.

    Ik heb wel hard gelold om de korte beschrijving van m'n levensloop Waar een BJJ verslaving al niet toe kan leiden.

    Las Vegas... Indrukwekkende stad. dan heel letterlijk. Ontzettend veel indrukken. Je loopt van de eiffeltoren naar een piramide, en binnenin de hotels aan de strip is de schaal echt bizar. Voorbeeld, Een ochtendbuffet van 100 meter, en allemaal verschillende items is me goed bijgebleven . Aangezien ik niet tegen mijn verlies kan is het grootste gedeelte van Las Vegas niet echt bij uitstek de geschikt voor me, ik laat de gokmachines en tafels maar links liggen.

    Michael is 100% klaar voor de partij. Blessurevrij, al een eind op gewicht, en zo scherp. Tijdens trainingen hier al een aantal UFC vechters laten zien waar hij toe in staat is. Vandaag is het rustig voor hem, beetje zweten maar niks geks meer. De spanning neemt nu bij iedereen toe, we hebben er allemaal veel zin in. Vanavond nog Ff bioscoopje doen, dan morgen de persconferentie.

    Groeten uit Vegas!

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Top dat je ons op de hoogte houdt! Have fun en heel veel succes!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #36
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Limburg
    Posts
    236
    vCash
    126000

    Default

    http://www.ufc.com/event/UFC143#/fight

    Het wordt misschien tijd dat we van Michael een fotootje doorsturen!!

    Maar na de wedstrijd zal iedereen zijn gezicht wel kennen, veronderstel ik

    Good luck Michael!! (En Jochem natuurlijk)
    Last edited by uwheerser; 03-02-2012 at 13:17.
    Luctor et Emergo!
    A black belt is a white belt that never quit!
    Judoteam Spartansport - Bad Boys Brazilian Jiu Jitsu

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Ede
    Posts
    525
    vCash
    126000

    Default

    Succes!!

  13. #38
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Succes mannen......blij te zien dat ons landje weer een UFC vechter extra rijk is....
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  14. #39
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    zet hem op michael
    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  15. #40
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Zo, vandaag was het de dag van de weging. Vanochtend om 11.00 naar de sauna gegaan, om het hele cut proces in gang te zetten. We hebben hiervoor zo onze methoden, afgekeken van de amerikanen. Ga ik natuurlijk niet in detail verklappen .
    Michael was ontzettend snel op gewicht. Geen enorme cut, het dieet had hem al in de buurt gebracht.

    De weging zelf is echt bijzonder. 1,5 uur vantevoren verzamelen alle vechters daar. Zit je op zon bankje met condit, werdum, big country en dat soort gasten om je heen. Op dat moment realiseer je je dat niet eens, maar achteraf wel tof . Dan gaat de show beginnen. Ik zat zelf voor de weging in het publiek, mag helaas maar 1 man mee op het podium, en zo kan ik het nog meepikken. Wel heel bijzonder, de weging komt meer man op af dan de grotere mma gala's in NL. De weigh in kan je meepikken, is een filmpje van van de UFC. Jan(vader van michael) staat op een gegeven moment op de banken Michaels naam te schreeuwen, maar dat valt niet eens op, de Amerikanen leven enorm mee.

    Na de weigh in nog Ff Dana en gsp gespot, en Ff fotootje gemaakt van m'n favoriete ringgirl natuurlijk , staat al op m'n twitter. Foto's posten blijft lastig, dus dat doe ik wel als ik weer thuis ben. Als je niet kan wachten @jochem_flamingo

    Bijzondere dag zo, nu Ff eten met het support team marco vd broek, amir sodollah en ikzelf en Michael natuurlijk die weer mag eten na te rehydrateren.

    Groet en morgen hoop ik de winst te kunnen rapporteren!!

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt Jochem! Knallen daar in de octagon!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Sportvision View Post
    en Ff fotootje gemaakt van m'n favoriete ringgirl natuurlijk ,
    Ik zag 'm al staan: "best view of the day". Reps als je morgen een foto post met "best feel of the day"
    Succes vanavond/morgen (onhandig met dat tijdsverschil).
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Top om te lezen! Heb ook al wat foto's gezien op de Facebook van DutchMuayThai Marco...
    Ziet er goed uit (en vooral de ring girl natuurlijk haha!)

  19. #44
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd hoe het is tussen Jochem en Draculino , zal vast wel een tikkeltje awkward zijn?

  20. #45
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Veel Plezier
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  21. #46
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kikz View Post
    Ik ben benieuwd hoe het is tussen Jochem en Draculino , zal vast wel een tikkeltje awkward zijn?

    Nope, we hadden al Ff gemaild. Voor diegenen die niet weten waar het over gaat, de Coach van de tegenstander is de professor van Remco, mijn trainer. Dus ook degene die mij afgelopen jaar m'n Blackbelt heeft toegekend. We hebben al lekker ontspannen gepraat tijdens de weging. Voor mij en hem geldt, its just business, nothing personal.


    Gisteren nog Ff gechilld op de kamer van Michael met Amir, Matt Brown en ons team. Savonds iedereen enorm veel pasta naar binnen geknald, met als toetje een ijsje "American sized", ik post de foto wel weer Ff op m'n twitter/Facebook.

    Nu Ff Starbucks pakken en de dag gaan inplannen. Nog niet gespannen, beetje surrealistisch gevoel nu wel. Stilte voor de storm denk ik.

  22. #47
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Sportvision View Post
    Nope, we hadden al Ff gemaild. Voor diegenen die niet weten waar het over gaat, de Coach van de tegenstander is de professor van Remco, mijn trainer. Dus ook degene die mij afgelopen jaar m'n Blackbelt heeft toegekend. We hebben al lekker ontspannen gepraat tijdens de weging. Voor mij en hem geldt, its just business, nothing personal.


    Gisteren nog Ff gechilld op de kamer van Michael met Amir, Matt Brown en ons team. Savonds iedereen enorm veel pasta naar binnen geknald, met als toetje een ijsje "American sized", ik post de foto wel weer Ff op m'n twitter/Facebook.

    Nu Ff Starbucks pakken en de dag gaan inplannen. Nog niet gespannen, beetje surrealistisch gevoel nu wel. Stilte voor de storm denk ik.
    Gaat goed komen, ik begin nu ook al zenuwen te krijgen

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Sportvision View Post
    Savonds iedereen enorm veel pasta naar binnen geknald, met als toetje een ijsje "American sized", ik post de foto wel weer Ff op m'n twitter/Facebook.
    LOL

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  24. #49
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    succes Jochem!!
    Fighting is poetry in motion

  25. #50
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Spannend!!! Good Luck!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •