MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26

    Default

    was te zien, zag er lekker afgetraind uit goede conditie
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Fighter035 View Post
    was te zien, zag er lekker afgetraind uit goede conditie
    Edwards is niet dik. hij is gewoon te klein voor zijn gewicht...

  3. #28
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Dit zijn de sportscholen waar Ricardo traint en les geeft:

    http://www.loekiesgym.nl/

    http://www.mikesgym.nl/

    http://trainingscentrum-overijssel.nl/

  4. #29
    Join Date
    May 2009
    Location
    Zwolle
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat ricardo de aankomende partijen wel een heel stuk beter zal vechten nu hij ook een nieuw team om zich heen heeft met o.a. dave vd ploeg waarmee hij nu een gezamelijke kb school heeft.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fighter035 View Post
    was te zien, zag er lekker afgetraind uit
    Heb jij wel eens gezien hoe Fedor eruit zag in zijn prime?

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by jari View Post
    Dit zijn de sportscholen waar Ricardo traint en les geeft:

    http://www.loekiesgym.nl/

    http://www.mikesgym.nl/

    http://trainingscentrum-overijssel.nl/
    De eerste en laatste zijn hetzelfde. Doet hij samen met zijn vader.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nosebreaker View Post
    Ik denk dat ricardo de aankomende partijen wel een heel stuk beter zal vechten nu hij ook een nieuw team om zich heen heeft met o.a. dave vd ploeg waarmee hij nu een gezamelijke kb school heeft.
    jep goed argument.. een welter en een superzwaar die samen trainen .. ik denk dat het ook slim is dat badr straks met shane mosley gaat sparren..

    Rico moet gewoon weer vaker bij zijn oude boksclub trainen.. geloof me, de man heeft power alleen weet hij het zelf nog niet.. en een offday kan iedereen hebben

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    De eerste en laatste zijn hetzelfde. Doet hij samen met zijn vader.
    De gym en het trainingscentrum zijn 2 hele verschillende ondernemingen!

    De sportschool is van zijn pa en ma, al 30 jaar lang!

  9. #34
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    59
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by HalfAmazing View Post
    Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.
    reps

  11. #36
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Almelo
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HalfAmazing View Post
    Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.
    Quote Originally Posted by micha View Post
    reps
    x2

  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Edwards is niet dik. hij is gewoon te klein voor zijn gewicht...
    You can't slim down bones.

  13. #38
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de reactie Ricardo!

  14. #39
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ricardo_vandenbos View Post
    Beste mensen, de partij was inderdaad niet best en ik hou niet van excuus maar er waren zeker dingen die anders hadden gemoeten, wat idd alleen kenners en sportmensen begrijpen zullen,ik wil hier verder ook niet op ingaan maar wou het wel even gezegd hebben. Ik heb voor mijn gevoel nu zeker iets goed te maken en dat ga ik zeker doen mijn volgende partij.
    Dank voor je reactie. Ik vind je nog steeds een topvechter! We hebben allemaal wel eens een mindere dag. Mensen stop met zeiken!!! Als je het beter kan; stap in de ring. Kritiek is goed maar vergeet niet dat we allemaal mens zijn. en als het een keer minder is niet zo bitchen.
    Ik kijk in ieder geval uit naar je volgende partij. Osu.

  15. #40

    Default

    Volgende partij is toch deze maand al? Super Combat? En hoorde ook iets over Thailand, WBC 31 maart, weet niet wat daar van klopt. Misschien weet iemand hier meer over?

  16. #41
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gokhan View Post
    x2
    x3

  17. #42
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HalfAmazing View Post
    Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.
    Mixfight is een forum voor vechtsportliefhebber. De vechtsportliefhebbers bestaan uit beoefenaars en liefhebbers (die vechtsport voornamelijk kennen van computerspelletjes, eurosport, een sporadisch gala-bezoek en heel af en toe een proeflesje). Ik heb het idee dat in de begintijd er in verhouding meer beoefenaars waren en minder liefhebbers. Persoonlijk vind ik het nadeel van een deel van de nieuwe liefhebbers dat ze denken, waarschijnlijk omdat ze op de x-box hoge scores weten te halen, verstand te hebben van elk aspect van de vechtsport en zonder respect gevoel voor "senioriteit" hun mening geven of de discussie aangaan met echte experts. Soms zou iets meer terughoudendheid en respect beter op zijn plaats zijn.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by HalfAmazing View Post
    Ik vind sommige van de reacties die voor de reactie van Ricardo zelf staan echt zo compleet zinloos en idioot. De beste stuurlui staan (wederom) aan wal. Als een vechter is een keer een off day heeft, waarom moet het dan allemaal weer meteen zo negatief. Ga er anders ff lekker zelf staan als je het beter weet.
    Je reactie zou ik begrijpen als het een regionaal gala'tje zou zijn geweest waar het dé hoofdpartij zou zijn geweest. Dit was een topgala, waar men 125 euro voor moest neertellen! Het publiek mag de verwachtingen in mijn ogen daarom een stuk hoger leggen en vechters zullen afgerekend worden op hun prestaties, zo simpel is dat. Dit was, ondanks de verklaring van Ricardo zelf toch een ondermaatse partij.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Je reactie zou ik begrijpen als het een regionaal gala'tje zou zijn geweest waar het dé hoofdpartij zou zijn geweest. Dit was een topgala, waar men 125 euro voor moest neertellen! Het publiek mag de verwachtingen in mijn ogen daarom een stuk hoger leggen en vechters zullen afgerekend worden op hun prestaties, zo simpel is dat. Dit was, ondanks de verklaring van Ricardo zelf toch een ondermaatse partij.
    De ene reactie sluit de andere niet uit . De partij was niet best maar sommige reacties dragen ook werkelijk helemaal niets bij.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •