MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 58

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Daar ben ik ook bang voor. Dat je door de versplintering en de combinatie promotor/managementbureau allemaal verschillende kampioenen krijgt.
    Ach dat heb je in het boksen (IBO, WBO, WBA, WBC) ook en zo slecht gaat het niet met het boksen werelwijd. Zou wel handig zijn als er een overkoepelende organisatie/bond komt die alles goed coordineert en misschien een undisputed K-1 title event kan organiseren waarbij de winnaar dan kampioen van alle belts wordt. Naar mijn weten kwamen de promoters 1 keer per jaar bij elkaar om het 1 en ander af te spreken (of dit nog steeds zo is weet ik niet zeker). Ik denk dat de promotor met de sterkste en aantrekkelijkste boksers uiteindelijk de strijd zal winnen
    Last edited by rollermanskunk; 02-02-2012 at 11:42.

  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ach dat heb je in het boksen (IBO, WBO, WBA, WBC) ook en zo slecht gaat het niet met het boksen werelwijd. Zou wel handig zijn als er een overkoepelende organisatie/bond komt die alles goed coordineert en misschien een undisputed K-1 title event kan organiseren waarbij de winnaar dan kampioen van alle belts wordt. Naar mijn weten kwamen de promoters 1 keer per jaar bij elkaar om het 1 en ander af te spreken (of dit nog steeds zo is weet ik niet zeker). Ik denk dat de promotor met de sterkste en aantrekkelijkste boksers uiteindelijk de strijd zal winnen
    Dan denk ik dat Golden Glory daarbij als winnaar uit de bus zal komen. Want veel van de K1 vechters hebben ze al.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •