MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 64 of 64
  1. #51
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt! Is me over het hoofd geschoten...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52

    Default uitslagen adcc

    Ze stonden al online maar nu nog een keer

    Beginners - 66 KG

    1e plaats: Erwin Van der Gouw (Tatsujin Dojo Deventer)
    2e plaats: Wiebe Brouwer (Team Duncan)
    3e plaats: Bas Sittrop (Shiai Sports Eindhoven)

    Beginners - 77 KG

    1e plaats: Hubert Geven (Tatsujin Dojo Deventer)
    2e plaats: Patrick Asscher (Team Agua)
    3e plaats: Nick de Zeeuw (?)

    Beginners - 88 KG

    1e plaats: Roy Feenstra ( Gracie Barra Nederland)
    2e plaats: Soufian El Moussaoui (Tatsujin Dojo Amsterdam)
    3e plaats: Rick Voet ( Free Fight club Verstegen)

    Beginners - 99 Kg

    1e plaats: Tom Sijtsma (Tstsujin Dojo Amsterdam)
    2e plaats: Miroslaw Medrzechowski (Tatsujin Dojo Amsterdam)
    3e plaats: Sait Esen (MMA Almere)

    Beginners + 99 KG

    1e plaats: Omer Bagci (Bullysgym / Dion Starring)
    2e plaats: Dylan Asoro (Bullysgym / Dion Starring)
    3e plaats: Emin Sariisik ( Tatsujin Dojo Deventer)

    Gevorderden - 66 KG

    1e plaats: Seppe Siborgs (Bad Boys JJ)
    2e plaats: Alex dal ( Bullysgym / Dion Starring)
    3e plaats: Arshin Dehghani (Tatsujin Dojo Amsterdam)

    Gevorderden - 77 KG

    1e plaats: Mohammed El Messoudi (Brasa Belgium)
    2e plaats: Wim de Putter (Brasa Belgium)
    3e plaats: Kenny Polmans (Brasa Belgium)

    Gevorderden- 88 KG

    1e plaats: Daan Westra (Gracie Barra Nederland)
    2e plaats: Melvin van Suijdam (Team Agua)
    3e plaats: Brain van Miltenburg (Gracie Barra Nederland / La Sala)

    Gevorderden - 99 Kg

    1e plaats: Francis M Thode (Team Agua)
    2e plaats: Bram van Koppen (Tatsujin Dojo Nijmegen)
    3e plaats: Jeffrey Waltmans (Hoyer, Heerlen)

    Alle prijswinnaars nogmaals van harte gefeliciteerd met dit resultaat en iedereen die heeft deelgenomen bedankt.

    Ook wil ik namens de organisatie alle medewerkers bedanken voor hun inzet. Tafel medewerkers en scheidsrechters super gedaan....

    ADCC Team

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  4. #54
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Was een gaaf toernooi. Een leerling van mij is eerste geworden (Roy Feenstra), zijn eerste medaille is binnen dat ruikt naar meer!!
    Het was wel even wennen met de regels, maar ik heb een stel harde partijen neergezet en de sfeer was ook goed. Was weer een beetje terug naar hoe Grappling Ede vroeger was. Alhoewel het niveau erg hoog was! Dr zijn een paar filmpjes onderweg die zal ik posten.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Btw mijn naam is verkeerd geschreven (-88 gev 3e). Het is Brian van Miltenburg, niet Brain van Miltenburg

  6. #56

    Default

    Sorrie Brian,

    slip of the Toets........

    Mijn Fout.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    No problem, kan gebeuren.

  8. #58
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Voor iedereen die geen zin heeft om op Briant z'n filmpjes te wachten alvast twee filmpjes van het toernooi:

    http://www.youtube.com/watch?v=BANwT1w2oNE

    http://www.youtube.com/watch?v=s6fpcr1-R8o
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  9. #59
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    Ik ben overtuigd van ieders goede bedoelingen, maar jullie vergeten dat grappling gewoon een kleine sport is in Nederland. Ik vind 3 verschillende niveau's op 1 toernooi echt te veel van het goede. In sommige gewichtsklassen (lichte en zware jongens) zijn er eigenlijk al te weinig deelnemers om onderscheid te maken tussen beginners en gevorderden...

    Daarbij komt dat ik denk dat ook bij 3 niveau's of meer je nog steeds de discussie houdt waar mma-vechters, groene band judoka's, geel jiu jitsu etc zich moeten inschrijven.

    Stiekem zou ik het liefst zien dat er een toernooi komt zonder divisies. Gewoon allemaal bij elkaar, geen gezeik en dan we wie de beste zijn. Soort echt NK krijg je dan.
    Wat mij betreft is de oplossing dat je geen beginner meer bent nadat je op een toernooi in de prijzen bent gevallen. Dan heb je laten zien dat je het hogere niveau aan kunt. Sluit me dan ook bij Remco aan dat je een hoop discussie zou voorkomen door de eer aan jezelf te houden en uit te komen bij de gevorderden

  10. #60
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Wat mij betreft is de oplossing dat je geen beginner meer bent nadat je op een toernooi in de prijzen bent gevallen. Dan heb je laten zien dat je het hogere niveau aan kunt. Sluit me dan ook bij Remco aan dat je een hoop discussie zou voorkomen door de eer aan jezelf te houden en uit te komen bij de gevorderden
    Niet helemaal mee eens om eerlijk te zijn. 1 toernooi in de prijzen vallen (laat staan winnen) is leuk maar is geen indicatie dat je echt TE goed bent voor de beginners klasse. Als je nou meerdere toernooien achter elkaar op het podium komt ben ik het helemaal met je eens, maar dan krijg je natuurlijk weer de discussie 'wat is meerdere toernooien?'. Is dat na 2 toernooien, na 5, na 10?

    Opzich zijn de regels heel duidelijk, meer dan twee jaar ervaring (of een blauwe band in BJJ) is advanced. Zo moeilijk kan het niet zijn, en ik denk ook niet dat daar het probleem zit. Ik denk eerder dat het probleem zit bij mensen die zich (vermeend) in een lagere klasse inschrijven. Laten we in dit geval weer even terugkomen op het voorbeeld van Patrick Asscher, om duidelijk te zijn ik ben geen teamgenoot van hem en heb ook nooit met hem getraind maar heb hem wel een aantal keer zien knokken.

    Deze jongen heeft een witte band BJJ en is zoals hij zelf al aangaf rond de 1,5 jaar bezig met BJJ/Grappling. Daarvoor heeft hij (zonder relevante grappling ervaring) een paar pro MMA partijen gevochten, maar wat zegt dit dan eigenlijk? Tuurlijk, hij heeft wedstrijd ervaring in zowel BJJ als Grapping als MMA, maar de kans is groot dat meer mensen die 1,5 jaar trainen dat hebben. Reglementair is hij dus gewoon een beginner. Doet hij het nu goed op toernooien? Ja, maar dat lijkt me logisch als je tegen het eind van je beginners / witte band periode aan zit.

    Aan de andere kant heb je nog het probleem van controle. Wie checked of Patrick inderdaad 1,5 jaar traint en/of witte band heeft? Hij zegt zelf wel dat dat zo is, maar dat wil niet zeggen dat het daarom waar is. Een intermediate klasse zou het probleem wellicht oplossen, maar ook dan krijg je dat er nog altijd discussie blijft over de grens van hoe lang iemand traint en of dat inderdaad klopt. Persoonlijk denk ik dat dit vooral voorkomt omdat er een gebrek is aan een duidelijke overkoepelende instantie zoals de Judo of Worstelbond bijvoorbeeld wel heeft. Maar ook hier zitten ongetwijfeld veel nadelen aan. Uiteindelijk staat de sport in relatieve kinderschoenen in Nederland, waardoor we op het moment afhankelijk zijn van de eerlijkheid van mensen om zich in de goede klasse in te schrijven.

    Just my 2 cents.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  11. #61
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Hoe lang je traint (in dit geval 2 jaar) is niet echt maatgevend, wel op welk niveau. Train je iedere avond 2 uur of heb je in een ver verleden eens meer dan 2 jaar aan jeugdjudo gedaan en heb je dit recent weer opgepakt met 1x per week bij de plaatselijke judoclub. Niveau is doorslaggevend en dat heeft men in het kickboksen goed geregeld. Win je dan schuif je door. Als je niet zo goed bent dan blijf je (ook na 2 jaar) op het laagste niveau.

  12. #62
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Hoe lang je traint (in dit geval 2 jaar) is niet echt maatgevend, wel op welk niveau. Train je iedere avond 2 uur of heb je in een ver verleden eens meer dan 2 jaar aan jeugdjudo gedaan en heb je dit recent weer opgepakt met 1x per week bij de plaatselijke judoclub. Niveau is doorslaggevend en dat heeft men in het kickboksen goed geregeld. Win je dan schuif je door. Als je niet zo goed bent dan blijf je (ook na 2 jaar) op het laagste niveau.
    Mee eens, maar dan zeg je eigenlijk hetzelfde als ik. Er mist, voornamelijk voor Grappling, een overkoepelende organisatie die het een en andere goed kan reguleren. Bij BJJ is het probleem wat minder groot omdat je natuurlijk met bandkleuren zit dus dan is het verschil duidelijk maar bij Grappling is er nog wel vaker onenigheid over hoe en wat.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  13. #63
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Voor iedereen die geen zin heeft om op Briant z'n filmpjes te wachten alvast twee filmpjes van het toernooi:
    Ik ben ook nog wachtende

  14. #64

    Default

    bij de post Uitslagen ADCC staan al enkele foto s er worden er nog meer geupload.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •