MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 64
  1. #26

    Default

    Deelnemers lijst ADCC DUTCH OPEN

    De aanvang is 10 uur rond 13.00 uur zal er ook het complete tijdschema bekend zijn.

    Dan kan je alvast zien hoelaat je moet vechten.

    Wat ik wel kan zeggen is dat de start ook echt om 10 uur is en we rond 16.00 klaar zijn als er geen gekke dingen gebeuren.

    Tot Zaterdag.

    Michel


    Gevorderden -66 KG
    Arshin Dehghani Tatsujin Dojo Amsterdam -66 KG gevorderd
    Seppe Siborgs Bad Boys JJ -66 KG gevorderd
    Daan De Coster Brasa Belgium/Bad Boys JJ -66 KG gevorderd

    Beginners -66 KG
    Erwin van der Gouw Tatsujin dojo Deventer. -66 KG Beginner
    Wiebe Brouwer Team Duncan -66 KG Beginner
    Bas Sittrop Shiai Sports Eindhoven -66 KG Beginner
    Martin Milicevic Shiai Sports Eindhoven -66 KG Beginner
    Burak Kusvuran Golden Glory Helmond -66 KG Beginner
    Adem Zengin BJJ Rotterdam -66 KG Beginner
    Freek van Eersel Tatsujin dojo Nijmegen -66 KG Beginner
    Nathan Daniels Tatsujin dojo Nijmegen -66 KG Beginner
    Adriaan Brouwer Tatsujin dojo Nijmegen -66 KG Beginner
    Daniel Hendriks Tatsujin dojo Nijmegen -66 KG Beginner
    Alex Dal. bullysgym/dion staring -66 KG Beginner
    Romario Lodewijks Shiai Sports Eindhoven -66 KG Beginner
    Sten Carlet Renzo Gracie Holland -66 KG Beginner

    Gevorderden – 77 KG
    Paul Gruntjes Fight Team Wondel/Kops Gym -77 KG gevorderd
    Wesley van Velthoven bullysgym/dion staring -77 KG gevorderd
    Dean Bouwens Brasa Belgium/Bad Boys JJ -77 KG gevorderd
    Flavio Burger Budo Academy Physical -77 KG gevorderd
    Mohannad Tuza Budo Academy Physical -77 KG gevorderd
    Daniel de Bruin R Grip -77 KG gevorderd
    Wim Deputter Brasa Belgium/Bad Boys JJ -77 KG gevorderd
    Kenny Polmans Brasa Belgium/Bad Boys JJ -77 KG gevorderd
    Justin van Haalen -77 KG gevorderd
    Daan Bauwens Brasa Belgium/Bad Boys JJ -77 KG gevorderd
    Mohammed El Messoudi Brasa Belgium/Bad Boys JJ -77 KG gevorderd
    Floris van der Blom K1 Aerts Dojo -77 KG gevorderd

    Beginners – 77 KG
    Raoul Tijssens FPA -77 KG Beginner
    Erik Prakken Team UCT / Agua -77 KG Beginner
    Leroy Venrooy Shiai Sports Eindhoven -77 KG Beginner
    Pim Sittrop Shiai Sports Eindhoven -77 KG Beginner
    Shaun Waltmans Jeyo Gym, Sittard -77 KG Beginner
    Harry Lodewijks Shiai Sports Eindhoven -77 KG Beginner
    Patrick Asscher Team Agua -77 KG Beginner
    Nick Leeuwenhoek ruthless fight company/ oosterbaangym -77 KG Beginner
    Frank van Dronkelaar Team Agua -77 KG Beginner
    Jeremy drinkorn mma crew belgium -77 KG Beginner
    Joffrey Dheilly mma crew belgium -77 KG Beginner
    Raivo Gulbis Tatjujin Dojo Amsterdam -77 KG Beginner
    Soufian El Moussaoui Tatjujin Dojo Amsterdam -77 KG Beginner
    Ilia Awakimjan Budo Academy Physical -77 KG Beginner
    Mat den Heijer worstelclub Simson KDO -77 KG Beginner
    Nick de Zeeuw -77 KG Beginner
    Hubert Geven Tatjujin Dojo Deventer -77 KG Beginner
    Timber Sommerdijk Tatjujin Dojo Deventer -77 KG Beginner
    Abdi Mohamoud Tatjujin Dojo Deventer -77 KG Beginner
    Jessie Raasing Tatjujin Dojo Nijmegen -77 KG Beginner
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27

    Default

    Gevorderden -88 KG
    Max Bust Sport Vision - 88 KG gevorderd
    Timofei Iskakov Sportinstituut Ermelo - 88 KG gevorderd
    Daan Westra Gracie Barra Nederland - 88 KG gevorderd
    Wout Westra Gracie Barra NL - 88 KG gevorderd
    Brian van Miltenburg Gracie Barra NL/La Sala - 88 KG gevorderd
    Peter Stringer JJF - 88 KG gevorderd
    melvin van Suijdam Team Aqua - 88 KG gevorderd

    Beginners - 88 KG
    Lucien van der Sander Shiai Sports Eindhoven - 88 KG Beginner
    Wouter Olivier Sportinstituut Ermelo - 88 KG Beginner
    Simon Hoeksma Tatsujin Dojo Deventer - 88 KG Beginner
    Michael Benschop Kintaiko woerden - 88 KG Beginner
    Erwin Veldman Fight and Power Academy - 88 KG beginner
    Tom Sijtsma Tatsujin Dojo Amsterdam - 88 KG Beginner
    Rick Voet free fight club Verstegen - 88 KG Beginner
    Jeroen Muller Tatjujin Dojo Nijmegen - 88 KG Beginner
    Tim van Driel Tatjujin Dojo Nijmegen - 88 KG Beginner
    Roy Feenstra Gracie Barra Nederland - 88 KG Beginner
    Wesley Quint bullysgym/dion staring - 88 KG Beginner
    Timo Smit Shiai Sport Eindhoven - 88 KG Beginner
    Wesley Cramer Tatjujin Dojo Deventer - 88 KG Beginner


    Gevorderden – 99 KG
    Rene Hoekstra Team Agua -99 KG gevorderd
    Nik Demmers Tatsujin Dojo Deventer -99 KG gevorderd
    Nills van Noord pancration -99 KG gevorderd
    Bram van Koppen Tatsujin Dojo Amsterdam -99 KG gevorderd
    Francis M.Thode Team Agua -99 KG gevorderd
    Jeffrey Waltmans Hoyer, Heerlen -99 KG gevorderd

    Beginners – 99 KG
    Stephan Timmers Spider Gym -99 KG Beginner
    Jeffrey Jense Spider Gym -99 KG Beginner
    Jim Bremen Shiai Sports Eindhoven -99 KG Beginner
    Sait Esen MMA Almere -99 KG Beginner
    Egbert Gordon Tatsujin Dojo Amsterdam -99 KG Beginner
    Miroslaw Medrzechowski Tatsujin Dojo Amsterdam -99 KG Beginner
    Amer Abdulovski BJJ Rotterdam -99 KG Beginner
    Bram Brown Tatsujin Dojo Nijmegen -99 KG Beginner
    Koen Smitsmans Shiai Sports Eindhoven -99 KG Beginner

    Beginners + 99 KG
    dylan asoro Bully's Gym + 99 KG Beginner
    Emre Sariisik Tatjujin Dojo Deventer + 99 KG Beginner
    Omer Bagci bullysgym/dion staring + 99 KG Beginner


  3. #28

    Default

    Mat 1

    10.00 uur aanvang

    Beginners - 88 KG

    12.30 uur aanvang
    Beginners – 66 KG

    15.00 uur aanvang
    Gevorderden – 99 KG

    Mat 2

    10.00 uur aanvang

    Beginners - 77 KG Poule A

    12.30 uur aanvang
    Beginners – 99 KG

    14.15 uur aanvang
    Gevorderden – 88 KG


    Mat 3

    10.00 uur aanvang

    Beginners - 77 KG Poule B

    12.30 uur aanvang
    Beginners + 99 KG

    13.00 uur aanvang
    Gevorderden – 66 KG

    13.30 uur aanvang
    Gevorderden – 77 KG

    Zorg dat je 1 uur voor aanvang wedstrijden aanwezig bent. Je kunt dan al proef wegen. Op het moment van aanvang van je eerste wedstrijd wordt je gewogen. Indien te zwaar kun je niet meer mee doen. Of het moet zijn dat we je nog bij een hogere klasse kunnen inschrijven als die niet al gestart is.

    Tot zaterdag en suc 6 iedereen..



  4. #29
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    4
    vCash
    126000

    Default

    Als ik wat namen bekijk en natrek (binnen Facebook bijv) zie ik al genoeg "beginners" die allang geen beginner meer zijn. Ik zie bijv. Patrick Asscher weer leuk tussen de beginners staan, terwijl er na het Amsterdam GT al opmerkingen over zijn geplaatst binnen dit forum.

    Als je de regels op na leest, zou je toch duidelijk moeten zien en weten waar je je bij moet inschrijven. Een beetje jammer dit. Maarja, als zij dit competitie vinden, tof voor ze.

  5. #30

    Default

    Beste W00tert,

    Enerzijds voel ik me vereerd dat dit de zoveelste keer is binnen twee weken dat er opmerkingen over mij gemaakt worden op Mixfight. Dat geeft aan dat ik op de goede weg ben met mijn trainingen en is ook een groot compliment voor mijn trainer Remco van Baardewijk en mijn teamgenoten van Team Agua.

    Anderzijds begint het ook een beetje vermoeiend te worden. Als je de opmerkingen na Amsterdam GT gelezen hebt, zou ik je willen vragen ook mijn reactie op deze opmerkingen te lezen. Dan zul je zien dat ik me terecht in deze categorie opgeef. De categorie betreft namelijk 0 tot 2 jaar ervaring. Ik neem aan dat de beginners die een paar maanden trainen, niet serieus denken dat ze het toernooi gaan winnen, maar dat het waarschijnlijker is dat de 'ervaren' beginners op het podium eindigen. Overigens moet ik eerst nog maar op het podium zien te eindigen komende zaterdag. Lijkt me zeker geen garantie.

    Zoals ook vorige week in mijn reactie al aangegeven, ben ik blij met deze discussie, dat is goed voor de ontwikkeling van de sport en is het prima dat ik als voorbeeld wordt gebruikt voor de discussie. Het is me werkelijk een eer. Ik heb alleen twee weken geleden, met anderhalf jaar grapplingervaring', voor het eerst een toernooi gewonnen. Ik voel me dus in deze wederom niet echt aangesproken.

    Hopelijk begrijp je mijn reactie en wellicht tot zaterdag. Als je weet hoe ik er uit zie, zou ik het op prijs stellen als je me aanspreekt. Ben altijd bereid om van gedachte te wisselen.

    Vriendelijke groet,

    Patrick A.

  6. #31
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Je zou misschien voor jezelf als uitdaging in een klasse hoger uit komen en daar ook de finale plaats mee pikken
    Dat scheelt denk ik een hoop kritiek

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    en ik denk dat je wel klaar bent voor de hogere klasse grappling...
    maar ik begrijp de mensen hier ook wel ..
    die zien een finale plaats aan hun neus voorbij gaan als je met instap klasse mee doet

  8. #33

    Default

    Beste forum lezers en liefhebbers van grappling en MMA.

    Wij zijn er ons terdegen van bewust dat dit momenteel nog wel hier en daar vragen op levert echter is dit toernooi voor ons een start. Alle deelnemers zullen door ons elk toernooi weer worden bijgehouden in ons archief waardoor na verloop van tijd het niet meer mogelijk is je in te schrijven als beginner als dit ook niet zo is.

    Ook zijn wij bezig om het Grappling en MMA meer te professionaliseren en bv paspoorten aan te maken voor iedereen die lid is van onze organisatie om zo een zo eerlijk mogelijk toernooi te krijgen in de beginners, intermediate en advanced categorien. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat wij met dit toernooi een start willen geven en dat wij de komende 2-3 jaar hard willen werken om Grappling en MMA op de kaart te zetten in Nederland en ook een goed overzicht te krijgen van de vechters en hun achtergrond en ervaringen.

    Het is natuurlijk leuk om een prijs te winnen bij de beginners maar het doel moet natuurlijk zijn om die 1e plaats bij de advanced te willen winnen en zo qualificatie af te kunnen dwingen voor bv EK ADCC en misschien ook WK.

    Dit zijn plannen die wij als team hebben en ook zullen gaan uitvoeren.

    Om dit te kunnen doen hebben wij natuurlijk de hulp nodig van zowel vechters als trainers.

    oesh...

  9. #34
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Patrick M-1 View Post
    Beste W00tert,

    Enerzijds voel ik me vereerd dat dit de zoveelste keer is binnen twee weken dat er opmerkingen over mij gemaakt worden op Mixfight. Dat geeft aan dat ik op de goede weg ben met mijn trainingen en is ook een groot compliment voor mijn trainer Remco van Baardewijk en mijn teamgenoten van Team Agua.

    Anderzijds begint het ook een beetje vermoeiend te worden. Als je de opmerkingen na Amsterdam GT gelezen hebt, zou ik je willen vragen ook mijn reactie op deze opmerkingen te lezen. Dan zul je zien dat ik me terecht in deze categorie opgeef. De categorie betreft namelijk 0 tot 2 jaar ervaring. Ik neem aan dat de beginners die een paar maanden trainen, niet serieus denken dat ze het toernooi gaan winnen, maar dat het waarschijnlijker is dat de 'ervaren' beginners op het podium eindigen. Overigens moet ik eerst nog maar op het podium zien te eindigen komende zaterdag. Lijkt me zeker geen garantie.

    Zoals ook vorige week in mijn reactie al aangegeven, ben ik blij met deze discussie, dat is goed voor de ontwikkeling van de sport en is het prima dat ik als voorbeeld wordt gebruikt voor de discussie. Het is me werkelijk een eer. Ik heb alleen twee weken geleden, met anderhalf jaar grapplingervaring', voor het eerst een toernooi gewonnen. Ik voel me dus in deze wederom niet echt aangesproken.

    Hopelijk begrijp je mijn reactie en wellicht tot zaterdag. Als je weet hoe ik er uit zie, zou ik het op prijs stellen als je me aanspreekt. Ben altijd bereid om van gedachte te wisselen.

    Vriendelijke groet,

    Patrick A.
    de inschrijvings regels: Gevorderd: vanaf blauwe band BJJ of meer dan jaar ervaring met grappling, judo of worstelen.

    Vlgs je eigen post train je anderhalf jaar. Je bent dus gevorderd volgens de regels.

    Er is ook een verschil tussen een recreant die 2 keer per week 1,5 jaar traint en een "pro" die 2x per dag traint. (niet dat jij in 1 van beide categorieën valt, maar voor de discussie in zijn algemeen)

  10. #35
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Overigens, ik roep al vaker dat er meer tournooien net zoals "Groundfighters King of the Beach" moeten gaan naar het format van beginner/intermediate/elite. In America zitten de tournooien al op 4 of soms 5 klasses. (Novice/beginner/intermediate/advanced/elite). Ik begrijp wel dat er wat lang gewacht wordt. Alleen als er dan een leerling wordt opgevouwen die net 3 maanden traint door iemand die vlgs de regels al advanced is, is dat wat lelijk.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik denk dat mensen van zichzelf heel goed weten in welke catagorie ze horen. Door je in een lagere klasse in te schrijven hou je alleen jezelf voor de gek. Bovendien stelt het geen kut voor als je kampioen van de beginners wordt terwijl je daar eigenlijk niet tussen hoort. Mensen kijken pas op als je een goede wedstrijd vecht tegen een goede tegenstander.

  12. #37

    Default

    Beste Sportvision,

    Als het inderdaad zo is dat je al vaker roept dat er verschillende categorieen moeten komen binnen het grappling, dan impliceert dat voor mij dat je grappling volgt. In dat geval zou je moeten weten dat de beginners categorie tot 2jaar ervaring is en niet tot 1jaar ervaring, zoals ook te zien is in de uitnodiging van Shooto Holland (zie bovenin deze thread). Dat maakt je commentaar op mijn post mijns inziens dus een beetje overbodig.

    Desalniettemin, ook voor jou geldt als je er zaterdag bij bent wissel ik graag met je van gedachte. Zoek me maar op. Ik ben die jongen met die gouden medaille om zijn nek aan het eind.. ;-) (grapje).

    Groeten,

    Patrick A.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Beste Patrick,

    Beginner: witte band BJJ of minder dan 2 jaar ervaring met grappling, judo of worstelen.
    Gevorderd: vanaf blauwe band BJJ of meer dan jaar ervaring met grappling, judo of worstelen.

    Je hebt gelijk, maar ik ook zie ik . een jaar overlap, ik had alleen naar de gevorderde regels gekeken.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik denk dat daar iemand gewoon vergeten is een "2" tussen te zetten.

  15. #40

    Default

    Ik heb geen zin om tot in Nederland te rijden om 2x te vechten op dit kleine toernooi..

    Ik weet dus nog niet zeker of ik wel kom deze keer

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Patrick M-1 View Post
    Beste Sportvision,

    Als het inderdaad zo is dat je al vaker roept dat er verschillende categorieen moeten komen binnen het grappling, dan impliceert dat voor mij dat je grappling volgt.
    LOL @ Sportvision die het grappling "volgt". Hij doet wel ietsje meer dan dat

  17. #42

    Default

    Hallo Daan de Coster het zou jammer zijn als je niet zou komen.

    Je kan in ieder geval 2 wedstijden draaien. Dit is even veel als mensen die in een poule van 20 deelnemers zitten en de eerste 2 wedstrijden verliezen. Je weet ook dat er toernooien zijn waar je heen gaat 1 verliest en naar huis kunt. EK BJJ in portugal bv eerste verliezen en naar huis. Ik denk als je dat er niet voor over hebt en weg blijft je het grappling niet serieus neemt en ook de andere deelnemers benadeeld.

    We willen met dit (kleine) toernooitje juist iets groots opbouwen en moeten ergens beginnen. Als iedereen zo zou denken komen de toernooien nooit van de grond. Het moet juist zo zijn dat de mensen die nu komen entausiast zijn en volgende keer nog meer inschrijvingen komen.

    Verder moet ik mij bij het commentaar van sportvision aansluiten en nogmaals refereren naar mijn post van gisteren waarin ik stel dat wij ook willen gaan naar meer klassen in ieder geval intermediate. Dit kan echter alleen als we meer inschrijvingen hebben en alles goed gaan bij houden.

    Tot zaterdag..

    Oesh

  18. #43
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Holland
    Posts
    1.115
    vCash
    126000

    Default

    Beste grapplers en toeschouwers,

    Hierbij het adres voor morgen (voor de zekerheid ) :

    Budo Academy Physical

    Vening Meineszstraat 7
    6717 AJ Ede
    0318-635144

    Tot morgen!

    OSU!!

    Martijn

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Tot morgen allemaal !!
    Ush,
    Marco.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    mooi man een Andy Jekel Memorial!

  21. #46
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben overtuigd van ieders goede bedoelingen, maar jullie vergeten dat grappling gewoon een kleine sport is in Nederland. Ik vind 3 verschillende niveau's op 1 toernooi echt te veel van het goede. In sommige gewichtsklassen (lichte en zware jongens) zijn er eigenlijk al te weinig deelnemers om onderscheid te maken tussen beginners en gevorderden...

    Daarbij komt dat ik denk dat ook bij 3 niveau's of meer je nog steeds de discussie houdt waar mma-vechters, groene band judoka's, geel jiu jitsu etc zich moeten inschrijven.

    Stiekem zou ik het liefst zien dat er een toernooi komt zonder divisies. Gewoon allemaal bij elkaar, geen gezeik en dan we wie de beste zijn. Soort echt NK krijg je dan.

  22. #47
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    mooi toernooi mensen!!
    Ik zag een hoop mensen fotos en filmpjes maken, zouden die hier kunnen worden geplaatst

    zou leuk zijn

  23. #48
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat je juist om de sport te laten groeien beter verschillende niveaus kan doen, en je hebt natuurlijk gelijk als er 60 man op een tournooi staat dat je niet 6 gewichtsklasses en 3 niveau klasses moet doen. Maar, Beetje tournooi staan tegenwoordig zo 150 of zelfs 200+ man. Ben het met je eens dat alleen de elite klasses een NK titel waardig zijn, in Ede doen ze dat trouwens ook vanaf dit jaar. (euh, het oude ede, wat nu id buurt wordt gehouden).


    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    Ik ben overtuigd van ieders goede bedoelingen, maar jullie vergeten dat grappling gewoon een kleine sport is in Nederland. Ik vind 3 verschillende niveau's op 1 toernooi echt te veel van het goede. In sommige gewichtsklassen (lichte en zware jongens) zijn er eigenlijk al te weinig deelnemers om onderscheid te maken tussen beginners en gevorderden...

    Daarbij komt dat ik denk dat ook bij 3 niveau's of meer je nog steeds de discussie houdt waar mma-vechters, groene band judoka's, geel jiu jitsu etc zich moeten inschrijven.

    Stiekem zou ik het liefst zien dat er een toernooi komt zonder divisies. Gewoon allemaal bij elkaar, geen gezeik en dan we wie de beste zijn. Soort echt NK krijg je dan.

  24. #49
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Tevens erg benieuwd naar de uitslagen

  25. #50
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •