MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default [Mixfight.nl] Migratie & upgrade Mixfight.nl

    Beste Vechtsport Fans,

    Het zal jullie niet ontgaan zijn dat Mixfight.nl de laatste tijd wederom te kampen heeft gehad met storingen. Onze excuses hiervoor. De oorzaak is vaak een verdubbeling of verdrievoudiging van het aantal bezoekers bij grote evenementen. Met name het regelmatig verversen van pagina's door enthousiaste gebruikers tijdens play-by-plays van grote evenementen zijn soms een te zware last voor onze server.

    Mixfight.nl hecht eraan om ook tijdens dit soort momenten gewoon goed bereikbaar te zijn en zal daarom op korte termijn een verhuizing inzetten naar een provider die beter om kan gaan met dit soort piekmomenten.

    Dit moment zullen we tevens aangrijpen om een schone forum installatie uit te voeren met een minimaal aantal plugins. Op een aantal plugins zoals bijvoorbeeld Vbookie wordt momenteel geen onderhoud meer gepleegd door de ontwikkelaars van de plugin en dit kan leiden tot security issues voor Mixfight.nl. Tevens bemoeilijken dergelijke plugins vaak het uitvoeren van upgrades van Vbulletin in dit kader, zoals het Arg:51 incident recentelijk nog uitwees.

    We weten dat velen van jullie erg gehecht zijn aan de vbookie-plugin en zullen deze installeren, maar enkel indien we de veiligheid goed kunnen borgen. Daarnaast zullen we de mogelijkheid verkennen om een alternatieve plugin te vinden. Nadeel van deze oplossing is dat onze huidige Vcash billionaires hun virtuele villas en jachten weer zullen moeten inleveren. Iedereen begint in dat geval weer met hetzelfde bedrag. We hopen op jullie begrip!

    Tot slot hebben we ook een aantal aanpassingen door gevoerd in onze advertentiedistributie.We zullen een aantal best practices doorvoeren. Hierdoor zullen onze pagina's beperkt wijzigen in layout, maar mag je een gevarieerder aanbod van advertenties verwachten. Mixfight.nl heeft groeiambities en daar gaan helaas stijgende kosten mee gepaard.

    Daar staat tegen over dat we dan wel in staat zullen zijn om ons nog meer te richten op het leveren van het beste vechtsport nieuws, maar ook andere leuke ontwikkelingen zitten er aan te komen! We hopen op jullie begrip en vooral ook steun bij deze ambities om door te groeien naar de grootste vechtsport website & community van Europa.

    Osu!
    Mixfight.nl

    Edit: Forummembers die momenteel nog werken met IE9 adviseren wij over te stappen naar Firefox of Chrome.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  2. #2
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Amen
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Sjiiiit Tony, al die Vcash weg, ik zou smartegeld eisen.

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Aah nee joh.. ik had ooit rond de 5 miljard... zit nu nog maar op enkele honderden miljoenen

    Maar ff serieus.. ik ben om eerlijk te zijn blij met een reset. Het is gewoon niet leuk meer zo. Sommigen zitten op 25vcash, en andere op 10 miljard.

    Straks iedereen weer gelijk en dan kunnen we eens echt gaan zien wie de beste better is.

    Overigens, oud forumlid Rosso (de man van 13k) was de eerste die ooit de 1 miljoen Vcash behaalde... (of was het nu Jochem/Sportvision? )
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ook al ben ik miljardair, vind het niet erg als we op de 0 gaan. Kan ik bewijzen dat ik de beste better ben :P
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ook al ben ik miljardair, vind het niet erg als we op de 0 gaan. Kan ik bewijzen dat ik de beste better ben :P
    Haha, die wedstijd staat Sadix

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Aah nee joh.. ik had ooit rond de 5 miljard... zit nu nog maar op enkele honderden miljoenen

    Maar ff serieus.. ik ben om eerlijk te zijn blij met een reset. Het is gewoon niet leuk meer zo. Sommigen zitten op 25vcash, en andere op 10 miljard.

    Straks iedereen weer gelijk en dan kunnen we eens echt gaan zien wie de beste better is.

    Overigens, oud forumlid Rosso (de man van 13k) was de eerste die ooit de 1 miljoen Vcash behaalde... (of was het nu Jochem/Sportvision? )
    Oltje was volgens mij de eerste, ging altijd all-in, todat Rayen Simson verloor van Eugene Eckelboom....daarna stond hij ook op 0

  9. #9
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    De odds mogen echter wel aangepast worden, want nergens anders zie ik dezelfde odds. Misschien overnemen van bodog ofzo?

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Verdomme, ben ik net miljonair geworden kan ik dan weer overnieuw beginnen!!

  11. #11
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Haha, die wedstijd staat Sadix

    hahahaha deal!!
    Home mtk-gym.nl


  12. #12
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Oltje was volgens mij de eerste, ging altijd all-in, todat Rayen Simson verloor van Eugene Eckelboom....daarna stond hij ook op 0
    Weet je dat zeker? Was Oltje niet de eerste miljardair (en rosso of Jochem de eerste miljoanair)
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ook al ben ik miljardair, vind het niet erg als we op de 0 gaan. Kan ik bewijzen dat ik de beste better ben :P
    HHH zullen we nog wel eens zien ;-)

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Weet je dat zeker? Was Oltje niet de eerste miljardair (en rosso of Jochem de eerste miljoanair)
    Weet ik vrij zeker, Oltje ging destijds (zomer 2009) als nr1 met 1611111110 al in, daarna stond hij op 0. Hij was ook volgens mij de eerste met meer dan een miljoen.

  15. #15
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Ik heb het wel vaker voorgesteld, maar waarom gooien jullie het forum niet gewoon op slot tijdens events voor members met minder als x posts ofzo? Of maak een subforum aan voor tijdens events.

    Wellicht dat alle gelukszoekers die hier alleen maar komen voor streams dan enigzins buiten de deur gehouden kunnen worden, waardoor het forum beschikbaar kan blijven voor de echte MF-leden.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Ik heb het wel vaker voorgesteld, maar waarom gooien jullie het forum niet gewoon op slot tijdens events voor members met minder als x posts ofzo? Of maak een subforum aan voor tijdens events.

    Wellicht dat alle gelukszoekers die hier alleen maar komen voor streams dan enigzins buiten de deur gehouden kunnen worden, waardoor het forum beschikbaar kan blijven voor de echte MF-leden.
    Goeie suggesties! We hebben een soorgelijke constructie bedacht!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  17. #17
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    ik was de eerste boven de 1 miljoen . Oltje kwam na mij, was inderdaad de eerste miljardair. rosso is volgens mij nooit id buurt geweest. ik was overigens ook de eerste die een miljoen verloor

  18. #18
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik wist het!!!!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Hoe staat het ervoor. Ik heb nu tijd tussen het laden van elke post de kamer te stofzuigen maar de vloer begint te slijten.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    gelukkig ik dacht al dat het aan mij lag! idd heel erg irritant

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hahah dat was idd heel erg gisteren ja
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #22
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    niet alleen gisteren, het is de laatste tijd regelmatig dat ik 5 minuten moet wachten eer dat ik bv op mn profiel kan kijken enz enz enz

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Alright, we zijn over naar de nieuwe omgeving. Dit betekent dat een aantal van de features die we voorheen hadden als Vbookie en The Arcade momenteel zijn uitgeschakeld. Ik ga proberen deze in de komende periode weer te activeren. Eventuele issues en bugs die je tegenkomt kunnen naar mij worden gepmed! Thanks alvast!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Goed bezig Mickey!
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #25
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Alright, we zijn over naar de nieuwe omgeving. Dit betekent dat een aantal van de features die we voorheen hadden als Vbookie en The Arcade momenteel zijn uitgeschakeld. Ik ga proberen deze in de komende periode weer te activeren. Eventuele issues en bugs die je tegenkomt kunnen naar mij worden gepmed! Thanks alvast!
    verrekt ik mis idd nu mn vcash pas..........haha

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •