MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1

    Question Waar was Ricardo van den Bos zijn trainer/coach??

    Elke vechter heeft toch een trainer of coach tijdens een wedstrijd in de hoek staan!!!?????

    Waar was Mike Passanier of Melvin Manhoef????

    Dat zijn toch zijn trainers???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Denk je dat dat veel verschil gemaakt zou hebben?

  3. #3

    Default

    Elke top vechter zou dat begrijpen.....

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Melvin moest 2 partijen erna.. Misschien dat dat er iets mee te maken had?

  5. #5

    Default

    Misschien zou het kunnen komen omdat andere vechters van Mikes Gym belangrijker waren op dat moment. Feit is dat nu Clyde Petres in zijn hoek stond. Alleen was er zo goed als geen comunicatie tussen vechter en coach. Ik denk wel dat de wedstrijd anders verlopen zou zijn als er een Melvin Manhoef of Mike in zijn hoek zouden staan. Niets ten nadele van Petres, maar je vaste trainer / coach lijkt me voor een vechter beter.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Fighter035 View Post
    Elke vechter heeft toch een trainer of coach tijdens een wedstrijd in de hoek staan!!!?????

    Waar was Mike Passanier of Melvin Manhoef????

    Dat zijn toch zijn trainers???
    Is dat niet meer een management kwestie? Volgens mij traint Ricardo het merendeel van zijn tijd in Zwolle.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ricardo heeft zijn eigen school in Zwolle geloof ik waar die een groot deel van de tijd traint. Heb hem wel eens beter zien vechten dat afgelopen zaterdag alleen nu kwam het er totaal niet uit. Zonde voor zo'n groot publiek als je niet in je ritme kan komen.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Misschien kan die beter wat vaker bij mike komen in de plaats van in zwolle te blijven...
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Nu is Clyde natuurlijk ook een topper om in je hoek te hebben.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tnk2k View Post
    Misschien kan die beter wat vaker bij mike komen in de plaats van in zwolle te blijven...
    de partijen hiervoor waren anders ook niet om over naar huis te schrijven.

    sommige mensen schrijven bovennatuurlijke krachten aan bepaalde trainers toe. vroeger was dat carbin, nu is het mike passenier. tita tovenaar.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Idd. Hij heeft zelfs Jan Plas nog als trainer gehad.
    Favorieten: Nick Diaz - Chad Griggs - Gokhan Saki - Daniel Ghita


  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ricardo bakte er niet veel van

  13. #13

    Default

    Sommige snappen er niks van... top sporters begrijpen mijn punt wel!!!

  14. #14

    Default

    Volgens mij traint hij toch minimaal 4 x per week bij Mike en in voorbereiding vaker. Daarnaast in de avonden in Zwolle. Maar als je zo vaak traint en tijdens de wedstrijd zo vecht dan klopt er toch iets niet. Denk dat het meer tussen de oren zit dan dat het aan de training ligt. Nog een paar van dit soort wedstrijden vechten dan kan je beter stoppen. Desondanks had ik weleens willen zien wat de uitslag was als Mike of Melvin wel in zijn hoek stond. Als je op punten van Ben Edwards verliest dan is er toch iets zeldzaams gebeurt, ik denk niet dat hij vaak een wedstrijd tot de laatse ronde heeft uitgevochten en gewonnen. Kom op man die Edwards liep te hijgen als een oud paard direct na de wedstrijd, helemaal kapot.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by FightDaSystem View Post
    Volgens mij traint hij toch minimaal 4 x per week bij Mike en in voorbereiding vaker. Daarnaast in de avonden in Zwolle. Maar als je zo vaak traint en tijdens de wedstrijd zo vecht dan klopt er toch iets niet. Denk dat het meer tussen de oren zit dan dat het aan de training ligt. Nog een paar van dit soort wedstrijden vechten dan kan je beter stoppen. Desondanks had ik weleens willen zien wat de uitslag was als Mike of Melvin wel in zijn hoek stond. Als je op punten van Ben Edwards verliest dan is er toch iets zeldzaams gebeurt, ik denk niet dat hij vaak een wedstrijd tot de laatse ronde heeft uitgevochten en gewonnen. Kom op man die Edwards liep te hijgen als een oud paard direct na de wedstrijd, helemaal kapot.
    Wie heeft die partij nu eigenlijk gewonnen??

  16. #16

    Default

    Ben Edwards heeft natuurlijk gewonnen.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightDaSystem View Post
    Volgens mij traint hij toch minimaal 4 x per week bij Mike en in voorbereiding vaker. Daarnaast in de avonden in Zwolle. Maar als je zo vaak traint en tijdens de wedstrijd zo vecht dan klopt er toch iets niet. Denk dat het meer tussen de oren zit dan dat het aan de training ligt. Nog een paar van dit soort wedstrijden vechten dan kan je beter stoppen. Desondanks had ik weleens willen zien wat de uitslag was als Mike of Melvin wel in zijn hoek stond. Als je op punten van Ben Edwards verliest dan is er toch iets zeldzaams gebeurt, ik denk niet dat hij vaak een wedstrijd tot de laatse ronde heeft uitgevochten en gewonnen. Kom op man die Edwards liep te hijgen als een oud paard direct na de wedstrijd, helemaal kapot.
    Ja, dat denk ik dus ook. Ik weet het uiteraard niet zeker, maar het zou kunnen dat hij blokkeerde en snel gaste. Ik had verwacht dat hij met redelijk gemak van Ben Edwards zou winnen, maar het viel tegen. Misschien is dit iets mentaals (faalangst?) en zou hij op dat vlak geholpen moeten worden. Wie weet.

  18. #18

    Default

    Ik had niet verwacht dat hij redelijk gemakkelijk van Ben Edwards zou winnen. Maar dat hij kickboksend beter zou zijn dan Edwards had ik wel verwacht. Dat het tussen de oren zit weet ik wel zeker. Misschien had hij wel iets teveel naar de YouTube filmpjes van Edwards gekeken en daardoor de hele tijd afwachtend vocht?? Die Edwards heeft geloof ik zon beetje al zijn overwinningen op KO gehad. Tja en dan denk ik toch dat je met een Melvin Manhoef in je hoek bij wijze van spreken wel gedwongen wordt om te knokken. Wordt tijd om wat meer aan het mentale vlak te gaan werken met alleen hard trainen red je het niet op dit niveau

  19. #19
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Laat me voorop stellen dat ik respect heb voor iedereen die in de ring stapt. Met dat gezegd was ik niet zo onder de indruk van Ben Edwards. Boksend is ie wel sterk, maar van z'n trappen ben ik niet onder de indruk. Ik sloeg Ricardo v/d Bos gewoon hoger aan. Ik vind hem toch de completere vechter. Verder denk ik dat we het in grote lijnen eens zijn. Denk dat dit een mentale kwestie is...

  20. #20

    Default

    Beste mensen, de partij was inderdaad niet best en ik hou niet van excuus maar er waren zeker dingen die anders hadden gemoeten, wat idd alleen kenners en sportmensen begrijpen zullen,ik wil hier verder ook niet op ingaan maar wou het wel even gezegd hebben. Ik heb voor mijn gevoel nu zeker iets goed te maken en dat ga ik zeker doen mijn volgende partij.

  21. #21
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je reactie Ricardo!
    Be a Warrior, not a Worrier

  22. #22
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    ach zulke partijtjes zitten er tussen niks aan de hand gewoon door gaan
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  23. #23
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Thanks voor je reactie Ricardo!

    We weten dat je beter kunt man.. op naar de volgende!!

  24. #24

    Default

    Bedankt Ricardo, weet zeker dat je er wel komt!!

  25. #25
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Onderschat Ben Edwards ook niet. Na zijn zware Ko tegen Alistair heeft die zijn trainingschema aanzienlijk gewijzigd. Bij Superkombat leek die de partij tegen Keibl te winnen maar door een conditie-probleem sloeg die zich zelf letterlijk uit de wedstrijd. Het is echt geen schande om van een fitte Edwards te verliezen. Ik schat Edwards zelfs in de top 10 van de HW's

    Bedankt voor je reactie Rocardo, you win some you lose some.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •