MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb van hem genoten, hij heeft laten zien wat ie kan op de grond, wat ie staand kan en dat ie komt om te knokken. Het was een van de betere gevechten dit weekend!

    Natuurlijk kunnen er altijd dingen beter, maar dit was zijn debut in de UFC en hij is nog jong.

    Komt helemaal goed met hem, hij heeft er met mij in ieder geval een fan bij! WAR MICHAEL!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #27
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Sluit me helemaal aan bij Dirkmans hierboven
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    De periode dat Michael onder Topfighter vocht en 11 wins partijen boekte, luisterde hij ongeacht het event of tegenstander zeer goed naar mij,hadden misschien betere band coach/vechter, wat niet wil zeggen dat hij moet luisteren naar zijn coach...natuurlijk waren het geen events als UFC waar ongetwijfeld stress en zenuwen een grote impact hebben op de prestatie...dit zie je dan ook terug aan de fysiek...ben zelf wel verschoten dat Michael tot vijfmaal toe naar de grond gebracht kon worden....vond zelfs dat hij niet goed draaide op de grond en staand kwam er ook niet echt iets uit....het kwam er volgens mij niet uit deze keer...
    Ga er zelf maar eens staan, ik weet waarover ik praat tijdens mijn eerste Bare Knuckles kooigevecht in Rusland,liep het ook niet zoals ik wou...
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  4. #29
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft het geweldig gedaan. Een eerste partij in de UFC kan ik me erg goed voorstellen dat zenuwen o.a. enorme parten speelt. De tegenstander lag het niet zo aan, als je het mij vraagt. Die kon hij hebben. Hij overklaste hem staand, en neutraliseerde het grondwerk door toch redelijk overeind te kunnen komen.

    Jammer dat hij de aanwijzingen niet doorkreeg, en toch voor de GnP ging terwijl er geroepen werd uit die positie te komen. Volgende keer beter, waar ik volledig van overtuigd ben!

    Is er al iets bekend, hierover (wanneer de volgende is)? Of enigszins vaag iets erover bekend?

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Goede eerste partij.
    En iedereen zegt wel hij had dit moeten doen en naar die had moeten luisteren, maar ga er maar eens staan in je eerste partij op de allerhoogste niveau.
    Zelfs Quinton Jackson had the " UFC jitters" toen hij zijn debut maakte in de UFC. En dat terwijl hij al een held was in Pride fc en al flink wat gevechten op zijn naam had staan.
    Dus daarom niet slecht voor een eerste partij. Kan niet wachten tot zijn volgende. WAR Michael!!!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Zeker potentie! Jammer dat hij niet ging staan nadat Natal bij was gekomen na die knockdown. Natal was helemaal op en ik weet zeker dat Michael met geplaatste stoten staand voor de knockout/tko had gezorgd.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  7. #32
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    Zeker potentie! Jammer dat hij niet ging staan nadat Natal bij was gekomen na die knockdown. Natal was helemaal op en ik weet zeker dat Michael met geplaatste stoten staand voor de knockout/tko had gezorgd.
    X2!

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by topfighter View Post
    De periode dat Michael onder Topfighter vocht en 11 wins partijen boekte, luisterde hij ongeacht het event of tegenstander zeer goed naar mij,hadden misschien betere band coach/vechter, wat niet wil zeggen dat hij moet luisteren naar zijn coach...natuurlijk waren het geen events als UFC waar ongetwijfeld stress en zenuwen een grote impact hebben op de prestatie...dit zie je dan ook terug aan de fysiek...ben zelf wel verschoten dat Michael tot vijfmaal toe naar de grond gebracht kon worden....vond zelfs dat hij niet goed draaide op de grond en staand kwam er ook niet echt iets uit....het kwam er volgens mij niet uit deze keer...
    Ga er zelf maar eens staan, ik weet waarover ik praat tijdens mijn eerste Bare Knuckles kooigevecht in Rusland,liep het ook niet zoals ik wou...
    Met alle respect was de tegenstander die hij nu had wel van een veel hoger kaliber qua takedowns en grond werk dan zijn eerste 11 tegenstanders in NL en Be.
    Ik vond dat zijn escapes en verdediging echt super was op de grond tegen 1 van de betere BJJers in de ufc!

  9. #34
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    O.O.Benny Rogmans van topfighter wat ben je toch goed BARE KNUCKLES in rusland michael 11 partijen winst onder jou ????? Coach/vechter hadden een betere band Waarom is michael dan weg gegaan ???????of probeer je je zelf niet wat TE veel op te hemelen.er zijn meerdere goede vechters bij jou weg gegaan waarom omdat je zo goed ben??????

  10. #35
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Kunnen we het niet beter hebben over de toch goede prestatie van Micheal hier?
    Last edited by YoMarK; 08-02-2012 at 10:02.

  11. #36
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    Micheal kon met opgeheven hoofd de kooi verlaten, heeft gewoon een mooie prestatie neergezet. En ik weet zeker dat hij nog beter kan dan dit.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    ijsblok X2 ben het helemaal met je eens

  13. #38
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Danco View Post
    O.O.Benny Rogmans van topfighter wat ben je toch goed BARE KNUCKLES in rusland michael 11 partijen winst onder jou ????? Coach/vechter hadden een betere band Waarom is michael dan weg gegaan ???????of probeer je je zelf niet wat TE veel op te hemelen.er zijn meerdere goede vechters bij jou weg gegaan waarom omdat je zo goed ben??????
    Als jij in de comment van Rogmans vooral leest dat hij zichzelf teveel aan het ophemelen is dan zegt dat veel meer over jou dan over Rogmans. Wat een l*lkoek!

  14. #39
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    dessel
    Posts
    592
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Als jij in de comment van Rogmans vooral leest dat hij zichzelf teveel aan het ophemelen is dan zegt dat veel meer over jou dan over Rogmans. Wat een l*lkoek!
    dat is zeker niet mijn bedoeling, ieder zijn eigen mening, als je goed leest , bedoel ik het puntje dat ik vond dat het er gewoon niet uitkwam deze maal, trouwens als je je nog nooit in kooi gevochten hebt kan je er niet over meespreken welk gevoel er bijkomt , zeker de eerste maal , is toch wel anders als in ring.....vond gewoon dat Michael niet draaide zoals ik van hem gewoon ben....ben er van overtuigd dat hij de volgende maal wel beter gaat draaien, wat zeker niet wegneeemt dat hij op dat niveau een prestatie neerzette, dat bedoel ik met , ga er maar eens staan ....waarom vechters bij mij weggegaan of gestuurd zijn, wil ik zeggen :interne keuken.....iedere trainer heeft zijn regels en het is aan de vechter om er zich goed bij te voelen of niet....indien niet , is hij vrij van te gaan...
    Last edited by topfighter; 09-02-2012 at 07:22.
    Kracht en eer!
    WWW.TEAMTOPFIGHTER.COM

  15. #40
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by topfighter View Post
    dat is zeker niet mijn bedoeling, ieder zijn eigen mening, als je goed leest , bedoel ik het puntje dat ik vond dat het er gewoon niet uitkwam deze maal, trouwens als je je nog nooit in kooi gevochten hebt kan je er niet over meespreken welk gevoel er bijkomt , zeker de eerste maal , is toch wel anders als in ring.....vond gewoon dat Michael niet draaide zoals ik van hem gewoon ben....ben er van overtuigd dat hij de volgende maal wel beter gaat draaien, wat zeker niet wegneeemt dat hij op dat niveau een prestatie neerzette, dat bedoel ik met , ga er maar eens staan ....waarom vechters bij mij weggegaan of gestuurd zijn, wil ik zeggen :interne keuken.....iedere trainer heeft zijn regels en het is aan de vechter om er zich goed bij te voelen of niet....indien niet , is hij vrij van te gaan...
    Ja, zo heb ik het ook begrepen, ik denk dat je reply aan Danco (http://www.mixfight.nl/forum/showthr...21#post1125621) gericht had moeten zijn.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •