MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 55
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Deze is ook leuk! Op Sherdog is er een gif gemaakt van Diaz die Condit een Bitchslap verkoopt terwijl hij hem achterna loopt.

    Condit Vs GSP wordt ook fijn, de een rent weg en de ander wil er bovenop gaan liggen. Ik had zo veel liever Diaz Vs GSP gehad, godverdomme.
    Zo zie je maar dat Diaz niet de enigste MMA'er is die aan marathons doet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij opviel is dat Kuiper nog wel een gewichtsklasse lager kan als ik zijn lichaam zo zag. Hij woog ook vrij licht in (183), dus cutten doet hij ook niet?

    Kan iemand me overigens uitleggen hoe het bestaat dat je met een dergelijke sport niet helemaal afgetraind bent? Iemand die MMA beoefent op dat niveau sport toch minimaal 1,5 uur per dag behoorlijk stevig. Is dat gewoon iemands lichaamsbouw of doe je dan niet hard genoeg je best of heb je een verkeerd dieet ofzoiets. Ik bedoel, het is geen bodybuilding, maar meer spier is toch gewoon meer kracht?

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    Wat mij opviel is dat Kuiper nog wel een gewichtsklasse lager kan als ik zijn lichaam zo zag. Hij woog ook vrij licht in (183), dus cutten doet hij ook niet?

    Kan iemand me overigens uitleggen hoe het bestaat dat je met een dergelijke sport niet helemaal afgetraind bent? Iemand die MMA beoefent op dat niveau sport toch minimaal 1,5 uur per dag behoorlijk stevig. Is dat gewoon iemands lichaamsbouw of doe je dan niet hard genoeg je best of heb je een verkeerd dieet ofzoiets. Ik bedoel, het is geen bodybuilding, maar meer spier is toch gewoon meer kracht?
    Zal wel genoeg spier onder een klein laagje vet zitten.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjakiezwart View Post
    Wat mij opviel is dat Kuiper nog wel een gewichtsklasse lager kan als ik zijn lichaam zo zag. Hij woog ook vrij licht in (183), dus cutten doet hij ook niet?

    Kan iemand me overigens uitleggen hoe het bestaat dat je met een dergelijke sport niet helemaal afgetraind bent? Iemand die MMA beoefent op dat niveau sport toch minimaal 1,5 uur per dag behoorlijk stevig. Is dat gewoon iemands lichaamsbouw of doe je dan niet hard genoeg je best of heb je een verkeerd dieet ofzoiets. Ik bedoel, het is geen bodybuilding, maar meer spier is toch gewoon meer kracht?
    Zal wel genoeg spier onder een klein laagje vet zitten. En meer spier is niet automatisch meer kracht. Kijk maar naar bodybuilders en 'strong men' deelnemers. De laatsten zijn ook alles behalve droog en toch sterker dan zo menig bodybuilder.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik vond kuiper een super pot draaien was heel spannend stomp en ook nog neer met iets meer ervaring staat ie op en wint ie de potm goede vechter goed debuut hij was onverslagen en ze zeggen van een verlies win je veel ervaring dus hopen dat dat ze game goed doet ..
    kung fu panda (nelson) dat zou nooit een contender worden maar wat een kin en spirit lekker in de ufc houden die wil ik nog tegen een cheik kongo en matt matrione zien enz daar kan je nog mooie partyen aan hebben
    ik vond werdum al een top 5 contender en ik vind dat ie naveel staant te hebben getraint voor alistair en stuk sterker geworden ben benieuwt wie hem gaat stoppen de laatste 2 waren alistair en jds dat is nu de top 2

  6. #31
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik vond ook dat Diaz 1,2 en 5 had gewonnen. Condit was echt zielig, zogenaamd de Natural born killer. Vond het echt een deceptie! Helaas voor Diaz.

  7. #32
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Vond t een matige UFC. Jammer van Kuiper. Hopelijk volgende partij een win.
    Koscheck viel tegen. Werdum verbeterd, maar Nelson had een defense van 0,0.
    Condit goeie gameplan... terechte winnaar imo, maar t maakte de partij niet veel aan.
    Zijn bijnaam "Natural Born Killer" is niet echt gepast nee :/
    Keek zo uit naar GSP vs Diaz
    Barao top trouwens! Wat een recordlijst!!!

  8. #33
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    werdum is zeker veel vooruit gegaan in zn stand up als hij zo doorgaat vecht hij zich zeker op tot n titel shot Overeem vs Werdum 3

  9. #34
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by $haolin $hadowboxer View Post
    werdum is zeker veel vooruit gegaan in zn stand up als hij zo doorgaat vecht hij zich zeker op tot n titel shot Overeem vs Werdum 3
    I denk dat werdum zijn standup altijd wel ok was, maar hij durfde het tegen overeem niet aan.

  10. #35
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Als je achteruit vecht als condit deed dan is dat toch geen schande? Het was zijn gameplan om diaz te verslaan en hij heeft het gelijk aan zijn zijde gekregen...

  11. #36
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Z.O.D.
    Posts
    1.857
    vCash
    126150

    Default

    Wees jezelf want er zijn al zoveel anderen

  12. #37
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Misschien had Diaz toch, in plaats van dat hij zo tof aan het doen was, even kunnen bedenken hoe hij deze pot had kunnen winnen. Zelfs in de laatste ronde had hij nog geen haast om de wedstrijd naar zich toe te trekken. Oké, leuk van die poging tot een sub, maar hij had gewoon meer moeten doen. Eigen schuld.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Deze bitch slap was de hoogtepunt van dit gevecht.

    Condit had wel meer gescoord. Saai voor ons maar hij is wel terecht gewonnen...

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal met Chane eens.

    Condit heeft mij nooit kunnen bekoren. NKB vind ik ook geen goede bijnaam. Hij vecht uitermate bekeken en op zich wel technisch (had een mooie combo met een lowkick en die rake hoge trap), maar een beetje op de punten.

    Ben een fan van Diaz, maar die jongen heeft gewoon een emotioneel probleem. Je kunt niet klagen dat een ander wegloopt, of niet doet wat je van hem verlangt. Condit vocht eigenlijk zoals Diaz, maar was diverser en wist ervoor te zorgen dat ookal werd hij geraakt, hij Diaz ook altijd even terugsloeg of trapte. Ja, zo win je zo'n partij. Het wegduiken en rennen zag er niet uit, maar zo onverstandig is dat niet... Vechters die gaan praten, schelden, slappen, showboaten: mij zegt het alleen maar dat ze niet lekker gaan. En dat was ook zo. Terecht verloren.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  15. #40
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Remco View Post
    (had een mooie combo met een lowkick en die rake hoge trap)
    Die er ook nog eens opzat en waar Diaz toch even van stilstond. En Condit stond erbij en keek ernaar. "Oh??? Was ik dat???"

  16. #41
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Remco View Post
    Helemaal met Chane eens.

    Condit heeft mij nooit kunnen bekoren. NKB vind ik ook geen goede bijnaam.
    .
    Zijn nieuwe bijnaam is dan ook RFR. (Run Forest Run)

  17. #42
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=vWgMnubJ4dQ

    Run awayyy, run awayyy, run awayyy, if you want too survive.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    die was idd echt dik

    en werdum met zijn vingertje was ook vet lachen hehehe

  19. #44
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    Kuiper mag trots zijn. Zware eerste partij, hield zich knaap staande. Fight of the night had dit moeten zijn.

    Barao... Die vecht uiterlijk over 2 partijen voor de titel.

    Herman sterk.

    Koscheck zeer terecht gewonnen, hoewel hij zijn tegenstander leek te onderschatten.

    Werdum, damn die is goed zeg. Roy nelson hoort er niet thuis. Hard hoofd, maar wordt een hersenbeschadiging geslagen. Hij heeft geen techniek, 1 overhand die je van ver aan ziet komen. Imo een potentieel kanshebber om voor goed beschadigd geslagen te worden en slechte reclame voor de sport.
    Fight of the night...? Ja van werdum. Niet van nelson. Wat een slechte vertoning van die koekenbakker.

    Diaz is bestolen. De ronden 1,2 5 en imo ook 3, waren voor hem. Had niet verwacht dat condit zich zo zou houden. Dat heeft ie knap gedaan.

    Op naar de volgende

    Moet zeggen dat ik het HELEMAAL met je eens bent!!!

  20. #45
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

  21. #46
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post

    dat noemen ze in het boksen in beweging blijven niks mis mee scoort daar gewoon meer punten mee niks mis mee toch een draak van een partij maar goed uitgespeeld
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  22. #47
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    dat noemen ze in het boksen in beweging blijven niks mis mee scoort daar gewoon meer punten mee niks mis mee toch een draak van een partij maar goed uitgespeeld

    een boksring is 5 bij 5 meter, je kan dus rennen wat je wilt , de partij kan je niet echt ontwijken. Een octagon is 9 meter breed, dus die vergelijking gaat niet op.
    Home mtk-gym.nl


  23. #48
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Als je van echt vechten houd, lijkt het me zeer frustrerend om in de WW top te zitten als vechter. Als Diaz echt zou stoppen neem ik hem niks kwalijk. Weleens gespart met iemand op open mat die alleen maar weg wilt rennen?

    Dan kan je zo veelzijdig zijn als wat, maar dan is je enige keuze mee te doen met het puntenspelletje. Tenzij je hem neer kan halen maar op dat niveau is dat gewoon lastig wanneer iemand het gevecht ontwijkt.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #49
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    een boksring is 5 bij 5 meter, je kan dus rennen wat je wilt , de partij kan je niet echt ontwijken. Een octagon is 9 meter breed, dus die vergelijking gaat niet op.

    nee klopt maar Condit ontwijkt de partij toch niet anders kan je niet op punten winnen lijkt mijn ik snap wel dat mensen dat niet willen zien of meer verwacht hadden mar goed hij heeft het gewoon goed uitgespeeld tactisch gezien.was net zo tactisch toen Overeem tegen Werdum vocht Overeem liep naar voren maar wou niet op de grond vechten en Condit wou daar ook niet aan
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  25. #50
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    nee klopt maar Condit ontwijkt de partij toch niet anders kan je niet op punten winnen lijkt mijn ik snap wel dat mensen dat niet willen zien of meer verwacht hadden mar goed hij heeft het gewoon goed uitgespeeld tactisch gezien.was net zo tactisch toen Overeem tegen Werdum vocht Overeem liep naar voren maar wou niet op de grond vechten en Condit wou daar ook niet aan
    Volgens mij won Overeem dat gevecht ook op basis van octagon control, dit terwijl Werdum ook meer stoten geraakt had. Judging in MMA is gewoon een drama.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •