MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Carriere Gago Drago (spoiler)

    Wordt het niet tijd dat Gago Drago gaat stoppen? Hij heeft zijn laatste 7 partijen verloren, maar wat nog veel funester is erg veel geincasseerd in zijn carriere. Dat is eigen aan zijn vechtstijl, daarom is het ook zo'n spectaculaire vechter. Maar je ziet dat zijn reflexen gewoon minder worden. Gisteren liep hij tegen een zware KO op. Ik ben gewoon bang dat hij hersenschade oploopt, als hij door blijft vechten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    drago is ook veels te oud om te vechten .. allang over zn piek heen..

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    26 jaar. Hoort in het bejaarden tehuis.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    26 jaar. Hoort in het bejaarden tehuis.
    x2, Reps!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #5
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Drago is een leuke vechter in de 70 kilo klasse.. maar uiteindelijk als de tegenstander van redelijk niveau is kan hij zomaar verliezen. Hij is nooit een absolute topper geweest.

  6. #6
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Drago is een leuke vechter in de 70 kilo klasse.. maar uiteindelijk als de tegenstander van redelijk niveau is kan hij zomaar verliezen. Hij is nooit een absolute topper geweest.
    Voor mij wel.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #7
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Wil niet zeggen dat hij geen leuke vechter is om te zien, zijn stijl is prachtig.. altijd vooruit gaan. Maar je kunt zo 10 vechters opnoemen waarvan hij kan verliezen en die hoger aangeschreven staan.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Heel jammer. Hij heeft zich niet weten te ontwikkelen en was zeker voor mij altijd een topper. In Japan bleek dat hij wereldwijd meer een subtopper is.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Maar je kunt zo 10 vechters opnoemen waarvan hij kan verliezen en die hoger aangeschreven staan.
    Als iedereen van wie je 10 tegenstanders kunt noemen waar ze van kunnen verliezen ophoudt, hou je niet veel over.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Drago is een leuke vechter in de 70 kilo klasse.. maar uiteindelijk als de tegenstander van redelijk niveau is kan hij zomaar verliezen. Hij is nooit een absolute topper geweest.
    Drago is meer dan "een leuke" vechter maar inderdaad nooit echt doorgebroken naar de top. Kan ook bijna niet met een stijl als de zijne. Hij incasseert veel te veel, dat houdt een keer op. Maar denk dat het probleem financieel zal zijn, als hij nu stopt wat moet hij dan gaan doen? Je moet toch eten.


  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Discussies als deze kan je verwachten als je een aantal keer verliest. Denk dat Drago zelf prima weet waar hij mee bezig is. En inderdaad die laatste KO was erg pittig. Ik vind echter wel dat Drago respect verdient, een vechter waar de mensen toch voor naar gala's kwamen. Spectaculair, technisch misschien niet de beste maar wel een echte soldaat! Ik heb Drago een aantal keer op de pads zien trainen en het zijn wel beuken die er uitkomen! Het verbaast mij altijd dat vechters dit soort klappen kunnen incasseren.Het viel mij tijdens de laatste partij wel op dat de snelheid er een beetje uit lijkt te zijn en ook oogde Drago fysiek minder sterk. Ik denk echter dat er zeker nog toekomst voor Drago is, misschien niet meer tegen de absolute toppers maar ik denk dat er nog genoeg vechters zijn met wie het een mooie matchmaking kan zijn. Het is toch altijd mooi als Drago op een gala actief is: je weet dat er stevige klappen gaan vallen en een winstpartij komt er ook wel weer.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik vind drago een topper heb veel centjes aan hem verdient toen ik op hem gokte tegen mo kamal
    tis een woesteling die snoei hard stoot en elke tegenstander kan neer stompen als ie hem raakt
    heeft helaas veel schade opgelopen en ik denk dat een half jaartje rust niet genoeg gaat zijn heeft veel te veel gedraait zonder rust .
    denk bijvoorbeeld aan de party tegen masato die hij 2 weken na de ko verlies tegen diender draaide
    samen met piele een goed voorbeeld dat je koppie rust nodig heb na een zware pot

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Altijd leuk als Drago een partij moet knokken, heb wel het idee dat hij al een tijdje stilstaat en de rest omzich heen wel vorderingen maakt..uiteindelijk trek je dan aan het kortste eind.. Jammer
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #14
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Op dat gewicht zit er gewoon veel en veels te veel talent.
    =

  15. #15
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Discussies als deze kan je verwachten als je een aantal keer verliest. Denk dat Drago zelf prima weet waar hij mee bezig is. En inderdaad die laatste KO was erg pittig. Ik vind echter wel dat Drago respect verdient, een vechter waar de mensen toch voor naar gala's kwamen. Spectaculair, technisch misschien niet de beste maar wel een echte soldaat! Ik heb Drago een aantal keer op de pads zien trainen en het zijn wel beuken die er uitkomen! Het verbaast mij altijd dat vechters dit soort klappen kunnen incasseren.Het viel mij tijdens de laatste partij wel op dat de snelheid er een beetje uit lijkt te zijn en ook oogde Drago fysiek minder sterk. Ik denk echter dat er zeker nog toekomst voor Drago is, misschien niet meer tegen de absolute toppers maar ik denk dat er nog genoeg vechters zijn met wie het een mooie matchmaking kan zijn. Het is toch altijd mooi als Drago op een gala actief is: je weet dat er stevige klappen gaan vallen en een winstpartij komt er ook wel weer.

    X2 Drago blijft een topper maar moet wel wat slimmer vechten. Is wel klote om Drago zo hard K.O te zien gaan.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Altijd leuk als Drago een partij moet knokken, heb wel het idee dat hij al een tijdje stilstaat en de rest omzich heen wel vorderingen maakt..uiteindelijk trek je dan aan het kortste eind.. Jammer
    x2

  17. #17
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    op papier ja..

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    26 jaar. Hoort in het bejaarden tehuis.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hij wilt zijn stijl niet verbeteren en techniek wilt die niet meer leren de nieuwe generatie wilt het wel. Is maar een oplossing tegen de wat mindere tegenstanders vechten Diender, Belaini, Venrooi.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    op papier ja..
    Volgens mij is Drago inderdaad een stuk ouder dan in zijn paspoort staat!

  20. #20
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat het beter is om drago nog maar 2 3 x te doen vechten op een jaar hij heeft veel te veel partijen na elkaar gehad denk ik en misschien moet het vuur weer wat aangewakkert worden, maar ja uiteindelijk doet de man wat hij zelf wilt mijn respect heeft hij zeker verdiend. spectakel verzekert met deze man.
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •