MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default Dan Henderson won't wait for title shot, wants to fight in April or May

    Now that Rashad Evans has successfully staked his claim as the number one contender to Jon Jones light heavyweight championship, with their date booked for UFC 145 on April 21 in Atlanta, that leaves formerStrikeforce 205-pound champion Dan Henderson in the lurch."Hendo's" plan all along was to wait for the outcome of the Evans vs. Phil Davis bout at UFC on Fox 2 on Jan. 28 to see if "Suga" would emerge victorious and if so, would he have no injuries.Check and check.Now that that's settled, old "Hollywood" can get back to the business of tossing that "H-Bomb" around. But he needs a target first. And as he explains to ESPN.com, he would like to get busy around April or May and he even wouldn't mind if that target was a heavyweight:
    "I don't know what the plan is, but I'd fight whoever it is they think would be a good match-up. The problem is there's really nobody right now who fits the bill for a title contention fight, that would make sense to fight me. I don't know. Maybe I'd fight at a different weight class. I don't know if they see anybody at heavyweight that would make sense? But I would prefer to fight someone in April or May. ... Who do the fans want me to fight at heavyweight? I'd have to think about that. I don't know who at heavyweight would even make sense. The heavyweights that are in title contention right now wouldn't want to fight me. I don't know who is out there, but I did let the UFC know I'd be open to that as well."
    Hey, he beat the legendary Fedor Emelianenko at heavyweight. Why not try to do the same inside the Octagon?The problem, of course, is as he stated. Finding a suitable opponent in a unique situation like this would likely be far more of a headache than it's worth. So what does that leave?Well, he goes on to say a rematch against Quinton Jackson would make sense, assuming "Rampage" gets past Ryan Bader at UFC 144 on Feb. 25 in Japan. Then again, fight is just two months before Evans vs. Jones.So while Henderson is ready and willing to fight instead of waiting for a title shot later this year, he may end up on the sidelines simply for the fact that there isn't a fight that makes sense for him right now.Unless you Maniacs have something in mind.

    http://www.mmamania.com/2012/2/9/278...n-april-or-may
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Geef hem Tito maar, zijn we daar ook eindelijk van af.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Geef hem Tito maar, zijn we daar ook eindelijk van af.
    Haha, x2!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ben benieuwd tegen wie ze hem matchen.
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Was Dana White niet aan het denken om Marquardt terug te halen?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #6
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Geef hem Tito maar, zijn we daar ook eindelijk van af.
    Whahah nee dat zou echt wreed zijn. Tito's hoofd is zo groot dan Dan onmogelijk zn H-BOMB kan missen.

    Hij zit wel in lastige situatie idd kan zo ook niet meteen iemand bedenken wat een goede tegenstander zou zijn.
    Nelson maybe op HW, als hij de H-BOMB kan weerstaan dan kunnen we wetenschappelijk vaststellen dat die man niet mensenlijk is :P
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    hendo = kenflo

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Was Dana White niet aan het denken om Marquardt terug te halen?
    Ik hoop het niet, vind Matquardt echt een saaie vechter. Ik snap dat worstelen groot is in USA, maar ik vind het maar een saaie boel, zeker hoe deze mannen het gebruiken, door gewoon te liggen op je tegenstander tot het einde van het gevecht.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ik denk dat king mo lawal een goede tegenstander voor hem is .
    ik wil hem ook nog wel tegen machida zien of little nog

  10. #10
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik denk dat King Mo even een tijdje niet vecht.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Ik hoop het niet, vind Matquardt echt een saaie vechter. Ik snap dat worstelen groot is in USA, maar ik vind het maar een saaie boel, zeker hoe deze mannen het gebruiken, door gewoon te liggen op je tegenstander tot het einde van het gevecht.
    DAt vind ik juist niet. Veel partijen op sub of KO gewonnen. Is totaal geen decision vechter. O, zijn partij tegen Okami was niet zijn allermooiste nee.

    Maar tegen gouveie of maia was gewoon bruut

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Ik hoop het niet, vind Matquardt echt een saaie vechter. Ik snap dat worstelen groot is in USA, maar ik vind het maar een saaie boel, zeker hoe deze mannen het gebruiken, door gewoon te liggen op je tegenstander tot het einde van het gevecht.
    Marquard is een striker die juist meestal zelf gelaynprayd word. Ik denk zelf Hendo vs Shogun II of Rampage vs Hendo II als Rampage van Bader wint in Japan.

  13. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Thiago Silva vecht tegen Igor Pokrajac
    Rampage tegen Bader
    Griffin tegen Ortiz
    Jones tegen Evans
    Lil Nog tegen Gustaffson

    Bonnar, Machida & Shogun blijven over denk ik @ LHW
    Ik denk dat het waarschijnlijk een partij tegen Machida zal worden
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Volgens de wiki wordt het Bonnar, UFC on Fox 3, op 5 mei.

    Als dit klopt, zou het nog best eens vuurwerk kunnen worden!

    PS. Bonnar zit momenteel op een 3 fight winstreak.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    hendo = kenflo

    Nee joh mafkees, wat bedoel je daar nou mee

    Hendo is een baas & een legende. Kenflo lijkt op Gaylord Focker.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Kenflo lijkt op Gaylord Focker.


    Wuahahaha geen woord aan gelogen!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #17
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Hmm ik zit niet zo op deze partij te wachten... Dan Henderson wil nog voor het eind van zijn carriere top namen en grote gevechten, met alle respect Bonnar vind ik niet zo een intressante naam voor hem. Zeker ook na zijn laatste partij, was best saai... Maar goed das mijn mening..

    Ik had hem echt graag tegen Jon Jones gezien, of een rematch tegen Shogun dat was echt voor mij de partij van de eeuw.

    Wat mij ook super leek was een partij tegen Cain, Cain is ook geen superzware heavyweight, als ik dan zie hoe Dan het deed tegen Fedor kan die partij wel eens een oorlog worden.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Nee joh mafkees, wat bedoel je daar nou mee

    Hendo is een baas & een legende. Kenflo lijkt op Gaylord Focker.
    ik stel hiermee dat Dan Henderson NOOIT UFC-kampioen gaat worden en in geen enkele klasse. Kenflo heeft 3 titelgevechten gehad, 3 x tekort gekomen, heeft wel van topcontenders gewonnen.
    henderson heeft al 2 x een shot gehad. 2 x niet in de buurt gekomen van ook maar een mogelijke overwinning.
    daarmee wil ik niets afdoen aan de epicness van Hendo, maar wel weergeven wat volgens mijn mening een feit is, en dat is dat hij een game heeft die niet all round genoeg is om kampioen te worden.

    (gaylord focker = kenflo)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •