MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 15 of 15
  1. #1
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default Lorenzo Fertita gaat "los" op Twitter.

    Hij is nu al een ruim uur aan het tweeten met fans, en heeft oa. de volgende 3 dingen gezegd:

    -Tito vs Forest
    -Cain vs Frank Mir
    -UFC wil naar Spanje, Milaan, Parijs

    Wellicht zegt hij nog wat boeiends.
    EDIT: Nope, hij is klaar.


    https://twitter.com/#!/lorenzofertitta
    Last edited by XanaduNL; 10-02-2012 at 11:07.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Tis wel leuk als UFC naar Europa komt, maar ze moeten nu ook even wat gruwlijke kaarten samenstellen in Europa. Want die in Zweden bv. is gewoon in mijn ogen een kutkaart en er zijn misschien 2 matches die boeiend zijn.

    En als Cain tegen Mir gaat dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen met Werdum.
    Ik zie liever Werdum vs Mir. Allebei op een winning streak onderweg naar de belt weer.
    Laat Cain vechter tegen iemand die ook van een loss komt, misschien Carwin als hij weer kan.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Tis wel leuk als UFC naar Europa komt, maar ze moeten nu ook even wat gruwlijke kaarten samenstellen in Europa. Want die in Zweden bv. is gewoon in mijn ogen een kutkaart en er zijn misschien 2 matches die boeiend zijn.

    En als Cain tegen Mir gaat dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen met Werdum.
    Ik zie liever Werdum vs Mir. Allebei op een winning streak onderweg naar de belt weer.
    Laat Cain vechter tegen iemand die ook van een loss komt, misschien Carwin als hij weer kan.
    saves me a lot of typing!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    saves me a lot of typing!

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hahaha +3! geen woord aangelogen
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Memorial Day: Junior Dos Santos vs. Alistair Overeem, MGM Vegas!! (bevestigde Lorenzo ook via Twitter)..

    Ik zou er bijna een eigen topic van maken haha
    Osu!


  7. #7
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Toch aardig wat nieuws:
    • Dos Santos vs. Overeem op 28 mei (Memorial Day)
    • Cain vs. Mir
    • Nick Diaz zal niet worden gecut
    • TUF Brazil zal gevolgd kunnen worden via ufc.com (incl. ondertitels)

  8. #8
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    81
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Toch aardig wat nieuws:
    • Dos Santos vs. Overeem op 28 mei (Memorial Day)
    Excuses, memorial day weekend. Dus dat wordt UFC 146, 26 Mei
    Osu!


  9. #9
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Netjes dit

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Tis wel leuk als UFC naar Europa komt, maar ze moeten nu ook even wat gruwlijke kaarten samenstellen in Europa. Want die in Zweden bv. is gewoon in mijn ogen een kutkaart en er zijn misschien 2 matches die boeiend zijn.

    En als Cain tegen Mir gaat dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen met Werdum.
    Ik zie liever Werdum vs Mir. Allebei op een winning streak onderweg naar de belt weer.
    Laat Cain vechter tegen iemand die ook van een loss komt, misschien Carwin als hij weer kan.
    zou dit niet kunnen komen omdat ze willen voorkomen dat iedere zwaargewicht van de ufc kan verliezen van een zwaargewicht van voormalig strikeforce. overeem sloeg hun paradepaardje lesnar eruit. Als werdum van mir wint en ze matchen bigfoot tegen cain, dan bestaat dit risico.
    Misschien dat ze bigfoot zijn debut tegen werdum laten vechten. verliest er in ieder geval geen ufc vechter.
    of is dit vergezocht?

  11. #11
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    zou dit niet kunnen komen omdat ze willen voorkomen dat iedere zwaargewicht van de ufc kan verliezen van een zwaargewicht van voormalig strikeforce. overeem sloeg hun paradepaardje lesnar eruit. Als werdum van mir wint en ze matchen bigfoot tegen cain, dan bestaat dit risico.
    Misschien dat ze bigfoot zijn debut tegen werdum laten vechten. verliest er in ieder geval geen ufc vechter.
    of is dit vergezocht?
    Alleen dat laatste denk ik. Ik denk niet dat Werdum tegen Silva zal uitkomen, maar de rest ben ik het helemaal mee eens

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    zou dit niet kunnen komen omdat ze willen voorkomen dat iedere zwaargewicht van de ufc kan verliezen van een zwaargewicht van voormalig strikeforce. overeem sloeg hun paradepaardje lesnar eruit. Als werdum van mir wint en ze matchen bigfoot tegen cain, dan bestaat dit risico.
    Misschien dat ze bigfoot zijn debut tegen werdum laten vechten. verliest er in ieder geval geen ufc vechter.
    of is dit vergezocht?
    Dat zou zeer zeker zo kunnen zijn. Maar hoe dan ook ze vechten allemaal onder UFC nu.
    Zie et ook niet meer echt als UFC vs Strikeforce.
    Als ik Wanderlei zie vechten denk ik ook geen Pride. Maar zij kunnen het idd wel zo zien.

    En kan btw niet wachten op UFC Brasil, ik denk dat dit gewoon de dopeste seizoen ever kan worden!

  13. #13
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Dat zou zeer zeker zo kunnen zijn. Maar hoe dan ook ze vechten allemaal onder UFC nu.
    Zie et ook niet meer echt als UFC vs Strikeforce.
    Als ik Wanderlei zie vechten denk ik ook geen Pride. Maar zij kunnen het idd wel zo zien.

    En kan btw niet wachten op UFC Brasil, ik denk dat dit gewoon de dopeste seizoen ever kan worden!

    Ik zie het ook niet als ufc vs strikeforce, maar in het verleden is het er toch vaak over gegaan of de top zwaargewichten van strikeforce sterker zouden zijn dan de top van de ufc. Dit werd door UFC aanhang altijd hard ontkend.
    Top 4 ufc is toch echt junior, cain, mir en brock
    top 3 van ufc was ali, werdum en bigfoot.
    Denk toch echt niet dat ze blij zullen zijn als eerdere geruchten, discussies toch in het nadeel van de ufc uit zouden vallen.
    verder ben ik blij dat ze samen zijn gegaan, biedt een hoop leuke partijen in de toekomst.
    Zou zelf het liefst Mir vs werdum zien, winnaar tegen titelhouder.

  14. #14
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Fertita schijnt ook Hector Lombard naar de UFC proberen te halen (al denk ik dat de champions clausule wel eens een probleem zou kunnen zijn).

    Lombard vs. Palhares. Make it happen!

    Verder interessant om te horen:
    - 2013 was given as the year that shows will take place in Italy, Spain, China and India.
    - France is still being worked on but the laws there mean that the Ministry of Sport would have to make amendments to legislation to allow a UFC event to take place. Currently MMA is technically illegal and so are events in a cage. The same situation exists in Holland.
    Last edited by Harrie Nak; 10-02-2012 at 17:02.

  15. #15
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Tis wel leuk als UFC naar Europa komt, maar ze moeten nu ook even wat gruwlijke kaarten samenstellen in Europa. Want die in Zweden bv. is gewoon in mijn ogen een kutkaart en er zijn misschien 2 matches die boeiend zijn.

    En als Cain tegen Mir gaat dan ben ik benieuwd wat ze gaan doen met Werdum.
    Ik zie liever Werdum vs Mir. Allebei op een winning streak onderweg naar de belt weer.
    Laat Cain vechter tegen iemand die ook van een loss komt, misschien Carwin als hij weer kan.
    x2

    Werdum vecht zich ook weer naar een mogelijke top contender! Wat zou ik graag nog een rematch willen zien tussen Fedor Werdum, weer beginnen waar het fout is gegaan, zie dit mooie filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=1aXaU...eature=related over Fedor vs. Werdum, vanaf 2.33, beschrijft mijn gevoel van toen, wat had ik een klote dag die zondag. Wat zou het toch mooi zijn als er ooit nog een rematch komt tussen beide en dat Fedor dat sterk en overtuigend teug komt, niks is onmogelijk toch?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •