MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Dope hoe hij blijft staan na die trap. Lijkt net georchestreerd haha
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    =

  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Respectloos?!?!?

    Deze kerel geeft gewoon een rete goede show weg en hij heeft daarbij ook nog eens skills!

    Hoop m snel weer in de ring te zien!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  3. #28
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wat een ongelofelijk respectloze vechter. Aan het einde ook nog doen alsof die Eric Cantona is. Zie toch liever wat meer respect.
    Je weet volgens mij niet waarover je praat, ... Adrenaline (kick) misschien?

    Hij wist kennelijk dat deze trap voldoende was, heb vele vechters (ook door de adrenaline) flink zien door beuken terwijl ze wisten dat de partij 5 seconde geleden al afgelopen was, maar geen oplettende scheids.

    Je kunt t dus ook omdraaien, respect dat hij niet doorging

    Wellicht vond je t een arrogant houding, maar laten we wegwezen .... Na zo'n overwinning mag je jezelf wel even baas noemen.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    wat ik hier eerder al zei hij heeft wel skills.
    Hij heeft zeker skillz! Mooie vechter om naar te kijken. Ik denk ook dat het meer een mentaal spelletje is dan echt onsportiviteit. Zoals je op het eind van de partij ook al ziet is hij meteen weer sportief!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #30
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    tja leuke strap en mooie ko, maar...... als je een vechter hebt die 1 stap naar voren zet in zo`n geval is ie er geweest....want die tegenstander doet 3 beetje pogingen om het vast te pakken of te shooten...enne.... voor een WORLD champ kickboksen....vind ik dat hij slecht wegbeweegt....

    Les 1 bij achteruit vechten....ren niet recht achjteruit....

    ik vond hem niet respectloos trouwens....wel beetje erg zijn shine pakken hehehe maar ja na zon hl ko ...mag je ff genieten....
    Had ook een gevoel dat zijn boksen niet van erg hoog niveau is, maar dat kan ook liggen aan de spectaculaire trappen!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #31
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Hij heeft zeker skillz! Mooie vechter om naar te kijken. Ik denk ook dat het meer een mentaal spelletje is dan echt onsportiviteit. Zoals je op het eind van de partij ook al ziet is hij meteen weer sportief!
    Klopt

    Een onorthodoxe vechtstijl (kan) brengt je out of your comfort zone en word het een metaal spelletje. Tenminste, dat is mijn ervaring vroeger. (shaolin kempo en had een partij tegen een karateka)

  7. #32
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    wat je ook van hem mag vinden,deze jongen heeft laten zien wat in huis te hebben!.mischien zien we hem nog eens in de ufc?

  8. #33
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    gewoon een baas
    iedereen heeft ze eigen manier om met de extreme adrenaline om te gaan die in een wedstrijd vrij komt
    hij doet het tenminste op een vermakelijke manier en niet een onsportieve daar kan ik me wel aan ergeren

  9. #34
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou hem wel eens tegen een gedegen Nederlandse kickboxer willen zien, denk dat hij dan wel anders piept met zijn handjes zo laag.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Ik zou hem wel eens tegen een gedegen Nederlandse kickboxer willen zien, denk dat hij dan wel anders piept met zijn handjes zo laag.
    Daar ben ik wel benieuwd naar inderdaad. Iemand met de stijl van Badr bijv. , die gewoon kei hard gaat!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #36
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    tis niet mijn stijl, misschien bedoelt ie het niet zo, maar het komt niet erg respectvol op me over eerlijk gezegd...
    hou er gewoon niet van....

    maar wel een vette KO
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Je weet volgens mij niet waarover je praat, ... Adrenaline (kick) misschien?

    Hij wist kennelijk dat deze trap voldoende was, heb vele vechters (ook door de adrenaline) flink zien door beuken terwijl ze wisten dat de partij 5 seconde geleden al afgelopen was, maar geen oplettende scheids.

    Je kunt t dus ook omdraaien, respect dat hij niet doorging

    Wellicht vond je t een arrogant houding, maar laten we wegwezen .... Na zo'n overwinning mag je jezelf wel even baas noemen.
    Dat is jouw mening, ik vind het totaal geen respect, terwijl het naar mijn mening in de vechtsport grotendeels om respect gaat.

  13. #38
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Dat is jouw mening, ik vind het totaal geen respect, terwijl het naar mijn mening in de vechtsport grotendeels om respect gaat.
    Je hebt gelijk in die zin dat je altijd respect moet hebben voor je tegenstander, maar hij toonde respect in mijn beleving. Ach, meningsverschil moet kunnen... Dat hij er arrogant bij stond na de trap, die mening deel ik wel, maar tel de adrenaline kick en mooie overwinning in deze mee, het was z'n goed recht om z'n ontlading te uiten.

    Ik vond je opmerking "respectloze vechter iets te kort door de bocht", ik weet niet of je zelf een vechter bent maar sommige overwinningen worden nou eenmaal zo geuit.

    Repectloos tegenover je tegenstander vind ik bijvoorbeeld spuwen op de grond terwijl je de tegenstander KO hebt geslagen. Dit heb ik helaas vaker gezien, die zie ik het liefst struikelen voor de finsh of nooit meer terug in de ring.

  14. #39
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by whoopy View Post
    Tof om te zien, hij heeft zo te zien een achtergrond in full-contact

    http://www.youtube.com/watch?v=jGjTp50h_-Y

    Wat een amateuristisch gedoe; elkaar achterna rennen en wild met de armen zwaaien. Hij heeft wel mooie trappen overigens.

  15. #40
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    174
    vCash
    126000

    Default

    heeft iemand nog een mirror van dat filmpje?

  16. #41
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    tis niet mijn stijl, misschien bedoelt ie het niet zo, maar het komt niet erg respectvol op me over eerlijk gezegd...
    hou er gewoon niet van....

    maar wel een vette KO
    Ik snap wat je bedoelt, ben het wel met je eens.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •