MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 92
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default GG weer aan het graaien bij Allistair

    Golden Glory obtains second court order to garnish Alistair Overeem's UFC 141 pay
    by Steven Marrocco on Feb 11, 2012 at 10:40 am ET
    Golden Glory hasn't given up the fight for Alistair Overeem's money.

    Knockout Investments, the MMA team's corporate parent, has obtained another court order to hold in escrow a portion of Overeem's pay for UFC 141.

    This order asks $427,714.27 to be withheld by UFC parent company Zuffa LLC and deposited by check to a Nevada District Court. The amount is nearly double that of a previous order obtained the day of UFC 141, which was not executed when a surety bond was not deposited to the court.

    MMAjunkie.com (www.mmajunkie.com) on Friday obtained a copy of the second order, which was executed on Jan. 24 and signed by a Nevada district judge. Roderick Lindblom, who represents Knockout Investments, declined to comment on the order but confirmed that a surety bond for $427,714.27 has been deposited and the order served to Zuffa LLC.

    Overeem's representative, Colin Lam, could not be reached for comment.

    The judgement applies to 30 percent of Overeem's purse, win bonus, pay-per-view proceeds, and "guaranteed payment for ancillary and intellectual property rights as set forth in the UFC Contracts and Zuffa's Promotional and Ancillary Rights Agreement of September 2011." It notes that the pay-per-view and ancillary and intellectual property payments are due within 30 days of UFC 141.

    As with the first order, the judgement cites an affidavit from by Golden Glory head Bas Boon that states Overeem hasn't paid the team according to the terms of a contract signed in 2007 and that he's leaving Nevada before settling his bill.

    Overeem defeated former champ Brock Lesnar by first-round TKO at the pay-per-view event, which took place Dec. 30 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. His total disclosed pay for the fight totaled $385,714.28.

    The heavyweight contender and his former team have been tangled in litigation for several months. This past November, Overeem sued Knockout Investments in Los Angeles Superior Court and claimed the team had breached its management agreement and tied him to a bad deal that required him to pay 35 percent of his pre-tax income. A month later, Knockout Investments countersued, alleging Overeem did not pay a 30 percent commission owed to Golden Glory following his win over Fabricio Werdum at "Strikeforce: Overeem vs. Werdum." Overeem claimed the team owed him $151,000 in back pay and asked a judge to determine whether his contract is enforceable.

    Documents revealed in Golden Glory's suit confirm that Overeem is entitled to $2 of every pay-per-view "buy" UFC 141 draws in excess of 500,000 units in the U.S., Canada and online, according to a report on ESPN. Additionally, he is entitled to one-third of a 1-million-dollar signing bonus he received when he inked a contract with the promotion this past September.

    Overeem is expected to meet Junior Dos Santos at UFC 146 on May 26 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, UFC executive Lorenzo Fertitta recently announced.

    For more on UFC 141, stay tuned to the UFC Events section of MMAjunkie.com.




    Bron: Mmajunkie

    http://mmajunkie.com/news/27377/gold...fc-141-pay.mma
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Bas Boon= de Don King van Nederland. Zo'n mannetje die langs huizen loopt om hypotheken te verkopen van gluiperd Scheringa. Kortom teken nooit een papiertje bij gluiperd Bas Boon.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    vage titel. GG gaat via rechter zorgen dat ze krijgen waar ze wettelijk recht op hebben. Als dit niet onder de rechter zou vallen en het onzin zou zijn heb je recht van spreken. Ik heb alle vertrouwen in het rechtsysteem ook omdat ik weet wat zo'n rechter te zien en te horen krijgt.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Bas Boon= de Don King van Nederland. Zo'n mannetje die langs huizen loopt om hypotheken te verkopen van gluiperd Scheringa. Kortom teken nooit een papiertje bij gluiperd Bas Boon.

    dat is een keuze ik denk dat je zonder Bas Boon van een hele hoop vechters nog nooit had gehoord. Zo had bijv AO nooit zo'n supercontract gehad zonder deze man. Ze wilden hem afschepen met 2 miljoen voor 6 partijen..............Dankzij de onderhandelingen van GG en met name van de heer Boon zijn ze toch op iets heeel anders uitgekomen.
    Last edited by micha; 11-02-2012 at 18:47.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Micha een goed bedoeld advies: niet reageren op zulke topics....

    Gezien je positie kun je het nooit goed doen...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ik stel voor dat dit topic word samengevoegd met t Golden Glory gate topic.
    Fighting is poetry in motion

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Micha een goed bedoeld advies: niet reageren op zulke topics....

    Gezien je positie kun je het nooit goed doen...
    Thanks maat het is stemmingmakerij ik weet het....

  8. #8
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    ja tuuurlijk misha gelukkig sta jij helamaal neutraal in de zaak
    gg heb recht op niks
    alistrair is zelf op de top geklommen
    het klopt dat gg een hand erbij geholpen heb maar om dan zulke bedragen te vragen belachelijk
    normaal is een regeling van 20 % als je hem steunt vanuit de hoek
    aangezienn gg niet meer in de hoek stond 30 december sorry geen recht op niks
    stelletje geldwolven die door iemand vanuit de gevangenis geleid worden goed voor de naam van de sport toppie weer bezig

    zielepieten

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    [QUOTE=lukashenko;1126579]ja tuuurlijk misha gelukkig sta jij helamaal neutraal in de zaak
    gg heb recht op niks
    alistrair is zelf op de top geklommen
    het klopt dat gg een hand erbij geholpen heb maar om dan zulke bedragen te vragen belachelijk
    normaal is een regeling van 20 % als je hem steunt vanuit de hoek
    aangezienn gg niet meer in de hoek stond 30 december sorry geen recht op niks
    stelletje geldwolven die door iemand vanuit de gevangenis geleid worden goed voor de naam van de sport toppie weer bezig

    jij hebt rechten gestudeerd denk ik

  10. #10
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    dus je moet iets gestudeert hebben om er verstand van te hebben jah precies.
    lekker makkelijk om te roepen.
    dat is zeker ook de gedachte geweest toen jullie a o wouden melken
    ow die heeft geen rechten gestudeert dus lekker gekke contract maken .
    enigste wat ik van jouw zie mischa is dat jij gg zn ballen altijd in je mond heb en niet stopt met sabbelen

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    bedankt voor je intelligente bijdrage! Ik weet zeker dat AO blij is met je reactie. Het is nu aan de rechters die gaan uitmaken wie wat moet betalen en dan hoop ik dat deze soap over is. Heath herring heeft zo'n zelfde rechtzaak verloren dus ik denk gezien in het verleden behaalde resultaten dat GG deze zaak wint.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    @ lukashenko....... ga jij nou een fan aanvallen op de gedragingen van het management van een team...zielige vertoning....

    ik irriteerde me ook mateloos aan de manier van brengen van Micha int verleden , maar jij slaat de plank nu wel echt mis.....

    Allistair heeft van GG support gehad ook in tijden dat hij veel verloor dus daar heeft hij gelijk in...

    ik heb Allistair zien kickboksen voordat hij bij cor hemmers kwam en geloof me.....die heeft hem HEEL erg geholpen....

    Betreft die percentages.....In NLD is een dergelijke afspraak 30% verdeeld over management en trainers redelijk gangbaar .....

    Wat er in die kleine letters heeft gestaan en waar die dan verder misleid is ben ik ook benieuwd naar zeg ik je eerlijk...maar leg de dingen bij wie ze horen joh...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #13
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    bedankt voor je intelligente bijdrage! Ik weet zeker dat AO blij is met je reactie. Het is nu aan de rechters die gaan uitmaken wie wat moet betalen en dan hoop ik dat deze soap over is. Heath herring heeft zo'n zelfde rechtzaak verloren dus ik denk gezien in het verleden behaalde resultaten dat GG deze zaak wint.
    klopt rechters gaan het beslissen jammer dat er zo,n drama over gemaakt word.
    of ze via de rechters wat winnen of niet in mijn ogen blijft gg de loser

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    on topic:

    ben benieuwd hoe zich zoiets ontwikkeld...gezien er al zaken liepen....lopen er nu verschillende zaken over het zelfde bij verschillende rechters?
    lekker overzichtelijk dan...

    en idd die soap moet ophouden....het verpest de beleving in NLD over de mogelijk toekomstige champ en vervuild het forum met klote discussies...

    laat ze mekaar lekker afmaken in de recht zaal ik wil MMA zien...en een NLD-er met de Belt....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Overeem's representative, Colin Lam, could not be reached for comment.


    dat is jammer want ik ben heel erg nieuwsgierig naar de nieuwe manager van AO.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    1) Bassie is helemaal geen head of GG, die is op een zijspoor gezet na de ZUFFA cut,waarvan Marloes Coenen het grootste slachtoffer is.
    2)Ron zelf heeft het mooie contract onderhandeld,nadat Bassie het niet voor elkaar kreeg, vandaar dat Ron echt pissed was over de break van Alistair.
    hun stappen zijn logisch,maar dit is begonnen nadat er geen K-1 geld is gekomen vanuit Japan.





    Marloes vecht op 28 april voor een hoger gage dan ze ooit bij SF kreeg......... Dat Ron pissed is klopt maar om andere redenen dan dat jij nu aanhaalt. maar ga vooral door met posten het is echt vermakelijk.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ben benieuwd hoe het uiteindelijk uitpakt.
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik dacht dat jij je zes jarig neefje was

    Wat denk jezelf? Ron heeft Alistair jarenlang gesteund. Vanaf het prille begin van zijn loopbaan hij heeft hem naar Pride gebracht. Toen het niet meer lekker ging met Lucien heeft Ron hem naar Breda gebracht bij Cor Hemmers. Altijd gesteund zelfs toen er niks meer in zijn carierre leek te zitten. Advocaten en voorschotten teveel om op te noemen. Jarenlang als familie met elkaar om gegaan lief en leed gedeeld. Need I say more?

  19. #19
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    1 ding valt me op in het stuk.

    1. AO is dus gewoon betaal na de UFC , ondanks de eerste beslaglegging, omdat GG geen Surety Bond (dit is een garantie door een derde (verzekeraar)de ervoor zorgt dat als het geld weer terug moet gaan naar AO en GG dit niet kan (faillisement) betalen, dit voor zijn rekening neemt) heeft overlegd. Beetje slordig.....

    Verder logisch gevolg van dispuut. In eerste instantie alleen beslaglegging op gage, omdat dat een bekend bedrag was. Nu op de rest, nadat de overige inkomsten duidelijker zijn.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik ben nuchter en ik zou niet weten waar dit fantasie is? ali en vali klopt wat nog meer?

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ohhhhh mods.......het is weer zover........hahahahahah


    wat een meuk
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    pfff idd ja

    ONTOPIC DAMES!
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    ohhhhh mods.......het is weer zover........hahahahahah


    wat een meuk
    Shhhht!!! Ik heb net de chips gepakt!!

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik stukje pizza Jeru...vandaar mijn gelach....wat een figuren....hahahaha
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  25. #25
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    En dan blijf ik er tot op heden nog buiten staan ook...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •