MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 92
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Maar goed dat er niet naar je goed bedoelde advies is geluisterd Underdog. Dan zouden we deze hoogstaande en op Mixfight nog nooit vertoonde journalistieke discussie moeten missen.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    hahaha....deed nog zo mijn best....

    maar ja ben geen peacekeeper ....zie je maar weer
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  4. #29
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Niks schokkends dit bericht; gewoon een nieuwe poging van GG omdat de eerste poging falikant mislukte. De grootste vraag is wanneer de rechtszaak gaat plaatsvinden.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ben benieuwd hoe dit zal aflopen.

    Ali heeft veel geleerd bij GG, maar nu hij op zijn eigen benen staat doet hij het ook goed!

    Hij staat nu volop in de schijnwerpers ook qua reclames etc. en tja daar waar het goed met je gaat zal je ook altijd de personen hebben die je bepaalde dingen misgunnen omdat ze die zelf nooit hebben kunnen bereiken of wat dan ook.

    Al bij al, Ali is een topper en dat zal hij een ieder weer laten zien tegen JDS!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  6. #31
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post



    Marloes vecht op 28 april voor een hoger gage dan ze ooit bij SF kreeg......... Dat Ron pissed is klopt maar om andere redenen dan dat jij nu aanhaalt. maar ga vooral door met posten het is echt vermakelijk.
    er zit 29 minuten tussen deze 2 posts de 1e is Ron niet pissed om de break

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik dacht dat jij je zes jarig neefje was

    Wat denk jezelf? Ron heeft Alistair jarenlang gesteund. Vanaf het prille begin van zijn loopbaan hij heeft hem naar Pride gebracht. Toen het niet meer lekker ging met Lucien heeft Ron hem naar Breda gebracht bij Cor Hemmers. Altijd gesteund zelfs toen er niks meer in zijn carierre leek te zitten. Advocaten en voorschotten teveel om op te noemen. Jarenlang als familie met elkaar om gegaan lief en leed gedeeld. Need I say more?
    en nu opeens leg je haarfijn uit dat Ron pissed is over de break ??huh

    ik hoop maar dat het snel naar ieders tevredenheid wordt opgelost.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Ik blijf het gewoon bizar vinden dat niemand het er over heeft dat GG zoizo gewoon gerund wordt vanuit de bak. Als Hari een keer een tik uitdeelt valt de hele wereld over hem heen. Maar vastzitten voor een dubbele moord en vanuit de bak je ding doen is heeeeeel normaal. Maar game on tussen GG lovers and haters !

  8. #33
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    ik begrijp niet dat iedereen zich hier druk over maakt , er zijn twee partijen die zaken met elkaar gedaan hebben en daar is een geschil over , de 1 vind dit en de ander dat , . nou zijn die contracten er niet voor niets dus als je het heel zwart wit ziet zal ali tot de afloopdatum van dit contract met gg zijn 30 % moeten afdragen of cor en bas nou wel of niet meelopen naar zijn hoek , nou is de andere kant van het verhaal dat ali volgens zeggen nog een x groot bedrag heeft van gg betreffende zijn K1 partijen en hij dit waarschijnlijk ziet als contractbreuk .nu kunnen we wel met zijn allen op de stoel van rechter gaan zitten en lekker ruzie gaan maken met zijn allen maar ook in dit geval krijg je dan 2 partijen die er nooit uit komen namelijk de gg haters tegen de gg lovers . volkomen zinloos dus . laten we die strijd aan de rechter over laten , genieten van ali zijn partijen en hopen dat hij die titel paket . gr hans vos

  9. #34
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Persoonlijk interesseerd het mij helemaal geen reet wat er in die rechtbank gebeurd. En deze discussies zijn zo langzamerhand zo voorspelbaar. Je weet gewoon dat er altijd weer een discussie ontstaat waarbij de zelfde personen het consequent opnemen voor de ene partij en een andewre groep het weer lekker opneemt voor de andere partij.

    Ik voel een commercieel succes in de lucht hangen... De grote forum battle met in de rode hoek kamp GG en in de andere hoek het kamp AO... lekker een kleinschalig gala ergens in de polder. Go for it! Nogmaals mij interesseerd het helemaal niets dat zakelijke conflict. Het is een conflict zoals deze dagelijks voor de rechter worden uitgevochten, maar persoonlijk kijk ik liever naar een potje knokken in een ring.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    Ik blijf het gewoon bizar vinden dat niemand het er over heeft dat GG zoizo gewoon gerund wordt vanuit de bak. Als Hari een keer een tik uitdeelt valt de hele wereld over hem heen. Maar vastzitten voor een dubbele moord en vanuit de bak je ding doen is heeeeeel normaal. Maar game on tussen GG lovers and haters !

    nee hoor tis ook bizar
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  11. #36
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    wat iemand al is mooi schreef hier in een eerder topic, dit komt over alsof GG het ex vriendinnetje is die er maar niet overheen kan komen.. zucht..hoop echt dat dit niet ten koste gaat van de prestaties van Ali, want ik gok ook dat dit een reden is dat GG zo blijft pushen.. maar goed, op naar de uitspraak van de judge!!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  12. #37
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dat is een keuze ik denk dat je zonder Bas Boon van een hele hoop vechters nog nooit had gehoord. Zo had bijv AO nooit zo'n supercontract gehad zonder deze man. Ze wilden hem afschepen met 2 miljoen voor 6 partijen..............Dankzij de onderhandelingen van GG en met name van de heer Boon zijn ze toch op iets heeel anders uitgekomen.
    Kom op man.. Ik ga niet zeggen dat GG/Bas Boon niet hun best hebben gedaan voor dat contract ofzo, maar Alistair krijgt een super contract omdat hij de Pride kampioen was, de K-1 kampioen was en de Strikeforce kampioen was. Iedereen zat discussies te voeren op elk platform mma journalisten, forums etc. Of Alistair de beste heavyweight was, UFC wilde Alistair hebben in hun heavyweight division dat heeft hij aan zijn eigen prestaties te danken, nogmaals ik zeg niet dat de trainers etc. hun bijdrage niet geleverd hebben, maar hij heeft uiteindelijk al die titels gewonnen en daarom zo een intressante vechter voor de UFC geworden die ze in hun division moesten hebben. Als je nu gaat zeggen dat hij nooit zo een contract had gekregen zonder Bas Boon dan ben je niet realistisch man...

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Pride kampioen?


    Tuurlijk had hij zonder GG ook een contract gehad.

  14. #39
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    de vraag is of ie zonder GG ook zo'n goed contract had gehad.....
    zullen we nooit weten, das het debiele van deze discussie, die wordt gevoerd over zaken waar we nooit achter zullen komen, GG-> ali zou nooit zo'n goed contract bij de UFC kunnen tekenen zonder GG
    AO-> tuurlijk wel
    kortom we zullen het nooit weten

    wat we wel weten is dat GG iig een zeer lucratief contract onderhandeld heeft en dat er iets in het hele voortraject gebeurd is waardoor AO zich enorm genaaid voelt
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  15. #40
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Het klinkt alsof je zonder GG nooit in de UFC zou komen. Gelukkig weten we dat dit niet waar is.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Pride kampioen?


    Tuurlijk had hij zonder GG ook een contract gehad.
    Dream, excuses.

  17. #42
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    idd, lopen er nu 2 aparte rechtszaken? waar AO zijn k-1 geld eist en ontbinding van het contract wegens slecht management.
    en 1 van GG wegens niet nakomen van het de gelden van de SF partij en UFC contract.
    3 volgens mij. Ook iets met batterijen en een vrouw (had Ali met een dildo geslagen of zo?) Google translate werkt niet echt )

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Dream, excuses.
    maakt niet uit ik dacht dat ik iets gemist had.


    Ik hoop dat er snel een uitspraak komt door een rechter en dat AO de UFC HW champ wordt en dat we deze soap snel achter ons kunnen laten. Dan heeft iedereen waar hij recht op heeft en is iedereen blij.
    Last edited by micha; 12-02-2012 at 15:59.

  19. #44
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Blablabla. Gewoon de rechtszaak afwachten en lekker bezig blijven met waar jullie mee bezig waren voor het starten van een discussie die inhoudelijk het Sesamstraat niveau haalt. De feiten zijn bekend bij de partijen die deze zaak bezigen.

    Go alistair in de USA en go GG met vechters trainen en stipje op de wereldkaart NL groot en bekend maken! :-)

  20. #45
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    GG idd aan het graaien voor bal # 141. Zo blijven ze doorgaan totdat ze zo'n hele lingo rij hebben als overeem heel wat ufc gala's heeft gehad.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    hij zit nog maar 50% van de tijd vast.
    OOh dan is het een heel ander verhaal my bad !... blijf het bizar vinden dat hele volksstammen een veroordeelde moordenaar vereren

  22. #47
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Contract is contract punt andere lijn.
    Als dat in het contract staat, moet het gewoon uitgevoerd worden.

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Contract is contract punt andere lijn.
    Als dat in het contract staat, moet het gewoon uitgevoerd worden.
    zo is het

  24. #49
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    iedereen kan lullen dat "contract is contract punt" maar we weten nog steeds niet waarom Ali zich genaaid voelde en of de rechters er ook zo over denken... dat is even afwachten dunkt mij..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  25. #50
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Overeem kan zijn gevecht tegen Dos Santos beter na 1 juli plannen.....is hij in iedergeval van het contract af (ik dacht dat ik las dat het tot 30 juni liep ?)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •