MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 92
  1. #51
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    OOh dan is het een heel ander verhaal my bad !... blijf het bizar vinden dat hele volksstammen een veroordeelde moordenaar vereren
    Als het goed is heeft hij zich zelf aangegeven na de daad.
    En de reden dat hij de moorden pleegde vindt ik ook begrijpenlijk, denk dat er meer in zijn situatie zo gehandeld zouden hebben.
    Dat hij GG blijft helpen/beheren vindt ik ook niet zo erg, misschien voor de naam dat iedereen nu zegt dat een crimineel vanuit de gevangenis alles regelt is het leuk om telkens aan te halen, maar er zitten grotere criminelen niet vast volgens mijn mening.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    iedereen kan lullen dat "contract is contract punt" maar we weten nog steeds niet waarom Ali zich genaaid voelde en of de rechters er ook zo over denken... dat is even afwachten dunkt mij..
    x2 dat punt waardoor hij zich genaaid voelde is nog steeds het punt waar over heen wordt gepraat en wat volgens mij het belangrijkste punt is in deze hele zaak.

  3. #53
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    ik dacht dat jij je zes jarig neefje was

    Wat denk jezelf? Ron heeft Alistair jarenlang gesteund. Vanaf het prille begin van zijn loopbaan hij heeft hem naar Pride gebracht. Toen het niet meer lekker ging met Lucien heeft Ron hem naar Breda gebracht bij Cor Hemmers. Altijd gesteund zelfs toen er niks meer in zijn carierre leek te zitten. Advocaten en voorschotten teveel om op te noemen. Jarenlang als familie met elkaar om gegaan lief en leed gedeeld. Need I say more?
    Jij gaat wel heel ver in jouw liefde voor GG.
    De vechters die overstapten naar GG hadden ook steun, liefde, tijd, investeringen van hun coaches gehad....Dit hoor ik nooit van jou of van het GG circus.

    Dan wordt er gesproken over nieuwe kansen, meer partijen, betere coaches, trainingspartners....
    Er wordt dan niet gekeken naar de band tussen trainer-vechter-sponsor. Dit aangezien de vechter GG komt versterken.

    Ik vind het dan hypocriet dat het zo mooi gebracht wordt.
    Want Allister kiest ook voor zichzelf, als het richting GG is het goed, maar als het GG uitsluit is het zo erg dat sommigen zoals Bas Rutten zichzelf voor schut zetten....
    Jammer: Wikkel het af als mannen en als GG gelijk krijgen hebben ze wat munten, zo niet gun Allister gewoon het beste, want de gevoelens van andere sportscholen en trainers waren ook niet belangrijk toen hun vechters overstapten.

  4. #54
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by pschaar View Post
    Overeem kan zijn gevecht tegen Dos Santos beter na 1 juli plannen.....is hij in iedergeval van het contract af (ik dacht dat ik las dat het tot 30 juni liep ?)
    Lijkt mij ook logischer. Misschien is Overeem zo zeker van zijn zaak? Zuffa schijnt hem bij de rechtszaak te gaan helpen (gaat Lorenzo Fertitta als getuige optreden?)

  5. #55
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Breaking news:
    Vandaag rond 10:33 is AO naar het toilet gegaan. Op dat zelfde moment was GG gesloten maar zat Bas Boon een tosti met ham & kaas te eten. Nog geen vijf minuten later stapte Alister dood leuk in zijn auto om op familie bezoek te gaan. Wat vinden jullie daar nou weer van? Persoonlijk vind ik het allemaal echt niet normaal zoals dat gaat.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Als het goed is heeft hij zich zelf aangegeven na de daad.
    En de reden dat hij de moorden pleegde vindt ik ook begrijpenlijk, denk dat er meer in zijn situatie zo gehandeld zouden hebben.
    ik wil niet teveel offtopic gaan, maar er word niet zomaar een autobom geplaatst... tuurlijk begrijpelijk maar nogmaals, er word niet zomaar een autobom geplaatst bij je, dan moet je al wat op je kerfstok (of hoe je dat ook schrijft) hebben..

    http://www.crimesite.nl/liquidaties/...oordreunt.html
    Last edited by Italian*Berlusconi*; 13-02-2012 at 09:23.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  8. #58
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Breaking news:
    Vandaag rond 10:33 is AO naar het toilet gegaan. Op dat zelfde moment was GG gesloten maar zat Bas Boon een tosti met ham & kaas te eten. Nog geen vijf minuten later stapte Alister dood leuk in zijn auto om op familie bezoek te gaan. Wat vinden jullie daar nou weer van? Persoonlijk vind ik het allemaal echt niet normaal zoals dat gaat.
    Ik heb weer gehoord dat Bas boon een veganist is en daarom geloof ik helemaal niets van je verhaal!

  9. #59
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    We kunnen nu weer ONTOPIC!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #60
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    is er al nieuws over een eventuele uitspraak oid?
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #61
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    is er al nieuws over een eventuele uitspraak oid?
    Is er al een datum voor een zitting dan?

  12. #62
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Een schikking is de snelste oplossing

  13. #63
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Een schikking is de snelste oplossing
    x2

  14. #64
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    ik vind dat een mod de titel wel mag aanpassen, die is is wel heel tendentieus.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    ik vind dat een mod de titel wel mag aanpassen, die is is wel heel tendentieus.
    reps

  16. #66
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    nog ff wat anders over contracten en verbeter me aljseblieft als ik helemaal mis zit
    als alistair bij gg onder contract stond tijdens de k1 periode .
    en dus niet zijn geld van k1 krijgt maar van de managment
    dan hoort alistair toch gewoon zijn geld te krijgen van gg aangezien hun hem zijn geld geven en niet de k1
    hij kan er niks aan doen dat gg niet betaalt is maar hij krijgt zijn geld van gg toch???
    of zit ik nu helemaal verkeert te denken???
    als ik als een stucadoor word ingehuurt voor een klus en ik heb me klus gedaan maar mijn aannemer is niet betaald door de woning corperatie heb ik recht op het geld van de aannemer of is dit niet een vergelijkbaar overeen komst.

  17. #67
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    nog ff wat anders over contracten en verbeter me aljseblieft als ik helemaal mis zit
    als alistair bij gg onder contract stond tijdens de k1 periode .
    en dus niet zijn geld van k1 krijgt maar van de managment
    dan hoort alistair toch gewoon zijn geld te krijgen van gg aangezien hun hem zijn geld geven en niet de k1
    hij kan er niks aan doen dat gg niet betaalt is maar hij krijgt zijn geld van gg toch???
    of zit ik nu helemaal verkeert te denken???
    als ik als een stucadoor word ingehuurt voor een klus en ik heb me klus gedaan maar mijn aannemer is niet betaald door de woning corperatie heb ik recht op het geld van de aannemer of is dit niet een vergelijkbaar overeen komst.
    Ik heb mij laatst hier laten uitleggen dat een vechter als een artiest wordt beschouwd. De vechter draagt een deel van zijn inkomsten af aan het management. Alleen in dit geval draagt k1 af aan gg en die betaald ali weer dus je kunt wel eens een punt hebben.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default Reactie uit Alaska

    Waarschijnlijk door de kou wat vertraagd maar hier een reactie van Davinci:

    Ontwikkeling: De andere kant van het verhaal rond Alistair en GG

    Er is de afgelopen periode enorm veel te doen geweest rondom Alistair Overeem en de ontwikkelingen aangaande zijn deelname in de UFC. Na de nodige berichten plaatste documantairemaker Eldar Gross (“The Reem S01 & S02) vanavond de onderstaande reactie;
    Aangezien ik Golden Glory en hun vechters altijd een warm hart toe heb gedragen heb ik in de online docu “The Reem” altijd zoveel mogelijk aandacht ook aan hen willen geven. Alistair’s breuk met het team waar hij al zo lang mee was moest in mijn ogen behandeld worden en hij stemde daarmee in. We hebben de aflevering gebruikt om Alistair zijn kant van het verhaal laten vertellen. Daarin stelt hij dat Golden Glory bij de contractonderhandelingen met de UFC niet helemaal eerlijk is geweest en dat er iets in zijn nadeel en hun voordeel was opgenomen in het contract buiten zijn kennis om en dat dat zijn reden was voor het opzeggen van het vertrouwen in het management van Golden Glory.
    Een logische reactie vanuit Golden Glory zou geweest zijn om die claim te weerleggen, dan zuiver je middels een simpel persbericht zo je naam. Als een management beschuldigd word van het in het nadeel stellen van een van hun vechters, dan wil je dat rechtzetten lijkt me. Op het forum zou je daar ook inhoudelijk op in kunnen gaan om die claim te weerleggen.
    Een (officiele) reactie bleef helaas uit, in plaats daarvan werd er een laster campagne op touw gezet waar iedereen van heeft kunnen genieten de laatste week. Ik vind het betreurenswaardig dat verschillende mensen en Bas Rutten zich daarvoor lenen. Ik zal dat later onderbouwen.
    Nergens word namelijk inhoudelijk ingegaan op de reden die Alistair heeft aangegeven en sterkt mij in de gedachte dat Alistair’s kant van het verhaal klopt en dat hij de juiste keuze heeft gemaakt te vertrekken bij Golden Glory. Ik ben net terug uit Amerika waar ik de laatste 2 weken bij hem ben geweest voor opnames van een nieuwe episode. Het niveau van de UFC is hoog en professioneel en daar is in mijn ogen geen ruimte voor de onprofessionele houding die Golden Glory hier laat zien, zeker als je wilt blijven presteren op het hoogste niveau en ook nu de UFC aansluiting zoekt bij de mainstream in Amerika.

    De onprofessionele houding van GG? GG heeft er juist alles aan gedaan om dat contract rond te krijgen met de UFC, Alistair wilde helemaal niet eens vechten in de UFC ( daar had hij zo zijn eigen reden voor). Dat GG niet reageerde heeft te maken met de rechtzaak en het zal niet meer lang duren voordat de waarheid nu naar boven komt.
    Jij gaat ervanuit dat Alistair iets niet wist omdat hij dat zegt, maar wat als GG nu kan aantonen voor de rechtbank dat dit niet zo is, dat Alistair wel op de hoogte was? En dat die deal zelfs nog beter voor hem was? Als Alistair zegt dat hij van paarden vlees heel sterk wordt en groot dan is dat voor hem een waarheid en zou dit voor hem kunnen werken anderen denken daar weer heel anders over.


    Voorafgaand aan het interview met Alistair voor The Reem heb ik contact gezocht met martijn en hem de kans gegeven om hem te reageren en ook Golden Glory te laten weten dat ik Alistairs kant van het verhaal zou behandelen in de aankomende episode. Het was net gebeurd en het was nog te pijnlijk voor martijn om er op camera over te hebben en daar heb ik volledig begrip voor. Ik heb hem nog gemeld dat als Golden Glory hun kant van het verhaal wil vertellen dat ik daar open voor sta.
    Ook heb ik Martijns kant van het verhaal aangehoord als het gaat om de breuk met de trainers en dat kwam overeen met wat Alistair heeft verklaard in de laatste episode. Er is wederhoor gepleegd als het gaat om wat Alistair verklaard aangaande dat onderdeel en dat wil ik benadrukken. Dat ze er financieel niet uitkwamen noemde martijn als laatste maar was niet de hoofdreden dat Alistair niet verder kon met Cor en Martijn.

    Het management gaat het dus om niet de trainers. Wat waren dan de hoofdreden dat Cor en Martijn niet verder konden met Alistair? Cor was heel duidenlijk in zijn interview en ik denk dat Martijn er net zo over denkt. Integenstelling tot Alistair the GREED Overeem betaald GG gewoon wel de afgesproken bedragen aan de trainers al verdienen sommige vechters tonnen of miljoenen.

    Vanuit het kamp van GG word telkens het verhaal van de schoonmaakster aangehaald. Dat is een knap staaltje manipulatie van hun kant en ik zal uitleggen waarom. Alistair heeft de afgelopen jaren zelf stevig geïnvesteerd in zijn eigen team, mede omdat GG veel niet oppakte waar hij om vroeg. Hij heeft toen zelf mensen benaderd waaronder mijzelf en betaalde iedereen uit eigen zak. We zijn toen begonnen met The Reem, een nieuwe site, kledinglijn, twitter, facebook en hebben contacten aangehaald met populaire blogs en journalisten als Ariel Helwani. Dit alles buiten GG om. Sportief heeft Alistair zelf zijn eigen fysiotherapeut, dietist en sparringpartners gehaald voor het MMA gedeelte. Hij betaald ook de kost en inwoning voor de sparringpartners die hij uit het buitenland haalt. Er is dus een heel team die werkt aan het succes van Alistair Overeem, de trainers, de sparringpartners die zijn klappen opvangen, ik als filmmaker maar ook zijn schoonmaakster thuis. Iedereen is een puzzelstukje in de puzzel die uiteindelijk Alistair Overeem is. Alistair ziet dat en heeft dat geprobeerd uit te leggen aan zijn trainers, met zijn schoonmaakster als ongelukkig voorbeeld. De trainers zijn natuurlijk wel groot stuk in de puzzel en daar zouden ze ook zo voor betaald worden, maar een onderdeel net als iedereen. Dit is volledig in de communicatie vanuit GG uit zijn verband gerukt.

    Wat een onzin verhaal: Het was GG die de reem docu naar een nieuw level wilde brengen namelijk het witte doek, daar waren vergaande onderhandleingen over, budgetten etc Het was Alistair the greed Overeem die toen dacht das niet zo een slecht ideee, ik laat GG betalen voor al die kosten ( bonnetjes Eldar als het gaat om wie wat heeft betaald moet je bonnetjes laten zien en wie de hotel en vliegtickets heeft betaald, ik geloof dat je dat al eens vaker is meegedeeld). Elke vechter heeft zijn eigen facebook en twitter. Het wordt ook een stuk makkenlijker als je een aantal tietels hebt. Ariel Helwani zit er voor zijn eigen show als hij daar controverse of bekende personen in kan krijgen zonder daarvoor te betalen om zijn eigen site en show meer kijkcijfers te bezorgen zal hij het niet laten. GG kreeg Alistair in de Wall Street Journal, kwam met tienduizendendollars sponsoring, tekende Alistair bij Yoshimoto als enige vechter ooit in Japan, kreeg hem in betaalde tv shows in Japan, appearence fee voor games shows, de lijst is eindeloos

    Een aantal keren als er sparringspartners werden gehaalt werden deze betaald door GG ook alle reis en verblijfkosten. overigens waren de mensen die Alistair haalde zo weer thuis. Hij ging met worstelaars en BJJ sparringspartners kickboxen, sloeg ze verrot en onder de blessures en dan konden ze vervroed weer naar huis. Overigens mag Alistair niks buiten GG omdoen, dus GG wist ervan en betaalde er ook voor. Als het buiten GG om was pleegde Alistair contract breuk aangezien hij zijn management contractueel op de hoogte moet stellen van dit soort ontwikkelingen.
    Alistair is zo ongelukkig in de pers we hebben het allemaal met hem te doen: mickey mouse management, harmeful mangement, de TMZ had zijn woorden verdraait , hij had het niet zo bedoeld, de schoonmaakster, uit zijn verband gerukt ( ja inderdaad een schandalige vergelijking). Trainers vangen klappen op ja, heb je wel een een trapkussen opgehouden Eldar?


    Alistair is vaker in het verleden bij trainers weggegaan en het klopt dat de trainers een groot aandeel hebben in de ontwikkeling en prestaties van een vechter, zij zijn daar ook altijd netjes voor beloond middels het percentage over de jaren. Ondanks dat vind ik niet dat de vechter als bezit kan worden gezien, loyaliteit is belangrijk, maar als je als vechter het gevoel hebt dat het anders en beter kan ergens anders dan moet die mogelijkheid er zijn lijkt mij.
    Alle inspanningen die zijn gedaan buiten het GG management om hebben bijgedragen aan het succes van Alistair de laatste paar jaar in mijn ogen. Sportief heeft natuurlijk GG een heel belangrijk aandeel gehad met Cor, Martijn en alle vechters, maar zakelijk bleek het management diverse keren de zwakste schakel als het ging om zaken die buiten het contractuele lagen. Het blijft lastig om zo’n grote stal van vechters te begeleiden mede vanwege de situatie van Ron en het feit dat Bas in Thailand zit. Communicatie is dan vaak traag en er blijft veel liggen dat dan opgepikt moet worden door de trainers die zelf ook druk zijn.

    Ok laten we eens kijken: het management regelde het NYE gevecht tegen badr hari, toen ook op de volgende NYE show de dream titel tegen Todd Duffee ( jawel Todd Duffee voor te titel). Toen weigerde GG management Frank Mir als eerste tegenstander in de contract onderhandelingen met de UFC en onderhandelde ze als eerste Brock Lesnar met een PPV bonus. Alistair had ook voor 4 ton per partij getekend zonder al die extra bedingen van GG en hun lawyers ( Alistair kwam van een ontlsag van strikeforce). Eldar jij kan helemaal niet weten of zien wat het management allemaal doet en heeft gedaan voor Alistair ( als er geen goede advocaat was gehuurd toen hij voor 50 cent 5 uitsmijters in elkaar sloeg had jij nu helemaal dit allemaal niet meegemaakt). De tv deals die Boon maakte met bv de K1 bv op SBS 6 en in andere landen hebben de populairiteit van Alistair en andere K1 vechters geweldig doen stijgen ( veel meer als de online docu), dus waar heb jij het over dat het management de zwakste schakel was?
    Ik denk dat als Boon niet al die tv deals deed en handelde in de verkoop van internationale tv rechten je helemaal geen management kunt doen van Alistair zonder dat je failliet gaat.

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default




    In mijn ogen plukt het management de vruchten van het werk van velen in hun
    onderhandelingen met andere partijen. Ik vind het dan ook arrogant van hen om
    te stellen dat zij verantwoordelijk zijn voor het “Miljoenencontract”. Dit mag
    trouwens met een korrel zout genomen worden. Ik was bij alistair toen hij de
    uiteindelijke cijfers voor ogen kreeg en zijn reactie was zichtbaar teleurgesteld.
    Ook hij had vernomen dat het om een miljoenencontract zou gaan. Er was weinig
    ruimte om weer de onderhandelingen in te gaan dus na er een nachtje over
    geslapen te hebben was zijn reactie ook des Alistair’s: Fuck it, we gaan gewoon
    iedereen slopen en dan komt het vanzelf wel goed.

    Dat hij nu afgeschilderd word als geldwolf steekt me dan ook en is in mijn ogen
    ook hypocriet. Hij heeft netjes het contract getekend met alle percentages van
    GG. Dagen na het tekenen kwam hij echter er achter dat er iets in het contract
    was opgenomen waar hij niks van wist. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij het
    vertrouwen in het management heeft opgezegd. Daar ligt dan ook het conflict.



    Jij mag dat arrogant vinden maar de werkenlijkheid is
    dat GG met hun advocaten dat contract heeft gemaakt met de UFC en dat
    Alistair van alles op de hoogte was ( je mag een goede docu maker zijn en er
    zijn mensen die goed in twitter en facebook zijn dat maakt ze nog geen
    managers). Alistar kan jouw vertellen dat hij dagen na het contract dacht dat
    er iets in zijn contract was opgenomen dat hij niet wist, Alistair kan jouw
    vertellen dat hij van paardevlees houdt en geen vrouwen duwt met zijn hand in
    hun gezicht in een lift ( waar Alistair toevallig struikelt), fact is hij heeft
    getekend en er was helmaal niks nadeligs. Overeem wil dit jouw en anderen doen
    geloven maar hij weet diep in zijn hart dat hij heel goed van alles wist en nu
    hij ziet dat de GG vechters inderdaad betaald zijn door die nieuwe investeerder
    (alistair was op de hoogte van die onderhandelingen en zat oorspronkelijk in
    dat plan) . Alistair weet hij dat hij beter naar het management had moeten
    luisteren ipv veranderingen maken en het management daar niet van op de hoogte
    te stellen. Het gaat nog steeds om een miljoenen contract dat is zelfs openbaar
    naar buitengekomen door de rechtbank, dus je terleurstelling is ongegrond.


    Je moet het omdraaien eigenlijk pluk jij de vruchten
    omdat het management heeft afgedwongen dat Alistair niet exclusief vocht bij
    welke organisatie dan ook. Dit resulteerde dat Alistair als enige veel
    verschillende tietels op zijn naam kon schrijven en jij leuke plaatjes kon
    schieten ( op kosten van GG , ik zou trouwens alle vechtbeelden in die docu
    verwijderen omdat je daar helemaal de rechten niet van hebt of heb je dat
    geregeld met Boon?). Een vraag ik vindt die docu's altijd top zeker door
    de keuze van de muziek . Is het niet onzettend duur om al die muziek
    rechten te regelen voor zo een onlinedocu? Betaalde het management dat ook of betaalde je die
    muziekrechten zelf? Of heb je heel professioneel alles van het internet
    gehaalt zonder ervoor te betalen? Was ik wel nieuwschierig naar?




    Omdat Alistairs percentage ongewijzigd was sinds hij als jonge jongen had
    getekend bij Golden Glory en hij inmiddels een team om zich heen had verzameld
    wat hij uit eigen zak betaalde naast de percentages die hij ook nog aan GG af
    droeg, vond hij dat het tijd werd om daarover rond de tafel te zitten. Hij had
    dit al veel eerder aangegeven bij het management zoals Cor meldde. Niet alleen
    zijn gage ging omhoog maar ook de verdienste van Golden Glory, vandaar dat hij
    graag een aantal zaken waar hij eerst zelf voor betaalde graag gecompenseerd
    zou willen zien met de 30% die hij het management betaald. Hij heeft inmiddels
    ook een andere begeleiding nodig als kampioen dan als opkomende vechter in mijn
    optiek. Ook het feit dat hij veel van zijn tijd in Amerika zal trainen is een
    factor, hij kan niet verwachten dat zijn twee Nederlandse trainers ook de helft
    van de tijd in Amerika gaan zitten dus een percentage was in Alistairs ogen
    niet meer reëel als je kosten aan training in Amerika doorlopen en de rest van
    je team moet onderhouden die allemaal werken voor een fixed fee. In mijn ogen
    moet daarover onderhandeld worden en persoonlijk weet ik dat je daar met hem
    altijd uitkomt als je daar goede argumenten voor hebt. Aan het eind van de dag
    is een goed groepsgevoel en eerlijkheid het belangrijkste in Alistair’s optiek.



    GG betaalde enorm veel zaken voor Alistair, advocaten,
    reis en verblijfskosten, jouw kosten, sterker nog het percentage wat GG
    uiteindelijk overhield in de laatste jaren was negatief ( en GG
    verdiende hun percentage met aangebrachte sponsoren zoals Raw State,
    Extreme Couture en Fight Game "het koste Alistair eigenlijk niets"),
    dus was GG een soort sponsor. Nu hëeft GG eindelijk een top contract
    onderhandeld en zou er eindelijk wat terug verdient gaan worden. Het management
    heeft een percentage en verdeelt een groot gedeelte hiervan onder
    trainers, helaas heeft Overeem nooit gesproken met het management over deze
    zaken. GG regelde alles met de trainers ook het zakenlijke gedeelte,
    dus dat Alistair nu in een keer naar die trainers te gaan was
    hypocriet ( hij wist wel dat hij er bij het management niet mee aan moest komen
    omdat Alistair precies wist wat het management voor hem deed en er uiteindelijk
    aan overhield). Overeem is de hele tijd aan het zoeken om een stok om mee te
    slaan omdat zijn officiele contract periode bij GG nog steeds geldig was, dus
    moest hij eronderuit proberen te komen zodoende hoefde hij dan helemaal niemand
    niks meer te betalen.




    Het gegeven dat Alistair een verandering wilde in percentages is iets wat
    langer speelde en heeft niets te maken heeft met de breuk. Dat dit vervolgens
    word aangehaald door Cor en daardoor door velen als feit word gebracht is dan
    ook beschamend. De naam van Nederlands grootste en meest succesvolle MMA
    vechter ooit in Nederland word hier even ter grabbel gegooid en ik vind dat
    mixfight onwaardig. Het mooie van de vechtsport vind ik dat je strijd kan
    voeren tot het bot, maar elkaar daarna een hand kan geven uit eerbied en
    respect. Ondanks dat je het niet met elkaar eens bent betekent nog niet dat je
    elkaar onder de gordel moet raken in dat is wat hier meerdere malen gebeurd.
    Het is jammer dat regels die op de mat gelden kennelijk niet opgaan voor het
    zakelijke binnen GG.



    Hebt percentage heeft alles te maken met de breuk. Nee
    Cor heeft gelijk je bouwt zo een jongen bent er soms weken mee in het
    buitenland, je doorgaat al die spanningen en stress en stopt jarenlange
    levenservaringen in zo een vechter en dan heeft het management een top contract
    onderhandeld en zegt het management ook naar de trainers dat het word
    afgehandeld zoals het altijd is geweest. Als het management contract af was
    gelopen dan had Overeem opnieuw kunnen gaan onderhandelen. De zakenlijke kant
    van GG is Bas Boon: wat ik heb gehoord is dat hij nooit meer is banaderd door
    Overeem dus ik weet niet waar jij het over hebt? Maar het is triest dat je
    jarenlang met elkaar als een familie omgaat en dan ineens na 12 jaar je
    percentage wilt vernaderen omdat er een miljoenen contract is onderhandeld. Het
    groene monster in de ogen Alistair overgreed.




    Ik wil ook nog even ingaan op het stukje op TMZ wat ook aangehaald word door Bas
    Rutten. Alistair heeft nooit “My management are morons” gezegd en is verzonnen
    door de site zelf. TMZ is een roddelsite en net als de Prive dikken ze verhalen
    aan. Ze hebben iemand bij de rechtbank zitten die door de publieke records gaat
    en die hebben het er uit gepikt toen Alistair de rechtzaak aanging met GG. Wij
    waren in Amerika net zo verrast als iedereen toen dit op mixfight verscheen. De
    opmerking Mickey Mouse management waar over word gevallen was een grapje als je
    het interview terugkijkt, en staat niet in verhouding met de zaken die GG nu
    naar buiten brengt. Zeker een stoer vechtteam als GG zou het sieren een wat
    dikkere huid te hebben dan daar een punt van te maken.



    Ja het GG team moet een dikke huid hebben nadat ze een
    miljoenen contract hebben onderhandeld kreeg iedereen een schop in de rug, het
    managment en de trainers, wat maakt die 12 jaar uit? wat is nu 12 jaar? En
    natuurlijk ben jij uiteindelijk Eldar het echte succes achter de reem en ari
    helawali, laat je nakijken man. Overigens is dit naturrlijk allemaal een
    grapje...




    Over Bas Rutten wil ik het volgende kwijt. Ik heb Bas in hoog aanzien staan en
    vind hem een held. Wat me wel opviel bij de diverse keren dat ik hem voor de
    camera had is dat hij onvoorwaardelijk aan de kant van GG staat. Niks mis mee
    op zich maar het is nooit objectief, dat maakt hem als bron ongeloofwaardig
    vind ik. Ik heb hem kort geïnterviewd voor Alistairs laatste gevecht tegen
    Werdum en heb interview bewust niet gebruikt omdat hij Alistair zo ver
    ophemelde dat ik het iets te overdreven vond. Hij kwam erg partijdig over en
    gezien zijn positie als commentator had ik het gevoel dat ik hem een beetje
    tegen zichzelf moest beschermen. Ik zal kijken of ik dat interview alsnog kan
    posten.

    Het liefst blijf ik buiten discussies als deze en het is me ook afgeraden. Maar
    Alistair is een goede vriend die publiekelijk word afgemaakt op dit moment. Net
    als dat er mensen zijn die opkomen voor Golden Glory doe ik dat voor Alistair.
    Voor je vrienden kom je op, maakt me niet uit wat de consequenties zijn. Ik sta
    open voor een gezonde discussie op de punten die ik hier aangeef en hoop dat
    dat we de discussie rond deze soap op een respectabele manier kunnen
    voortzetten.



    Waarom wordt Alistair publiekenlijk afgemaakt,
    door wie, wie doet dat? Hoe durven ze, waarom, wie was die trut in die lift die
    haar gezicht in de hand van Overeem duwde terwijl Overeem net viel?
    Bas Rutten is inderdaad een held



  20. #70
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Waarschijnlijk door de kou wat vertraagd maar hier een reactie van Davinci: [..]
    Davinci is dus daadwerkelijk een prominent lid van het Golden Glory management, Bas Boon? Afgezien van het feit dat de beste man zich Da Vinci noemt, waren zijn forum berichten, afgezien van Alistair Overeem' publieke uitlatingen, simpelweg kinderachtig en onprofessioneel. Bij deze zijn dergelijke verklaringen als bovenstaande, waarbij hij zich wel professioneel poogt voor te doen, volkomen ongeloofwaardig voor mij. Wellicht zit er een kern van waarheid in, maar gezien zijn eerdere uitlatingen kan ik er persoonlijk niets mee. Davinci, dan wel de Golden Glory woordvoerder op Mixfight heeft zich voor mij volkomen onmogelijk gemaakt.

  21. #71
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie op de Facebook site van Golden Glory het ene bericht na de ander voorbij komen over mensen aanklagen en hun recht halen. Of ze nou gelijk hebben of niet,ik vind Golden Glory een verdomd irritante organisatie worden door alles zo openbaar te gooien alsof ze er trost op zijn. Kinderachtige mensen met kinderachtige reakties.

    En vooral lekker blijven doorzeiken op Allistair en de K1,iedereen is fout en GG doet alles goed. Heel slim allemaal.

  22. #72
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    wat mij op valt is dat niemand nog weet dat ook UFC vindt dat Alistair niet! genaaid is.
    En waarom. simpelweg omdat Alistair ook gewoon niet genaaid is!
    Alistair zelf weet dat ook.
    Mensen die voor hem jaren lang goed zijn geweest, en hem altijd beschermd hebben, op welke manier dan ook, krijgen geen gehoor op het moment als ze hem willen bellen.
    Zoals iedereen weet is er in eerste instantie ook beslag gelegd, en is het beslag destijds niet doorgezet.
    Dus het is niet zo dat GG wilt 'graaien'. het is zo dat GG alleen maar wil rechtzetten wat krom is.
    Alistair hoort af te rekenen met zijn trainers, maar ook met zijn managers.
    Zijn trainers, daar weet iedereen al van dat zij een groot aandeel hebben in zijn succes.
    Managers daarentegen hebben altijd de schijn tegen. Maar het leuke van deze zaak is dat alles, maar dan ook echt alles op papier staat.

    Ik kan niet wachten op de rechtszaak..

    Grtjs Jamila

  23. #73
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Waarom reageert Bas Boon nu pas inhoudelijk op een bericht van 2 maanden terug? Toen hij zelf nog poste onder zijn alias davinci was het alleen maar moddergooien.

  24. #74
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Tjah boontje komt om zijn loontje. Hoe veel vechters van naam heeft gg zelf opgeleid? De meeste komen van een andere sportschool af en daar hoor ik jullie niet over klagen. Gaat er iemand weg en dan is de wereld te klein. Ga lekker in een hoekje huilen.

  25. #75
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    OOh dan is het een heel ander verhaal my bad !... blijf het bizar vinden dat hele volksstammen een veroordeelde moordenaar vereren
    Allereerst weet iedereen dat Ron de gene is die GG heeft opgezet! Je zal hem dan ook ' geestelijke vader van GG' kunnen noemen.
    Verder weet ik dat hij alles heeft overgedragen aan Bas Boon.
    Ook omdat Ron als geen ander wilde dat GG zou gaan groeien.
    In de loop der jaren is GG een merknaam geworden, die zowel in Azië als in Amerika bekend staat en garant staat voor de meest complete martial artists.
    GG is ook groter als Bas Boon alleen, maar ook groter als Alistair Overeem alleen.
    Het managementwerk word tegenwoordig verdeeld tussen, Martijn de jong, Cor Hemmers, en Bas Boon.
    Zelf denk ik dat Bas Boon op dit moment keihard bezig is om de gehele vechtsport een positieve push te geven.
    Met ze allen weten we dat we dit hard nodig hebben.
    I.p.v. hier op het forum alleen maar elkaar proberen te kwetsen, beledigen, kapot te maken, zouden we een front moeten vormen.
    Hoe is het eigenlijk mogelijk dat bijvoorbeeld de japanners al die jaren constant vechters en managers tegen elkaar heeft uit kunnen spelen?
    Alle grote kampioenen komen uit Nederland. Wij hebben al die jaren de hele K1 gedomineerd. En dat hebben we met ze alle gedaan!
    Ik denk dat het tijd word om echt de koppen bij elkaar te steken en er voor te zorgen dat we weer met ze allen kunnen gaan genieten van het grote spektakel wat de K1 ieder jaar heeft gebracht.
    Of hebben jullie de K1 niet gemist in december...???
    Laat ik het zo zeggen; de japanners hebben de naam, maar de Nederlanders hebben de ziel. (de vechters)

    Er kan hier gepraat worden over Ron, hoe ze willen, en wat ze willen..
    ik denk dat Ron een van de grootste vechtsport fan is.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •