MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34

Thread: suarez racisme?

  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Hmmm ik denk dat jij maar eens beter moet gaan lezen. Niemand heeft iets gezegd over natrappen en een hand schudden dat ben jij zelf geweest.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Hmmm ik denk dat jij maar eens beter moet gaan lezen. Niemand heeft iets gezegd over natrappen en een hand schudden dat ben jij zelf geweest.
    Poging 2:

    koop een bril.... lees de post van toon... schaam je eigen...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #28
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ja dan zeg ik hetzelfde. Er moet toch wel een behoorlijke steek los zitten bij iemand wanneer hij Badr als voorbeeld beschouwd.

    Geen hand geven en natrappen effe met elkaar vergelijken, je bent lekker bezig kerel....

    Hij is gestraft voor het schelden en daarmee basta, je moet wel erg kleinzerig zijn om dan hier dan een punt van te maken....
    kijk je mag er best anders over denken hoor, maakt me helemaal niks uit, maar in je post schrijf je:

    Voetballers die te pas en onpas elkaar de tering in trappen en collega's kaarten aan naaien hebben geen voorbeeld functie, ze zijn er ter vermaak.

    vind ik gewoon vreemd....voetballers hebben in mijn ogen dezelfde voorbeeldfunctie dan vechters, als je vechters veroordeeld zoals badr met z'n natrappen (geheel terecht overigens) moet je voetballers dit ook verwijten en dan heb ik het over de hele breedte van het gedrag, racisme, onsportief gedrag, doping, natrappen etc etc

    het zijn gewoon profs en daar moeten ze zich naar gedragen, maar das mijn bescheiden mening
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  4. #29
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het is natuurlijk wel zo dat op het moment dat je een bepaald punt passeert zoals Suarez met dat bijt incident dat je niet langer een voorbeeldfunctie hebt zoals je collega's, maar je zelf te kijk zet met je achterlijke acties. Zo zullen in de vechtsport weinig mensen Tyson als voorbeeld nemen. Je kan het dus omdraaien. Op een gegeven moment zal niemand je meer als voorbeeld nemen als je je consequent misdraagt.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    wat jij zegt is idd het gevolg ja...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Mwoah, Badr heeft zich constant misdragen en elk Marokkaantje adoreert hem... misschien wel juist door zijn gedrag.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    idd ik ken er nog zo een........
    lol, wie zou dat zijn...?

    Graag gedaan mensen~!

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Mwoah, Badr heeft zich constant misdragen en elk Marokkaantje adoreert hem... misschien wel juist door zijn gedrag.

    Zit wel een kern van waarheid in, ze zijn niet zo snel fan van aardige verlegen Khalid Bourdiff.

  9. #34
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Zo zullen in de vechtsport weinig mensen Tyson als voorbeeld nemen.
    Holyfield gaf hem kopstoten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •