MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 40 of 40
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Cool! goede stap. Zo blijf je de kracht van NL stand-up behouden en daarnaast lopen er goede worstelaars rond. Zou vet zijn als Alistair JDS naar de grond trekt en hem keihard sloopt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #27
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    fijn voor hem. Ik hoop dat dit bijdraagt aan een snelle oplossing met GG en dat deze soap snel afgelopen is. en
    Sucsess bij de Blackzillians. ASM klinkt als een serieus buro dus dat zal wel goed komen. Maar Colin Lam dan?
    @micha goed/mooi om je reactie te lezen!
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  3. #28
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    lijkt me n goed team voor alistair hoe heet dat team van a silva,w silva ,werdum, jacare? of is dat in brazil?

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  5. #30
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by $haolin $hadowboxer View Post
    lijkt me n goed team voor alistair hoe heet dat team van a silva,w silva ,werdum, jacare? of is dat in brazil?
    Dit team bestaat niet voor zover ik weet.

    Anderson en Jacare zitten bij blackhouse, Wand zit bij zn eigen sportschool en soms bij Kings en Werdum zit bij Kings.
    Max. 400 x 125

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by $haolin $hadowboxer View Post
    lijkt me n goed team voor alistair hoe heet dat team van a silva,w silva ,werdum, jacare? of is dat in brazil?
    Anderson zit bij Blackhouse. Werdum bij Kings MMA en Wanderlei volgens mij bij Reign dus dat wordt een beetje lastig

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dit team bestaat niet voor zover ik weet.

    Anderson en Jacare zitten bij blackhouse, Wand zit bij zn eigen sportschool en soms bij Kings en Werdum zit bij Kings.
    Ah je was me al voor

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Holland, where the fuck you from?
    Posts
    126
    vCash
    126000

    Default

    Ik wou dat de Nederlandse vechters wat meer in Nederland bleven.
    En dan vooral om Nederland een beetje op de kaart te houden en op het moment dat de goede vechters vertrekken naar het buitenland verdwijnt er ook een beetje mma uit nederland... misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar zo voel ik het.
    Maaaar natuurlijk begrijp ik dat het voor sommige vechters beter is om te vertrekken om zich verder te ontwikkelen.
    Toch vind ik het een beetje jammer.

  9. #34
    Join Date
    Jun 2010
    Location
    Nederland
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    oh oke dankje voor de info ,dacht dat die brazilianen allemaal samen trainde hehe

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KO.YOU.FOOL View Post
    Ik wou dat de Nederlandse vechters wat meer in Nederland bleven.
    En dan vooral om Nederland een beetje op de kaart te houden en op het moment dat de goede vechters vertrekken naar het buitenland verdwijnt er ook een beetje mma uit nederland... misschien zie ik het helemaal verkeerd, maar zo voel ik het.
    Maaaar natuurlijk begrijp ik dat het voor sommige vechters beter is om te vertrekken om zich verder te ontwikkelen.
    Toch vind ik het een beetje jammer.
    Op de lange termijn is het beter, die gasten komen vrijwel allemaal weer terug naar Nederland en verspreiden dan hun opgedane kennis onder de nieuwe lichting. Is toch een win-win? De kennis die bijvoorbeeld Bob Schreiber heeft doorgegeven aan zijn studente is voor onschatbare waarde voor de MMA in NL. Of Remco Pardoel? Die kennis zit in NL.


  11. #36
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Ik zit eens zo te kijken naar wie daar allemaal rondlopen en het eerste wat ik me afvroeg is of je er niet binnen komt als je blank ben? lol..

    blackzillians?

    sorrie flauw

  12. #37
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by VivaLaStef View Post
    Ik zit eens zo te kijken naar wie daar allemaal rondlopen en het eerste wat ik me afvroeg is of je er niet binnen komt als je blank ben? lol..
    Als het Whites Only zou heten zou iedereen het racistisch noemen, dat weet elke kneus hier. Het is meer het feit dat je " enigszins lijkt op te komen voor blanken", dat er geirriteerd op je word gereageerd.

    Kritiek op minderheden= per definitie racisme
    Elke vorm van begrip voor blanken= racisme

    Dan bedoel ik ook respectievelijk elke vorm van kritiek & begrip. Een tip voor als je een meelopertje bent en voortaan geen negatieve reacties meer wilt ontvangen op dit soort zaken. Deze manier van paradoxaal denken is overigens, ontwikkeld in de jaren 40 & 50 in Duitsland & Amerika om een nieuwe, betere maatschappij in te richten. Wat mijns inziens dramatisch faalt, andere vinden van niet, die mensen geloven vaak ook dat objectiviteit een realistisch begrip is.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  13. #38
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Als het Whites Only zou heten zou iedereen het racistisch noemen, dat weet elke kneus hier. Het is meer het feit dat je " enigszins lijkt op te komen voor blanken", dat er geirriteerd op je word gereageerd.

    Kritiek op minderheden= per definitie racisme
    Elke vorm van begrip voor blanken= racisme

    Dan bedoel ik ook respectievelijk elke vorm van kritiek & begrip. Een tip voor als je een meelopertje bent en voortaan geen negatieve reacties meer wilt ontvangen op dit soort zaken. Deze manier van paradoxaal denken is overigens, ontwikkeld in de jaren 40 & 50 in Duitsland & Amerika om een nieuwe, betere maatschappij in te richten. Wat mijns inziens dramatisch faalt, andere vinden van niet, die mensen geloven vaak ook dat objectiviteit een realistisch begrip is.
    Zit je tampon verkeerd?
    Max. 400 x 125

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ontopic svp!

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    (Btw zoek op google maar niet naar 'blackzilla' met je filter uit)
    Bedankt voor de tip

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •