MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Struve heeft gewoon goed gevochten, wat een verschil met zijn voorgaande partijen. Hij bleeft rustig en bleef goed kijken. Respect!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by MMAFAN-1122 View Post
    Struve heeft gewoon goed gevochten, wat een verschil met zijn voorgaande partijen. Hij bleeft rustig en bleef goed kijken. Respect!!
    X2 goed gedaan Struve, op naar de volgende W!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  3. #28
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    In de eerste ronde iets te afwachtend, tweede ronde gewoon goed gevochten. Erg blij!
    =

  4. #29
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Stefan!! hele mooie 2e ronde, ik had een sub voorspeld. Maar echt een hele mooie ko. Op naar de volgende

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Eerste ronde inderdaad niet sterk, tweede ronde gewoon gedomineerd en lekker afgerond. Low Kicks netjes geblokt, af en toe toch die handjes weer laag maar geen gezeur gewoon duidelijk gewonnen. Die upper cut zat er trouwens lekker op ook goed afgedwongen met een korte combinatie. Go Stefan Go!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    wauw wat is struve toch een talentvolle vechter.ik werd helemaal lijp hier op werk me colega,s van kantoor ernaast kwamen kijken of er niks ernsig aan de hand was. lekkere overwinning
    hij heeft nu pas 3x verloren toch in de ufc tegen jds ( no shame there) en 2x dat ie op een stoot liep nelson en brown
    ik ben benieuw hoever deze jongen gaat komen als ie zo door gaat.
    ook diego sanches vind ik altijd super om te kijken win or loss hij komt altijd voor WAR waar ik van hou ik zou hem erg graag tegen nick diaz willen zien 10x beter dan de marathon run van condit

  7. #32
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Struve heeft echt goed gevochten respect!!! WAR Sanchez

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd, Struve! Mooi partij. Eerste ronde liep niet helemaal lekker, maar gelukkig niets proberen te forceren met een gesprongen knie ofzo maar gewoon goed blijven kijken. Tweede ronde was super!
    Diego had het moeilijk, maar kwam prima terug in de derde ronde. Had misschien wel een draw kunnen zijn; hij had Ellenberger goed in de problemen in ieder geval.

  9. #34
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    In de eerste ronde van de partij van Struve dacht ik, " Nee he, toch weer problemen met de afstand en zijn handjes". Maar in de 2e ronde ging het veel beter. Hij heeft duidelijk gewerkt aan zijn zwakke punten! Maar hij is er nog niet..
    Sturve moet deze lijn vasthouden en nog wat meer gebruik maken van jab stoten.
    Gefeliciteerd Struve!

    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Wow mooie 2de ronde van de heer Struve en goede talk.

    Alleen die handen van hem waarom houdt hij ze zo laag en bijna geen één jab.

    Let op mijn woorden: 'Hij wordt een grote'
    Last edited by 123trisweat; 16-02-2012 at 13:17.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Hij wordt zaterdag 24 jaar heeft al reeds 10 partijen gedraaid in de UFC ( is hij daarmee ook niet meteen de meest actieve nederlandse vechter in de UFC ? ) staat 7-3 in de UFC met een paar mooie bonussen dus we kunnen alleen maar trots zijn!

    voor nu zeg ik een rematch met Brown of Nelson of Mitrione of Schaub
    Train for perfection but aim for more

  12. #37
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Oja en J. Brookins had ook echt een prachtige overwinning. Altijd wel een getalenteerde vechter gevonden, alleen nu zag je pas dat hij echt anders is gaan boksen. Niet meer rechtop staand en kin omhoog. Al met al hele leuke UFC =)!!!!

  13. #38
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Goeie tweede ronde van struve. Zodra hij achteruit gedrukt wordt heeft hij het wel erg lastig. Maar hij combineert stukken beter. Mike Russow nu? moet hij zeker kunnen hebben.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Hij wordt zaterdag 24 jaar heeft al reeds 10 partijen gedraaid in de UFC ( is hij daarmee ook niet meteen de meest actieve nederlandse vechter in de UFC ? ) staat 7-3 in de UFC met een paar mooie bonussen dus we kunnen alleen maar trots zijn!

    voor nu zeg ik een rematch met Brown of Nelson of Mitrione of Schaub
    Of rematch Dos Santos!!!
    Zijn eerste x in de UFC en direct tegen een Dos Santos. Ooooow...

  15. #40
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    vind ook dat Struve meer moet jabben en zijn lengte effectiever moet gebruiken
    Hij is nog jong, en nu al succesvol. Gaat helemaal goed komen.
    =

  16. #41
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.384
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    wauw wat is struve toch een talentvolle vechter.ik werd helemaal lijp hier op werk me colega,s van kantoor ernaast kwamen kijken of er niks ernsig aan de hand was. lekkere overwinning
    hij heeft nu pas 3x verloren toch in de ufc tegen jds ( no shame there) en 2x dat ie op een stoot liep nelson en brown
    ik ben benieuw hoever deze jongen gaat komen als ie zo door gaat.
    ook diego sanches vind ik altijd super om te kijken win or loss hij komt altijd voor WAR waar ik van hou ik zou hem erg graag tegen nick diaz willen zien 10x beter dan de marathon run van condit
    Nick Diaz en Diego Sanchez hebben al eens gevochten, was een goede wedstrijd weet ik me ter herinneren, maar Diaz was toen nog niet op zijn top. Diego Sanchez heeft wel de stijl waar Nick Diaz nu lekker mee om kan gaan. Ik vind Sanchez geen slimme vechter, wel een spectaculaire.

  17. #42
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Haha, die Dana White ook:

    If you wanna get noticed, get noticed for your fighting skills, not for coming in like a gorilla, wearing pink scarves, or coming out to Macho Man.
    http://www.youtube.com/watch?v=mamS2DSEHfE

  18. #43
    Join Date
    May 2011
    Posts
    203
    vCash
    117833

    Default

    Ik ben trots op onze Nederlandse held Struve, prachtige 2e ronde!!! Ik ben het met Diego eens, ik dacht dat main events 5 rondes waren? Hij won de entrance, 3 ronde en de post fight interview en zou ronde 4 en 5 ook gedomineerd hebben maar het mocht niet baten. Ellenberger moet niet zo'n counterfighter worden, dat deed hij in het verleden ook niet zo vaak.

  19. #44
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Struve moet zijn handen hoog houden gvd!!!
    ,,,,,
    (>.<)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •