MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default ajax - manchester united

    De politie is vanavond in actie gekomen op de Amsterdamse Wallen, waar voetbalfans zich in het kader van de Europa League-wedstrijd Ajax - Manchester United hebben verzameld. De mobiele eenheid verrichtte een charge op het Oudekerksplein nadat supporters over en weer met voorwerpen naar elkaar gooiden. Een nog onbekend aantal personen is aangehouden. De politie heeft een deel van de Oudezijds Achterburgwal afgezet en roept mensen op om weg te gaan.

    Er worden risicogebieden ingesteld, massale politie inzet, ME voert charges uit tegen `fans` met ploertendooders, maar denk je dat ze voetbalwedstrijden gaan weren uit de hoofdstad?

    je kan er niets mee maar het frustreerd me enorm.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hypicrisie ten top.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Verkeerde sectie lijkt me..

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Maar wel waar......

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    frustreerde of frustreert.

    tja ajax...amsterdam zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    zal deze effe verplaatsen
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    frustreerde of frustreert.

    tja ajax...amsterdam zegt eigenlijk al genoeg natuurlijk
    Tja was net in alkmaar en daar was het ook raak, mongolen heb je helaas overal
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  8. #8
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    De wedstrijd zelf viel me nog wel mee. Manchester deed niet heel veel, maar Ajax presenteerde zich beter dan in de competitie in ieder geval! Ik was bang dat ze misschien helemaal af zouden worden gedroogd, maar dat was niet zo. Ben benieuwd hoe het gaat in Engeland.

    Als Manchester in de rest van de wedstrijden ook zo speelt, zie ik ze niet zomaar de Europa League winnen.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon goed gevoetbald, winnen van Man u met een fitte selectie is al bijna niet te doen dus wat verwacht je met een halve B-garnituur.

    Nee hopen dat het volgend seizoen wat beter gaat met de blessures en we dus wat meer mee kunnen doen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #10
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    1-2 winnen op old trafford, ik heb genoten!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    1-2 winnen op old trafford, ik heb genoten!
    x2
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    was idd een leuke pot
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Zeker toch nog even kunnen genieten. Publiek en 2e helft waren top!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ach Manchester deed er helemaal niets meer voor, er stond geen B-elftal, maar wel veel B-elftal spelers. Je zag ook aan de hele houding dat zij een gelijkspel of een klein verlies totaal niet erg vonden.

    Als het voor jullie die mooie uitschakeling met die 2 terecht afgekeurde goals tegen Real en die geweldige overwinning van Lyon op Zagreb goedmaakt, ben ik blij voor jullie

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    neg reps verdiend voor het uitlokken en provoceren...

    hoe oud ben jij eigenlijk dreumes?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Gaat je niets aan. Je gaat gewoon alsnog naar huis, zonder handen, een heel seizoen weer geen prijs, als van oudscher. Maar zeg nou eerlijk, ik zag zowel Ajacieden op het veld, als Ajacieden om me heen die deden alsof ze de dubbel en de CL hadden gewonnen. Denk je dat een Manchester supporter hier van heeft gebaald?.. dat Ajax heeft gewonnen? Ik denk het niet, enkel degene die geld hadden in gezet op Man U.

  17. #17
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Gaat je niets aan. Je gaat gewoon alsnog naar huis, zonder handen, een heel seizoen weer geen prijs, als van oudscher. Maar zeg nou eerlijk, ik zag zowel Ajacieden op het veld, als Ajacieden om me heen die deden alsof ze de dubbel en de CL hadden gewonnen. Denk je dat een Manchester supporter hier van heeft gebaald?.. dat Ajax heeft gewonnen? Ik denk het niet, enkel degene die geld hadden in gezet op Man U.
    1. ik heb wel handen.
    2. Manchester fans waren wel degelijk boos, ManU forumpje erop na slaan is makkelijk.
    3. Ajax had ook B-spelers erin staan.
    4. het seizoen is nog niet afgelopen dus dan denk ik dat je het over vorig jaar hebt, e verrek, toen waren we kampioen

    Kijk wanneer je een mening hebt dan kan ik dat waarderen, echter wanneer je alleen achterlijk kunt blaten en valsheden kunt roepen om een reactie uit te lokken dan krijg je van mij neg reps.

    Daarom vroeg ik ook hoe oud je was, misschien zijn je hersenen nog niet volgroeid en mag ik het je niet kwalijk nemen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ajakkes heeft het gewoon goed gedaan, uit gewonnen bij man U is gewoon goed.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    neg reps verdiend voor het uitlokken en provoceren...
    Eerste keer dat ik ook neg reps gegeven heb

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  20. #20
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Gaat je niets aan. Je gaat gewoon alsnog naar huis, zonder handen, een heel seizoen weer geen prijs, als van oudscher. Maar zeg nou eerlijk, ik zag zowel Ajacieden op het veld, als Ajacieden om me heen die deden alsof ze de dubbel en de CL hadden gewonnen. Denk je dat een Manchester supporter hier van heeft gebaald?.. dat Ajax heeft gewonnen? Ik denk het niet, enkel degene die geld hadden in gezet op Man U.
    kick vanwege kampioenschap!

    jealous much? douchebag....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •