MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default Its Showtime 30 Juni Brussel Programma

    Pre-Program
    Kirk Krouba vs. TBA
    Thomas Vannaste vs. TBA
    Vincent Gloris vs. TBA
    Ahmed Zragua vs. Lahcen Ait Oussakor
    Sam Tevette vs. Salahdine Kandoussi
    Part 1
    Fatih Ozkan vs. Sonny Dagraed
    Berneung Topkingboxing vs. Marat Grigorian
    Duoli Chen vs. Alka Matewa
    Sergei Lascenko vs. TBA
    Hesdy Gerges vs. Rico Verhoeven
    Andy Souwer vs. Chris Ngimbi (It's Showtime 70MAX World Title)
    Jerome Le Banner vs. Rustemi Kreshnik
    Part 2
    Michael Duut vs. TBA

    Samir Djabba vs. Andy Ristie
    Filip Verlinden vs. Danyo Ilunga (It's Showtime 95MAX World Title)
    Frederic Sinistra vs. Daniel Ghita
    Harut Grigorian vs. Robin van Roosmalen
    Peter Aerts vs. Tyrone Spong
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  2. #2
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Deze keer hebben ze beter geluisterd naar de Belgen zal de zaal wat meer gevuld zijn dan de laatste keer.

    Zitten wel een paar leuke partijen tussen

    N Gimbi - Souwer
    Gerges - Verhoeven

    Filip Verlinden vs. Danyo Ilunga (It's Showtime 95MAX World Title)
    Harut Grigorian vs. Robin van Roosmalen
    Peter Aerts vs. Tyrone Spong

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Lekkere partijen!!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Michael duut weer op het programma? Ik vind Ismael Londt toch van een ander kaliber en zie hem er liever staan. Helemaal na het wan gedrag van duut tijdens its showtime leeuwarden.
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    idd zal wel vriendjes politiek zijn dat ze voor de gek kiezen.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Michael duut weer op het programma? Ik vind Ismael Londt toch van een ander kaliber en zie hem er liever staan. Helemaal na het wan gedrag van duut tijdens its showtime leeuwarden.
    Londt zal wel andere verplichtingen hebben met Super Kombat.

  7. #7
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    inderdaad! Die Duut verdiend het nou niet bepaald om weer op zo een podium te staan naar mijn mening! zowel qua niveau niet en qua gedrag!

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Waarom niet iemand als Marc de Bonte er bij?
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Michael Duut hoef ik persoonlijk verder ook geen match meer van te zien maar verder leuke partijen!
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  10. #10
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie dat Chris en Andy strijden om de wereld titel van showtime. Maar die heeft Robin toch? hoe kan dit dan eigenlijk?

    Ik hoor het graag!

    Grtz. Nicky

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    275
    vCash
    126000

    Default

    Robin won het -70 toernooi
    More info coming soon!!!

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Mistaah_Lopez View Post
    Ik zie dat Chris en Andy strijden om de wereld titel van showtime. Maar die heeft Robin toch? hoe kan dit dan eigenlijk?

    Ik hoor het graag!

    Grtz. Nicky
    Nope, dat was een apart "Fast en Furious" toernooi. Dat hij (Robin) alle Showtime vechters oprolde maakt hem helaas nog geen Showtime kampioen, maar Ngimbi zal (gezien zijn vorm tegen Grigorian) niet lang meer die titel kunnen vasthouden. Als het een offday was voor Ngimbi moet hij sterk terugkomen.

    Effe over die matchmaking, how about: Frederic Sinistra vs. Daniel Ghita ????

  13. #13
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Nope, dat was een apart "Fast en Furious" toernooi. Dat hij (Robin) alle Showtime vechters oprolde maakt hem helaas nog geen Showtime kampioen, maar Ngimbi zal (gezien zijn vorm tegen Grigorian) niet lang meer die titel kunnen vasthouden. Als het een offday was voor Ngimbi moet hij sterk terugkomen.

    Effe over die matchmaking, how about: Frederic Sinistra vs. Daniel Ghita ????
    Alle It's Showtime vechters? Strikt gezien zijn Ngimbi en Chahid van Blacklabel en Artur Kyshenko heeft helemaal niets te maken met It's Showtime ..

    En Chris hoorde paar weken (zo'n 2 of 3 weken) voor het evenement dat hij in moest vallen voor Chahid in Leeuwarden. Het was net kerst en oud en nieuw geweest, hij zat helemaal niet in zijn 'training/wedstrijd-modus'. Denk dat hij nu ook heel wat gemotiveerde zal zijn.

    En hoe Duut de eerste keer deed op een groot podium verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs maar misschien was hij gewoon zenuwachtig. Misschien weet hij zich dit keer een betere houding te geven. Geef die jongen wat credits.

    En misschien is Lascenko tegen Silva of Zimmerman een optie. Denk wel dat het leuke partijen zal opleveren.

  14. #14
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    840
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Effe over die matchmaking, how about: Frederic Sinistra vs. Daniel Ghita ????
    Dat gaat niet bepaald een spannende wedstrijd worden nee!

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Alle It's Showtime vechters? Strikt gezien zijn Ngimbi en Chahid van Blacklabel en Artur Kyshenko heeft helemaal niets te maken met It's Showtime ..

    En Chris hoorde paar weken (zo'n 2 of 3 weken) voor het evenement dat hij in moest vallen voor Chahid in Leeuwarden. Het was net kerst en oud en nieuw geweest, hij zat helemaal niet in zijn 'training/wedstrijd-modus'. Denk dat hij nu ook heel wat gemotiveerde zal zijn.

    En hoe Duut de eerste keer deed op een groot podium verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs maar misschien was hij gewoon zenuwachtig. Misschien weet hij zich dit keer een betere houding te geven. Geef die jongen wat credits.

    En misschien is Lascenko tegen Silva of Zimmerman een optie. Denk wel dat het leuke partijen zal opleveren.
    Het is maar hoe je het noemt: It's Showtime, Blacklabel, EMAP...laat ik het anders formuleren. Robin van Roosmalen rolde toen het gross van alle goede -70 kologram vechters op die met enige regelmaat op de Showtime gala's vochten. Waar ze precies allemaal zijn ondergebracht is eigenlijk niet zo heel interessant. In dat opzicht had ik Robin de 30ste graag tegen Ngimbi zien vechten.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Strikt gezien zijn Ngimbi en Chahid van Blacklabel
    Blacklabel en It's Showtime zijn 2 handen op een buik dus gewoon It's Showtime vechters. Ze staan niet voor niks op de site van It's Showtime.

    Zenuwachtig zijn had hier niks mee te maken. Als dit een rede moet zijn, voor zulk gedrag dan ben je wel heel triest.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post

    En hoe Duut de eerste keer deed op een groot podium verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs maar misschien was hij gewoon zenuwachtig. Misschien weet hij zich dit keer een betere houding te geven. Geef die jongen wat credits.
    Denk niet dat het zenuwen waren. Hij gedraagd zich altijd zo. Elke keer dat ik hem heb zien vechten komt ie zo op.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Duut vs Londt zou ik graag willen zien! Helaas zal dit niet gebeuren op een Showtime gala

  19. #19

    Default

    Hoop dat laschenko tegen zimmerman gaat harde vechter is dat. ps watskeburt met brice guidon?? na de partij tegen saki niet gezien, heeft tog potentie die gast.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Guidon vecht in Maart tegen Schilt. Is idd een goede vechter met een lastige stijl, maar tegen Schilt gaat ie het uiteraard moeilijk hebben.

    Edit: Zie net op Wikipedia dat ie vanavond ook een partij vecht in Frankrijk tegen Yauhen Makarau uit Wit-Rusland. Hele kluif om 1 maand later dan al tegen Sem te gaan staan! Aan de andere kant zal Sem inmiddels wat ringroest hebben en is Guidon 'warmgedraaid' als die vandaag tenminste wint en geen blessures oploopt.
    Last edited by K1power; 18-02-2012 at 22:02.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    145
    vCash
    126000

    Default Its showtime

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Deze keer hebben ze beter geluisterd naar de Belgen zal de zaal wat meer gevuld zijn dan de laatste keer.

    Zitten wel een paar leuke partijen tussen

    N Gimbi - Souwer
    Gerges - Verhoeven

    Filip Verlinden vs. Danyo Ilunga (It's Showtime 95MAX World Title)
    Harut Grigorian vs. Robin van Roosmalen
    Peter Aerts vs. Tyrone Spong
    Prtij Gimbi vs Souwer is geen partij. Gimbi laat tegen toppers al lang niets meer zien. Zonder contract bij black label zou hij niet op dit programma staan. In mijn ogen een mismatch.

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Prtij Gimbi vs Souwer is geen partij. Gimbi laat tegen toppers al lang niets meer zien. Zonder contract bij black label zou hij niet op dit programma staan. In mijn ogen een mismatch.
    Heb je wel gelijk maar ik zie graag Souwer vechten maar schrijf N Gimbi niet meteen af.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •