MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 22 of 22
  1. #1
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default shakes voor/na mma training

    Welke gebruiken jullie voor de training/na de training en waarom? wil, mocht ik het gaan gebruiken, het beste eruit halen in combi met mma training wat betreft groei en herstel..

    verder liep ik vandaag langs De Tuinen en zag dat Precision Engineered daar in de aanbieding is, ik weet dat dit niet de beste zijn maar zijn ze te doen? iemand ervaring mee? gr
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chrizzle23 View Post
    Welke gebruiken jullie voor de training/na de training en waarom? wil, mocht ik het gaan gebruiken, het beste eruit halen in combi met mma training wat betreft groei en herstel..

    verder liep ik vandaag langs De Tuinen en zag dat Precision Engineered daar in de aanbieding is, ik weet dat dit niet de beste zijn maar zijn ze te doen? iemand ervaring mee? gr
    30 gram whey perfection, 50-70 gram vitargo. 400 ml water

  3. #3
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    je moet inderdaad gewoon Whey eiwitten halen ook van webshops ( www.bodylab.nl /bodyenfitshop.nl ofzo)
    Whey eiwitten zijn voor direct herstel.

    En dan met water of melk, als je niet aan het droog trainen bent zou ik melk doen.

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    je moet inderdaad gewoon Whey eiwitten halen ook van webshops ( www.bodylab.nl /bodyenfitshop.nl ofzo)
    Whey eiwitten zijn voor direct herstel.

    En dan met water of melk, als je niet aan het droog trainen bent zou ik melk doen.

    T.
    Water is beter toch?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #5
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Overijssel
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Water is beter toch?
    Het schijnt dat calcium de eiwit opname minder bevorderd in tegenstelling tot water, melk bevat wel eiwitten en vetten, wat wel weer een voordeel kan zijn!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    107
    vCash
    126000

    Default

    Gebruik zelf Whey Perfection van Bodyenfitshop.nl

    Zeer goed aan te raden.

    De Tuinen raad ik echt af, ook al is het in de aanbieding betaal je nog steeds veel te veel.
    40 euro voor 900 gram? Ripoff aangezien ze per gram per gram al slechtere kwaliteit zijn dan de shakes van bijvoorbeeld xxlnutrition, bodylab of b&f, en je bij deze voor een mindere prijs ~2500gram krijgt.

    Oftewel:
    www.bodyenfitshop.nl
    http://www.xxlnutrition.nl/
    www.bodylab.nl
    www.powersupplements.nl

  7. #7
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Water is beter toch?
    Nee maakt niks uit, ik vind het met melk veel lekkerder en daarnaast zitten ook in melk weer eiwitten etc.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    eiwitten zijn niet allemaal hetzelfde he!

    Melk eiwitten zijn een heel stuk minder nuttig dan whey eiwitten....en dan heb je bij whey eiwitten nog het onderscheid tussen concentraat,isolaat en hydrolisaat. Concentraat is de goedkoopste,isolaat de meest gebruikte en hydrolisaat de meest zuivere en duurste....bovendien nauwelijks te zuipen
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    De beste Whey kan je bij de Body en Fitshop halen, voor 2270 gram betaal je 32 euro en je kan kiezen uit 16 verschillende smaken.

    De smaak is ook echt top, kortom de beste smaak/prijs/kwaliteit eiwit.

    Al mijn sups haal ik bij B&Fshop ook een snelle levering.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  10. #10
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chrizzle23 View Post
    Welke gebruiken jullie voor de training/na de training en waarom? wil, mocht ik het gaan gebruiken, het beste eruit halen in combi met mma training wat betreft groei en herstel..

    verder liep ik vandaag langs De Tuinen en zag dat Precision Engineered daar in de aanbieding is, ik weet dat dit niet de beste zijn maar zijn ze te doen? iemand ervaring mee? gr
    Gebruik zelf 30 gram whey perfection ( framboos heerlijk!! ) en amino capsules beide van body&fitshop. Voor mijzelf werkt dit geweldig!!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    maar hoe meten jullie de hoeveelheid whey af dan? heb zelf voor direct herstel na de training uiteindelijk deze week de whey perfection van de bodyenfitshop aangeschaft maar ik kreeg er helemaal geen maatschep of iets dergeijks bij!

  12. #12
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default

    Jawel joh, maatschep zit ergens onderin. gewoon paar keer doorroeren met een lepel oid

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default

    Al gevonden?

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zelf heb ik de pure whey van performance, meng dit wel met melk, omdat dat gewoon het lekkerste is. Zelf heb ik de aarbeien smaak maar er zijn nog meer smaken zoals: Chocolade, Chocccino, Carribean Chocolat, Vanille, Bosvruchten, Kokos, Banaan en pistache. Het schepje zit er altijd bij idd

    Mening is iets van 300ml melk/water met 1 maatschep en dan shaken maar..
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #15
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Goedemiddag heren/dames,

    Ik gebruikte na mijn mma trainingen altijd herstel-shakes. Tijdens een sportonderzoek vertelde mijn behandeld arts dat die shakes je vocht vasthouden, en dus slecht zijn voor je hydratatie. Iemand dit vaker gehoord? Ook vertelde deze arts dat de hoeveel eiwit in deze shakes te veel zijn, en 'ophopen'. Toen ik vertelde dat deze shakes mijn enorm helpen om spierpijn tegen te gaan, vertelde hij dat dit ook te bereiken is met een 'simpele' muesli-reep na afloop training, omdat je maar een geringe hoeveelheid nodig hebt om spierpijn tegen te gaan. Wat is wijsheid???? Overigens bezocht ik de sportarts vanwege migraine na (bijna ) elke les. Hier ook mensen die dezelfde symptonen hebben na een les, zo ja wat doen jullie eraan?

    Bvd.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    De beste Whey kan je bij de Body en Fitshop halen, voor 2270 gram betaal je 32 euro en je kan kiezen uit 16 verschillende smaken.

    De smaak is ook echt top, kortom de beste smaak/prijs/kwaliteit eiwit.

    Al mijn sups haal ik bij B&Fshop ook een snelle levering.
    en voor de gratis kadotjes natuurlijk

  17. #17
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    @ kippeborst

    Daarom is het een (sport) arts en geen voedings-deskundige. Deze goede man heeft er duidelijk geen kaas van gegeten.

    Advies;
    Voor het trainen 5-10 gr BCAA's
    Direct na de training 75 gr Vitargo + 25 gr whey eiwitten (evt. met 5-10 gr extra Peptide Glutamine)

    Wil je graag afvallen dan neem je alleen 50 gr whey zonder vitargo na de training...maar dan is het herstel een stuk minder.

    succes.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    @andrewsgym,

    Thanx! Ik zal je op de hoogte houden van het resultaat.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Daarom is het een (sport) arts en geen voedings-deskundige. Deze goede man heeft er duidelijk geen kaas van gegeten.

    Net als het voedingsbureau dat nu in de pers staat met een item over de nutteloosheid van extra eiwitten etc. Pffffffff wat een sukkels. Nee de voedingsdeskundigen van het NOC-NSF zijn gek zeker !

  20. #20
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    38
    vCash
    126000

    Default

    Klopt, Bij het NOC-NSF zitten helemaal geen voedingsdeskundigen. Welke topsporters hebben zij begeleidt??

  21. #21
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Inmiddels inderdaad het schepje gevonden, haha. Beginnersfoutje i guess. Maargoed ben er achter gekomen dat ik eigenlijk best moeilijk in gewicht aan kom dus denk dat ik ga overstappen naar een Weightgainer. Geen vetarme shakes maar gainers met veel koolhydraten en minder eiwitten. Echter, helpt dit dan nog wel met het bevorderen van spier herstel na de training? En hebben jullie eventueel suggesties ? gr

  22. #22
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chrizzle23 View Post
    Inmiddels inderdaad het schepje gevonden, haha. Beginnersfoutje i guess. Maargoed ben er achter gekomen dat ik eigenlijk best moeilijk in gewicht aan kom dus denk dat ik ga overstappen naar een Weightgainer. Geen vetarme shakes maar gainers met veel koolhydraten en minder eiwitten. Echter, helpt dit dan nog wel met het bevorderen van spier herstel na de training? En hebben jullie eventueel suggesties ? gr
    Kijk effe bij de blogs op de facebook pagina van SoVa MMA ( http://www.facebook.com/sovamma ) ik heb daar precies beschreven hoe je op de juiste manier kan aankomen, ook zonder weightgainer

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •