MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 114
  1. #51
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Hahaa David Haye PATS in Chisora's gezicht. Na alle shit die hij zelf deed verdient ie zoiets. opeens mag ik Haye meer.

    en prachtig hoe Vitali daar gewoon staat te lachen en kijken naar zo'n circus
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Best n leuke pot
    Wordt wel tijd dat er n nieuwe Tyson opstaat.

    Wat is dat commentaar toch verschrikkelijk weer zeg

  3. #53
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #54
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een mongolen!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Wat een volk...

  6. #56
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    tenminste weer wat sensatie in de boks wereld.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Geweldig! Eindelijk weer spektakel voor en na de wedstrijd. Zal toch wat zijn, als Badr straks een van de braafste jongetjes van de klas is bij het boksen...

  8. #58
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Dit is toch sensatie man, dit zijn de wedstrijden die je wilt zien. Hier gaat het tenminste nog om iets man. Twee vechters die elkaar een knuffel geven en een handje schudden is toch niet iets waar je op zit te wachten, athans ik niet hoor. Van mij mogen ze zo door gaan, het feit is dat de wedstrijden bij dit soort opstootjes gewoon weg beter bekeken worden.

  9. #59
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Wat een chaos haye sloeg zijn eigenmanager met stoel per ongeluk. lekker voor die chisora.

  10. #60
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default After persconferentie Dereck Chisora (vs) David Haye

    http://blogs.telegraph.co.uk/sport/g...ali-klitschko/

    typisch een schande voor de sport

  11. #61
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    die chisora is nu een stuk bekender geworden, door de slap en spuug incident. en dan nog brawlen met Haye, is toch geweldig.
    hij is nu meer waard (marktwaarde) dan voorheen.

    dit is echt nodig om weer naar boksen te kijken.

  12. #62
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    mooi he,ik zeg Badr tegen die gek....dat word wat.

  13. #63
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    wtf

  15. #65
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ahhhh heerlijk! hahaha
    Home mtk-gym.nl


  16. #66
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.131
    vCash
    30500

    Default

    dus alle actie gaat zich voortaan maar buiten de ring afspelen? LOL

  17. #67
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Terecht van David Haye.. Chisora is zo onvoorspelbaar dit noemen ze handelen uit noodweer. Chisora loopt bijna met z'n hele crew op David Haye af.. die alleen was. Even kijken wat er gaat gebeuren als Badr Hari net zo intimiderend doet tegen Chisora als hij deed tegen Hesdy Gerges
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  18. #68
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Goede reclame voor de Britse bokssport ...
    Discipline en respect bestaat zeker niet meer en doet er niet mee toe? Lekkere voorbeeldfunctie voor de jeugd ook.

  19. #69
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    lol david haye vs chisora

    make it happen !

  20. #70
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Beelden van het echte gevecht kan ik nu niet vinden op youtube...
    =

  21. #71
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Beelden van het echte gevecht kan ik nu niet vinden op youtube...
    als het goed is moet deze het nog doen

    http://ironforgesiron.com/2012/02/vi...ereck-chisora/

  22. #72
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Chisora heeft me echt verrast. Zeer sterke kin en conditie en hij heeft het Vitali moeilijker gemaakt dan wie dan ook sinds Klitschko's comeback. Vitali zou binnenkort moeten stoppen vind ik met zijn 40 jaar. Het begint steeds zwaarder te worden voor hem.
    .
    ????

    Moeilijk, Vitali had het makkelijk. Geen moment in de problemen geweest, controleerde het gevecht. Lokte de linker zwaaihoek uit, slipte en nam over met een rechte directe. Het enige verschil met de vorige partijen was dat hij wel aan het werk (lees verplaatsen) moest blijven. Conditioneel had hij er totaal geen moeite mee, Chisora was kapotter dan Vitali.

    Chisora verbaasde me positief met zijn incasseringsvermogen, vechtlust en conditie. Technisch was hij dramatisch. het enige wat hij kon bedenken was zwaaihoeken (en dan nog slecht uitgevoerd). Voor de rest beheerste hij geen enkele stoot. Maakte het voor Vitali wel erg voorspelbaar. Ook viel me op dat hij wel erg slecht was voorbereid door zijn trainers. Hij heeft al niet de techniek om te kijken waar hij stoot maar gooit de stoten gewoon blind op gevoel (dat zo'n beperkte bokser een titel-shot krijgt is op zich al een schande). Alleen hadden zijn trainers hem volgens mij voorbereid op iemand die 15 cm kleiner was als Vitali. Zijn meeste zwaaistoten "mikte" hij op de schouders van Vitali. Lekker voorbereid.

    En voor degenen die denken dat Badr op dit moment een betere show zou geven, vergeet het maar. Bokstechnisch en verplaatstechnisch moet hij nog veel leren. Op dit moment zou het een dramatisch eenzijdige en saaie show worden. Hij moet gewoon de tijd nemen om te leren (alhoewel ik denk dat dat niet de opzet is van Simon, zodra het kickboksen wat aantrekt en er is weer geld te maken is Badr terug als kickbokser)

  23. #73
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Hahaa David Haye PATS in Chisora's gezicht. Na alle shit die hij zelf deed verdient ie zoiets. opeens mag ik Haye meer.

    en prachtig hoe Vitali daar gewoon staat te lachen en kijken naar zo'n circus

    Gewoon een gevalletje van een compleet uitgekotste en aan de zijlijn geraakte bokser probeert zichzelf weer op de kaart te zetten. Chisora had zijn pr-spelletje overgenomen maar brengt wel vechtershart in de ring.

  24. #74
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Terecht van David Haye.. Chisora is zo onvoorspelbaar dit noemen ze handelen uit noodweer. Chisora loopt bijna met z'n hele crew op David Haye af.. die alleen was. Even kijken wat er gaat gebeuren als Badr Hari net zo intimiderend doet tegen Chisora als hij deed tegen Hesdy Gerges
    precies een beetje zn onvermogen proberen te compenseren met een grote waffel en debiele acties......opzouten met die kwiebus

  25. #75
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Of het er nou bij hoort of niet. Ik vindt het gewoon onwijs jammer dat dit soort onzin plaatsvindt. Het zijn incidenten zoals dit waardoor wij al jaren lopen te janken dat Nederland "onze" sport niet accepteerd,maar vervolgens zie ik wel veel reakties van mensen die dit prachtig vinden..Beetje dubbel..

    Dit soort ellende is helemaal niet nodig..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •