MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 114
  1. #76
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Met alle respect voor hun technische know-how en ik zal er wel helemaal niks van snappen maar: Wat een verschrikkelijk saaie sport zeg. 2 logge gorilla's wankelen uit hun hoek naar elkaar toe, ondertussen hun knieholtes krabbend. Om de beurt nemen ze de moeite een hand op te tillen en proberen ze elkaar voor het hoofd te maaien om vervolgens een minuut te knuffelen. Klitschko kan het alleen opbrengen zijn hand recht vooruit te steken.

    Wat me vooral stoort is het volstrekte gebrek aan passie wat er uit spreekt.

    Na ronde drie was ik aan wat actie toe dus heb maar een schaakpartij opgezocht op internet.

    Ik hoop dat badr een beetje actie in de ring kan gaan brengen en anders: Boksen is dood.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Wel leuk dat arnold Vanderlyde ook mede commentaar geeft.
    Leuk ???

    Arnold had werkelijk geen enkele bijdrage. Een commentator wordt betaald om oor de meer leken een uitleg te geven wat er gebeurt. Volgens mij is de laatste keer dat Arnold zich voor het boksen interesseerde zo'n 15 jaar geleden (vrouwenboksen daargelaten maar dat had meer met een andere hobby van hem te maken). Ik heb het idee dat hij alleen op tv zit voor zijn naamsbekendheid zodat hij weer meerclinics kan geven (en 800 keer te zeggen dat de trainer van Vladimir in de vorige eeuw ook zijn trainer was, interessante informatie, draagt echt wat bij, gaaaaap).

    Veel van het commentaar dat gegeven was was onjuist (waarschuwing voor ellebogen ipv klemmen, Wladimir naar de kleedkamer op verhaal te halen ipv regelementaire controle van handschoenen en windsels, advies om meer te bewegen met het bovenlichaam ipv meer via de zijkant naderen, enz).

    Ook gaf hij niets geen ectra informatie oer bijvoorbeeld tactiek, stijl, keuzes die in een partij gemaakt worden, enz.

    Ook had hij zich compleet niet voorbereid. "Ik heb gehoort van mensen die er verstand van hebben dat de vorige partij an Chisora onterecht verloren is". Als je weet dat je commentaar moet geven, bereid je dan voor en kijk minstens de video's van vorige gevechten (of werkt youtube niet in Limburg) en ga niet alleen werken aan ke iegen naamsbekendheid en een cheque ophalen.

    Laten ze aub volgende keer een commentator nemen die verstand heeft van boksen en zijn vak wel serieus neemt, bijvoorbeeld Fred Royers.

  3. #78
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    bijvoorbeeld Fred Royers.
    Alsjeblieft niet doe dan maar Remco Pardoel en die gast die het samen doet met Pardoel.

    Wie wel goed commentaar gaf was die gozer toen Innocent vocht tegen de Spanjaard voor de Europese titel die gaf goed boks commentaar.

  4. #79
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat badr een beetje actie in de ring kan gaan brengen en anders: Boksen is dood.

    Daarom verdient Pacquio het 20 voudige wat Badr Hari verdient en Floyd het 15 voudige wat Hari verdient. Als je niks weet zeg dan niks.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Dit is toch sensatie man, dit zijn de wedstrijden die je wilt zien. Hier gaat het tenminste nog om iets man. Twee vechters die elkaar een knuffel geven en een handje schudden is toch niet iets waar je op zit te wachten, athans ik niet hoor. Van mij mogen ze zo door gaan, het feit is dat de wedstrijden bij dit soort opstootjes gewoon weg beter bekeken worden.
    Inderdaad en iedere keer als ik die partijen heb bekeken voel ik me weer genaaid. Wat een oersaaie vertoning was het weer.

  6. #81
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ook nog water in het gezicht spugen voor het gevecht in de ring en na het gevecht nog stoer lopen doen in Klitchko´s gezicht.

    Vind het knaP dat de Klitchko´s zo relaxed blijven. Als het de Diaz broeders waren geweest... haha
    =

  7. #82
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    wie betaalt die bepaalt.
    als de vechters niks in te brengen hebben in de ring dan moeten ze maar buiten de ring voor wat actie zorgen. op de 1 of andere manier moet er toch voor kijkers gezorgd worden.
    De vechters krijgen niet zomaar bakken met geld. dat geld moet terug verdiend worden.

  8. #83
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=lWrNG...yer_embedded#!

    betere angle van de stoten. David deelt ze wel uit zeg.
    =

  9. #84
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Daarom verdient Pacquio het 20 voudige wat Badr Hari verdient en Floyd het 15 voudige wat Hari verdient. Als je niks weet zeg dan niks.
    Leg me dan is uit waarom ze het 15 voudige krijgen voor een beetje door die ring wankelen pannekoek.

    Ik vind het echt een verschrikkelijke wanvertoning en ik kan me niet voorstellen dat iemand dit een toppartij vond. Diaz-Condit was het huis te klein. Dit was Condit in het kwadraat.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Of het er nou bij hoort of niet. Ik vindt het gewoon onwijs jammer dat dit soort onzin plaatsvindt. Het zijn incidenten zoals dit waardoor wij al jaren lopen te janken dat Nederland "onze" sport niet accepteerd,maar vervolgens zie ik wel veel reakties van mensen die dit prachtig vinden..Beetje dubbel..

    Dit soort ellende is helemaal niet nodig..
    x2
    Beetje stemming maken hoort er bij maar dit was gewoon zielig.He glassed me! Lijkt wel een ruzie bij de tienerdisco.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Met alle respect voor hun technische know-how en ik zal er wel helemaal niks van snappen .
    .
    Ik denk dat het een combinatie is van niet snappen en niet geinteresseerd zijn (en dus ook niet willen / hoeen snappen).

    Elke keer bij een bokspartij komen de "saai-discussies". Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde en vinden we niet hetzelfde leuk. Het snappen wat er gebeurt scheelt wel veel. Ik vond MMA partijen op gala's bijvoorbeeld altijd een perfect drinken-haal of terugtrek in de kleedkamer moment. Al dat gerijd op de vloer. Nadat de underdog me meer uitlegde over posities en tactiek ben ik het meer gaan waarderen.

    Ik kan begrijpen dat mensen boksen saaier vinden om te zien dan kickboksen of MMA. Maar om, vooral als je zelf aangeeft dat je geen kennis hebt, daaruit te concluderen dat de sport dood is, is wel erg kort door de bocht (en heeft op een forum waar mensen zitten die echt verstand hebben van de diverse vechtsporten en niet alleen kijker / bezoeker zijn of enthousiast x-box fanaat ook niet echt een bijdrage).

    Gelukkig wordt niemand gedwongen om te kijken (of zat je al helemaal klaar om sexcetera te kijken en zag je ineens twee half ontklede mannen )

  12. #87
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Ik denk dat het een combinatie is van niet snappen en niet geinteresseerd zijn (en dus ook niet willen / hoeen snappen).

    Elke keer bij een bokspartij komen de "saai-discussies". Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde en vinden we niet hetzelfde leuk. Het snappen wat er gebeurt scheelt wel veel. Ik vond MMA partijen op gala's bijvoorbeeld altijd een perfect drinken-haal of terugtrek in de kleedkamer moment. Al dat gerijd op de vloer. Nadat de underdog me meer uitlegde over posities en tactiek ben ik het meer gaan waarderen.

    Ik kan begrijpen dat mensen boksen saaier vinden om te zien dan kickboksen of MMA. Maar om, vooral als je zelf aangeeft dat je geen kennis hebt, daaruit te concluderen dat de sport dood is, is wel erg kort door de bocht (en heeft op een forum waar mensen zitten die echt verstand hebben van de diverse vechtsporten en niet alleen kijker / bezoeker zijn of enthousiast x-box fanaat ook niet echt een bijdrage).

    Gelukkig wordt niemand gedwongen om te kijken (of zat je al helemaal klaar om sexcetera te kijken en zag je ineens twee half ontklede mannen )
    Kijk, dat is een post daar kan ik wat mee. Helaas heb ik echt op deze partij zitten wachten. Hadden ze ipv de hoofdpartij per ongeluk sexcetera uitgezonden dan was het denk ik nog leuk geweest.

    Ik probeer er echt doorheen te kijken en de schoonheid te zien, maar elke partij die ik kijk is weer 1 grote deceptie. Het is schaken met handschoenen aan ipv een aktiesport. Ik moet zeggen dat die partijen van Frese wel spectaculairder zijn. Daar zit gewoon tempo in. Vroegah zat er bij de zwaargewichten gewoon spektakel in en dat mis ik gewoon. Die Chisora probeerde er nog wel wat van te maken maar het kwam gewoon niet op gang. Klitschko wilde daar gewoon helemaal niet zijn. Die wilde met een boek bij de open haard zitten.

    Commentaar speelt ook wel mee. Klonk ook niet echt enthousiasme uit (understatement).

  13. #88
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Even serieus, ik zie mensen op internet zeiken over Haye's actie, en opzich vind ik Haye ook een beste debiel, maar wat hij gisteravond deed is gewoon gruwelijk. Chisora maakt de hele bokssport ten schande. Hoe ik de bokswereld ken (boks zelf ook) is dat we met heel veel respect richting tegenstander worden opgeleid, altijd respect houden. Een beetje sensatie om een wedstrijd te verkopen moet kunnen, absoluut, maar wat Chisora doet is te min en te misselijk voor woorden. Dat tikje bij de persconferentie dat kan nog, maar iemand anders in het gezicht spuwen en na afloop wel klappen en vervolgens weer dreigend en respectloos komen doen??? Dan op de persconferentie met je hele crew op David Haye aflopen, die alleen is en dan tikken krijgen, hahaha te gruwelijk. David Haye zat er lekker op, en hoor Chisora meteen over "bottle" en "glassed me", fuck off man, hij probeert David Haye nog een slechte naam te geven door te liegen wat er gebeurd is. Ik had 0 procent respect voor David Haye, maar na gisteren is dat behoorlijk gegroeid.

    Edit: ook nog Chisora: "im gonna shoot him", wat een debiel, en zelf wel met een fles in de lucht staan. Haye is een baas man lol

  14. #89
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het niet eens dat boksen dood is. De heavyweight divisie is simpelweg niet meer wat het geweest maar de light tot middleweight zijn top divisies met attractieve boksers.

  15. #90
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Bromios, boksen is niet voor iedereen. Misschien zoek jij meer aktie. Frese kun je niet vergelijken met Klitschko. Frese is amateur, klitschko professional en dat is een ander spelletje. Frese is ook veel lichter. Hoe lichter de vechter (ook bij kickboksen en MMA) hoe meer snelheid en aktie (massa / conditie). Frese is trouwens (nog maar) een getalanteerde jeugdbokser in opbouw met goede pr, voor "betere" partijen zou je naar Mullenberg moeten kijken.

    Dat Klitschko niets deed klopt niet. Chisora was juist de beperktere vechter met weinig serieuse akties. Als je het spelletje minder snapt lijkt het wel zo omdat Chisora naar voren bokst en Klitschko naar achteren. klitschko deed deze partij zelfs relatief veel. Lokte goed missers uit en nam over met zeer zuivere treffers. Ook stootte hij mee met elke aktoie van Chisoro.

    Het kan echter goed dat het tactische spel (en de bijbehorende technieken) je minder aanspreekt en je meer houdt van rechtoe rechtaan knokpartijen. Als je wel eens wilt proberen of je boksen leuk kunt vinden moet je eens proberen een partij te kijken met iemand die de achtergronden kan uitleggen (zou eigenlijk de taak van Vanderlyde moeten zijn, maarja daar is al genoeg over gezegd) of eens langs gaan bij een goede (boks)vereniging. Je bent altijd welkom.

    P.s. Marijn, kom je weer eens langs, zou leuk zijn
    Last edited by Dalton; 19-02-2012 at 15:24.

  16. #91
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Ik vind dat Dalton ipv Vanderleyde commentaar moet geven.
    Fighting is poetry in motion

  17. #92
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Leg me dan is uit waarom ze het 15 voudige krijgen voor een beetje door die ring wankelen pannekoek.
    http://www.youtube.com/watch?v=J6-YE-pZHmI

    Wandelen hoord die goofy dan hhahhahhahahahahhahahahah.

  18. #93
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Bromios, boksen is niet voor iedereen. Misschien zoek jij meer aktie. Frese kun je niet vergelijken met Klitschko. Frese is amateur, klitschko professional en dat is een ander spelletje. Frese is ook veel lichter. Hoe lichter de vechter (ook bij kickboksen en MMA) hoe meer snelheid en aktie (massa / conditie). Frese is trouwens (nog maar) een getalanteerde jeugdbokser in opbouw met goede pr, voor "betere" partijen zou je naar Mullenberg moeten kijken.

    Dat Klitschko niets deed klopt niet. Chisora was juist de beperktere vechter met weinig serieuse akties. Als je het spelletje minder snapt lijkt het wel zo omdat Chisora naar voren bokst en Klitschko naar achteren. klitschko deed deze partij zelfs relatief veel. Lokte goed missers uit en nam over met zeer zuivere treffers. Ook stootte hij mee met elke aktoie van Chisoro.

    Het kan echter goed dat het tactische spel (en de bijbehorende technieken) je minder aanspreekt en je meer houdt van rechtoe rechtaan knokpartijen. Als je wel eens wilt proberen of je boksen leuk kunt vinden moet je eens proberen een partij te kijken met iemand die de achtergronden kan uitleggen (zou eigenlijk de taak van Vanderlyde moeten zijn, maarja daar is al genoeg over gezegd) of eens langs gaan bij een goede (boks)vereniging. Je bent altijd welkom.

    P.s. Marijn, kom je weer eens langs, zou leuk zijn
    Je weet me in elk gevoel goed te enthousiasmeren om nog een keer goed naar de partij te gaan kijken en even verder te neuzen in het boksen.

    Ik kan me ook dood irriteren aan de boeroepers tijdens een UFC event terwijl er een mooie schaakpartij aan de gang is die er voor de niet ingewijde weinig spectaculair uitziet. Dus het zou hypocriet van me zijn als ik dat zelfde droppie ga spelen bij het boksen in plaats van proberen er meer van te leren.

    Bedankt voor je inzichtelijke posts!

  19. #94
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    De Britse bokser Dereck Chisora is zondag door de Duitse politie meegenomen voor verhoor, nadat hij na afloop van het WK-titelgevecht met de Oekraïner Vitali Klitsjko op de vuist ging met een andere bokser, de Brit David Haye.

    Tijdens de afsluitende persconferentie noemde Haye, die tijdens het titelgevecht in München als co-commentator voor een tv-zender werkte, zijn collega een 'loser', waarna beide kemphanen met elkaar op de vuist gingen. De trainer van Haye, die ook bij het incident betrokken raakte, raakte gewond aan zijn hoofd.

    Dereck Chisora heeft in een paar dagen tijd zichzelf enigszins berucht gemaakt. Tijdens de weging sloeg hij Klitschko in het gezicht, voor het gevecht spuugde hij water in het gezicht van diens broer en ook na de verloren partij wilde hij niet afkoelen.

  20. #95
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marijn Boran View Post
    Ik ben het niet eens dat boksen dood is. De heavyweight divisie is simpelweg niet meer wat het geweest maar de light tot middleweight zijn top divisies met attractieve boksers.
    *zucht* dit moet je tegenwoordig ook verplicht bij elke boksdiscussie aanhoren....

    De heavyweights zijn misschien minder media geniek, maar zeker niet slechter. kijk maar eens even wat voor een traject je tegenwoordig moet aflopen om bij de top van het boxen te komen en hoeveel geld er in die wedstrijden om gaat.

    vergeleken met boxen zijn mma en k1 nog steeds echt peanuts.

  21. #96
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Chisora schijnt ook nog een vrouwenbeul te zijn:

    "In November 2010, Chisora was found guilty of assaulting his then-girlfriend after finding text messages from another man on her phone. He narrowly escaped being sent to jail, and was given a 12-week prison sentence suspended for two years. He was also ordered to pay £1,500 in compensation and £500 costs and complete 150 hours community work. The court was told that the fighter also had previous convictions for public order offences, assaulting a police officer and possession of an offensive weapon."

  22. #97
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    http://www.youtube.com/watch?v=lWrNGUeW2i8

    betere camerahoek: check vanaf 3:20, Haye mept m inderdaad met n fles !

  23. #98
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    *zucht* dit moet je tegenwoordig ook verplicht bij elke boksdiscussie aanhoren....

    De heavyweights zijn misschien minder media geniek, maar zeker niet slechter. kijk maar eens even wat voor een traject je tegenwoordig moet aflopen om bij de top van het boxen te komen en hoeveel geld er in die wedstrijden om gaat.

    vergeleken met boxen zijn mma en k1 nog steeds echt peanuts.
    Misschien komt het omdat het niveau verschil tussen de Klitchko's en wat er voor hun neus gegooid wordt wel zo enorm groot is dat het saai lijkt.

    Persoonlijk vind ik kickboksen of mma over het algemeen veel enerverender om te zien, maar dat neemt niet weg dat ik niet enorm veel respect heb voor boksers. Vooral van het niveau van de gebroeders Klitchko.

    Zou zelf ook graag gaan boksen nadat ik door een knie blessure noodgedwongen moet stoppen met kickboksen en krav maga. Ben alleen bang dat mijn knieen al te ver heen zijn zelfs voor gewoon boksen.

  24. #99
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Misschien komt het omdat het niveau verschil tussen de Klitchko's en wat er voor hun neus gegooid wordt wel zo enorm groot is dat het saai lijkt.

    Persoonlijk vind ik kickboksen of mma over het algemeen veel enerverender om te zien, maar dat neemt niet weg dat ik niet enorm veel respect heb voor boksers. Vooral van het niveau van de gebroeders Klitchko.

    Zou zelf ook graag gaan boksen nadat ik door een knie blessure noodgedwongen moet stoppen met kickboksen en krav maga. Ben alleen bang dat mijn knieen al te ver heen zijn zelfs voor gewoon boksen.
    Datzelfde had ik ook. Niet door krav maga en kickboksen, maar wel me knieen naar de klote. Ik heb me rechter knie stuk of 10x flink verdraaid en links 1x, ook operaties en dergelijke gehad. Vervolgens veel getraind (vooral fietsen en (hard)lopen) en nu boks ik volop en ik moet eerlijk zeggen dat het met me knieen nu wel goed zit, al had ik laatst wel het gevoel alsof ik hem bijna verdraaide, maarja.. het feit dat het niet gebeurde geeft al aan dat het een stuk beter is dan een tijd geleden

  25. #100
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Zeker Roeland, ik train nog geregeld bij ABCC. Heb nu vakantie dus misschien kom ik deze week wel naar Deventer toe!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •