MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 114 of 114
  1. #101
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    ????

    Moeilijk, Vitali had het makkelijk. Geen moment in de problemen geweest, controleerde het gevecht. Lokte de linker zwaaihoek uit, slipte en nam over met een rechte directe. Het enige verschil met de vorige partijen was dat hij wel aan het werk (lees verplaatsen) moest blijven. Conditioneel had hij er totaal geen moeite mee, Chisora was kapotter dan Vitali.

    Chisora verbaasde me positief met zijn incasseringsvermogen, vechtlust en conditie. Technisch was hij dramatisch. het enige wat hij kon bedenken was zwaaihoeken (en dan nog slecht uitgevoerd). Voor de rest beheerste hij geen enkele stoot. Maakte het voor Vitali wel erg voorspelbaar. Ook viel me op dat hij wel erg slecht was voorbereid door zijn trainers. Hij heeft al niet de techniek om te kijken waar hij stoot maar gooit de stoten gewoon blind op gevoel (dat zo'n beperkte bokser een titel-shot krijgt is op zich al een schande). Alleen hadden zijn trainers hem volgens mij voorbereid op iemand die 15 cm kleiner was als Vitali. Zijn meeste zwaaistoten "mikte" hij op de schouders van Vitali. Lekker voorbereid.

    En voor degenen die denken dat Badr op dit moment een betere show zou geven, vergeet het maar. Bokstechnisch en verplaatstechnisch moet hij nog veel leren. Op dit moment zou het een dramatisch eenzijdige en saaie show worden. Hij moet gewoon de tijd nemen om te leren (alhoewel ik denk dat dat niet de opzet is van Simon, zodra het kickboksen wat aantrekt en er is weer geld te maken is Badr terug als kickbokser)
    Jij hebt geen idee waar je het over hebt. Vitali had het makkelijk? In je dromen ja. Dit was zijn zwaarste partij sinds hij terug is van zijn blessure. Hij heeft niet zoveel stoten op zijn gezicht moeten incasseren sinds 2004 tegen Corrie Sanders. Hij heeft bijna nooit zoveel rondes in 1 partij verloren(Vitali is zo dominant dat hij bijna nooit ook maar 1 ronde verliest, laat staan de hele partij) Linkerkant van zijn lichaam was vuurrood door alle rechtse hoeken van Chisora en op het eind was hij zeer moe. Duidelijk ook door zijn leeftijd, maar zoals ik zei, dit was een moeilijke partij voor hem vooral als je kijkt naar hoe een standaard Vitali klitschko verloopt. Elke tegenstander staat maar recht voor hem, eet elke jab en hoek die Vit gooit en uiteindelijk niks meer over heeft. Maar die Chisora bleef elk moment aanvallen en was nooit aangeslagen. Als ik hem was zou ik binnenkort stoppen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Dalton (Roeland) for president! Bedankt voor je commentaar... je hebt 100% gelijk! Arnold eruit bij Eursport en Roeland erin.

  3. #103
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Jij hebt geen idee waar je het over hebt. Vitali had het makkelijk? In je dromen ja. Dit was zijn zwaarste partij sinds hij terug is van zijn blessure. Hij heeft niet zoveel stoten op zijn gezicht moeten incasseren sinds 2004 tegen Corrie Sanders. Hij heeft bijna nooit zoveel rondes in 1 partij verloren(Vitali is zo dominant dat hij bijna nooit ook maar 1 ronde verliest, laat staan de hele partij) Linkerkant van zijn lichaam was vuurrood door alle rechtse hoeken van Chisora en op het eind was hij zeer moe. Duidelijk ook door zijn leeftijd, maar zoals ik zei, dit was een moeilijke partij voor hem vooral als je kijkt naar hoe een standaard Vitali klitschko verloopt. Elke tegenstander staat maar recht voor hem, eet elke jab en hoek die Vit gooit en uiteindelijk niks meer over heeft. Maar die Chisora bleef elk moment aanvallen en was nooit aangeslagen. Als ik hem was zou ik binnenkort stoppen.
    Als hij gisteren al een ronde verloren heeft dan zal het er maximaal 1 zijn volgens mij (ronde 7 denk ik dan). Ik wil niet zeggen dat hij geen rake stoten uitdeelde aan Klichko, maar Klichko deelde continu meer uit. De gameplan was wel goed, continu druk naar voren zetten zorgen dat hij geen maximale kracht kan zetten, zodat de kans kleiner is dat je KO gaat en hopen dat je hem 1 keer goed raakt. Dat is geen tekortkomindg van Klichko, maar een goede gameplan van Chisora. Je zorgt er gewoon voor dat je tegenstander nooit op zijn sterkst kan zijn.

    Ben het overigens wel ermee eens dat hij binnenkort moet stoppen, stoppen op je hoogtepunt.

  4. #104
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Jij hebt geen idee waar je het over hebt. Vitali had het makkelijk? In je dromen ja. Dit was zijn zwaarste partij sinds hij terug is van zijn blessure. Hij heeft niet zoveel stoten op zijn gezicht moeten incasseren sinds 2004 tegen Corrie Sanders. Hij heeft bijna nooit zoveel rondes in 1 partij verloren(Vitali is zo dominant dat hij bijna nooit ook maar 1 ronde verliest, laat staan de hele partij) Linkerkant van zijn lichaam was vuurrood door alle rechtse hoeken van Chisora en op het eind was hij zeer moe. Duidelijk ook door zijn leeftijd, maar zoals ik zei, dit was een moeilijke partij voor hem vooral als je kijkt naar hoe een standaard Vitali klitschko verloopt. Elke tegenstander staat maar recht voor hem, eet elke jab en hoek die Vit gooit en uiteindelijk niks meer over heeft. Maar die Chisora bleef elk moment aanvallen en was nooit aangeslagen. Als ik hem was zou ik binnenkort stoppen.
    Sorry dat ik als compleet onwetend persoon de zienswijze van de alwetende vechtsportkenner op dit forum in perspectief durf te zetten. Wel jammer dat deze alwetende een beetje moeite heeft met begrijpend lezen (dat het Vitalo's zwaarste partij sinds enige tijd was wil nog niet zeggen dat hij het echt moeilijk had), maar daardoor valt hij voor mij zeker niet van het enorme voetstuk. Overigens complimenten voor het feit dat je de stijl van je reactie hebt aangepast aan het thema van deze thread. Nog een scheef petje en een Engelse vlag voor het gezicht erbij en het plaatje is compleet.

  5. #105
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Sorry dat ik als compleet onwetend persoon de zienswijze van de alwetende vechtsportkenner op dit forum in perspectief durf te zetten. Wel jammer dat deze alwetende een beetje moeite heeft met begrijpend lezen (dat het Vitalo's zwaarste partij sinds enige tijd was wil nog niet zeggen dat hij het echt moeilijk had), maar daardoor valt hij voor mij zeker niet van het enorme voetstuk. Overigens complimenten voor het feit dat je de stijl van je reactie h.ebt aangepast aan het thema van deze thread. Nog een scheef petje en een Engelse vlag voor het gezicht erbij en het plaatje is compleet.

  6. #106
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Sorry dat ik als compleet onwetend persoon de zienswijze van de alwetende vechtsportkenner op dit forum in perspectief durf te zetten. Wel jammer dat deze alwetende een beetje moeite heeft met begrijpend lezen (dat het Vitalo's zwaarste partij sinds enige tijd was wil nog niet zeggen dat hij het echt moeilijk had), maar daardoor valt hij voor mij zeker niet van het enorme voetstuk. Overigens complimenten voor het feit dat je de stijl van je reactie hebt aangepast aan het thema van deze thread. Nog een scheef petje en een Engelse vlag voor het gezicht erbij en het plaatje is compleet.
    Niet zo gevoellig. Jij doet alsof Vitali gister totaal geen moeite had met Chisora. Je zou haast denken dat het een standaard shutout was die je altijd ziet in elke Vitali Klitschko partij als je naar jou luistert. De man heeft in zijn 46 professionele partijen maar 3 keer moeite gehad en dat was in zijn 2 verlies partijen en tegen Corrie Sanders. Gistereren werd hij de hele wetstrijd in zijn linker ribben geslagen(overigens een van de redenen dat Vitali zijn kracht en conditie verloor na een tijd) en meer hoofd stoten moeten incasseren dan welke tegenstander dan ook behalve Lewis en dat was 9 jaar geleden. Hij verloor 3-4 rondes en de rest heeft hij met weinig verschil gewonnen. Hij heeft tot het uiterste moeten gaan en daarom won hij. Hij is nog steeds een geweldige bokser maar Chisora heeft het em moeilijk gemaakt en laten zien dat zijn leeftijd nu echt een probleem begint te worden.

  7. #107
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Niet zo gevoellig. Jij doet alsof Vitali gister totaal geen moeite had met Chisora. Je zou haast denken dat het een standaard shutout was die je altijd ziet in elke Vitali Klitschko partij als je naar jou luistert. De man heeft in zijn 46 professionele partijen maar 3 keer moeite gehad en dat was in zijn 2 verlies partijen en tegen Corrie Sanders. Gistereren werd hij de hele wetstrijd in zijn linker ribben geslagen(overigens een van de redenen dat Vitali zijn kracht en conditie verloor na een tijd) en meer hoofd stoten moeten incasseren dan welke tegenstander dan ook behalve Lewis en dat was 9 jaar geleden. Hij verloor 3-4 rondes en de rest heeft hij met weinig verschil gewonnen. Hij heeft tot het uiterste moeten gaan en daarom won hij. Hij is nog steeds een geweldige bokser maar Chisora heeft het em moeilijk gemaakt en laten zien dat zijn leeftijd nu echt een probleem begint te worden.
    Bedankt voor deze volwassen reactie. Ik ben niet zozeer gevoelig maar erger me wel eens aan de toon op de site. Ooit is de site opgezet voor vechtsportliefhebbers om informatie uit te wisselen over vechtsport en te discusseren over gevechten en vechters. De meeste leden wisten wie wie was en hadden respct voor elkaars mening. Ik heb het gevoel dat de laatste jaren er steeds meer posters komen die niet zelf aan vechtsport doen of gedaan hebben maar vechtsport vooral kennen van de tv of computerspelen. Op zich prima alleen een aantal van deze nieuwe leden heeft erg weinig gevoel voor senioriteit en wel erg het idee de waarheid in pacht te hebben en is meer geinteresseerd in elkaar afbekken dan constructief discusseren. Voor zover dit "ouwelullenvroegerwasallebeter gezeik".

    Ik ben overigens nog steeds van mening dat itali het niet echt moeilijk had gisteren (alhoewel het zijn moeilijkste partij was in tijden). Ik heb nooit beweert dat hij in het geheel geen moeite had en de partij rustig kon uitboksen. Als je het gaat vergelijken met zijn makkelijke partijen kreeg hij een enorm aantal treffers, als je het vergelijkt met een normale zwaargewicht partij en vooral met wat hij hebben kan valt het erg mee. Het aantal treffers op zijn hoofd was relatief gering. Hij had in 9 van de 10 gevallen verrasend snel zijn hand ervoor. Als een stoot doorkwam vind hij hem meestal gedeeltelijk op door mee te bewegen. De treffers op het lichaam waren meestal meer op de achterzijde dan op het gevoelige gedeelte. Zo wie zo is Vitali niet zo gevoelig voor lichaamtreffers. Al zou hij 3 a 4 rondes verloren hebben (wat me veel lijkt) dan nog heeft hij erg dik gewonnen. De meeste rondes won hij op treffers (en daar wordt op gescoord) dik. Chisora scoorde gewoon erg weinig. Zijn meeste stoten kwamen, als hij al niet voorlangs maaaide op de rug of op de dekking (en dan vergeet ik in zijn voordeel maar even dat stoten met d ebinnenkant illegaal zijn). Zijn vermoeidheid vond ik, gezien het hoge tempo van het gevecht en de weinige rustmomenten in de rondes zelf, erg meevallen. Chisora was meer buiten adem in de laatste rondes. Overigens is met pensioen gaan op zijn 40e misschien well handig. Voorbeelden genoeg van boksers die te lang zijn doorgegaan.

    Maar gelukkig hoeven we het niet eens met elkaar te zijn. Ik ben al blij met andere boksliefhebbers op de site. Ben je kickbokser, mmaér, bokser of liefhebber ?
    Last edited by Dalton; 19-02-2012 at 20:05.

  8. #108
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik vond de partij vermakelijker dan ik had gedacht. Ik vond dat dat Klitschko de partij domineerde met uitzondering van rondes 6-8. Toen dacht ik ook dat misschien Chisora terug zou kunnen komen, maar ik had het idee dat hij zichzelf moe geslagen had en het niet vol kon houden want op eens leek het een beetje over. Daarom was het vanaf ronde 9 denk ik weer eenrichtingsverkeer.

    Ik had het idee dat als Chisora wat meer vaart maakte met het naar voren komen dat hij misschien in de touwen meer kans van slagen had met zijn manier van vechten. Hij bleef naar voren komen maar in een dusdanig laag tempo dat Klitschko relatief makkelijk zijn spel kon blijven spelen. Maar goed als conclusie: leuke partij, jammer dat er weer rotzooi aan het eind was.

  9. #109
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Dalton for president! Bedankt voor je commentaar... je hebt 100% gelijk! .
    Er is maar één president op deze site

  10. #110

    Default

    Ik hoop dat ze die gasten flink lang schorsen. Vervolging door het Duitse OM lijkt me ook op z'n plaats.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •