MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default Old school: Mike Bernardo vs Jerome Le Banner

    Vond nog een mooi clip van de partij tussen deze twee grootheden. Bernardo is er ondertussen niet meer, vond het wel een goed idee om deze clip te posten ter nagedachtenis van Bernardo.


    Het jaar is 2001. Video toont een hoop beeldmateriaal van de twee heren voor en na het gevecht.

    RIP Mike.


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Heel vet filmpje.
    Volgens wiki is de wedstrijd uiteindelijk een "no contest" maar waarom eigenlijk?
    Ik heb een paar keer zitten kijken en luisteren en volgens mij is de laatste klap die Bernardo Le Banner geeft precies op het moment dat de bel klinkt?

  3. #3
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Heel vet filmpje.
    Volgens wiki is de wedstrijd uiteindelijk een "no contest" maar waarom eigenlijk?
    Ik heb een paar keer zitten kijken en luisteren en volgens mij is de laatste klap die Bernardo Le Banner geeft precies op het moment dat de bel klinkt?
    Daar het publiek dat compleet uit z'n dak ging, werd de bel eerst niet gehoord en vervolgens ringde men die nog eens.
    Denk dat de 3 laatste klappen na de bel waren.

    Dit komt van de originele DVD K-1 2001 Gladiators. Altijd leuk met de backstage beelden.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Nederland (Limburg)
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Toch blijft Bernardo een van de beste ooit!! Le banner ook!! de oude garde K1 waren toch het beste ooit...

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •