MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41
  1. #26
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    Kansloos. En die kleine uitsmijter kan er ook maar beter mee stoppen, die houdt nog geen bejaarde buiten de deur.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Doet me denken aan een jongen die ik ken en goed bevriend is met Dan Hardy. Krijg je ook hele leuke verhalen te horen over de tijd dat ze uitgingen.

    on-topic: Haye moet weer lekker gaan boksen en tjah Chisora......

  4. #29
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hahaha die kleine opgepompte midget staat vervolgens de laatste 2 minuten zijn kaak omhoog te houden. Wat een figuur.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Euh ik zie het helemaal anders. Chisora provoceerde Haye gewoon voor de show, net als hij bij de Klitschko's deed.
    Haye panikeerde echter en sloeg z'n fles op het gezicht van Chisora en maakte er meteen een straatgevecht van.
    Dat is bijzonder onprofessioneel. Haye haalde dus eerst uit i.p.v. zich in te tomen.

  6. #31
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Euh ik zie het helemaal anders. Chisora provoceerde Haye gewoon voor de show, net als hij bij de Klitschko's deed.
    Haye panikeerde echter en sloeg z'n fles op het gezicht van Chisora en maakte er meteen een straatgevecht van.
    Dat is bijzonder onprofessioneel. Haye haalde dus eerst uit i.p.v. zich in te tomen.
    Volgens mij heb je het niet goed gezien? Chisora komt uitdagend met zijn hele crew op Haye afgelopen, je hoort Chisora nog zeggen van "Stand behind me", Chisora wilde hier een gevecht buiten de ring starten en daar zijn geen regels. Ongeacht of het zwak is van Haye dat hij een fles gebruikt, haalt Chisora dit zelf wel op zijn hals. Haye handelt in principe uit zelfverdediging en omdat hij zich in een hoek gedrukt voelt. Ik vind het een goede actie. Chisora verdient het niet om in de ring te staan en maakt de sport ten schande. Komt het weer eens op tv, heb je zo'n randebiel die het een naar tintje geeft. Achja, beiden schorsen.. Of Haye gestopt is of niet..

  7. #32
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Euh ik zie het helemaal anders. Chisora provoceerde Haye gewoon voor de show, net als hij bij de Klitschko's deed.
    Haye panikeerde echter en sloeg z'n fles op het gezicht van Chisora en maakte er meteen een straatgevecht van.
    Dat is bijzonder onprofessioneel. Haye haalde dus eerst uit i.p.v. zich in te tomen.
    Los van het feit dat Chisora hier zeker niet de morele overwinnaar is zag ik het ook zo. Met het verschil dat zoals ik het zag Haye hem een klap gaf terwijl hij de fles nog bij de nek vast had in z'n vuist en hem dus niet met de fles zelf sloeg. Maar vrij stom als dat ding verkeerd uit elkaar spat kan je niet alleen Chisora maar ook je eigen hand behoorlijk wat schade laten oplopen die je beroep als bokser niet zal helpen.

    Geen winnaars in dit verhaal. Zeker het imago van de vechtsport niet.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Aftermath:
    Chisora's actions were indefensible. He shouldn't have done this and the German Federation have deducted £66,000 of his purse pending a hearing.
    Bron: http://www.boxingscene.com/frank-war...chisora--49971

    Geen kattenpis. Iemand een idee wat zijn purse, voorafgaand aan de partij, was?

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by McClane View Post
    Aftermath: Bron: http://www.boxingscene.com/frank-war...chisora--49971

    Geen kattenpis. Iemand een idee wat zijn purse, voorafgaand aan de partij, was?

    Volgens mij € 250k, dus £ 66k is idd best veel... Terecht wel.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Lol dat is dan bijna 45 procent van wat hij voor de partij kreeg

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    En hij kreeg nog een boete van iets van 30000 geloof ik voor het klappen van Vitali. Hij zou ook nog een boete moeten krijgen voor het spugen op Wladimir maar ik denk niet dat daar iets mee gedaan is.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    WBC schorst bokser Dereck Chisora

    LONDEN - De Britse bokser Dereck Chisora is dinsdag voor onbepaalde tijd geschorst door de boksbond WBC. De zwaargewicht heeft zijn schorsing volgens de bond te danken aan „een van de slechtste gedragingen ooit door een professionele bokser”.

    Chisora ging eerder deze maand na zijn WK-titelgevecht met de Oekraïner Vitali Klitsjko op de vuist met de Britse oud-profbokser David Haye. Chisora, die op punten verloor van Klitsjko, zorgde in aanloop naar het titelgevecht ook al voor ophef. Hij verkocht zijn Oekraïense opponent tijdens een persconferentie een tik in het gezicht.

    Bron
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    onbepaalde tijd is zoiets achtelijks, schorsing is MEER dan terecht maar verbind er dan een tijd aan

  14. #39
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Uitspraak WBC was ook iets meer als in de kranten stong :
    "Jose Sulaiman, Mexico, president of The World Boxing Council has followed strictly all the actions related to the misconduct of Derek Chisora, that is considered one of the worst behaviors ever by a professional boxer , and we stand strongly with the BBB of C and the BDB to resolve this case immediately. The WBC is absolutely condemning behaviors that are not to be accepted in boxing under any circumstances and will act as soon as it can proceed to impose the fines and sanctions as we consider necessary.
    The WBC is imposing a serious fine to be finally determined after the hearing to be held under the supervision of our counsel representative attorney Stephen Beverly , the WBC will also take off from the WBC rankings, the name of Derek Chisora and declare an indefinite suspension against fighting again for a WBC title, while demanding Chisora to take an anger management medical treatment after which his suspension will be reconsidered.
    Boxing has won through the years an outstanding position in the world of sports and is liked by a President as well as by a shoe shine boy; the WBC has devoted at least 35 years for safety and boxing is today a sport that had only one fatal accident in minor boxing, that has overturned the past; boxers are gentlemen and show to the world an example of honor and fair play when after a tremendous battle, they go to the center of the ring to pay respect to each other.
    Derek Chisora is not going to tarnish the sport for those born in the humblest beds, who become sports heroes of the world to live a life of dignity and pride. Chisora, however, as a human being that he is, is going to be strongly invited to enter an anger management rehabilitating program that hopefully will act in his benefit."

  15. #40
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    wegwezen met die mafkees, schande voor de sport

  16. #41
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    WBC schorst bokser Dereck Chisora

    LONDEN - De Britse bokser Dereck Chisora is dinsdag voor onbepaalde tijd geschorst door de boksbond WBC. De zwaargewicht heeft zijn schorsing volgens de bond te danken aan „een van de slechtste gedragingen ooit door een professionele bokser”.

    Chisora ging eerder deze maand na zijn WK-titelgevecht met de Oekraïner Vitali Klitsjko op de vuist met de Britse oud-profbokser David Haye. Chisora, die op punten verloor van Klitsjko, zorgde in aanloop naar het titelgevecht ook al voor ophef. Hij verkocht zijn Oekraïense opponent tijdens een persconferentie een tik in het gezicht.

    Bron
    dus hij kan zomaar een titelgevecht voor een andere organisatie als de wba. ibf etc?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •