MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 91
  1. #51
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Je moet nooit zaken doen met vrienden of familie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Klopt maar die hebben betrekking van buiten naar binnen.

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Is wel klote voor Dion zeg, hij is ook alweer bijna halverwege de dertig en dan flikken ze je zowat. Als hij nog wat wil dan moet hij snel zijn in ieder geval.


  4. #54
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk eerder dat het probleem is dat GG een relatief dure organisatie is met veel topvechter, toptrainers en toplocaties met lang lopende contracten. De hele organisatie was hierdoor perfect ingericht op de gouden tijden en beheerste er de markt aardig door.

    In de huidige krappe tijd is het moeilijk de kosten meer in lijn te brengen met de inkomsten en flexibel op het beperktere aanbod in te spelen.

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Bedankt voor de uitleg Martijn.

    Toch geloof ik geen moer van je verhaal.
    "UFC, Strikeforce, Bellator, Dream, Bamma, One FC, D.A.R.E., Pro Elite, World Series of Fighting (1 million $ tournament), Titan FC, Jungle Fight, Shooto Brazil, KSW, Cage Warriors, Universal Fight Game League, Bushido FC, King of the Cage, Shark Fights, ADFC etc etc. " >>>>>>>>>>allemaal aangeboden.. maar niemand wilde em hebben? Geloof je dat zelf?!
    z
    Zou jij hem wel willen dan?

    Je moet Martijn niet uitmaken voor leugenaar. Je moet blij zijn dat hij de moeite neemt om een reactie te plaatsten. Dat Dion bij Glory wel kon vechten was omdat hij een vriend van Martijn was.
    Last edited by micha; 22-02-2012 at 18:08.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default


  7. #57
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Een beetje raar hoe die Martijn reageerd met.

    Nogmaals ik betreur zijn beslissing ten zeerste en het lijkt dat ik naast een jarenlange leerling ook een vriend ben kwijtgeraakt.

    Hij verwijt hem bijna de reden dat die weg gaat bij Golden Glory. Een beetje jammer dit, de Golden Glory drama gaat weer verder met vingertjes wijzen.
    "Hij verwijt hem bijna" ?? Verwijt hij nou wel of verwijt hij nou niet ? Stemmingmakerij, drama en gezwets in de ruimte van jouw kant Anderson.
    Er wordt niet met een vingertje gewezen alleen aangegeven dat hij het betreurd en Dion het beste wenst (ik ook trouwens)
    "de Golden Glory drama" ?? (de??) Martijn is niet echt bezig met drama als ik het zo lees, hij geeft alleen zijn mening.
    Mannetjes als jij zoeken blijkbar drama's

  8. #58
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Is wel klote voor Dion zeg, hij is ook alweer bijna halverwege de dertig en dan flikken ze je zowat. Als hij nog wat wil dan moet hij snel zijn in ieder geval.
    Hij is er niet uitgetrapt maar zelf weggegaan dus ik zie het flikken niet helemaal !

  9. #59
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Bedankt voor de uitleg Martijn.

    Toch geloof ik geen moer van je verhaal.
    "UFC, Strikeforce, Bellator, Dream, Bamma, One FC, D.A.R.E., Pro Elite, World Series of Fighting (1 million $ tournament), Titan FC, Jungle Fight, Shooto Brazil, KSW, Cage Warriors, Universal Fight Game League, Bushido FC, King of the Cage, Shark Fights, ADFC etc etc. " >>>>>>>>>>allemaal aangeboden.. maar niemand wilde em hebben? Geloof je dat zelf?!
    Als er iemand is die eerlijk is is het Martijn De jong ! Hoe graag ik Dion ook mag, redenen om aan Martijn integriteit te twijfelen zijn er niet.

    Je hoort trouwens Dion ook niet het tegendeel beweren.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Hij is er niet uitgetrapt maar zelf weggegaan dus ik zie het flikken niet helemaal !
    Geen wedstrijden regelen en je gage niet betalen is flikken


  11. #61
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    z
    Zou jij hem wel willen dan?

    Je moet Martijn niet uitmaken voor leugenaar. Je moet blij zijn dat hij de moeite neemt om een reactie te plaatsten. Dat Dion bij Glory wel kon vechten was omdat hij een vriend van Martijn was.

    alleen omdat die een vriend was van ja niet om zijn kwaliteiten?rare uitspraak
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  12. #62
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Dit is een quote van Jamilla. Ik wil niet bijdehand doen hoor maar volgens deze quote maakt Martijn ook deel uit van het management.

    llereerst weet iedereen dat Ron de gene is die GG heeft opgezet! Je zal hem dan ook ' geestelijke vader van GG' kunnen noemen.
    Verder weet ik dat hij alles heeft overgedragen aan Bas Boon.
    Ook omdat Ron als geen ander wilde dat GG zou gaan groeien.
    In de loop der jaren is GG een merknaam geworden, die zowel in Azië als in Amerika bekend staat en garant staat voor de meest complete martial artists.
    GG is ook groter als Bas Boon alleen, maar ook groter als Alistair Overeem alleen.
    Het managementwerk word tegenwoordig verdeeld tussen, Martijn de jong, Cor Hemmers, en Bas Boon.
    Zelf denk ik dat Bas Boon op dit moment keihard bezig is om de gehele vechtsport een positieve push te geven.
    Met ze allen weten we dat we dit hard nodig hebben.
    I.p.v. hier op het forum alleen maar elkaar proberen te kwetsen, beledigen, kapot te maken, zouden we een front moeten vormen.
    Hoe is het eigenlijk mogelijk dat bijvoorbeeld de japanners al die jaren constant vechters en managers tegen elkaar heeft uit kunnen spelen?
    Alle grote kampioenen komen uit Nederland. Wij hebben al die jaren de hele K1 gedomineerd. En dat hebben we met ze alle gedaan!
    Ik denk dat het tijd word om echt de koppen bij elkaar te steken en er voor te zorgen dat we weer met ze allen kunnen gaan genieten van het grote spektakel wat de K1 ieder jaar heeft gebracht.
    Of hebben jullie de K1 niet gemist in december...???
    Laat ik het zo zeggen; de japanners hebben de naam, maar de Nederlanders hebben de ziel. (de vechters)

    Er kan hier gepraat worden over Ron, hoe ze willen, en wat ze willen..
    ik denk dat Ron een van de grootste vechtsport fan is.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ok, Dion kon alleen bij GG vechten door vriendjespolitiek?
    dus met eigen kwaliteit en toptrainers had het niks te maken?
    en wij moeten blij zijn en zijn voeten kussen omdat Martijn een reactie plaatst?
    Dit vind ik wel de meest arrogante post van je!
    Ik wil weleens weten uit wie dat Mangement van GG precies bestaat?
    Verder zijn wij pas blij als GG alle vechters eens gaan betalen, persoonlijk denk ik dat er niet veel betaald gaat worden totdat het geclaimde geld van Alistair binnen is.
    e
    En wie ben jij dan?

  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shooto Holland View Post
    .......hij aangeboden is bij:

    UFC, Strikeforce, Bellator, Dream, Bamma, One FC, D.A.R.E., Pro Elite, World Series of Fighting (1 million $ tournament), Titan FC, Jungle Fight, Shooto Brazil, KSW, Cage Warriors, Universal Fight Game League, Bushido FC, King of the Cage, Shark Fights, ADFC etc etc.

    Daarnaast stond hij natuurlijk ook als vaste kracht bij GLORY opgesteld
    Tanx voor reactie Martijn.
    Roept idd wel de vraag op waarom het bij vrijwel geen van bovenstaande organisaties gelukt is...
    Martijn ? Iemand ?

    Osu !

  15. #65
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ok, Dion kon alleen bij GG vechten door vriendjespolitiek?
    dus met eigen kwaliteit en toptrainers had het niks te maken?
    en wij moeten blij zijn en zijn voeten kussen omdat Martijn een reactie plaatst?
    Dit vind ik wel de meest arrogante post van je!
    Ik wil weleens weten uit wie dat Mangement van GG precies bestaat?
    Verder zijn wij pas blij als GG alle vechters eens gaan betalen, persoonlijk denk ik dat er niet veel betaald gaat worden totdat het geclaimde geld van Alistair binnen is.
    Laat mij één ding voorop stellen, WIJ moeten niets. Als je iets plaatst, spreek dan over de ik vorm en al zeker niet over moeten. Over voeten kussen maar niet te spreken.

    Ik ben erg blij, dat Martijn, hier op Mixfight, een reactie geeft op het vertrek van een leerling en vriend van hem.

    OSU
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #66
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Idd jammer , was ook al jaren bij GG. Gras is echter niet altijd groener bij de buren . Misschien had die moeten wachten aangezien er meestal na magere jaren toch weer vette jaren komen. In ieder geval veel succes Dion !

  17. #67
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    "Hij verwijt hem bijna" ?? Verwijt hij nou wel of verwijt hij nou niet ? Stemmingmakerij, drama en gezwets in de ruimte van jouw kant Anderson.
    Er wordt niet met een vingertje gewezen alleen aangegeven dat hij het betreurd en Dion het beste wenst (ik ook trouwens)
    "de Golden Glory drama" ?? (de??) Martijn is niet echt bezig met drama als ik het zo lees, hij geeft alleen zijn mening.
    Mannetjes als jij zoeken blijkbar drama's
    Hij is wel bezig met een drama. Dion wou gewoon verder met hem trainen zonder het management. Maar nee daar had die geen zin in

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Hij is wel bezig met een drama. Dion wou gewoon verder met hem trainen zonder het management. Maar nee daar had die geen zin in
    i
    is dat een drama? Dion kiest voor een andere weg dat is zijn goed recht. Waarschijnlijk kan hij meteen aan de bak bij de blackzillians en zal hij binnen no-time een super contract hebben bij de UFC. Dus ik wens hem alle geluk in de wereld en wie weet is hij volgend jaar UFC HW champ.

  19. #69
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Gaat GG hier een zaak van maken net als bij Overeem, of is dit anders?

  20. #70
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Gaat GG hier een zaak van maken net als bij Overeem, of is dit anders?
    appels en peren

  21. #71
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    z
    Zou jij hem wel willen dan?

    Je moet Martijn niet uitmaken voor leugenaar. Je moet blij zijn dat hij de moeite neemt om een reactie te plaatsten. Dat Dion bij Glory wel kon vechten was omdat hij een vriend van Martijn was.

    Sorry Micha, maar vind je reactie een hele vreemde en zeer triest. Door te zeggen "zou jij hem wel willen dan" beweer je dat hij niets voorsteld en het logisch is dat geen enkele organisatie hem wil hebben. Dit bevestig je nogmaals door te zeggen "dat Dion bij Glory wel kon vechten was omdat hij een vriend van Martijn was". Jij bent echt raar, zolang ze bij GG zitten en blijven zijn het fantastische mensen. Zodra zij kiezen om hun eigen weg te bewandelen dan sla je het roer direct om. Ik vind dit behoorlijk triest van je, het lijkt bijna iets GG`s ofzo. Als je een partij voor Valentijn kan regelen dan kun je mijns inziens 100% voor Dion een partijtje regelen. Ik heb Dion veel hoger staan dan Valentijn. Lul aub niet uit je nek en wees een keer objectief.

  22. #72
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shooto Holland View Post
    Hierbij wil ik ten eerste aangeven dat ik het persoonlijk heel erg betreur dat Dion ervoor heeft gekozen om bij GG weg te gaan.

    Zoals altijd en zo ook hier, zitten aan elk verhaal twee kanten.

    Dion heeft in 2011 inderdaad maar twee keer gevochten, dit is echter niet omdat hij nergens is aangeboden. Sterker nog, ik heb persoonlijk ook het management hierin geassisteerd en dus weet ik dat er in 2011 onderhandeld is met / hij aangeboden is bij:

    UFC, Strikeforce, Bellator, Dream, Bamma, One FC, D.A.R.E., Pro Elite, World Series of Fighting (1 million $ tournament), Titan FC, Jungle Fight, Shooto Brazil, KSW, Cage Warriors, Universal Fight Game League, Bushido FC, King of the Cage, Shark Fights, ADFC etc etc.

    Daarnaast stond hij natuurlijk ook als vaste kracht bij GLORY opgesteld.

    Voor 2012 had hij al 3 partijen op het programma staan, waaronder een title fight bij ADFC (en had ook nog zelf een toernooi afgezegd).

    Nogmaals ik betreur zijn beslissing ten zeerste en het lijkt dat ik naast een jarenlange leerling ook een vriend ben kwijtgeraakt.

    Iedereen kiest in zijn leven zijn eigen pad en ik hoop voor hem dat hij de juiste afslag heeft gekozen.

    Ik wil hierbij benadrukken dat ik Golden Glory ben vanaf dag 1 en dat ook altijd zal blijven!!

    OSU!!!!!

    Martijn
    ken martijn niet, maar volgens mij is dat gewoon een vriendelijke trainer, wat ik echter niet helemaal begrijp is dat wanneer golden glory inderdaad hun vechters aan al deze organisaties voor legt, zij hen niet aan een gevecht kunnen helpen. zelfs iemand met een staat van dienst als sem schilt heeft al sinds dec 2010 niet meer kunnen vechten. er moet dan toch echt iets goed mis gaan in de samenwerking met collega organisaties als ze zulk soort vechters niet meer aan de man kunnen brengen.

  23. #73
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    344
    vCash
    64395

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    [..], zolang ze bij GG zitten en blijven zijn het fantastische mensen. Zodra zij kiezen om hun eigen weg te bewandelen dan sla je het roer direct om. [..]
    Deze constatering deel ik met je.

  24. #74
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ok, Dion kon alleen bij GG vechten door vriendjespolitiek?
    dus met eigen kwaliteit en toptrainers had het niks te maken?
    en wij moeten blij zijn en zijn voeten kussen omdat Martijn een reactie plaatst?
    Dit vind ik wel de meest arrogante post van je!
    Ik wil weleens weten uit wie dat Mangement van GG precies bestaat?
    Verder zijn wij pas blij als GG alle vechters eens gaan betalen, persoonlijk denk ik dat er niet veel betaald gaat worden totdat het geclaimde geld van Alistair binnen is.
    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Laat mij één ding voorop stellen, WIJ moeten niets. Als je iets plaatst, spreek dan over de ik vorm en al zeker niet over moeten. Over voeten kussen maar niet te spreken.

    Ik ben erg blij, dat Martijn, hier op Mixfight, een reactie geeft op het vertrek van een leerling en vriend van hem.

    OSU
    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Ik snap niet dat je blij bent omdat Martijn hier een reactie plaatst over een (ex) vriend die bij GG weggaat?
    Ik ben blij dat Martijn de moeite neemt, hier op het forum met ons, zijn bevindingen en kijk op deze situatie weergeeft, voordat er allerlei indianenverhalen onstaan. Dat het een vriend en leerling is maakt het in mijn ogen nog moeilijker dit te verwoorden.

    OSU
    Last edited by Kemal; 22-02-2012 at 21:20.
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •