MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 91 of 91
  1. #76
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by McClane View Post
    Deze constatering deel ik met je.
    en jij niet alleen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    nogmaals ik vind het jammer
    ik ook!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #78
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Laat mij één ding voorop stellen, WIJ moeten niets. Als je iets plaatst, spreek dan over de ik vorm en al zeker niet over moeten. Over voeten kussen maar niet te spreken.

    Ik ben erg blij, dat Martijn, hier op Mixfight, een reactie geeft op het vertrek van een leerling en vriend van hem.

    OSU
    x2 Dank moderator

  4. #79
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stoet View Post
    Sorry Micha, maar vind je reactie een hele vreemde en zeer triest. Door te zeggen "zou jij hem wel willen dan" beweer je dat hij niets voorsteld en het logisch is dat geen enkele organisatie hem wil hebben. Dit bevestig je nogmaals door te zeggen "dat Dion bij Glory wel kon vechten was omdat hij een vriend van Martijn was". Jij bent echt raar, zolang ze bij GG zitten en blijven zijn het fantastische mensen. Zodra zij kiezen om hun eigen weg te bewandelen dan sla je het roer direct om. Ik vind dit behoorlijk triest van je, het lijkt bijna iets GG`s ofzo. Als je een partij voor Valentijn kan regelen dan kun je mijns inziens 100% voor Dion een partijtje regelen. Ik heb Dion veel hoger staan dan Valentijn. Lul aub niet uit je nek en wees een keer objectief.
    Vind het lullig om te moeten zeggen maar volgens mij is Micha deze keer wel heel erg objectief, althans zijn constatering bevat een zeer grote grond van waarheid voor zover ik weet.
    We zullen zien wat de toekomst brengt en of Dion 2012 en met name 2013 en verder nog meedraait. (Ik persoonlijk hoop het van harte omdat ik het een super aardige en hartelijke vent vind maar ik heb mijn twijfels of hij attractief genoeg bevonden wordt)

  5. #80
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    ken martijn niet, maar volgens mij is dat gewoon een vriendelijke trainer, wat ik echter niet helemaal begrijp is dat wanneer golden glory inderdaad hun vechters aan al deze organisaties voor legt, zij hen niet aan een gevecht kunnen helpen. zelfs iemand met een staat van dienst als sem schilt heeft al sinds dec 2010 niet meer kunnen vechten. er moet dan toch echt iets goed mis gaan in de samenwerking met collega organisaties als ze zulk soort vechters niet meer aan de man kunnen brengen.
    Redenen kunnen zijn : organisatie ligt op z'n gat (K1) vechter niet attractief genoeg etc etc
    samenwerking met colega organisaties lijkt mij ok; Siyar, Marloes, Alistair, etc etc

  6. #81
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Hij is wel bezig met een drama. Dion wou gewoon verder met hem trainen zonder het management. Maar nee daar had die geen zin in
    Heb meer het idee dat een aantal mensen op dit forum bezig zijn met een drama.

  7. #82
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.024
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GM View Post
    Redenen kunnen zijn : organisatie ligt op z'n gat (K1) vechter niet attractief genoeg etc etc
    samenwerking met colega organisaties lijkt mij ok; Siyar, Marloes, Alistair, etc etc
    ik had zelf ook al bedacht dat de reden voor het niet kunnen inzetten van sem w.s. ligt bij het failliet gaan van k1 en dat het gros hem wat saai vind vechten.
    betreft de vechters die jij noemt heeft Siyar een conflict gekregen met scott coker, is marloes ontslagen bij strikeforce en over alistair zijn mijns inziens al genoeg threads gegaan. misschien is het zo dat golden glory wel goede zaken kan doen met andere kickboksorganisaties, maar dat ze toch echt moeite lijken te hebben met mmaorganisaties. een reden hiervoor kan ik zo snel niet bedenken.

  8. #83
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Ede
    Posts
    525
    vCash
    126000

    Default

    Succes Dion!!!

  9. #84
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Jammer Dion, dat je bij een echt Team weg gaat.... na al die jaartjes bloed, zweet en tranen samen. succes met je volgende carrière !!!

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #86
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Goed interview.
    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •