MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40
  1. #1
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default Bob Sapp gearriveerd in NL!

    Namens de promotors kan ik jullie mededelen dat Bob Sapp is gearriveerd in Nederland en dat er nu gekeken wordt naar een locatie om ook nog een foto-moment mogelijk te maken voor de mensen die graag met Bob op de foto willen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default



    Vind dit wel een geschikte plek
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #3
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat er wel mensen zijn die met Sapp op de foto willen hoor. Ik zou zelf ook wel eve een foto momentje pakken als ik 'm zou treffen.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik denk dat er wel mensen zijn die met Sapp op de foto willen hoor. Ik zou zelf ook wel eve een foto momentje pakken als ik 'm zou treffen.
    Ik ook hoor! Ben benieuwd welke locatie het gaat worden..
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    al krijg ik geld toe dan nog niet , je kan die man toch niet serieus nemen !!!! 2 x showtime 2 x drama en zonde van het geld . vind het een clown en dan niet 1 waarom ik kan lachen . sorry , gr hans

  6. #6
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Misschien kun je de promoters ook een bericht doen namens vechtsportliefhebbend Nederland?

    Zo ja, waarom de grootste loser uit de K-1 geschiedenis boeken op je gala?
    Hij heeft vrijwel iedereen in Nederland 2 maal belazerd, hij heeft een fight record waar je gewoon van moet janken en zo kan ik nog wel even door gaan.. echt WHY?

  7. #7
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik zou toch nog wel een rematch tegen Hoost willen zien.
    Toen had ie nog de wil om te winnen, en kon ie bovendien een beetje incasseren.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ff snel een netje sinaasappelen halen voor mr sinaasappelsapp

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    De dojo van Aerts in Enschede lijkt me wel een leuke lokatie. Bob, maak je geen zorgen, je hoeft niet naar binnen, het kan gewoon voor de deur. Peter is er niet, echt niet. En je hoeft er niet lang te blijven want er zijn toch bijna geen kandidaten die met je op de foto willen. Bij de buren kun je een schone onderbroek aantrekken. En het ligt vlak aan de snelweg, dus met een beetje snelle bak (met laadvermogen) ben je zo weer weg.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt mij wel leuk, Hopelijk een beetje in het oosten, ik kom uit Oldenzaal

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap de negatieve reacties niet zo , het lijkt mij wel leuk en als je het niets vindt dan ga je toch niet ?

  12. #12
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pschaar View Post
    Ik snap de negatieve reacties niet zo , het lijkt mij wel leuk en als je het niets vindt dan ga je toch niet ?
    X2

  13. #13
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    X2

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Doe maar in de regio van den bosch!!

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pschaar View Post
    Ik snap de negatieve reacties niet zo , het lijkt mij wel leuk en als je het niets vindt dan ga je toch niet ?
    Moet je eens naar zijn partijen kijken misschien snap je het dan wel. Triest figuur die Sapp.
    Vaak van te voren ruzie zoeken en stoer doen en als ie een mep krijgt rent hij zowat het stadion uit.

  16. #16
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default


  17. #17
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    al krijg ik geld toe dan nog niet , je kan die man toch niet serieus nemen !!!! 2 x showtime 2 x drama en zonde van het geld . vind het een clown en dan niet 1 waarom ik kan lachen . sorry , gr hans
    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Misschien kun je de promoters ook een bericht doen namens vechtsportliefhebbend Nederland?

    Zo ja, waarom de grootste loser uit de K-1 geschiedenis boeken op je gala?
    Hij heeft vrijwel iedereen in Nederland 2 maal belazerd, hij heeft een fight record waar je gewoon van moet janken en zo kan ik nog wel even door gaan.. echt WHY?
    Tja je bent niet verplicht he!! snap niet dat sommige zo reageren, dit gaat puur om de marketing en kaartverkoop (zie je toch de invloed van populairiteit i.t.t. je sportieve prestaties en het belang daarvan). Denk dat er veel een kaartje kopen en juist om hem klappen te zien krijgen. En tja het is niet de nr 1 zwaargewicht, maar zijn we vergeten dat hij 2 x van Hoost heeft gewonnen (tja......maar hoe je het wend of keert, hij heeft het op zijn naam staan) en de legendarische partij tegen Big Nog? Het is dat ik dan weg ben, anders had ik zeker alleen voor deze pot al een kaartje gehaald.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  18. #18
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Tja je bent niet verplicht he!! snap niet dat sommige zo reageren, dit gaat puur om de marketing en kaartverkoop (zie je toch de invloed van populairiteit i.t.t. je sportieve prestaties en het belang daarvan). Denk dat er veel een kaartje kopen en juist om hem klappen te zien krijgen. En tja het is niet de nr 1 zwaargewicht, maar zijn we vergeten dat hij 2 x van Hoost heeft gewonnen (tja......maar hoe je het wend of keert, hij heeft het op zijn naam staan) en de legendarische partij tegen Big Nog? Het is dat ik dan weg ben, anders had ik zeker alleen voor deze pot al een kaartje gehaald.
    had twee keer 2 vip tafels op showtime , snap je me reactie ?

  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Tja je bent niet verplicht he!! snap niet dat sommige zo reageren, dit gaat puur om de marketing en kaartverkoop (zie je toch de invloed van populairiteit i.t.t. je sportieve prestaties en het belang daarvan). Denk dat er veel een kaartje kopen en juist om hem klappen te zien krijgen. En tja het is niet de nr 1 zwaargewicht, maar zijn we vergeten dat hij 2 x van Hoost heeft gewonnen (tja......maar hoe je het wend of keert, hij heeft het op zijn naam staan) en de legendarische partij tegen Big Nog? Het is dat ik dan weg ben, anders had ik zeker alleen voor deze pot al een kaartje gehaald.
    Ik begrijp goed dat je een bekende vechter laat overkomen voor promotie. Helemaal niks mis mee.
    Maar pak dan ook een vechter. Iemand met techniek iemand die iig ken kickboxen. Als je met een gala serieus wil overkomen moet je er toch geen freakshow van maken. Ik denk dat er meer betalen voor en Jerome le Banner of een cro cop ( ik noem maar wat) dan voor die jankert.

  20. #20
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Negatieve reacties krijg je als je iemand boekt die een schandaal is voor de sport. Ja, hij heeft 2 keer van Hoost gewonnen ( waarbij hij 1 keer alsnog opgaf omdat hij niet verder kon door geïncasseerde lowkicks), maar daar staan zo veel schandalige vertoningen tegenover. Geen goed woord over voor deze clown.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Zo heb je dus altijd voor en tegenstanders.

    Ik denk dat er genoeg mensen zijn die met hem op de foto willen.
    Al is het alleen al om zijn bekendheid. Niet alleen in de ring maar ook op het witte doek.

    ik heb die kans toen iig niet laten liggen, wat was het 2006 ofzo..
    Gewoon een gekke bek trekken met een mafkees van 150kg.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik zou ook met emop de foto gaan... maar alleen als ie naar heerhugowaard komt

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Precies, er zijn mensen die dit graag willen en dus een fotootje maken met Bob samen. Dan zijn er nog de mensen die een hekel aan de man hebben (hun goed recht, overigens) en die willen dat niet. Volkan wil maar wat graag aantreden tegen Bob om hem 's te laten zien hoe het wel moet, respect voor Volkan en hopelijk zien we zondag een dikke partij!

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Lijkt mij top om met hem op de foto te gaan!!
    Hoop op amsterdam

    Vond hem geweldig in " Big stan"

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  25. #25
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Off-piste in Lech is misschien wel een geschikte plaats voor Bob Sapp.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •