MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 26 to 50 of 117
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je reactie Gokhan!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Errol Zimmerman wil graag reageren via mij want op zijn eigen account lukt hem niet om te posten. (moderators) Ik heb liever dat hij het zelf post maar het zijn woorden in de strekking van overlopers en hij ziet ze allemaal graag in de ring en vooral Alisatir. Maar nogmaals ik ga er voor zorgen dat hij zelf zijn woordje kan doen hier

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie sommigen al hun messen slijpen.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Die Zimmerman toch, wat een lef om Overeem nu uit te dagen.


  5. #30
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Los van financiele motieven die mogelijk terecht zijn voor Overeem is het niet netjes om andere spelers te benaderen. Al hangt het ook van de context af waarop het gezegd wordt. Als het is in de zin van als je wilt kun je wel bij mij trainen klinkt toch anders dan je moet weg bij Golden Glory, kom maar bij ons trainen.

    Verder wel cool dat Saki en Zimmerman blijven bij Golden Glory.. volgens mij hebben ze allebei (denk alle vechters van GG wel) toch behoorlijk veel te danken aan Golden Glory..

  6. #31
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Nou ik vind het niet echt netjes dat Saki het via deze weg tegen Overeem moet zeggen!

    Bel hem en zeg het hem persoonlijk! Hoezo via Mixfight.nl?!?!

    En Errol please dream on gozer, Alistair is geen partij voor jou!

    GG is één grote joke!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  7. #32
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt er dus op dat Overeem probeert vechters weg te halen bij GG omwille van de "vete" tussen Overeem en GG.
    Jammer alweer dat deze dingen gebeuren. Doe je contract gewoon uit en daarna split je gewoon op en ga je elk verder met je eigen leven i.p.v. je bezig te houden met al deze negatieve dingen.

    Saki is enorm gegroeid onder GG en hopelijk kan hij die lijn doortrekken. Zimmerman is on a roll momenteel en is zeker ook één van de toppers.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik lees net dat Overeem Ghita heeft overgehaald om bij zijn camp in Amerika te gaan trainen...

    http://www.sport.ro/k1/exclusiv-dani...a-l-ajute.html

    Vertaling in het Engels: "I am moving to USA where i will train along side UFC fighters. I will also train with Alistair Overeem. I will still fight in K1 though, but my life will be there from now on."

    Overeem is duidelijk bezig met het binnenhalen van Europese vechters

  9. #34
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Los van financiele motieven die mogelijk terecht zijn voor Overeem is het niet netjes om andere spelers te benaderen. Al hangt het ook van de context af waarop het gezegd wordt. Als het is in de zin van als je wilt kun je wel bij mij trainen klinkt toch anders dan je moet weg bij Golden Glory, kom maar bij ons trainen.

    Verder wel cool dat Saki en Zimmerman blijven bij Golden Glory.. volgens mij hebben ze allebei (denk alle vechters van GG wel) toch behoorlijk veel te danken aan Golden Glory..
    GG is gewoon een bedrijf, alle praat vrienden,lang samen,groot gemaakt etc, zal wel.

    ik werk 15 jaar bij een bedrijf! heb daar een vak geleerd, veel leuke collega's sommige zelfs vrienden mee geworden, en ben naar een ander bedrijf gegaan om meer te verdienen! is dit raar? denkt het niet.

    Verder probeert elk bedrijf veelbelovende mensen binnen te halen! wat is daar mis mee?

    iedereen moet het wat opjectiever zien want het is in mijn beleving het zelfde als werkgever/werknemer, ze zijn mischien niet in loondienst maar de wijze van met elkaar omgaan is het zelfde, ik vertel wat je moet doen en jij voert uit!

    wens Gokhan en zijn ex/collega's veel succes

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik lees net dat Overeem Ghita heeft overgehaald om bij zijn camp in Amerika te gaan trainen...

    http://www.sport.ro/k1/exclusiv-dani...a-l-ajute.html

    Vertaling in het Engels: "I am moving to USA where i will train along side UFC fighters. I will also train with Alistair Overeem. I will still fight in K1 though, but my life will be there from now on."

    Overeem is duidelijk bezig met het binnenhalen van Europese vechters
    En met wie, behalve Overeem, moet hij daar dan trainen als hij K1 partijen wil blijven draaien? Als je K1 partijen wilt vechten zou je niet fouter kunnen zitten dan in Amerika.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Mooi altijd dat soort teksten van 'Ik ga niet weg ik blijf hier tot einde van mijn carriere" Totdat er iemand met een grote zak geld lonkt! En dan is het nog sneller Bye Bye Zwaai Zwaai dan zijn snelle lowkicks.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Die Zimmerman toch, wat een lef om Overeem nu uit te dagen.

    http://files.sharenator.com/watch_ou...278991-580.png
    wahahaha, dus dat ! Held... overeem zit vast aan zijn contract in de UFC en zimmerman heeft nog nooit iets vernoemingswaardigs gepresteerd. Behalve met lovehandles de ring in stappen

  13. #38
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    "Je slaat de spijker op z'n kop Bromios.. Scherp punt".

    De essentie van de subject line is: Saki blijft bij Golden Gloy

    Maar het tweede deel in z'n "persbericht" is natuurlijk een steek boven water. En om het extra aan te dikken, dit in het laatste stuk herhalen om het te verduidelijken, ......de essentie verschuift. Maak er dan van: Saki zegt: "Nee" tegen Alistair. (Tja, best doorzichtig)

    Maar goed, er is vast iemand wie kan mij exact kan aangeven wat Alistair heeft gevraagd? Hij vecht in de UFC in Amerika, het komt bij mij niet binnen waarom Saki een carrière switch zal moeten maken.

    Off topic @ Justinian: klopt het dat jij GG behartigd als advocaat?
    Die laatste vraag is naar mijn mening zeer zeker niet offtopic en zeer terecht!
    Alleen weet ik niet of we daar een antwoord op krijgen ivm beroepsgeheim...

  14. #39
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    @Saki laat me je volgende partij nou verklappen matti .....

  15. #40
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    En met wie, behalve Overeem, moet hij daar dan trainen als hij K1 partijen wil blijven draaien? Als je K1 partijen wilt vechten zou je niet fouter kunnen zitten dan in Amerika.
    Met Spong! Hij heeft daar een goeie trainer. Gaat Ghita dus weg bij Kamakura?

  16. #41
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Is het verboden voor Micha om dit te zeggen dan?

    Heel de situatie is te triest voor woorden, en als ik er 1 minuut van mijn leven in steek is dit minuut te veel, maar de huidige gedachtegang hier: lekker tegen micha een GG aanschoppen want dan hoor ik erbij, is echt om van te kotsen...

    PS. Saki, jij bent een held!
    Eeuh nee, mss door gebrek aan smilies in mijn post dat het niet overkomt zoals ik bedoelt heb.

    Natuurlijk is er geen verbod op wat dan ook wat Micha zou willen zeggen. Het enige wat ik bedoel, laat AO toch geen rode lap voor je zijn. Dat brengt je alleen maar meer irritatie. Heb een beetje vertrouwen in je eigen team en laat de rechtzaak de uitkomst bepalen.

    Ik hoor zelf alleen maar bij de groep "liefhebbers van vechtsporten", volgens mij behoren we dan toe aan dezelfde groep

  17. #42

    Default

    He Alistair heel laag weer wat je aan het doen bent. Ik hoop dat je snel weer gaat kickboksen dan kan ik je een pak rammel gaan geven.
    Succes met Ghita ik kan niet wachten op een rematch tegen Ghita.

  18. #43
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Weert
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Here we go again beetje jammer dit allemaal.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Is het gedeelte van Ghita overigens al zeker dan..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #45
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Los van dit alles.. zou graag een rematch tussen Zimmerman en Ghita zien. Denk dat Errol dit keer wel iets meer in te brengen heeft... De eerste ontmoeting liep niet echt heel super af.

    De tijd zal het leren.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  21. #46
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Waarom moet het allemaal via het forum?


  22. #47
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boudstyle View Post
    Waarom moet het allemaal via het forum?

    http://i40.tinypic.com/2dselbp.jpg
    Gewoon omdat het kan!!

  23. #48
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Errol Zimmerman View Post
    He Alistair heel laag weer wat je aan het doen bent. Ik hoop dat je snel weer gaat kickboksen dan kan ik je een pak rammel gaan geven.
    Succes met Ghita ik kan niet wachten op een rematch tegen Ghita.
    Samen met Saki via internet steken geven is niet laag? Begrijp me niet verkeerd,alle respect naar jou en Saki. Ben absoluut een Fan,maar wat hier de laatste paar dagen allemaal gebeurd vindt ik erg jammer. Ik begrijp dat er wat irritaties zijn tussen GG en Overeem,maar op deze manier reageren is niet helemaal netjes.

    Fan's willen jullie gewoon zien vechten,ze willen de rode en gele kleuren van Golden Glory juigend in de hoek zien staan als 1 van hun vechters weer 's een spectaculaire winst heeft behaald. Het laatste wat ik in ieder geval wil is dat de mensen waarnaar ik al jaren met plezier kijk hunzelf zo laten kennen op internet door op de manier te reageren zoals jullie de laatste paar maanden doen.. Daar baal ik echt van jongens.. Het is al niet niks dat Allistair weg is bij G.G,maar daar krijgen we als Fans ook nog is een hele goeie tijden slechte tijden soap bij. Voor beide partijen : Regel dat lekker netjes onderling zoals zakenmensen horen te doen,en los het niet op als kinderen met enorme ego's.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    +1

  25. #50
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Errol Zimmerman View Post
    He Alistair heel laag weer wat je aan het doen bent. Ik hoop dat je snel weer gaat kickboksen dan kan ik je een pak rammel gaan geven.
    Succes met Ghita ik kan niet wachten op een rematch tegen Ghita.
    Ondanks dat ik niet geloof dat dit een echt account van Zimmerman is :

    Beste Errol,
    zolang jij tegen plaatselijke veehouders in Roemenie vecht voor een schrijntje heb je nog geen recht van spreken om Alistair uit te dagen. Hij heeft alles bereikt waar jij van kan dromen. Op het moment dat jij meedeed aan de 100 meter buffetlopen stond Alistair zich suf te trainen om op het niveau te komen waar die nu op zit. Je stijl is spectaculair en je hebt KO-power. Talent heb je zeker, alleen dat hebben er nog wel 15. Als je iets bereikt hebt hoor je mensen uit te gaan dagen. Buiten dat, hou je mening binnenskamers. Probeer geen zieltjes te winnen bij je werkgever.

    Love & Peace

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •