MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 117
  1. #76
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    'as the world turns' was er mee gestopt. maar er lijkt zich hier een nieuwe soap te vormen..
    jezus zeg wat een heiza allemaal.
    Laat iedereen gewoon in zn waarde.
    Alistair, jij hebt gekozen om bij team golden glory weg te gaan, dat is je eigen keuze geweest.
    maar om nu te proberen zieltjes te winnen bij je ex collegea van team gg is wel het laatste waar jij je mee bezig moet houden.
    je hebt de deur achter je dicht getrokken dus laat die ook dicht! en bemoei je dan ook met niemand meer.

    Saki, bedankt voor je opheldering van deze hele circus. ik wens je veel succes met je carriere bij Golden Glory.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ je druk maken om de 'soap' en dan toch water op het vuur gooien nona...


    nederlandse vechstport wereldje blijft iig interessant op deze manier... totaal niet professioneel... maar der gebeurt altijd wel wat

  3. #78
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    nederlandse vechstport wereldje blijft iig interessant op deze manier... totaal niet professioneel... maar der gebeurt altijd wel wat
    Pff...alsof zoiets elders niet gebeurt. Mitrione die zijn manager in de kooi ontslaat. "Beefs" die per twitter gevolgd kunnen worden.

  4. #79
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Pff...alsof zoiets elders niet gebeurt. Mitrione die zijn manager in de kooi ontslaat. "Beefs" die per twitter gevolgd kunnen worden.
    Oh ik zeg ook zeker nie dat t elders nie gebeurt... zoals ik al zei... maakt t interessant... als de hele business smooth en 'professioneel' zou lopen zonder sappige roddels z
    ou t een stuk saaier worden toch

  5. #80
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.

  6. #81
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    Oh ik zeg ook zeker nie dat t elders nie gebeurt... zoals ik al zei... maakt t interessant... als de hele business smooth en 'professioneel' zou lopen zonder sappige roddels z
    ou t een stuk saaier worden toch
    Het valt me alleen op dat wanneer zoiets in vechtsportland NL gebeurt is het gelijk "onprofessioneel, slecht, foei", gebeurt het elders vindt iedereen het geweldig en zijn de personen in kwestie 'helden'.

  7. #82
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Natural View Post
    Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.
    Thanks.

  8. #83
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Natural View Post
    Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.

    Straight to the point!!! Dus GG heeft genoeg TOP vechters over en blijft een geweldig team.

  9. #84
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by The Natural View Post
    Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.
    Zo kan het ook, thanks.

  10. #85
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Natural View Post
    Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.

    Bestaan nog wel trouwe mensen........ Loyaliteit is een passend woord.

  11. #86
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Beste paarden blijven toch in stal hahaha..... Ook al worden ze ergens anders heen gelokt........ Weten ze toch beter!

  12. #87
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    als de zak met geld maar groot genoeg is dan gaan ze allemaal wel weg alles draait om de poen wat ook niet meer dan normaal is als pro
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  13. #88
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by The Natural View Post
    Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.
    thanks voor je reactie maat

  14. #89
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by The Natural View Post
    Ik ben niet zo van het internet maar ik wil er wel een paar woorden over kwijt. Ik wens de vechters die weg gaan alle succes maar ik blijf bij Golden Glory. Wel ben ik aan het twijfelen gebracht door gesprekken met sommige mensen maar die twijfel is weggenomen. Deze mensen hoeven mij nu ook niet meer te benaderen, want ik ben blij met Golden Glory! Ik zit in een winning streak van 4 partijen en zo gaan we door.
    Bedankt Nick. Hou het wel scherp in de gaten want voor je het weet zit je in een zinkend schip. Op cruciale momenten in je leven moet je altijd voor jezelf kiezen (deze wijze les heb ik meegekregen van een wereldkampioen in het metier die door schade en schande wijs is geworden) want jij bent degene die de klappen en schoppen incasseert.

  15. #90
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    HEt rommeld bij GG dat is duidelijk...hopen dat het rap weer oven vechten gaat...

    betreft de reacties die nu uit het GG kamp komen ....is er ondanks dat beweerd werd dat er een les was geleerd uit het los om zich heen reageren .....er nu weer lomp te keer gegaan word...

    @ Justi....met alle respect Sensei...vraagje... EEn andvocaat heeft alleen geheimhoudings plicht betreft clienten toch??
    Aangeven dat je iemand niet als clieent hebt(als dat ook daadwerkelijk niet zo is) valt hier niet onder was/is mijn beleving...klopt dat? ;-)
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    @ Justi....met alle respect Sensei...vraagje... EEn andvocaat heeft alleen geheimhoudings plicht betreft clienten toch??
    Aangeven dat je iemand niet als clieent hebt(als dat ook daadwerkelijk niet zo is) valt hier niet onder was/is mijn beleving...klopt dat? ;-)
    Gedragsregel 6:
    "De advocaat is verplicht tot geheimhouding; hij dient te zwijgen over bijzonderheden van door hem behandelde zaken, de persoon van zijn client en de aard en omvang van diens belangen."

  17. #92
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik persoonlijk hecht niet zoveel waarde aan de berichten van Zimmerman en Holzken,natuurlijk wat betreft kickboksen alle respect naar beide,en ik kan ook wel begrijpen waarom er gepost wordt. Maar als de zaken niet veranderen bij G.G denk ik dat beide heren net zo makkelijk de spreekwoordelijke Golden Glory deur achter zich dicht gooien en verder gaan,dus de tijd zal het leren..

    Maar als ik Bas boon zou zijn,zou ik wel eve beginnen met op me achterhoofd krabben.. :P Ondanks me enorme ego!

  18. #93
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Overal heb je weleens slechte tijden, lijkt mij nogal normaal in deze tijd. Na regen komt zonneschijn , toch ? GG blijft gewoon mijn favoriet !

  19. #94
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Mijn antwoord is heel simpel. Of je me de vraag stelt of ik voor GG of voor andere partijen optreed is mijn antwoord dat ik daar geen antwoord op kan geven, in verband met mijn geheimhoudingsplicht.


    Grappig dat je mij te pro gg vindt, Smike. Volgens mij reageer ik al tijden niet in 'GG-threads', afgezien van mijn (niet inhoudelijke) reactie in deze thread. Eerder deed ik dat wel, maar nu doe ik dat bewust niet (meer) om juist iedere schijn van partijdigheid als admin zijnde te vermijden.
    Die partijdigheid van je is zelfs op andere vechtsportforums waargenomen. Ook heb je volgens mij veel juridisch te regelen bij gg want ze hebben er een puinzooi van gemaakt, nu ook alweer siyar weg en thread daar gaat op slot, jammer.

    Een tip voor je: trek je terug nu het nog kan uit dat wespennest.

  20. #95
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Die partijdigheid van je is zelfs op andere vechtsportforums waargenomen. Ook heb je volgens mij veel juridisch te regelen bij gg want ze hebben er een puinzooi van gemaakt, nu ook alweer siyar weg en thread daar gaat op slot, jammer.

    Een tip voor je: trek je terug nu het nog kan uit dat wespennest.
    Nou nou, conspiracy alom hier. Als/mocht hij GG als klant hebben dan is de rechtzaak voor AO al gewonnen denk ik. Oorzakelijk verband aantonen tussen eigenaar vechtsportsite, advocaat, zwartmakerij et voila, in de pocket. En Roy lijkt me geen domme jongen dus dat zal wel loslopen.

    Wat dat weghalen van de sporters bij GG betreft: Je zit al 10 jaar bij GG naar alle tevredenheid. AO belt je op "kom je hier trainen want zij zijn slecht" "ok, ik kom er aan". Ik geloof er geen hout van dat Siyar en Dion hun vriendschap met Martijn verbreken alleen vanwege een aantal roddels en zwartmakerij door AO.

    Dat van die investeerders geloof ik ook eigenlijk allemaal pas als ik heb gezien welke dat zijn. Want Martijn geeft aan dat er een investeerder is en dat hij zijn centen heeft gevangen en alle vechters ook, maar siyar en dion schijnbaar niet. Vaag verhaal.

    En het is allemaal vaag en speculatief en op de man gespeeld etc., maar daar is een forum toch voor ? Waarom worden die topics dan gesloten en niet gewoon naar de pit verplaatst als dat nodig is ?

  21. #96
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    misschien word het eens tijd om john de mol te bellen of hij in deze soap geen tv serie ziet . denk dat het een bestseller word . het enige wat mij intresseerd is mooie partijen van die gasten . en of ze nou in zuidlaren /helmond of aberkawolda trainen en of ze nou bij gg /simon rutz of bertus haverkamp onder contract staan zal me een zorg zijn . ik begrijp echt niet waarom iedereen zich zo druk maakt . gr hans

  22. #97
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ze zouden nu eigenlijk met een gala moeten komen waarin alle kemphanen tegenover elkaar staan , dan is de vechtsport er in een keer weer bovenop.

  23. #98
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Die partijdigheid van je is zelfs op andere vechtsportforums waargenomen.
    Gebaseerd op welke uitspraken dan? Heb net nog even gekeken, maar ik kan ze niet vinden hoor.

  24. #99
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    misschien word het eens tijd om john de mol te bellen of hij in deze soap geen tv serie ziet . denk dat het een bestseller word . het enige wat mij intresseerd is mooie partijen van die gasten . en of ze nou in zuidlaren /helmond of aberkawolda trainen en of ze nou bij gg /simon rutz of bertus haverkamp onder contract staan zal me een zorg zijn . ik begrijp echt niet waarom iedereen zich zo druk maakt . gr hans
    Er spelen grote financiële belangen mee Hans, dat in het achterhoofd houdend snap ik wel waarom juist iedereen zich zo druk maakt.

  25. #100
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    misschien word het eens tijd om john de mol te bellen of hij in deze soap geen tv serie ziet . denk dat het een bestseller word . het enige wat mij intresseerd is mooie partijen van die gasten . en of ze nou in zuidlaren /helmond of aberkawolda trainen en of ze nou bij gg /simon rutz of bertus haverkamp onder contract staan zal me een zorg zijn . ik begrijp echt niet waarom iedereen zich zo druk maakt . gr hans
    Hear Hear!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •