MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 117 of 117
  1. #101
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Er spelen grote financiële belangen mee Hans, dat in het achterhoofd houdend snap ik wel waarom juist iedereen zich zo druk maakt.
    ik begrijp wel dat de betrokken partijen zich druk maken maar niet dat de lezers die niks met gg of vechters te maken hebben behalve dat ze ze op een gala hebben zien vechten of een keer in de zelfde zaal hebben getraint zich zo druk maken . das toch de ver van je bed show . tenminste zo denk ik er over . gr hans
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennuz View Post
    Gebaseerd op welke uitspraken dan? Heb net nog even gekeken, maar ik kan ze niet vinden hoor.
    Ik heb het via pm al met Roy geregeld. Het enige wat ik er nog over wil zeggen is dat de naam gg hier zo ongeveer vaker voorbij komt dan mma.

  3. #103
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ik begrijp wel dat de betrokken partijen zich druk maken maar niet dat de lezers die niks met gg of vechters te maken hebben behalve dat ze ze op een gala hebben zien vechten of een keer in de zelfde zaal hebben getraint zich zo druk maken . das toch de ver van je bed show . tenminste zo denk ik er over . gr hans
    X2

  4. #104
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    @Justi, ......ehmmmm oke duidelijk....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #105
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    @ smike....ja gek he....is grootste team in nl die het sterkst in de breedte in het mma en kickboksen is vertegenwioordigd...

    daarbij.... Denk ik naast Showtime het grootst bezig....

    vind wel dat er altijd al wat meer drama rondom gg dan om showtime hangt op het forum....



    betreft gg gericht zijn van crew van de site....ik ben onderdeel geweest als moderator en ik durf te zeggen...dat de crew altijd overleg heeft met elkaar en alles vanuit een neutraal oogpunt ....

    daarnaast mag een mod of admin ook wel een een persoonlijke smaak die ze aan iets overhouden plaatsen???

    Als iets dicht gaat zal dit een reden hebben die er vaak ook bij gemeld word...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #106
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by respect View Post
    X2

    x3

    Mag weleens stoppen die onzin, draait nu al maanden met dezelfde overdreven reacties uit beide kampen
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #107
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Gedragsregel 6:
    "De advocaat is verplicht tot geheimhouding; hij dient te zwijgen over bijzonderheden van door hem behandelde zaken, de persoon van zijn client en de aard en omvang van diens belangen."
    Beetje off-topic, maar alle welbekende advocaten (Moszkowicz, Plasman, Spong, etc) die iedere week met hun kop op TV komen zijn dus niet volgens de regels bezig?

  8. #108
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Ik bijvoorbeeld ga dit toch lezen omdat ik dagelijks mixfight bezoek, bedoel soms is er geen nieuws ofzo of weinig, je word toch onbewust beinvloed heb ik zo gevoel. Maar dit lijkt echt op zo'n wijffe gekibbel en dat staat niet bij zulke organisaties en vechters aan beide kanten, brengt die glans weg die er op zat kijk nu heel anders tegen dingen, ja het zijn ook mensen maar jullie zijn allemaal profs echt zonde, cmon men.

  9. #109
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Beetje off-topic, maar alle welbekende advocaten (Moszkowicz, Plasman, Spong, etc) die iedere week met hun kop op TV komen zijn dus niet volgens de regels bezig?
    Je zult toestemming van je client moeten hebben. Als je die toestemming hebt dan mag je gerust naar buiten treden als advocaat.

  10. #110
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Golden Glory bestaat al langer dan alle leden hier van mixfight samen. Iedereen kan makkelijk slecht praten over hun ,echter is de waarheid voor niemand bekend . Golden Glory staat veel te sterk in zijn schoenen en zal altijd blijven winnen , binnen of buiten de ring ! Eerlijkheid duurt tenslotte het langst . PUNT UIT

  11. #111
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    Golden Glory bestaat al langer dan alle leden hier van mixfight samen. Iedereen kan makkelijk slecht praten over hun ,echter is de waarheid voor niemand bekend . Golden Glory staat veel te sterk in zijn schoenen en zal altijd blijven winnen , binnen of buiten de ring ! Eerlijkheid duurt tenslotte het langst . PUNT UIT
    Ze bestaan dus al 2100 jaar?

    Edit: Ow wacht ik heb al een oud plaatje gevonden van Glory World series ultimate 88 v.Chr.

    Last edited by The Company; 01-03-2012 at 21:46.

  12. #112
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Nice picca The company hahaha.... Volgens mij zie ik zelf het logo van GG bij één van de gladiatoren snap je punt wel varitas et aequitas en moet je ook wel gelijk geven in deze. Tenslotte zijn ze al lang nummero uno.....

  13. #113
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=The Company;1132002]Ze bestaan dus al 2100 jaar?

    Yep, 2100 jaar. Denk dat je het punt wel snapt , en als niet , ja wat moet ik daar op zeggen? Golden Glory zal het wel weer laten zien, zoals altijd.

  14. #114
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  15. #115
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Beste paarden blijven toch in stal hahaha..... Ook al worden ze ergens anders heen gelokt........ Weten ze toch beter!
    Niks ten nadele van de andere vechters, maar volgens mij zit het beste paard nu in de VS.

    Verder hoop ik voor GG dat ze met de rest van de vechters nog veel gaan bereiken (en daar ben ik niet bang voor) , en voor allistair hoop ik dat hij ook de absolute champ wordt van de UFC.

  16. #116
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default Politiek...

    Ik volg soms wel eens een beetje wat op mixfight maar heb niet snel de behoefte om te reageren. Nu wil ik toch even wat kwijt, weet niet of het zin heeft...
    Dit gaat allemaal om belangen, politiek. En wanneer je daar zelf geen belangen in hebt is het dus zonde van je energie om je er mee bezig te houden. Kun je beter die energie gebruiken om een leuke dojo te zoeken en lekker te trainen. En als je dan al op internet zit, gebruik dan die energie om inspirerende filmpjes te bekijken, te praten over technieken of mooie partijen van vechters. Het is prachtig dat vechtsport zo'n vlucht heeft genomen maar het heeft ook een schaduwzijde. Ik denk dat je daar verre van moet blijven, het maakt je echt geen betere vechtsporter / budoka. vechtsport en budo zijn zo prachtig omdat het zo puur is, probeer dat voor jezelf ook zo te houden zonder van iedereen wat te vinden. Nederigheid is ook een groot goed en dat vergeten we wel eens. Haatpraat (welke kant ook op) past niet bij vechtsporters, die horen een andere mentaliteit te hebben vindt ik.

    osu
    Merlijn
    Team Santing

  17. #117
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor je reactie ! Snap je punt wel, echter houd je dat niet tegen denk ik hier op mixfight.....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •