MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 66
  1. #1
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default Valentijn overeem *spoiler*

    Op wikipedia staat dat Valentijn aankomend weekend vecht op een KSW event

    http://en.wikipedia.org/wiki/KSW_XVIII

    Verder kan ik er niet veel van vinden..

    weet iemand hier iets meer van?

    waar of niet?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Le Banner Injured; Valentijn Overeem Meets Marcin Rozalski in New KSW 18 Headliner


    French kickboxing veteran Jerome Le Banner has suffered a knee injury and will be unable to compete against Polish talent Marcin Rozalski at KSW 18.

    According to an official release, Le Banner suffered a torn meniscus during his final fight preparations. As a result, Rozalski will now face Strikeforce veteran Valentijn Overeem (Pictured) in the Feb. 25 headliner, which takes place Saturday at the Orlen Arena in Plock, Poland.

    Sherdog.com confirmed the switch with KSW official Artur Przybysz on Wednesday afternoon, and the official announcement came shortly thereafter. The bout replaces a light heavyweight collision betweenJan Blachowicz and David Branch as the main event. KSW revealed earlier today that Branch had been removed from the event due to passport issues, and that Blachowicz will now face Mario Miranda.

    A 16-year veteran of the sport, Overeem is the older brother of current UFC heavyweight contender Alistair Overeem. Known as “The Python,” the Dutchman recently wrapped a two-fight stint in Strikeforce that produced mixed results. Though the 35-year-old was victorious in his promotional debut againstRay Sefo, he would fall in his sophomore Strikeforce effort, losing by technical knockout to Chad Griggsthis past June.

    Rozalski boasts just a fraction of Overeem’s experience, holding only two MMA bouts to his credit. The ex-kickboxer was victorious in both of his KSW appearances last year, earning technical knockouts over Marcin Bartkiewicz in March and Sergey Shemetov in May.
    http://www.sherdog.com/news/news/Le-...eadliner-40513

  3. #3
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd... War Valentijn!
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  4. #4
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mule-Kick View Post
    Ik ben benieuwd... War Valentijn!
    Ik hoop dat Valentijn verliest!!

  5. #5
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nick diaz View Post
    Ik hoop dat Valentijn verliest!!
    Waarom dat nou weer?
    ,,,,,
    (>.<)

  6. #6
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nick diaz View Post
    Ik hoop dat Valentijn verliest!!
    hoezo dat hij was gister wel goed aan het trainen maar heb niks gehoord eigelijk.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    hoezo dat hij was gister wel goed aan het trainen maar heb niks gehoord eidgelijk.
    het was als een grap bedoelt

  8. #8
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by nick diaz View Post
    het was als een grap bedoelt
    O dag al,meschien heb je vroeger verloren met knikkeren van hem nee zou goed zijn dat ie wint.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    89
    vCash
    126000

    Default

    hahahahahahahaha wat ben je weer grappig

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    all-in op de tegenstander...wie t ook mag zijn

  12. #12
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Valentijn kan beter stoppen als je bijna net zoveel verlies partijen heb als winst dan moet je toch serieus overwegen om een andere sport te kiezen ..

  13. #13
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    Valentijn kan beter stoppen als je bijna net zoveel verlies partijen heb als winst dan moet je toch serieus overwegen om een andere sport te kiezen ..
    Ja klopt ja, want je kan een sport niet voor je plezier doen! Dat kan gewoon echt niet! Dat is zo 2011...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  14. #14
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ja klopt ja, want je kan een sport niet voor je plezier doen! Dat kan gewoon echt niet! Dat is zo 2011...
    heeft niks met plezier te maken soms is het gewoon tijd om te stoppen, als ajax net zoveel verliest als dat ze winnen horen ze ook niet in de eredivisie thuis toch?

  15. #15
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    heeft niks met plezier te maken soms is het gewoon tijd om te stoppen, als ajax net zoveel verliest als dat ze winnen horen ze ook niet in de eredivisie thuis toch?
    Je hoort dus alleen thuis in de eredivisie als je meer wint dan verliest? Dan zou statistisch nooit helemaal uitkomen, dan zou er elk seizoen heel wat meer moeten degraderen.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    grappige mensen die niks anders te doen hebben dan te discussiëren.. elke persoon die verstand van mma heeft weet gewoon dat zijn tijd gedaan is, enige wat hij kan doen is voor zn eind nog even zn zakken vullen .. 29-26 is gewoon een kop of munt vechter hoort in het rijtje bob sapp thuis

  17. #17
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    grappige mensen die niks anders te doen hebben dan te discussiëren.. elke persoon die verstand van mma heeft weet gewoon dat zijn tijd gedaan is, enige wat hij kan doen is voor zn eind nog even zn zakken vullen .. 29-26 is gewoon een kop of munt vechter hoort in het rijtje bob sapp thuis
    Jij bent gewoon een kerel die in zijn leven gefaald heeft een alleen maar naar statistieken kan kijken... Wie ben jij om te zeggen dat iemand geen wedstrijden meer kan draaien...

    Hoort in het rijtje van Bob Sapp thuis? Wie ben jij, en wat heb jij dan wel gepresteerd?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  18. #18
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    grappige mensen die niks anders te doen hebben dan te discussiëren.. elke persoon die verstand van mma heeft weet gewoon dat zijn tijd gedaan is, enige wat hij kan doen is voor zn eind nog even zn zakken vullen .. 29-26 is gewoon een kop of munt vechter hoort in het rijtje bob sapp thuis

    Gozer,

    Als jij weet wat voor een beest Valentijn was dan had je wel anders gesproken!
    Valentijn was de talentvolste vd gebroeders, alleen had Alistair meer doorzettingsvermogen.

    Toen Valentijn geweldige partijen vocht op de rings gala's eind jaren 90 toen zat jij zeker nog in de luiers met je statistieken.

    Jij bent zeker het type dat zegt ipv ik doe aan MMA ; ik doe aan UFC! Pffff...
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  19. #19
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    it doesn't matter how many times you loose, it matters how many times you get back up again.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @hesen....
    Valentijn is een hele goede atleet.
    Op sommige dagen komt het er soms helaas niet uit.

    Als je kijkt wat gewonnen en bereikt heeft en probeer dat eerst zelf te evenaren.
    Dan heb je recht van schrijven.

    Anders moet je gewoon proberen iets positiefs aan het forum bij te dragen

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Valentijn heeft van Randy Couture gewonnen

  22. #22
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Valentijn heeft van Randy Couture gewonnen
    Doet er niet toe, hij heeft er meer verloren dan gewonnen...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  23. #23
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Wat een azijn gezeik.
    Mensen denken dat winst alleen alles is.
    1 van de redenen waarom pride met kop en schouders boven alles uitstak.
    Het gaat om de partij niet om de hoeveelheid winst en verlies iemand heeft.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Ach ach tijdens pride was mma vers, buiten dat dus als ik mijn mening en of commentaar geef over een vechter moet ik dus mezelf bewijzen of dezelfde ervaring opgedaan te hebben? en anders mag ik niet prate? beetje zwak dan mag heel deze forum gesloten worden want bijna niemand heb die ervaring .. @t remco een forum is gemaakt niet alleen voor positieve dingen wat ik probeer te zeggen is dat hij te overrated is.. hij heb gewonnen van babalu en randy couture .. maar buiten dat? En zoals chael sonnen zegt : You dont get over your prime , YOU JUST SUCK!

  25. #25
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •