MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 66 of 66
  1. #51
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    allereerst proficiat voor Valentijn,

    @t remco: voel jij je aangevallen? ben ik een zakelijke brief aan het schrijven? Dit is een forum ik typ hoe ik wil, daar hoef ik jou geen toestemming voor te vragen..
    Ik Vind Valentijn gewoon slecht dat is toch mijn mening? ik onderbouw het door middel van statistieken.. Als mensen hun goed vinden dat is hun ding.. En deze tegenstander heeft een record van 2-1-0 nu .. zeker een waardige tegenstander

    Buiten alle onzin is valentijn wel een echte man hij vecht keer op keer tot het eind en hier laat ik het bij

  3. #53
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    In NL weten ze niet hoe je met hun kampioenen om moeten gaan.
    Geen respect voor grote vechters & veteranen zoals Tijn, nooit is het goed genoeg.
    Meneertje tenenkrommend Nederlands hierboven is daar een schoolvoorbeeld van.

  4. #54
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Kijk meteen beledigen, leer eerst discussies voeren op een menselijke vlak

  5. #55
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Super gevochten,sterk en wilskracht

  6. #56
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    25
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    Kijk meteen beledigen, leer eerst discussies voeren op een menselijke vlak
    Feit 1. In NL is het vaak nooit goed genoeg, de echte kenners & liefhebbers uiteraard uitgesloten. Lui die weten hoeveel bloed, zweet, tranen en vooral ballen het kost om die ring of kooi in te stappen.
    Heb je gewonnen dan is je tegenstander een pannenkoek, verlies je een paar keer dan ben je afgeschreven. Wat is jouw MMA record vriend Hesen?

    Feit 2. Je Nederlands is tenenkrommend. Komt niet zo heel snugger over i.c.m. poep praten (niet rot bedoeld maar een hint ).

  7. #57
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    allereerst proficiat voor Valentijn,

    @t remco: voel jij je aangevallen? ben ik een zakelijke brief aan het schrijven? Dit is een forum ik typ hoe ik wil, daar hoef ik jou geen toestemming voor te vragen..
    Ik Vind Valentijn gewoon slecht dat is toch mijn mening? ik onderbouw het door middel van statistieken.. Als mensen hun goed vinden dat is hun ding.. En deze tegenstander heeft een record van 2-1-0 nu .. zeker een waardige tegenstander

    Buiten alle onzin is valentijn wel een echte man hij vecht keer op keer tot het eind en hier laat ik het bij
    Er hoeft geen tegen achter @. Dat is Engels.

    Leer eens dat een record niet altijd wat zegt. Kijk beter naar de losse partijen en oordeel van daaruit. Als ik het goed begrijp kan jij aan een vechter zijn record zeggen of het een goede of slechte vechter is? Puur de getalletjes? Ik denk dat jij heel rijk kan worden met gokken!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #58
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    @ Hesen
    Door soms tegen toppers of goede tegenstanders te gaan staan en eventueel te verliezen verdien je meer respect dan door alleen maar aan je startlijst te werken, oftewel heel lang in bepaalde klasses te blijven hangen en overwinningen pakken.
    Denk je echt dat die tegenstander nu 2-1-0 heeft? Geloof me, die heeft ook al tig keer in de ring gestaan. Misschien bedoelen ze wel met 2-1-0 bij deze organisatie. Je kan je startlijst altijd verschillende wendingen geven met al die verschillende bonden en organisaties.
    Geef Valentijn verder zijn respect wat ie verdient. Hij heeft menig toppartij op zijn naam staan en vind elke keer weer de motivatie en kracht om de ring in te gaan, ondanks negatievelingen als jij...

  9. #59
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Volgens zijn record is dat dus het werkelijke aantal MMA partijen wat ie heeft. Hij heeft nog wel 23 K1 partijen en 1 bokspartij gedraait.

  10. #60
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Volgens zijn record is dat dus het werkelijke aantal MMA partijen wat ie heeft. Hij heeft nog wel 23 K1 partijen en 1 bokspartij gedraait.
    nee dat klopt niet k1 heeft valentijn nooit gedraaid, dat is zijn broertje

  11. #61
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Bedoelt ie niet gewoon kickboxpartijen?

  12. #62
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Hesen: kijk en zwijg:


  13. #63
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    nee dat klopt niet k1 heeft valentijn nooit gedraaid, dat is zijn broertje
    Ik had het over zijn Poolse tegenstander.

  14. #64
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Secret Weapon View Post
    Feit 1. In NL is het vaak nooit goed genoeg, de echte kenners & liefhebbers uiteraard uitgesloten. Lui die weten hoeveel bloed, zweet, tranen en vooral ballen het kost om die ring of kooi in te stappen.
    Heb je gewonnen dan is je tegenstander een pannenkoek, verlies je een paar keer dan ben je afgeschreven. Wat is jouw MMA record vriend Hesen?

    Feit 2. Je Nederlands is tenenkrommend. Komt niet zo heel snugger over i.c.m. poep praten (niet rot bedoeld maar een hint ).
    Echt Nederlands inderdaad, we zouden iets van Sherdog of Brazilie moeten leren ( bedreigen steeds vechters met de dood, en heb et niet over CH) :/
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  15. #65
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Hesen View Post
    allereerst proficiat voor Valentijn,

    @t remco: voel jij je aangevallen? ben ik een zakelijke brief aan het schrijven? Dit is een forum ik typ hoe ik wil, daar hoef ik jou geen toestemming voor te vragen..
    Ik Vind Valentijn gewoon slecht dat is toch mijn mening? ik onderbouw het door middel van statistieken.. Als mensen hun goed vinden dat is hun ding.. En deze tegenstander heeft een record van 2-1-0 nu .. zeker een waardige tegenstander

    Buiten alle onzin is valentijn wel een echte man hij vecht keer op keer tot het eind en hier laat ik het bij
    Blijkbaar roep je maar wat n.a.v. zijn record. Vechten tot het eind? En bijvoorbeeld in die partij tegen Chad Griggs dan?

  16. #66
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Blijkbaar roep je maar wat n.a.v. zijn record. Vechten tot het eind? En bijvoorbeeld in die partij tegen Chad Griggs dan?
    Harrie nak je heb helemaal gelijk neem mn woorden terug

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •