MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ja.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Het is gewoon een counteractie van Overeem. JDS wilde Ghita over laten vliegen en Overeem heeft gewoon meer geboden. Overeem is gewoon nu al het gevecht aangegaan met JDS. Erg scherp. Ghita lijkt me trouwens niet een evenbeeld van JDS (Ghita lijkt me wat logger tov de bloedsnelle JDS) er zullen wel meer sparringpartners volgen verwacht ik zo. misschien Dion Staring, Manhoef etc? Spong zal zowieso met hem sparren lijkt me.
    Zou het niet slim zijn van JDS om met Badr Hari te gaan trainen, hij vliegt dinsdag naar Amerika??

  3. #28
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Zou het niet slim zijn van JDS om met Badr Hari te gaan trainen, hij vliegt dinsdag naar Amerika??
    waarom zou Badr dat willen....hij gaat zich op z'n boks carriere richten, wat is zijn voordeel hierbij? iemand als badr moet alleen ergens gaan trainen als hij er zelf ook wat mee opschiet en dat lijkt me gezien z'n boks-aspiraties niet het MMA kamp van JDS...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  4. #29
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    edit: las het verkeerd.
    Last edited by boudstyle; 25-02-2012 at 19:12.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Ghita is misschien wel topper in kickboksen nu, he zou zonde zijn als hij z'n tijd gaat verschijten met mma te gaan trainen.
    Zijn hart ligt zeker bij het kickboksen, ik denk vooral dat hij gewoon een aardig centje gaat verdienen met de standup van mma vechters te verbeteren en Overeem bij te staan.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    234
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Ghita is misschien wel topper in kickboksen nu, he zou zonde zijn als hij z'n tijd gaat verschijten met mma te gaan trainen.
    Zijn hart ligt zeker bij het kickboksen, ik denk vooral dat hij gewoon een aardig centje gaat verdienen met de standup van mma vechters te verbeteren en Overeem bij te staan.
    Volgens mij is er meer te verdienen in MMA dan kickboksen tegenwoordig.
    Je moet maar zien of je betaald wordt als je kickbokst lijkt het wel...

  7. #32
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ghita's contract bij It's Showtime loopt voorlopig nog door dus die blijft gewoon kickboksen. Dat die net als Spong kickboksles geef aan een aantal grote MMA-vechters die hem kunnen betalen is gewoon toegestaan. Mocht de situatie hier verslechteren dan is de Amerikaanse markt een (financiële) uitweg.

  8. #33
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    waarom zou Badr dat willen....hij gaat zich op z'n boks carriere richten, wat is zijn voordeel hierbij? iemand als badr moet alleen ergens gaan trainen als hij er zelf ook wat mee opschiet en dat lijkt me gezien z'n boks-aspiraties niet het MMA kamp van JDS...
    Voor het geld, en om een beetje naam te maken in Amerika

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •