MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default Fedor Emelianenko

    Weet iemand wanneer Fedor weer moet vechten? Ik ben benieuwd of die zich weer naar boven kan vechten. Zelf vind ik dat hij nog steeds als een van de beste gezien kan worden! Zijn laatste wins (voor zijn verlies partijen) waren allemaal van mensen die hoog stonden aangeschreven. Denk aan Arlovski, Rogers en Silvia, daarna hebben ze niet veel meer gepresteerd, het valt op dat de vechters NA een loss van Fedor minder presteren, denk aan de drie boven genoemde. Ik ben beniewd wanneer Fedor weer moet vechten en denk dat hij nog van iedereen kan winnen.

    Hier een paar mooie filmpjes oa. het vollege gevecht met Silvia (wat een opkomt was dat van Fedor) en een filmje van zijn gym in Stary Oskol. Misschien zijn de filmpjes een repost, maar ik vind het altijd nog mooi om het te zien

    http://www.youtube.com/watch?v=t9JQ9...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=6beWt...layer_embedded
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  3. #3
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Ik denk ook nog wel dat Fedor wat potten kan breken, MAAR NIET meer in de HW divisie daar komt hij gewoon te kort voor.

    Op LHW zou ik hem wel tegen Rampage willen zien!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  4. #4
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Aha dankje Kemal, dus ze zijn bezig om Todd Duffee te matchen, ben benieuwd! Er zit wat in op LHW, maar ik heb liever zoals die nu is, zo heeft die het altijd gedaan. Misschien rampage een keer, maar dan op HW, Rampage weegt buiten de wedstrijden ook 250 lbs heb ik wel eens gehoort in een interview, dus waarom niet? Fedor cut geen weight denk ik. Toch zie ik hem het liefst op zijn eigen gewichten, HW. Zou mooi zijn wanneeer die toch nog naar de ufc gaat en dan begint met Werdum! (Werdum bood hem immer direct een rematch aan!)

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou fedor tegen shogun willen zien of rematch tegen Hendo!...

  6. #6
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    tegen hendo zou ik wel willen zien, ik vond dat ie dat te makkelijk uit de handen gaf

  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Hendo had ook wel redelijk geluk, alhoewel die ene move om weer bovenop te komen netjes was. Zonde dat Fedor erin mee ging, had verwacht dat hij na Werdum wel scherper zou zijn op de grond

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Helaas zit dat er natuurlijk allemaal niet in zolang Fedor M1 niet eens laat vallen. Ik denk dat de UFC best nog we Fedor zou contracteren als hij zich eindelijk eens van die Russische mafia zou losmaken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •